• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вивезення рідких побутових відходів (код ДК 021:2015 90460000-9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків)

Завершена

332 475.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 662.38 UAH
Період оскарження: 27.01.2025 17:35 - 01.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі.

Номер: 8cb5e43c75e449c8b988ac4627fc35db
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-27-017575-a.b1
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.02.2025 17:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.02.2025 13:25
Дата виконання рішення Замовником: 21.02.2025 16:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник підтверджує усунення порушень
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРКО РУСЛАН ПАВЛОВИЧ, Кирко Руслан Павлович 380976322525 ilososdnepr@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2541e146728e48499446897420353277
Заголовок пункту скарги: Скарга № 01/12 від 07.02.2025 р.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: За даною підставою відхилення повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки,(у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Постанови і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, у вигляді кольорових сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.

Додаток № 5 до тендерної документації містив наступну вимогу Замовника процедури закупівлі:
Кваліфікаційні критерії Документи, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
• наявність транспортних засобів у кількості необхідній для надання послуг(Зразок № 1);
• копії технічних паспортів на власний чи орендований автотранспорт;
• для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди з актом приймання-передачі, або договорів про співпрацю зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року;
• наявність власної або орендованої бази тощо в м. Дніпро або Дніпровському районі, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та копією договору, на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається, якщо право власності реєструвалося на підставі договору) або договором оренди/суборенди бази тощо


На підтвердження вимоги Замовника в частині надання підтвердження про наявність власної або орендованої бази в м. Дніпро скаржником надано, зокрема:
1. Договір оперативної оренди приміщень №01/24 від 01.01.2024 року.
Відповідно до пункту 6.1. вказаного договору термін дії договору встановлюється з 01.01.2024 по 31.12.2025 року.
Відповідно до пункту 6.2. вказаного договору - якщо після закінчення терміну дії цього договору жодна з сторін не заявить письмово про його розірвання , то він буде вважатись продовженим на той самий строк на тих же умовах.
Відповідно до пункту 2 Договору Орендодавець здає в оренду Орендарю нежитлове приміщення терміном на 1 рік.
Скаржник погоджується з тим фактом, що укладений договір оренди містить суперечні терміни, щодо строку дії оренди приміщення.
Однак хочемо зазначити, що у відповідності до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Обґрунтовано вважаємо, що зазначена у протоколі про відхилення підстава Замовника, відноситься до кваліфікаційних критеріїв, отже, замовник був зобов’язаний звернутись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.

За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, та не надавши йому вимогу про усунення невідповідностей, в порядку визначеному пунктом 43 Особливостей Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ФОП Кирко Руслан Павлович та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника