-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оливи в асортименті
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
мін. крок: 1% або 12 268.84 UAH
скарга на неправомірне визначення переможця
- UA-2025-01-28-003034-a Протокол про визнання переможцем торгів.docx 18.02.2025 09:37
- Витяг ТОВ СП ЮКОЙЛ (10.01.2025).pdf 18.02.2025 09:37
- Витяг (2).pdf 18.02.2025 09:37
- Декларація Expert Diesel 10W40.pdf 18.02.2025 09:37
- Декларація Expert Diesel 15W40 (3).pdf 18.02.2025 09:37
- Довіреність Волошин від 17.01.24 (1).pdf 18.02.2025 09:37
- наказ про призн-я дир Лещук (1).pdf 18.02.2025 09:37
- скарга АМКУ УЗ Львівська філія 18.02.25.pdf 18.02.2025 09:37
- скарга АМКУ УЗ Львівська філія 18.02.25.docx 18.02.2025 09:37
- Статут 2024 завірений (1).pdf 18.02.2025 09:37
- Тендерна документація док_952 ПЗ 2025 (3).docx 18.02.2025 09:37
- Статут 2022 (1).pdf 18.02.2025 09:37
- ТУ У058 (1) (2).pdf 18.02.2025 09:37
- ТУ У 011 Зм4 ЕКЗ2.pdf 18.02.2025 09:37
- sign.p7s 18.02.2025 10:18
- рішення від 20.02.2025 № 2635.pdf 20.02.2025 15:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2025 № 3145.pdf 03.03.2025 11:13
- рішення від 28.02.2025 № 3145.pdf 04.03.2025 14:25
- Відповіді ініціанорів закупівлі.pdf 24.02.2025 16:21
- Відповідь АМКУ.docx 24.02.2025 16:21
- Відповідь АМКУ.pdf 24.02.2025 16:21
Пункт скарги
По-перше. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН" не надав документів/інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у пп. 6.1 п. 6 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме:
«…6 Інші документи та інформація, які вимагаються цією тендерною документацією:
6.1 Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією).
Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання.
Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5.» (далі-п. 6.1).
У складі тендерної пропозиції - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН" надало Витяг з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
У Товаристві з обмеженою відповідальністю "ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН" були реєстраційні зміни у Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань щодо змін складу Учасників та/або Бенефіціарних власників, але Учасник не надав договір купівлі-продажу часток та відповідний акт, який мав бути зареєстрований у відповідному реєстрі, що впливає на сутність подання пропозиції адже сам Замовник, наголошуємо на цьому, вимагає у п. 6.1: «що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією).».
Також, детально вивчивши Статут організації - Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН", постає питання про наявність у керівника/директора (виконавчого органу) щодо здійснення значущих дій, адже умовами Статуту самому виконавчому органу не надано значного права стосовно подання Тендерних пропозицій та/або участі у закупівлях. З чого випливає, що Учасник мав надати відповідний правочин для здійснення значущих дій, адже це порушує певне законодавство України, а саме Цивільний кодекс України:
- Стаття 92. Діяльність юридичної особи;
- Стаття 98. Компетенція загальних зборів товариства.
- Стаття 203. Загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину;
- Стаття 215. Недійсність правочину.
Таким чином, учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом 1 ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та як наслідок безпідставно визнаний Переможцем торгів.
По-друге, Учасником не виконано вимог технічної специфікації, у зв’язку з наступним.
Додатками 1 та 2 до тендерної документації Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та вичерпний перелік документів, які повинні бути надані учасниками закупівлі.
Учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН" у складі своєї тендерної пропозиції надав:
- ТУ У 19.2-42794130-011:2019, де були внесені зміни № 5 від 18.10.2024 року, які відсутні на майданчику, а саме не надані у складі пропозиції учасника.
- У документі ТУ У 011 3м5 ЕК2 наявний вкладений файл про зміну № 3, тобто Учасник не підклав та не надав у складі своєї пропозиції останню редакцію ТУ У.
Враховуючи наведе, Учасник цим порушив законодавство України «Про публічні закупівлі» та знехтував вимогами та умовами Тендерної документації Замовника.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника стосовно технічних характеристик, які є вагомими та визначені у Додатку1 до Тендерної документації.
В деклараціях Учасника про відповідність на оливи Expert Diesel 10W40, Expert Diesel 15W40 вказано, що данні продукти відповідають ТУ У 19.2-42794130-011:2019 (зміна № 5), проте згідно інформації в декларації Учасника, він не має права посилатися на зміну № 5, так як Протокол випробувань № ЕОП 200 від 16.10.2024 року на оливу Expert Diesel 10W40, та протокол випробувань ЕОП 45 від 20.09.2024 року видані раніше, ніж вступила в силу ЗМІНА № 5 до ТУ У 19.2-42794130-011:2019.
Тобто, можна дійти висновку, що дана продукція відповідає ТУ У 19.2-42794130-011:2019, а саме ЗМІНІ № 4.
Згідно ТУ У 19.2-42794130-011:2019 (Зміна № 4) олива Expert Diesel 10W40 та протоколу випробувань № ЕОП 200 від 16.10.2024 року не відповідає вимогам ДСТУ 9032:2020, а саме відсутні наступні технічні показники, або відрізняються:
Назва показника Вимоги НД Метод випробувань
Прокачуваність моторної оливи за температури 30 °C, мПа.с, не більше ніж 60000,00 ГОСТ 33155 або ASTM D4684
Високотемпературна в’язкість за високої швидкості зсуву (HTHS) за температури 150°C, мПа-с не менше 2,9 ASTM D4683 або ASTM D4741 або ASTM D5481
Випарність за Ноак, % не більше ніж 13 ДСТУ 8419 або ASTM D5800
Схильність до піно утворення/стабільність піни, см3/с, не більше ніж
- За температури 24°C
- За температури 94°C
- За температури 24°C
Після температури 94°C
10/0
50/0
10/0 ДСТУ ISO 6247 або ДСТУ 8420 або ASTM D892 або ГОСТ 32344
Стабільність проти окиснення за індукційним періодом утворювання осаду впродовж 30 год Витримує ГОСТ 11063
Згідно ТУ У 19.2-42794130-011:2019 (Зміна № 4) олива Expert Diesel 15W40 та протоколу випробувань № ЕОП 45 від 20.09.2024 року не відповідає вимогам ДСТУ 9032:2020, а саме відсутні наступні технічні показники, або відрізняються:
Назва показника Вимоги НД Метод випробувань
Прокачуваність моторної оливи за температури 30 °C, мПа.с, не більше ніж 60000,00 ГОСТ 33155 або ASTM D4684
Високотемпературна в’язкість за високої швидкості зсуву (HTHS) за температури 150°C, мПа-с не менше 3,7 ASTM D4683 або ASTM D4741 або ASTM D5481
Випарність за Ноак, % не більше ніж 13 ДСТУ 8419 або ASTM D5800
Схильність до піно утворення/стабільність піни, см3/с, не більше ніж
- За температури 24°C
- За температури 94°C
- За температури 24°C
Після температури 94°C
10/0
50/0
10/0 ДСТУ ISO 6247 або ДСТУ 8420 або ASTM D892 або ГОСТ 32344
Стабільність проти окиснення за індукційним періодом утворювання осаду впродовж 30 год Витримує ГОСТ 11063
Керуючись чинним законодавством України, Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – ОСОБЛИВОСТІ) – Учасник, а саме Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН" підлягає відхиленню.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;…».
Отже, технічні характеристики товару, надані Товариством з обмеженою відповідальністю "ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН" під час подання своєї тендерної пропозиції є несумісними вимогам Замовника та мають бути відхилені відповідно до чинного законодавства України та вимог самого Замовника, що визначені як такі, що підлягають відхиленню та прописано у п.5.5 Розділу 5 Тендерної документації « У випадку неврахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема, невідповідність учасника чи товару зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим вимогам, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню».
Таким чином, правомірним рішенням Замовника було відхилення Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН" на підставі ч. 2 ст. 44 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»зі змінами.
Оскільки тендерна пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН" була обрана неправомірно, Протокол розгляду тендерної пропозиції № 10/5 від 13.02.2025 року порушує право Учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ» на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель; об’єктивного та неупередженого розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ»; добросовісної конкуренції.
Вважаємо, що Протокол розгляду тендерної пропозиції № 10/5 від 13.02.2025 року підлягає скасуванню, оскільки прийнятий з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в т.ч. принципу щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про Публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дня, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дій чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження — це Антимонопольний комітет України».
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дій чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель i внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Згідно з ч. 1 п.56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всix стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
-
Визнати рішення Замовника РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА"УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (код ЄДРПОУ 40081195) у формі протоколу розгляду тендерної пропозиції № 10/5 від 13.02.2025 року - протиправним. Зобов'язати Замовника - РЕГІОНАЛЬНУ ФІЛІЮ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (код ЄДРПОУ 40081195) скасувати рішення (протокол розгляду тендерної пропозиції № 10/5 від 13.02.2025 року) щодо визначення учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН" (ЄДРПОУ 42794130, 51106, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Фабрична, 2) переможцем закупівлі за оголошенням № UA-2025-01-28-003034-a та повідомлення про намір укласти договір. Зобов'язати Замовника закінчити процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства України.