• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

лот 1 – Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів; лот 2 – Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів; лот 3 – Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів

Завершена

1 300 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 900 000.00 UAH
Період оскарження: 20.04.2018 21:40 - 20.05.2018 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 478d5b3d16584f929098d9b757a611d3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001560-b.a10
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Рішення Замовника про допущення до аукціону тендерної пропозиції NUCTECH COMPANY LIMITED за Лотом №1 має ознаки упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі вивчив тендерну пропозицію учасника...
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.07.2018 22:14
Задовільнена: Так
Автор: Arempa International Ltd FZC, Лев Тегай +971508894628 lev.t@arempa.com
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: a05ef0afa1f540e0bc8d3b7202e6f16d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001560-b.a9
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Рішення Замовника про допущення до аукціону тендерної пропозиції NUCTECH COMPANY LIMITED за Лотом №3 має ознаки упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі вивчив тендерну пропозицію учасника....
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.07.2018 22:12
Задовільнена: Так
Автор: Arempa International Ltd FZC, Лев Тегай +971508894628 lev.t@arempa.com
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: a9e27869698e43d1afdb8bcd2148e941
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001560-b.a8
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Рішення Замовника про допущення до аукціону тендерної пропозиції NUCTECH COMPANY LIMITED за Лотом №2 має ознаки упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі вивчив тендерну пропозицію учасника....
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.07.2018 22:09
Задовільнена: Так
Автор: Arempa International Ltd FZC, Лев Тегай +971508894628 lev.t@arempa.com
Скарга
Розгляд припинено

Не дійсні документи, введення в оману

Номер: d76d9a3d94cb4128baecffd1937501ba
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001560-b.a12
Назва: Не дійсні документи, введення в оману
Скарга:
Всі документи компанії Аремпа Інтернешнл ЛТД не пройшли процедури легалізації, а отже не можуть бути визнаними справжніми на території України! Порушення законодавства України.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.07.2018 22:06
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.07.2018 22:06
Задовільнена: Так
Автор: NUCTECH COMPANY LIMITED, jingxing li +8613501004914 lijingxing@nuctech.com http://www.nuctech.com
Скарга
Відхилено

Уведення в оману тендерний комітет

Номер: c105b6847a274205ae438e1521147552
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001560-b.a11
Назва: Уведення в оману тендерний комітет
Скарга:
Усі документи Компанії Аремпа не пройшли процедуру консульської легалізації, а значить не можуть бути визнані чинними і справжніми в Україні
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.07.2018 22:05
Задовільнена: Так
Автор: NUCTECH COMPANY LIMITED, jingxing li +8613501004914 lijingxing@nuctech.com http://www.nuctech.com
Скарга
Розгляд припинено

Порушення міжнародного законодавства, введення в оману

Номер: 446f664118374428a303ae3ef0a20166
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001560-b.a13
Назва: Порушення міжнародного законодавства, введення в оману
Скарга:
Всі документи Аремпа Інтернейшнл не легалізовані і відповідно до нашого законодавства є нечинними на території України
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.07.2018 22:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.07.2018 22:03
Задовільнена: Так
Автор: NUCTECH COMPANY LIMITED, jingxing li +8613501004914 lijingxing@nuctech.com http://www.nuctech.com
Скарга
Розгляд припинено

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 305253aa94fe40998df1f96defa1b1ed
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001560-b.a7
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Рішення Замовника про допущення до аукціону тендерної пропозиції NUCTECH COMPANY LIMITED за Лотом №1 має ознаки упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі вивчив тендерну пропозицію учасника...
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Корегування даних
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 09.06.2018 17:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 13.06.2018 18:27
Автор: Arempa International Ltd FZC, Лев Тегай +971508894628 lev.t@arempa.com
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо системи електроживлення

Номер: 4bc4eb7a44bc42abafa77e09fe178a01
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001560-b.c6
Назва: Щодо системи електроживлення
Вимога:
Встановлені вимоги до системи електроживлення – напруга 220-380 В з частотою 50 Гц для живлення системних компонентів з нейтральним проводом та заземленням. Споживана потужність не повинна перевищувати 50 кВт/год. Звертаємо увагу, що в Україні прийнятий міжнародний європейський стандарт організації "CENELEC" – "EN 50160:2010". Цей стандарт набрав чинності 1 жовтня 2014 року під назвою "ДСТУ ЕN 50160:2014" – "Характеристики напруги в системах електропостачання загального призначення". У цьому стандарті напруга 400/230 В ±10%, та інше офіційно гармонізовано зі стандартами ЄС. Крім того, звертаємо увагу, що виробники обладнання, яке має значну частку реактивної потужності, зазначають в технічних характеристиках саме повну потужність. Повна потужність має більш практичне значення, як величина, що описує навантаження, що фактично накладаються споживачем на елементи підвідної електромережі (дроти, кабелі, розподільні щити, трансформатори, лінії електропередачі), оскільки ці навантаження залежать від споживаного струму, а не від фактично використаної споживачем енергії. Враховуючи викладене, пропонуємо привести у відповідність тендерну документацію в частині параметрів напруги системи електроживлення, а також визначити максимальну повну потужність (вимірюється в кіло-вольт-амперах, кВА або kVA).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розміщення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів планується провести в існуючих пунктах пропуску, тому, вимоги до систем енергоживлення, що зазначені у тендерній документації відповідають державним стандартам та нормам.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Про умови поставки

Номер: f9921eb5ceb04fa58fa8ec37bb9c1e5d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001560-b.c5
Назва: Про умови поставки
Вимога:
Згідно пунктів 5.6 проектів договорів поставка Товару здійснюється на умовах DDP. Звертаємо увагу на той факт, що умови поставки DDP доречні там, де продавець має право здійснювати імпортне митне декларування зі сплатою ПДВ. Так в Україні нерезидент може користуватися послугами митного брокера при ввезенні товару через кордон, але він не уповноважений сплачувати ПДВ при імпорті. Таким чином, враховуючи що здійснення імпортних митних формальностей для продавця-нерезидента складають складність, що призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників, пропонуємо внести зміни до тендерної документації в частині надання можливості нерезидентам здійснити поставку на інших умовах, наприклад, DAP.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до технічних вимог (пункт 37 Додатку 4 до тендерної документації), учасник торгів (переможець) за власний рахунок здійснює поставку, розмитнення, монтаж та пусконалагодження предмету закупівлі. Оскільки Замовник планує отримати у визначених місцях поставки створені та повністю готові до експлуатації комплексні скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів (далі – Товар) без додаткових витрат, пов’язаних із поставкою Товару. Відповідно до пунктів 5.6 проектів договорів, наведених у додатку 5 до тендерної документації, поставка Товару здійснюється на умовах DDP, якими передбачено, що постачальник Товару несе всі ризики і витрати, пов’язані з транспортуванням вантажу, в тому числі він зобов’язаний сплатити всі податки та збори.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Этапы строительства для сканирующих систем.

Номер: 02593adf897e458ead1484e0a4a145d6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001560-b.b4
Назва: Этапы строительства для сканирующих систем.
Вимога:
Внимательно изучив техническое задание, становится понятным, что поставка предмета закупки подразумевает под собой так же строительство защитных сооружений (помещений для сканирования) и офис операторов. Для этого необходимо совершить несколько этапов, а именно- 1. Подготовка площадки. Данный этап состоит из проведения инженерных изысканий, привязки возводимого здания на местности, сноса старых построек, перекладки сетей, возведения временных сооружений. 2. Проведение экспертизы-Проведение геологической и топографической экспертизы. Специалистами выясняются точные координаты расположения объекта, специфика местности, состояние грунта, риски проседания фундамента и т.д. Эти услуги заказываются у специализированных компаний, которые занимаются изучением геологических особенностей, свойств земли и т.п. 3.Проектирование и согласование. Подготовка проектной документации поручается организациям, которые имеют лицензию и допуск к проведению такого вида работ. На этапе подготовки документов специалистами учитываются такие факторы, как нормы законодательства, особенности технологии, требования заказчика и др. Разработка документации происходит с учетом климатических особенностей, сейсмологической обстановки и прочих факторов. Особое внимание на этой стадии уделяется фундаменту, поскольку он испытывает существенную нагрузку. 4.Строительство. По завершении проектирования и получения разрешительных документов начинается непосредственно строительный этап. Просим разъяснить, почему заказчиком данные этапы не предусмотрены в тендерной документации? Ведь без этого строительство объекта по сути невозможно, и для составления полной сметы участнику необходимо понимать полный перечень задач. Или строительство защитных сооружений (помещений для сканирования) и офис операторов не входит в данный предмет закупки? Если же не входит, то как заказчик видит поставку сканирующих систем в защитные сооружения и подготовку офисов оператора? Спасибо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник, створюючи тендерну документацію, виходив із принципу формування конкурентного середовища. Згідно пунктів 21-22 та пункту 36 технічного завдання передбачено створення захисних споруд та офісів для операторів. Вимоги до споруд визначені у технічному завданні. За конструктивні (проектні) рішення відповідає учасник. Методи досягнення мети повинні відповідати законодавству України і повинні бути дотримані учасником. Кожен учасник пропонує свої проектні рішення, що можливо будуть відрізнятися від проектних рішень інших учасників.
Статус вимоги: Відхилено