-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з вивезення рідких побутових відходів (код ДК 021:2015 90460000-9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків)
Завершена
332 475.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 662.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 662.38 UAH
Період оскарження:
27.01.2025 17:35 - 01.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Номер:
8cb5e43c75e449c8b988ac4627fc35db
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-017575-a.b1
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга UA-2025-01-27-017575-a.doc.asice (1).zip 09.02.2025 14:33
- Скарга.PDF 09.02.2025 14:33
- sign.p7s 09.02.2025 14:35
- Рішення від 11.02.2025 №2046.pdf 11.02.2025 17:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2024 №2498.pdf 19.02.2025 11:40
- Рішення від 18.02.2025 №2498.pdf 20.02.2025 13:24
- Додаток 5 до ТД.docx 12.02.2025 15:10
- Додаток 1 до ТД.docx 12.02.2025 15:10
- Додаток 6 до ТД.docx 12.02.2025 15:10
- Додаток 2 до ТД.docx 12.02.2025 15:10
- Додаток 3 до ТД.docx 12.02.2025 15:10
- Додаток 4 до ТД.docx 12.02.2025 15:10
- Протокол відхил ФОП Кирко.pdf 12.02.2025 15:10
- Пояснення 12.02.25.pdf 12.02.2025 15:10
- Додаток 7 до ТД.docx 12.02.2025 15:10
- Титул ТД.pdf 12.02.2025 15:10
- Протокол затв. плану.pdf 12.02.2025 15:10
- ТД КУ ЦФГОЗО вивіз РПВ.doc 12.02.2025 15:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2025 14:38
Дата розгляду скарги:
18.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 17:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.02.2025 13:25
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2025 16:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник підтверджує усунення порушень
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2541e146728e48499446897420353277
Заголовок пункту скарги:
Скарга № 01/12 від 07.02.2025 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
За даною підставою відхилення повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки,(у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Постанови і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, у вигляді кольорових сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Додаток № 5 до тендерної документації містив наступну вимогу Замовника процедури закупівлі:
Кваліфікаційні критерії Документи, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
• наявність транспортних засобів у кількості необхідній для надання послуг(Зразок № 1);
• копії технічних паспортів на власний чи орендований автотранспорт;
• для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди з актом приймання-передачі, або договорів про співпрацю зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року;
• наявність власної або орендованої бази тощо в м. Дніпро або Дніпровському районі, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та копією договору, на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається, якщо право власності реєструвалося на підставі договору) або договором оренди/суборенди бази тощо
На підтвердження вимоги Замовника в частині надання підтвердження про наявність власної або орендованої бази в м. Дніпро скаржником надано, зокрема:
1. Договір оперативної оренди приміщень №01/24 від 01.01.2024 року.
Відповідно до пункту 6.1. вказаного договору термін дії договору встановлюється з 01.01.2024 по 31.12.2025 року.
Відповідно до пункту 6.2. вказаного договору - якщо після закінчення терміну дії цього договору жодна з сторін не заявить письмово про його розірвання , то він буде вважатись продовженим на той самий строк на тих же умовах.
Відповідно до пункту 2 Договору Орендодавець здає в оренду Орендарю нежитлове приміщення терміном на 1 рік.
Скаржник погоджується з тим фактом, що укладений договір оренди містить суперечні терміни, щодо строку дії оренди приміщення.
Однак хочемо зазначити, що у відповідності до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Обґрунтовано вважаємо, що зазначена у протоколі про відхилення підстава Замовника, відноситься до кваліфікаційних критеріїв, отже, замовник був зобов’язаний звернутись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.
За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, та не надавши йому вимогу про усунення невідповідностей, в порядку визначеному пунктом 43 Особливостей Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ФОП Кирко Руслан Павлович та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки,(у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Постанови і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, у вигляді кольорових сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Додаток № 5 до тендерної документації містив наступну вимогу Замовника процедури закупівлі:
Кваліфікаційні критерії Документи, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
• наявність транспортних засобів у кількості необхідній для надання послуг(Зразок № 1);
• копії технічних паспортів на власний чи орендований автотранспорт;
• для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди з актом приймання-передачі, або договорів про співпрацю зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року;
• наявність власної або орендованої бази тощо в м. Дніпро або Дніпровському районі, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та копією договору, на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається, якщо право власності реєструвалося на підставі договору) або договором оренди/суборенди бази тощо
На підтвердження вимоги Замовника в частині надання підтвердження про наявність власної або орендованої бази в м. Дніпро скаржником надано, зокрема:
1. Договір оперативної оренди приміщень №01/24 від 01.01.2024 року.
Відповідно до пункту 6.1. вказаного договору термін дії договору встановлюється з 01.01.2024 по 31.12.2025 року.
Відповідно до пункту 6.2. вказаного договору - якщо після закінчення терміну дії цього договору жодна з сторін не заявить письмово про його розірвання , то він буде вважатись продовженим на той самий строк на тих же умовах.
Відповідно до пункту 2 Договору Орендодавець здає в оренду Орендарю нежитлове приміщення терміном на 1 рік.
Скаржник погоджується з тим фактом, що укладений договір оренди містить суперечні терміни, щодо строку дії оренди приміщення.
Однак хочемо зазначити, що у відповідності до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Обґрунтовано вважаємо, що зазначена у протоколі про відхилення підстава Замовника, відноситься до кваліфікаційних критеріїв, отже, замовник був зобов’язаний звернутись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.
За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, та не надавши йому вимогу про усунення невідповідностей, в порядку визначеному пунктом 43 Особливостей Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ФОП Кирко Руслан Павлович та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кирко Руслан Павлович. 4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.