-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Торги не відбулися
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2025 15:42 - 03.02.2025 15:47
Вимога
Залишено без розгляду
усунення порушення та надання додаткової інформації
Номер:
8b28ecea0f314f16bdb0e70a911b8d6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-014333-a.a1
Назва:
усунення порушення та надання додаткової інформації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно абзацу 2 пункту 46 Особливостей та Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) в Додатоку № 2 до Оголошення про спрощену закупівлю «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». Вивчивши детально тендерну документацію Замовником зазначено найменування товару і код, при цьому обов'язковою умовою не було, що саме цей вид номенклатури повинен відповідати тільки кодам вказаним Замовником і що еквівалент не розглядається.
Нормами Особливостей передбачено, що відповідно до пункту 3 Особливостей замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, з урахуванням особливостей.
При цьому стаття 5 Закону визначає, зокрема, такі принципи здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Так, поняття «еквівалент» у Законі фігурує тричі, а саме:
- Згідно з абзацом 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Абзацом 2 частини 3 статті 23 Закону передбачено, що в разі, якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
- Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Тому, просимо переглянути ваше рішення, по «Відхиленню» пропозиції ЗОЛОТУХІНА СТАНІСЛАВА МИКОЛАЙОВИЧА, так як це рішення приводить на думку про вчинення антиконкурентних узгоджених дій , що стосуються результатів тендера , тим самим порушуючи пункт 5 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції".
Порушення законодавства про захист економічної конкуренції тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2025 20:38