• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 90520000-8 — «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень)

Закупівля здійснюється відповідно до умов встановлених Постановою КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” №1178 від 12.10.2022 року.

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 27.01.2025 16:14 - 01.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 3c55931e7bbb45b995ba2940769f8047
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-27-015629-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про визначення переможця відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-01-27-015629-a
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.02.2025 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.02.2025 14:22
Дата виконання рішення Замовником: 28.02.2025 14:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Прийнято рішення виконати постанови вказані в РІШЕННЯ № 2728-р/пк-пз від 21.02.2025 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. А саме скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" (код ЄДРПОУ: 37797799) переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 90520000-8 — "Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" (90524400-0 Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень)", та надати 24 години на виправлення невідповідності згідно вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 245eb47b1d6e4d6da12f53158222b9bf
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 27.01.2025 року КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 1 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 90520000-8 — «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень)», згідно з ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами з очікуваною вартістю 500 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
• ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
• ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
10.02.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
10.02.2025 року відповідно до ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 6/а від 10.02.2025 року Переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерна пропозиція повинна була бути відхиленою Замовником.

1. Відповідно до п. 1.1.4. Додатку 5 та п. 1.1.4. Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати Свідоцтво/ліцензія про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав Витяг з ліцензійного реєстру (файл Витяг Укртрансбезпеки на перевезення НВ_ор+нот копія.pdf) про видачу ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів. Разом з цим, Витяг з ліцензійного реєстру є іншим документом, ніж Свідоцтво/ліцензія і ці документи не є тотожними.
Відтак тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам, встановленим Замовником у п. 1.1.4. Додатку 5 та п. 1.1.4. Додатку 1 до тендерної документації.

2. Відповідно до п.4.2. Додатку 5 та п. 4.2 Додатку 1 до тендерної документації відповідно до Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022р. учасник повинен надати чинну Ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами (файл Наказ на видачу ліцензії + додаток (завірений).pdf).
Разом з цим, відповідно Додатку 2 Технічна специфікація Замовником встановлюються такі коди відходів, щодо яких повинна бути видана ліцензія: 18 01 03*, 18 02 06*.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав Наказ про видачу ліцензії №716 від 20.06.2024 року, у якому відсутня інформація про право надавати послуги у сфері управління з відходами за кодом 18 02 06*.
Відтак тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам, встановленим Замовником у п. 4.2 Додатку 5 та п. 4.2 Додатку 1 до тендерної документації, а Переможець взагалі не має права надавати послуги за предметом закупівлі.

3. Відповідно до п.1.2.2. Додатку 5 та п.1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати скановану копію сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця).
Переможець у складі тендерної пропозиції надав сертифікати щодо професійної підготовки щодо управління небезпечними відходами щодо двох фахівців (файли Сертифікат професійна підготовка Агеєв Д.О.pdf, Сертифікат професійна підготовка Билим Л.Р.pdf).
Але сертифікат щодо професійної підготовки щодо управління небезпечними відходами не є сертифікатом щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами. Ці сертифікати є різними і не тотожними документами. Чинне законодавство України також розмежовує ці поняття.
Відтак тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам, встановленим Замовником у п.1.2.2. Додатку 5 та п.1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації.

4. Відповідно до п.1.2.3. Додатку 5 та п.1.2.3. Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати скановану копію свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум один фахівець).
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній такий документ як копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів.
Відтак тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам, встановленим Замовником у п.1.2.3. Додатку 5 та п.1.2.3. Додатку 1 до тендерної документації.

5. Відповідно до п.1.2.6. Додатку 5 та п.1.2.6. Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати наказ про прийняття на роботу вантажника (не менше двох фахівців).
Переможець у складі тендерної пропозиції надав Довідку Вих. № 01/2025-03 від 31 січня 2025 року (файл Довідка працівники.pdf), і якій зазначає про наявність одного вантажника та наказ про прийняття на роботу також щодо одного вантажника, зазначеного у цій довідці (файл Наказ про прийом_Білецький.PDF).
Відтак тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам, встановленим Замовником у п.1.2.6. Додатку 5 та п.1.2.6. Додатку 1 до тендерної документації.

З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір