• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 52 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул. Шевченка, 241в, м.Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи)

Торги не відбулися

165 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
Період оскарження: 16.08.2018 17:10 - 30.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження протоколу №95-р/1 від 10.09.2018

Номер: bc3e3a52eefe412097d4cf9a963cbfd2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-16-002688-b.b1
Назва: оскарження протоколу №95-р/1 від 10.09.2018
Вимога:
Згідно таблиці 1 додатку 2 пункту 2 ПП «ШТОРМ» надано всі необхідні документи, для виконання робіт з Поточний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 52 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул. Шевченка, 241-В, м. Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи), в тому числі на робітника Коваленко О.В. для виконання робіт з підмостків, інших робіт з підвищеною небезпекою, згідно технічного завдання, відсутні. Перевірка знань всіх робітників в даному випадку не потрібна по складу робіт,що вказано в п.3 примітки, тому вважаємо відхилення пропозиції ПП «ШТОРМ» не має підстав та не законне. Наполягаємо дискваліфікацію ПП «ШТОРМ» відмінити.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши звернення щодо оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій № 95-р/1 від 10.09.2018 року, слід зазначити, що відповідно до довідки № 83 від 03.09.2018р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залученні учасником до виконання умов договору, визначений певний перелік працівників робітничих професій, яких учасник планує задіяти у роботах, що є предметом закупівлі зазначеної процедури. Відповідно до підпункту 3 пункту 2 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації учасники повинні надати «для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою, документи, які підтверджують результати перевірки знань з питань охорони праці з робіт з підвищеною небезпекою (у випадку якщо послуги з ремонту передбачають роботи з підвищеною небезпекою)». Зі змісту вищезазначеної довідки не можливо встановити перелік працівників які залучаються до робіт з підвищеною небезпекою, а які до інших робіт. Стосовно посилання учасника на документи по робітнику Коваленко О.В., слід зазначити, що такі документи датовані лютим 2017 року (витяг з протоколу № 139 та посвідчення № 175 про перевірку знань з охорони праці). В той же час відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII «працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці». Відповідно до додатку 2 тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, у випадку надання учасником письмового роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо відсутності такого документу. Будь-яких письмових пояснень щодо ненадання документів щодо перевірки знань з охорони праці на працівників, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 95-р/1 від 10.09.2018 року, у складі тендерної пропозиції відсутні. Окрім вищенаведеного, звертаємо увагу на наступне - частиною 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимога про усунення порушень (оскарження протоколу №95-р/1 від 10.09.2018) UA-2018-08-16-002688-b не містить вимоги до замовника щодо надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. За змістом вимоги, незрозуміло, що саме вимагається учасником. Абзац 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Вимога про усунення порушень UA-2018-08-16-002688-b не містить вимоги до замовника щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Строк подання тендерних пропозицій закінчився 03.09.2018 року в 17 год. 00 хв. Строк на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі закінчився 24.08.2018 року. Учасник звернувся поза межами строку на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Таким чином, ПП «ШТОРМ» звернулось до Замовника з вимогою не передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено