-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування вогнегасників
Завершена
481 985.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 819.85 UAH
мін. крок: 1% або 4 819.85 UAH
Період оскарження:
28.01.2025 09:52 - 02.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА щодо відхилення ТОВ "ЛСТС"
Номер:
0646714ab7144495b4c9086bed78de29
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-28-002029-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо відхилення ТОВ "ЛСТС"
Скарга:
СКАРГА щодо відхилення ТОВ "ЛСТС"
Пов'язані документи:
Учасник
- 7-ліцензія_ДСНС_2015.pdf 22.02.2025 22:06
- 15-Довідка про ліцензію.pdf 22.02.2025 22:06
- Скарга АМКУ.doc 22.02.2025 22:06
- Скарга АМКУ.pdf 22.02.2025 22:06
- sign.p7s 22.02.2025 22:07
- рішення від 25.02.2025 № 2813.pdf 25.02.2025 15:41
- інформація про перенесення розгляду скарги від 06.03.2025 №563.pdf 06.03.2025 12:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2025 № 3960.pdf 14.03.2025 14:19
- рішення від 13.03.2025 № 3960.pdf 17.03.2025 14:04
- Надання роз'яснень АМКУ.docx 26.02.2025 10:24
- Інформація, яку Замовник вважає необхідним долучити до розгляду скарги.pdf 26.02.2025 10:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.02.2025 14:42
Дата розгляду скарги:
06.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.02.2025 15:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.03.2025 14:04
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8c2a2c68f8494f9dba700736665e6b7a
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Замовник із посиланням до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей відхилив пропозицію скаржника із зазначенням аргументації про відхилення тендерної пропозиції, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також Замовник у Протоколі зазначив, що:
Відповідно до пункту 43 Особливостей та в п. 1 розділу v. оцінка тендерної пропозиції тендерної документації замовника було встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено невідповідності та розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.
Натомість, Учасник не виправив виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, а саме не надав документи, що підтверджують право надавати послуги з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, ВОДОПІННІ, порошкові, газові вогнегасники).
Також Замовником було розміщено Повідомлення про невідповідність та вимогою про усунення невідповідностей із наступним змістом:
Вимогою в Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформаці, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції» є: …16. Учасник (Виконавець) повинен мати ліцензію для технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано ліцензію для технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння ( порошкові, газові вогнегасники, пожежні кран-комплекти). Для усунення невідповідності необхідно надати документ, що підверджує право надавати послуги з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції скаржника, з наступних підстав:
1) Замовник у Повідомленні про невідповідність зазначив посилання на Додаток №2 Тендерної документації, а саме «Перелік документів та/або інформації, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції» є: …16. Учасник (Виконавець) повинен мати ліцензію для технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).».
Згідно пункту 43 Особливостей «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель....»
Таким чинному відповідно до п. 16 Додатку №2 Тендерної документації є лише інформація про необхідність наявності у Учасника (переможця) ліцензії для технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). Також згідно п. 16 Додатку №2 ТД та у всієй тендерній документації відсутня саме пряма вимога про надання Учасником у складі пропозиції ліцензії для технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).
Тому ТОВ «Лугспецтехносервіс» не порушив п. 16 Додатку №2 Тендерної документації та не може бути підставою для відхилення Замовником пропозиції Скаржника.
Замовник не мав права вимагати у Повідомленні про невідповідність з посиланням на п. 16 Додатку №2 Тендерної документації ліцензію для технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), тому відхилення Скаржника є неправомірним на підставі того, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
2) На вимогу в п.15 Додатку 2 до тендерної документації …15. Учасник (Виконавець) повинен мати відповідну дозвільну документацію та ліцензію на право виконання робіт з технічного обслуговування вогнегасників (оригінал/завірену копію необхідно надати у складі тендерної пропозиції), стаж роботи по даному виду діяльності не менше одного року (надати довідку в довільній формі з зазначенням цієї інформації), Скаржник у складі пропозиції учасник надав:
1) 15-Довідка про ліцензію.pdf (04 лютого 2025 11:26) Вих. № 80/10 від 04.02.2025 р., про наявність права надання послуг з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння.
2) 7-ліцензія_ДСНС_2015.pdf (04 лютого 2025 11:26) Діюча ліцензія згідно вимог Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», повідомляє про наявність чинної ліцензії на провадження заявленого виду господарської діяльності (серія АЕ №522979, термін дії — необмежений) на технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (порошкові, газові вогнегасники, пожежні кран-комплекти).
Згідно Додатку №1 до тендерної документації в переліку вогнегасників Замовник зазначив лише ВП (порошкові) та ВВК (вуглекислотні, газові), а водяні та водопіні вогнегасники відсутні.
Тож надання у складі пропозиції Скаржника діючої ліцензії “ліцензія_ДСНС_2015.pdf” (04 лютого 2025 11:26) на технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (порошкові, газові вогнегасники, пожежні кран-комплекти) повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації.
Тому ТОВ «Лугспецтехносервіс» не порушив п. 15 Додатку №2 Тендерної документації та не може бути підставою для відхилення Замовником пропозиції Скаржника.
3) Відповідно до копії протоколу №117/3 від 18.02.2025 р. Замовник із посиланням до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей відхилив пропозицію скаржника із зазначенням аргументації про відхилення тендерної пропозиції, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У протоколі посилання є на абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей є безпідставний, бо текст абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відповідає дійсності та є іншим, а саме “...не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;”
Замовник зазначив невірне посилання у протоколі про відхилення.
Прийнявши рішення від 18.02.2025 року про відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Лугспецтехносервіс» порушені права Скаржника щодо перемоги в цій закупівлі.
На підставі викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядком оскарження відкритих торгів, передбаченим Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178,
ПРОСИМО:
1) Прийняти скаргу до розгляду.
2) Встановити порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі.
3) Визнати неправомірним та зобов’язати скасувати рішення.
4) Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції скаржника.
Також Замовник у Протоколі зазначив, що:
Відповідно до пункту 43 Особливостей та в п. 1 розділу v. оцінка тендерної пропозиції тендерної документації замовника було встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено невідповідності та розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.
Натомість, Учасник не виправив виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, а саме не надав документи, що підтверджують право надавати послуги з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, ВОДОПІННІ, порошкові, газові вогнегасники).
Також Замовником було розміщено Повідомлення про невідповідність та вимогою про усунення невідповідностей із наступним змістом:
Вимогою в Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформаці, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції» є: …16. Учасник (Виконавець) повинен мати ліцензію для технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано ліцензію для технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння ( порошкові, газові вогнегасники, пожежні кран-комплекти). Для усунення невідповідності необхідно надати документ, що підверджує право надавати послуги з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції скаржника, з наступних підстав:
1) Замовник у Повідомленні про невідповідність зазначив посилання на Додаток №2 Тендерної документації, а саме «Перелік документів та/або інформації, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції» є: …16. Учасник (Виконавець) повинен мати ліцензію для технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).».
Згідно пункту 43 Особливостей «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель....»
Таким чинному відповідно до п. 16 Додатку №2 Тендерної документації є лише інформація про необхідність наявності у Учасника (переможця) ліцензії для технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). Також згідно п. 16 Додатку №2 ТД та у всієй тендерній документації відсутня саме пряма вимога про надання Учасником у складі пропозиції ліцензії для технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).
Тому ТОВ «Лугспецтехносервіс» не порушив п. 16 Додатку №2 Тендерної документації та не може бути підставою для відхилення Замовником пропозиції Скаржника.
Замовник не мав права вимагати у Повідомленні про невідповідність з посиланням на п. 16 Додатку №2 Тендерної документації ліцензію для технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), тому відхилення Скаржника є неправомірним на підставі того, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
2) На вимогу в п.15 Додатку 2 до тендерної документації …15. Учасник (Виконавець) повинен мати відповідну дозвільну документацію та ліцензію на право виконання робіт з технічного обслуговування вогнегасників (оригінал/завірену копію необхідно надати у складі тендерної пропозиції), стаж роботи по даному виду діяльності не менше одного року (надати довідку в довільній формі з зазначенням цієї інформації), Скаржник у складі пропозиції учасник надав:
1) 15-Довідка про ліцензію.pdf (04 лютого 2025 11:26) Вих. № 80/10 від 04.02.2025 р., про наявність права надання послуг з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння.
2) 7-ліцензія_ДСНС_2015.pdf (04 лютого 2025 11:26) Діюча ліцензія згідно вимог Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», повідомляє про наявність чинної ліцензії на провадження заявленого виду господарської діяльності (серія АЕ №522979, термін дії — необмежений) на технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (порошкові, газові вогнегасники, пожежні кран-комплекти).
Згідно Додатку №1 до тендерної документації в переліку вогнегасників Замовник зазначив лише ВП (порошкові) та ВВК (вуглекислотні, газові), а водяні та водопіні вогнегасники відсутні.
Тож надання у складі пропозиції Скаржника діючої ліцензії “ліцензія_ДСНС_2015.pdf” (04 лютого 2025 11:26) на технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (порошкові, газові вогнегасники, пожежні кран-комплекти) повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації.
Тому ТОВ «Лугспецтехносервіс» не порушив п. 15 Додатку №2 Тендерної документації та не може бути підставою для відхилення Замовником пропозиції Скаржника.
3) Відповідно до копії протоколу №117/3 від 18.02.2025 р. Замовник із посиланням до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей відхилив пропозицію скаржника із зазначенням аргументації про відхилення тендерної пропозиції, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У протоколі посилання є на абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей є безпідставний, бо текст абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відповідає дійсності та є іншим, а саме “...не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;”
Замовник зазначив невірне посилання у протоколі про відхилення.
Прийнявши рішення від 18.02.2025 року про відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Лугспецтехносервіс» порушені права Скаржника щодо перемоги в цій закупівлі.
На підставі викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядком оскарження відкритих торгів, передбаченим Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178,
ПРОСИМО:
1) Прийняти скаргу до розгляду.
2) Встановити порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі.
3) Визнати неправомірним та зобов’язати скасувати рішення.
4) Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції скаржника.
×
-
Назва доказу:
15-Довідка про ліцензію
-
Повʼязаний документ:
15-Довідка про ліцензію.pdf
-
-
Назва доказу:
7-ліцензія_ДСНС_2015
-
Повʼязаний документ:
7-ліцензія_ДСНС_2015.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1) Прийняти скаргу до розгляду. 2) Встановити порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі. 3) Визнати неправомірним та зобов’язати скасувати рішення. 4) Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції скаржника.