-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Металопластикові вікна» (Підготовка закладів до зимового періоду та здійснення заходів з підвищення енергонезалежності у Срібнянському ліцеї за рахунок фінансування Дитячого фонду Організації Об'єднаних Націй (ЮНІСЕФ).
Фінансування здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду благодійної допомоги ЮНІСЕФ відповідно до Постанови КМУ від 26.09.2024 №1114 «Про реалізацію спільного з Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) проекту щодо надання грошової допомоги закладам загальної середньої освіти на 2024/25 навчальний рік»
Завершена
184 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2025 16:16 - 01.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
362550914d984f8eaf4752a464ce4040
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-015687-a.c5
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ .pdf 14.02.2025 17:07
- Скарга до АМКУ (додаток).docx 14.02.2025 17:07
- Скарга до АМКУ .docx 14.02.2025 17:07
- Скарга до АМКУ .pdf.p7s 14.02.2025 17:07
- Скарга до АМКУ (додаток).pdf.p7s 14.02.2025 17:07
- Скарга до АМКУ (додаток).pdf 14.02.2025 17:07
- sign.p7s 14.02.2025 17:10
- рішення від 18.02.2025 №2417.pdf 18.02.2025 13:50
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.02.2025 №2899.pdf 26.02.2025 11:40
- рішення від 25.02.2025 №2899.pdf 28.02.2025 12:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 17:18
Дата розгляду скарги:
25.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 13:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2025 12:59
Дата виконання рішення Замовником:
06.03.2025 09:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Ознайомились, рішення буде виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a454a3db07f542a3bdff50bbec2929f0
Заголовок пункту скарги:
докази підтверджують що в діях замовника вбачаються порушення вимог Закону і Особливостей, а саме зловживання своїми правами і обов’язками
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
27.01.2025 року Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради (далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднив оголошення № UA-2025-01-27-015687-a про проведення процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Металопластикові вікна»
(Підготовка закладів до зимового періоду та здійснення заходів з підвищення енергонезалежності у Срібнянському ліцеї за рахунок фінансування Дитячого фонду Організації Об'єднаних Націй (ЮНІСЕФ) з загальною очікуваною вартістю 184 000 грн з ПДВ.
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (код ЄДРПОУ 39484237) (далі - Скаржник)
ФОП "Желіба Віталій Іванович" (код ЄДРПОУ 33873720)
Найменшу цінову пропозицію надав учасник ФОП "Желіба Віталій Іванович" - 171 080 грн з ПДВ
05.02.2025 року Замовник визнав учасника ФОП "Желіба Віталій Іванович" переможцем (протокол № 05-02-2025 від 05.02.2025 р) і оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір підписати договір.
10.02.2025 року через написані і подані через електронну систему закупівель вимоги щодо неправомірності визначення переможцем ФОП "Желіба Віталій Іванович", Замовник відмінив своє рішення допустив ФОП "Желіба Віталій Іванович" до повторної кваліфікації, розмістив стосовно нього повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей «Завантажте Сертифікат та Протокол випробування (склопакети за вказвною формулою в тендерній документації».
10.02.2025 року ФОП "Желіба Віталій Іванович" (далі - Переможець) завантажив необхідні Замовнику документи і Замовник 11.02.2025 року своїм рішенням, оформленим протоколом № 11-02-2025 визнав першого переможцем.
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. Відповідно до вимог п. 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1. «Загальні положення» Тендерної документації
Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Виключення:
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Крім того, відповідно до умов п. 5.7. Додатку 1 до тендерної документації
Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою).
Також умовами тендерної документації передбачено, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником (з додатку 2 до тендерної документації), зокрема:
Також учасники надають наступні документи:
Всі вироби обов’язково повинні підтверджуватися відповідними сертифікатами:
• Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (надається у складі пропозиції). Повинен відповідати ДСТУ Б.В.2.7-130:2007 (надається у складі пропозиції).
• Сертифікат відповідності на склопакети (надається у складі пропозиції). Повинен відповідати підпункт 5.2.2, пункти 5.3, 5.5, підпункт 6.3.2 таблиця 2, підпункт 6.3.3 таблиця 3 ДСТУ EN 1279-1:2022; розділ 5 ДСТУ EN 1279-2:2022; підпункт 4.2.212, 4.2.2.13 ДСТУ EN 1279-5:2019 та пункт 5.2 таблиця 1 ДБН В.2.6-31:2021
• Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015(надається у складі пропозиції).
• Протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи горючості згідно ДСТУ 8829:2019 (надається у складі пропозиції).
У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», замовник зазначив, що
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
У разі, якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару — замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.
В детальному описі предмета закупівлі, який наведений у Додатку 2 Замовник зазначив, необхідні йому технічні характеристики:
Віконний блок білий, металопластиковий, енергозберігаючий двокамерний склопакет ; 6 камерний профіль(70 мм); Формула 4іx14arx4x14arx4і
В свою чергу Переможець не надав у складі пропозиції, у тому числі в технічній специфікації документи, які підтверджують основу вимогу: склопакет товщиною 40 мм.
Також Переможець надав у складі пропозиції документи, про те що його товар відноситься до класу Steko 7P, який має 5-камерний профіль. Зокрема на офіційному сайті виробника металопластикових конструкції ТОВ «Завод «СТЕКО» (https://steko.ua/product/0/7p) значиться, що
Профиль Steko 7P
Розмiр: 1500*800
Кількість камер: 5
Ширина профілю: 70 мм
Висота рами: 66 мм
Ширина склопакета: 24/32/36 мм
Шумоiзоляцiя 32(-1;-5)дБ
Опір теплопередачі: R=0.97 m2 K/Bт
Склопакет: Одинарний
Колiр Бiлий
Профіль середній плюс
5-камерна профільна система з ПВХ з монтажною шириною 70 мм. Має округлу форму.
Рішення із застосуванням «зміщених площин» забезпечує дуже високий коефіцієнт теплопровідності, а змішана геометрія прямих і овальних ліній робить вікно привабливим. Розрахована на виготовлення конструкцій будь-яких типів відчинення. Підійде для скління житлових приміщень як 1 теплової зони України, так і для 2.
Натомість вимога Замовника звучить так: Віконний блок білий, металопластиковий, енергозберігаючий двокамерний склопакет ; 6 камерний профіль(70 мм)
Таким чином Переможець надав у своїй тендерній пропозиції товар, який за технічними характеристикам не відповідає вимогам технічної специфікації тендерної документації Замовника.
А тому, на підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція Переможця в цій частині має бути відхилена Замовником.
2. Крім того у складі своєї тендерної пропозиції Переможець надав файли «Сертификат 7Р.pdf» та «Сертификат 7Р (2).pdf», які є ймовірно нотаріально завіреним перекладом сертифіката на систему управління якістю ISO 9001:2015, виданого сертифікаційним органом «ТУВ НОРД СЕРТ Гмбх» для товариства «Профілінк ООД» (вул. Нестор Абаджиєв 55 4023 м Пловдив Болгарія». У вказаному перекладі зазначається що сфера дії: Виробництво ПВХ-профілю для дверей та вікон, полівінілхлоридних пластикатів та гранулятів; Торгівля ПВХ та алюмінієвими профілями, виробами та приладдя для прозорих конструкцій.
Однак власне самого сертифікату надано не було.
Тим паче, що цей сертифікат виданий на систему управління якістю виробнику - товариству «Профілінк ООД» (м Пловдив Болгарія»), у той час як інші документи надані учасником ФОП "Желіба Віталій Іванович", свідчать, що товар який буде постачатись замовнику, буде виготовлений на ТОВ «Завод СТЕКО» (м Дніпро Україна).
Нагадаємо ще раз умову Замовника, зазначену в технічній специфікації:
Всі вироби обов’язково повинні підтверджуватися відповідними сертифікатами:
• Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (надається у складі пропозиції). Повинен відповідати ДСТУ Б.В.2.7-130:2007 (надається у складі пропозиції).
• Сертифікат відповідності на склопакети (надається у складі пропозиції). Повинен відповідати підпункт 5.2.2, пункти 5.3, 5.5, підпункт 6.3.2 таблиця 2, підпункт 6.3.3 таблиця 3 ДСТУ EN 1279-1:2022; розділ 5 ДСТУ EN 1279-2:2022; підпункт 4.2.212, 4.2.2.13 ДСТУ EN 1279-5:2019 та пункт 5.2 таблиця 1 ДБН В.2.6-31:2021
• Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015(надається у складі пропозиції).
• Протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи горючості згідно ДСТУ 8829:2019 (надається у складі пропозиції).
З урахуванням вищевикладеного Переможець не надав, як того вимагав Замовник, сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 на вироби ТОВ «Завод СТЕКО».
А тому, на підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція Переможця в цій частині має бути відхилена Замовником.
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Однак вказані випадки невідповідності тендерної пропозиції Переможця не підпадають під вимоги п. 43 Особливостей.
Таким чином, підсумовуючи вище викладене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця на підставі абз 1 підп 2 п. 44 Особливостей, через те що його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
3. Незважаючи на це, всупереч п. 43 Особливостей, розмістив стосовно нього повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей «Завантажте Сертифікат та Протокол випробування (склопакети за вказвною формулою в тендерній документації».
Тобто Замовник, за відсутності в складі пропозиції Переможця інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, попросив останнього, завантажити сертифікати та протокол випробування на товар, тобто документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Замовник не мав права розміщувати стосовно Переможця повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, оскільки невідповідності в тендерній пропозиції учасника не підпадають під дії п. 43. Особливостей.
4. У відповідь на повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Переможець завантажив в систему закупівель файли «0702020-24 вікно ПВХ Стеко S700.pdf», «1220023_24_стеклопакет_Стеко_1279_1,_1279_2,12779_5,_1279_6.pdf» та «Сертифікат склопакети.pdf». Однак вказані документи на товар не підпадають під технічні характеристики предмета закупівлі, необхідні Замовнику.
Так, у файлі «0702020-24 вікно ПВХ Стеко S700.pdf», Переможець надав протокол випробування від 02 липня 2024 р. № 0702020/24. У пункті 1.3 вказаного Протоколу зазначено:
Зразки одержані, перевірені на придатність, ідентифіковані та зареєстровані випробувальною лабораторією ТОВ "ВСЦ "ПІВДЕНТЕСТ"
з 20.05.2024 р., № (Steko S700 4іx10Arx4x10Arх4i)
Однак Замовник у Додатку 2 до тендерної документації вимагав від учасників склопакети з формулою 4іx14arx4x14arx4і.
Формула склопакету, яку вимагав Замовник - 4іx14arx4x14arx4і. означає що товщина склопакету має бути 40 мм з них 4 мм товщина зовнішнього скла, потім 14 мм – товщина камери з наповнювачем «Аргон», потім 4 мм товщина скла в середині склопакету, потім 14 мм товщина камери з наповнювачем «Аргон», і 4 мм – товщина внутрішнього скла склопакету.
Натомість формула склопакету, яку надав Переможець в протокол випробування від 02 липня 2024 р. № 0702020/24 4іx10Arx4x10Arх4i означає що товщина склопакету має бути 32 (!) мм з них 4 мм товщина зовнішнього скла, потім 10 мм – товщина камери з наповнювачем «Аргон», потім 4 мм товщина скла в середині склопакету, потім 10 мм товщина камери з наповнювачем «Аргон», і 4 мм – товщина внутрішнього скла склопакету.
Таким чином Переможець запропонував товар з товщиною склопакету 32 мм, а не 40 мм як того вимагав Замовник.
Варто зауважити, що склопакет з формулою Замовника (4іx14arx4x14arx4і) має кращі і більші показники звуко і теплоізоляції, ніж склопакет з формулою Переможця (4іx10Arx4x10Arх4i), оскільки перші мають більший шар теплозвукоізолятору (товщину камери з наповнювачем «Аргон») 14 мм, а не 10 мм.
На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція Переможця в цій частині має бути відхилена Замовником.
Незважаючи на те що Переможець надав Замовнику документи на товар гіршої якості, ніж вимагав Замовник, останній не відхилив його тендерну пропозицію, а оприлюднив повідомлення про намір підписати договір.
5. Крім того, уважну переглядаючи іншу частину тендерної пропозиції Переможця Скаржником встановлено, що Замовник «непомітив» як Переможець ненадав всіх необхідних документів, які вимагались тендерною документацією.
Зокрема, відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовника значилось:
Поставка товару передбачає надання комплексу супутніх послуг, вартість яких включається у ціну за одиницю товару та ціну пропозиції. Поставка товару супроводжується наступними супутніми послугами:
-доставка товару до місця встановлення товару, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки;
- демонтаж старих вікон
- монтаж конструкцій (металопластикових вікон, відливів,), на об’єкті у місці встановлення товару з урахування комплектуючих матеріалів, ціна на які має бути включена в цінову пропозицію Учасника.
Для підтвердження надання супутніх послуг надати у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.
Вимоги до тари та упаковки:Згідно заводської упаковки (ціна включає вартість тари та упаковки).Товар має постачатись в тарі (упаковці), яка забезпечує збереження якості товару під час транспортування. Тара – незворотна. Доставка товару, а також завантажувально-розвантажувальні роботи у місцях поставки здійснюються Постачальником своїми силами та за власний рахунок, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист.
Гарантійний строк на Товар:Гарантія на товар повинна складати не менше 5 років. У складі пропозиції Учасник повинен надати довідку із зазначенням гарантійного терміну пропонованого ним товару.
Гарантійний строк на супутні Послуги:Гарантія на наданні супутні послуги повинна складати не менше 1 року. У складі пропозиції Учасник повинен надати довідку із зазначенням гарантійного терміну на супутні послуги.
Однак Переможець, всупереч вищевказаної умови, не надав в складі своєї пропозиції 4 (!) документа:
гарантійний лист для підтвердження надання супутніх послуг;
гарантійний лист що доставка товару, а також завантажувально-розвантажувальні роботи у місцях поставки здійснюються Постачальником своїми силами та за власний рахунок;
довідку із зазначенням гарантійного терміну пропонованого ним товару;
довідку із зазначенням гарантійного терміну на супутні послуги
Вказані документи відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Відсутність таких документів є невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Про таку невідповідність Замовник не може відповідно до п. 43 Особливостей, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція Переможця також має бути відхилена Замовником в цій частині.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-01-27-015687-a відмінити рішення оформлене протоколом №11-02-2025 від 11.02.2025 року.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядком оскарження відкритих торгів Особливостей,
(Підготовка закладів до зимового періоду та здійснення заходів з підвищення енергонезалежності у Срібнянському ліцеї за рахунок фінансування Дитячого фонду Організації Об'єднаних Націй (ЮНІСЕФ) з загальною очікуваною вартістю 184 000 грн з ПДВ.
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (код ЄДРПОУ 39484237) (далі - Скаржник)
ФОП "Желіба Віталій Іванович" (код ЄДРПОУ 33873720)
Найменшу цінову пропозицію надав учасник ФОП "Желіба Віталій Іванович" - 171 080 грн з ПДВ
05.02.2025 року Замовник визнав учасника ФОП "Желіба Віталій Іванович" переможцем (протокол № 05-02-2025 від 05.02.2025 р) і оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір підписати договір.
10.02.2025 року через написані і подані через електронну систему закупівель вимоги щодо неправомірності визначення переможцем ФОП "Желіба Віталій Іванович", Замовник відмінив своє рішення допустив ФОП "Желіба Віталій Іванович" до повторної кваліфікації, розмістив стосовно нього повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей «Завантажте Сертифікат та Протокол випробування (склопакети за вказвною формулою в тендерній документації».
10.02.2025 року ФОП "Желіба Віталій Іванович" (далі - Переможець) завантажив необхідні Замовнику документи і Замовник 11.02.2025 року своїм рішенням, оформленим протоколом № 11-02-2025 визнав першого переможцем.
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. Відповідно до вимог п. 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1. «Загальні положення» Тендерної документації
Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Виключення:
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Крім того, відповідно до умов п. 5.7. Додатку 1 до тендерної документації
Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою).
Також умовами тендерної документації передбачено, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником (з додатку 2 до тендерної документації), зокрема:
Також учасники надають наступні документи:
Всі вироби обов’язково повинні підтверджуватися відповідними сертифікатами:
• Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (надається у складі пропозиції). Повинен відповідати ДСТУ Б.В.2.7-130:2007 (надається у складі пропозиції).
• Сертифікат відповідності на склопакети (надається у складі пропозиції). Повинен відповідати підпункт 5.2.2, пункти 5.3, 5.5, підпункт 6.3.2 таблиця 2, підпункт 6.3.3 таблиця 3 ДСТУ EN 1279-1:2022; розділ 5 ДСТУ EN 1279-2:2022; підпункт 4.2.212, 4.2.2.13 ДСТУ EN 1279-5:2019 та пункт 5.2 таблиця 1 ДБН В.2.6-31:2021
• Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015(надається у складі пропозиції).
• Протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи горючості згідно ДСТУ 8829:2019 (надається у складі пропозиції).
У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», замовник зазначив, що
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
У разі, якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару — замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.
В детальному описі предмета закупівлі, який наведений у Додатку 2 Замовник зазначив, необхідні йому технічні характеристики:
Віконний блок білий, металопластиковий, енергозберігаючий двокамерний склопакет ; 6 камерний профіль(70 мм); Формула 4іx14arx4x14arx4і
В свою чергу Переможець не надав у складі пропозиції, у тому числі в технічній специфікації документи, які підтверджують основу вимогу: склопакет товщиною 40 мм.
Також Переможець надав у складі пропозиції документи, про те що його товар відноситься до класу Steko 7P, який має 5-камерний профіль. Зокрема на офіційному сайті виробника металопластикових конструкції ТОВ «Завод «СТЕКО» (https://steko.ua/product/0/7p) значиться, що
Профиль Steko 7P
Розмiр: 1500*800
Кількість камер: 5
Ширина профілю: 70 мм
Висота рами: 66 мм
Ширина склопакета: 24/32/36 мм
Шумоiзоляцiя 32(-1;-5)дБ
Опір теплопередачі: R=0.97 m2 K/Bт
Склопакет: Одинарний
Колiр Бiлий
Профіль середній плюс
5-камерна профільна система з ПВХ з монтажною шириною 70 мм. Має округлу форму.
Рішення із застосуванням «зміщених площин» забезпечує дуже високий коефіцієнт теплопровідності, а змішана геометрія прямих і овальних ліній робить вікно привабливим. Розрахована на виготовлення конструкцій будь-яких типів відчинення. Підійде для скління житлових приміщень як 1 теплової зони України, так і для 2.
Натомість вимога Замовника звучить так: Віконний блок білий, металопластиковий, енергозберігаючий двокамерний склопакет ; 6 камерний профіль(70 мм)
Таким чином Переможець надав у своїй тендерній пропозиції товар, який за технічними характеристикам не відповідає вимогам технічної специфікації тендерної документації Замовника.
А тому, на підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція Переможця в цій частині має бути відхилена Замовником.
2. Крім того у складі своєї тендерної пропозиції Переможець надав файли «Сертификат 7Р.pdf» та «Сертификат 7Р (2).pdf», які є ймовірно нотаріально завіреним перекладом сертифіката на систему управління якістю ISO 9001:2015, виданого сертифікаційним органом «ТУВ НОРД СЕРТ Гмбх» для товариства «Профілінк ООД» (вул. Нестор Абаджиєв 55 4023 м Пловдив Болгарія». У вказаному перекладі зазначається що сфера дії: Виробництво ПВХ-профілю для дверей та вікон, полівінілхлоридних пластикатів та гранулятів; Торгівля ПВХ та алюмінієвими профілями, виробами та приладдя для прозорих конструкцій.
Однак власне самого сертифікату надано не було.
Тим паче, що цей сертифікат виданий на систему управління якістю виробнику - товариству «Профілінк ООД» (м Пловдив Болгарія»), у той час як інші документи надані учасником ФОП "Желіба Віталій Іванович", свідчать, що товар який буде постачатись замовнику, буде виготовлений на ТОВ «Завод СТЕКО» (м Дніпро Україна).
Нагадаємо ще раз умову Замовника, зазначену в технічній специфікації:
Всі вироби обов’язково повинні підтверджуватися відповідними сертифікатами:
• Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (надається у складі пропозиції). Повинен відповідати ДСТУ Б.В.2.7-130:2007 (надається у складі пропозиції).
• Сертифікат відповідності на склопакети (надається у складі пропозиції). Повинен відповідати підпункт 5.2.2, пункти 5.3, 5.5, підпункт 6.3.2 таблиця 2, підпункт 6.3.3 таблиця 3 ДСТУ EN 1279-1:2022; розділ 5 ДСТУ EN 1279-2:2022; підпункт 4.2.212, 4.2.2.13 ДСТУ EN 1279-5:2019 та пункт 5.2 таблиця 1 ДБН В.2.6-31:2021
• Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015(надається у складі пропозиції).
• Протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи горючості згідно ДСТУ 8829:2019 (надається у складі пропозиції).
З урахуванням вищевикладеного Переможець не надав, як того вимагав Замовник, сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 на вироби ТОВ «Завод СТЕКО».
А тому, на підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція Переможця в цій частині має бути відхилена Замовником.
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Однак вказані випадки невідповідності тендерної пропозиції Переможця не підпадають під вимоги п. 43 Особливостей.
Таким чином, підсумовуючи вище викладене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця на підставі абз 1 підп 2 п. 44 Особливостей, через те що його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
3. Незважаючи на це, всупереч п. 43 Особливостей, розмістив стосовно нього повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей «Завантажте Сертифікат та Протокол випробування (склопакети за вказвною формулою в тендерній документації».
Тобто Замовник, за відсутності в складі пропозиції Переможця інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, попросив останнього, завантажити сертифікати та протокол випробування на товар, тобто документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Замовник не мав права розміщувати стосовно Переможця повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, оскільки невідповідності в тендерній пропозиції учасника не підпадають під дії п. 43. Особливостей.
4. У відповідь на повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Переможець завантажив в систему закупівель файли «0702020-24 вікно ПВХ Стеко S700.pdf», «1220023_24_стеклопакет_Стеко_1279_1,_1279_2,12779_5,_1279_6.pdf» та «Сертифікат склопакети.pdf». Однак вказані документи на товар не підпадають під технічні характеристики предмета закупівлі, необхідні Замовнику.
Так, у файлі «0702020-24 вікно ПВХ Стеко S700.pdf», Переможець надав протокол випробування від 02 липня 2024 р. № 0702020/24. У пункті 1.3 вказаного Протоколу зазначено:
Зразки одержані, перевірені на придатність, ідентифіковані та зареєстровані випробувальною лабораторією ТОВ "ВСЦ "ПІВДЕНТЕСТ"
з 20.05.2024 р., № (Steko S700 4іx10Arx4x10Arх4i)
Однак Замовник у Додатку 2 до тендерної документації вимагав від учасників склопакети з формулою 4іx14arx4x14arx4і.
Формула склопакету, яку вимагав Замовник - 4іx14arx4x14arx4і. означає що товщина склопакету має бути 40 мм з них 4 мм товщина зовнішнього скла, потім 14 мм – товщина камери з наповнювачем «Аргон», потім 4 мм товщина скла в середині склопакету, потім 14 мм товщина камери з наповнювачем «Аргон», і 4 мм – товщина внутрішнього скла склопакету.
Натомість формула склопакету, яку надав Переможець в протокол випробування від 02 липня 2024 р. № 0702020/24 4іx10Arx4x10Arх4i означає що товщина склопакету має бути 32 (!) мм з них 4 мм товщина зовнішнього скла, потім 10 мм – товщина камери з наповнювачем «Аргон», потім 4 мм товщина скла в середині склопакету, потім 10 мм товщина камери з наповнювачем «Аргон», і 4 мм – товщина внутрішнього скла склопакету.
Таким чином Переможець запропонував товар з товщиною склопакету 32 мм, а не 40 мм як того вимагав Замовник.
Варто зауважити, що склопакет з формулою Замовника (4іx14arx4x14arx4і) має кращі і більші показники звуко і теплоізоляції, ніж склопакет з формулою Переможця (4іx10Arx4x10Arх4i), оскільки перші мають більший шар теплозвукоізолятору (товщину камери з наповнювачем «Аргон») 14 мм, а не 10 мм.
На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція Переможця в цій частині має бути відхилена Замовником.
Незважаючи на те що Переможець надав Замовнику документи на товар гіршої якості, ніж вимагав Замовник, останній не відхилив його тендерну пропозицію, а оприлюднив повідомлення про намір підписати договір.
5. Крім того, уважну переглядаючи іншу частину тендерної пропозиції Переможця Скаржником встановлено, що Замовник «непомітив» як Переможець ненадав всіх необхідних документів, які вимагались тендерною документацією.
Зокрема, відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовника значилось:
Поставка товару передбачає надання комплексу супутніх послуг, вартість яких включається у ціну за одиницю товару та ціну пропозиції. Поставка товару супроводжується наступними супутніми послугами:
-доставка товару до місця встановлення товару, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки;
- демонтаж старих вікон
- монтаж конструкцій (металопластикових вікон, відливів,), на об’єкті у місці встановлення товару з урахування комплектуючих матеріалів, ціна на які має бути включена в цінову пропозицію Учасника.
Для підтвердження надання супутніх послуг надати у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.
Вимоги до тари та упаковки:Згідно заводської упаковки (ціна включає вартість тари та упаковки).Товар має постачатись в тарі (упаковці), яка забезпечує збереження якості товару під час транспортування. Тара – незворотна. Доставка товару, а також завантажувально-розвантажувальні роботи у місцях поставки здійснюються Постачальником своїми силами та за власний рахунок, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист.
Гарантійний строк на Товар:Гарантія на товар повинна складати не менше 5 років. У складі пропозиції Учасник повинен надати довідку із зазначенням гарантійного терміну пропонованого ним товару.
Гарантійний строк на супутні Послуги:Гарантія на наданні супутні послуги повинна складати не менше 1 року. У складі пропозиції Учасник повинен надати довідку із зазначенням гарантійного терміну на супутні послуги.
Однак Переможець, всупереч вищевказаної умови, не надав в складі своєї пропозиції 4 (!) документа:
гарантійний лист для підтвердження надання супутніх послуг;
гарантійний лист що доставка товару, а також завантажувально-розвантажувальні роботи у місцях поставки здійснюються Постачальником своїми силами та за власний рахунок;
довідку із зазначенням гарантійного терміну пропонованого ним товару;
довідку із зазначенням гарантійного терміну на супутні послуги
Вказані документи відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Відсутність таких документів є невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Про таку невідповідність Замовник не може відповідно до п. 43 Особливостей, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція Переможця також має бути відхилена Замовником в цій частині.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-01-27-015687-a відмінити рішення оформлене протоколом №11-02-2025 від 11.02.2025 року.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядком оскарження відкритих торгів Особливостей,
×
-
Назва доказу:
Скарга до АМКУ .pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ .pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга до АМКУ (додаток).pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ (додаток).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
"3. Зобов’язати Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради скасувати рішення про визнання учасника ФОП ""Желіба Віталій Іванович"" переможцем у процедурі закупівлі № UA-2025-01-27-015687-a ««Металопластикові вікна» (Підготовка закладів до зимового періоду та здійснення заходів з підвищення енергонезалежності у Срібнянському ліцеї за рахунок фінансування Дитячого фонду Організації Об'єднаних Націй (ЮНІСЕФ))», оформлене протоколом №11-02-2025 від 11.02.2025 року"
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікувати
Номер:
ced13d131bc34f65882e043eba80e0bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-015687-a.b4
Назва:
Дискваліфікувати
Вимога:
Офіційний сайт
https://steko.ua/product/0/7p
Невідповідність камер згідно вашої вимог
6-ти камерний профіль (70мм)
Замовник вивчайте офіційні документи які є доступні
Пов'язані документи:
Учасник
- Характеристики 7P.pdf 07.02.2025 16:20
Дата подачі:
07.02.2025 16:20
Вирішення:
Рішення про визначення переможця ФОП Желіба Віталій Іванович буде відмінено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікувати
Номер:
8a9d773c464c49f699b2e54f40096ee8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-015687-a.c3
Назва:
Дискваліфікувати
Вимога:
ПО друге вікна класу Steko 7P є 5-камерний профіль
У вас в вимогах 6-ти камерний профіль (70мм)
Повна невідповідність УЧАСНИКА
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2025 16:13
Вирішення:
Рішення про визначення переможця ФОП Желіба Віталій Іванович буде відмінено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікувати
Номер:
fc4aa76b3b784ab98215767327913e0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-015687-a.b2
Назва:
Дискваліфікувати
Вимога:
Причому тут документи він не підтвердив основу вимогу 40 мм склопакет
У нас чітка вимога Склопакет: Формула 4іx14arx4x14arx4і. Учасник її не підтвердив нічим
Перегляніть рішення а то ми подаємо в антимонопольний комітет
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2025 16:11
Вирішення:
Рішення про визначення переможця ФОП "Желіба Віталій Іванович" буде відмінено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікувати
Номер:
b11c83410dff4f808e1b26c96ab274a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-015687-a.a1
Назва:
Дискваліфікувати
Вимога:
Невідповідність сертифікатів Учасника відносно вимог Замовника по склопакету
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертификат 7Р.pdf 06.02.2025 01:36
- Скарга.pdf 06.02.2025 01:36
- Сертификат 7Р (2) (1).pdf 06.02.2025 01:36
- Характристики Steko V60, V62, V71, V90, 7P. .pdf 06.02.2025 01:36
Дата подачі:
06.02.2025 01:36
Вирішення:
В зв'язку з тим, що першим критерієм при розгляді тендерної пропозиції являється ціна, ФОП "Желіба Віталій Іванович", подав всі необхідні сертифікати згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації і Сертифікат на систему управління якостю ISO 9001:2015, вашу скаргу задовольнити не можемо.
Статус вимоги:
Не задоволено