-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
За кодом класифікатору ДК 021:2015 - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання). Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту на об’єктах комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради (будівля літерою «А», будівля літерою «Б», будівля літерою «В», будівля літерою «Д», будівля літерою «Е», будівля літерою «П» за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-А, відділення амбулаторного діалізу за адресою: м. Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 71/1), центр перинатальної допомоги за адресою: м. Одеса, вул. Космонавтів, 11/13, діагностично-консультативний центр № 2, за адресою: м. Одеса, вул. Варненська, 25\2, діагностично-консультативний центр № 3, за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 170.
Завершена
1 020 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2025 14:13 - 12.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на відхилення
Номер:
dda446aaaa2c4f2383bc5a5a166c11ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-010686-a.c3
Назва:
Скарга на відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол УО (дискваліфікація) _ 33 (1).pdf 27.02.2025 22:26
- Скарга на відхилення.pdf 27.02.2025 22:26
- Скарга на відхилення.doc 27.02.2025 22:26
- sign.p7s 27.02.2025 22:28
- Додаткові_пояснення.doc 09.03.2025 19:53
- Додаткові_пояснення.pdf 09.03.2025 19:53
- рішення від 03.03.2025 № 3157.pdf 03.03.2025 13:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2025 № 3613.pdf 11.03.2025 14:39
- рішення від 10.03.2025 № 3613.pdf 13.03.2025 17:27
- Відповідь на скаргу UA-2025-01-27-010686-a.pdf 04.03.2025 12:41
- Відповідь на скаргу UA-2025-01-27-010686-a.docx 04.03.2025 12:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2025 22:30
Дата розгляду скарги:
10.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.03.2025 14:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.03.2025 17:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f1985dbb6cbf44d19ab0892b63019c8d
Заголовок пункту скарги:
п.6 додатку 3 до тендерної документацій. Щодо відхилення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
За результатами розгляду, пропозиція Підприємства була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступне –
«
»
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п.6 додатку 3 до тендерної документацій: в складі пропозиції надати розрахунок вартості послуг (договірна ціна), який повинен бути складений відповідно до Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації, затвердженого Наказом Міністерства промислової політики України «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» від 25.06.2003 № 261 (далі – Тимчасовий порядок) з використанням прейскуранта № 2661001-92 “Система технічного обслуговування і ремонту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації” (далі – “Прейскурант”), затвердженого Заступником міністра машинобудування, ВПК і конверсії України від 13.06.1992р (у разі втрати чинності нормативних актів, на які посилається Тимчасовий порядок, Учасники застосовують положення нормативних актів, які розроблені на їх заміну).
До складу ціни пропозиції Учасником мають включатися всі витрати, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При розрахунку вартості надання послуг Учасником повинна бути врахована трудомісткість робіт, передбачена у прямих витратах, що враховує трудовитрати пусконалагоджувального персоналу та витрати труда працівників, заробітна плата яких передбачена в загальновиробничих витратах. Трудомісткість визначається шляхом застосування коефіцієнтів, наведених у Прейскуранті відповідно до Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації.
Розмір кошторисного прибутку приймається в межах усередненого показника із розрахунку на одну людино – годину загальної кошторисної трудомісткості.
Розмір адміністративних витрат з урахуванням усередненого показника розраховуючи на одну людино – годину загальної кошторисної трудомісткості.
Розрахунок вартості послуг має бути підтверджений наступними документами: договірна ціна з пояснювальною запискою, відомість ресурсів до локального кошторису, локальний кошторис, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, розрахунки адміністративних витрат та прибутку (надаються в форматі pdf та imd). Відомість ресурсів до локального кошторису та локальний кошторис надаються на кожний заклад окремо. Розрахунок вартості послуг має бути завірений підписом та печаткою Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Відомість ресурсів для здійснення розрахунку вартості послуг міститься в Додатку 4 до технічних вимог. Умови виконання робіт/надання послуг: будівля під час надання послуг/виконання робіт не припиняє своєї роботи, в будівлі наявні приміщення зі значною висотою стель та значною висотою змонтованого обладнання.
Якщо кошторисна документація Учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з технічним завданням або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації, та відхиляється Замовником.
У складі тендерної пропозиції надано усі необхідні документи, які вимагалась тендерною документацією та відповідають її вимогам.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №33 від 22.02.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
«
»
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п.6 додатку 3 до тендерної документацій: в складі пропозиції надати розрахунок вартості послуг (договірна ціна), який повинен бути складений відповідно до Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації, затвердженого Наказом Міністерства промислової політики України «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» від 25.06.2003 № 261 (далі – Тимчасовий порядок) з використанням прейскуранта № 2661001-92 “Система технічного обслуговування і ремонту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації” (далі – “Прейскурант”), затвердженого Заступником міністра машинобудування, ВПК і конверсії України від 13.06.1992р (у разі втрати чинності нормативних актів, на які посилається Тимчасовий порядок, Учасники застосовують положення нормативних актів, які розроблені на їх заміну).
До складу ціни пропозиції Учасником мають включатися всі витрати, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При розрахунку вартості надання послуг Учасником повинна бути врахована трудомісткість робіт, передбачена у прямих витратах, що враховує трудовитрати пусконалагоджувального персоналу та витрати труда працівників, заробітна плата яких передбачена в загальновиробничих витратах. Трудомісткість визначається шляхом застосування коефіцієнтів, наведених у Прейскуранті відповідно до Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації.
Розмір кошторисного прибутку приймається в межах усередненого показника із розрахунку на одну людино – годину загальної кошторисної трудомісткості.
Розмір адміністративних витрат з урахуванням усередненого показника розраховуючи на одну людино – годину загальної кошторисної трудомісткості.
Розрахунок вартості послуг має бути підтверджений наступними документами: договірна ціна з пояснювальною запискою, відомість ресурсів до локального кошторису, локальний кошторис, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, розрахунки адміністративних витрат та прибутку (надаються в форматі pdf та imd). Відомість ресурсів до локального кошторису та локальний кошторис надаються на кожний заклад окремо. Розрахунок вартості послуг має бути завірений підписом та печаткою Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Відомість ресурсів для здійснення розрахунку вартості послуг міститься в Додатку 4 до технічних вимог. Умови виконання робіт/надання послуг: будівля під час надання послуг/виконання робіт не припиняє своєї роботи, в будівлі наявні приміщення зі значною висотою стель та значною висотою змонтованого обладнання.
Якщо кошторисна документація Учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з технічним завданням або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації, та відхиляється Замовником.
У складі тендерної пропозиції надано усі необхідні документи, які вимагалась тендерною документацією та відповідають її вимогам.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №33 від 22.02.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Протокол УО (дискваліфікація) 33
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО (дискваліфікація) _ 33 (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " СПАС " та всі наступні рішення
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
81fe65cdc9a5402c8ebcc959d0d4a381
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-010686-a.a2
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.doc 05.02.2025 18:15
- Скарга до АМКУ.pdf 05.02.2025 18:15
- Ліцензійні умови (1).doc 05.02.2025 18:15
- sign.p7s 05.02.2025 18:16
- рішення від 07.02.2025 №1861.pdf 07.02.2025 15:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2025 №2236.pdf 14.02.2025 13:50
- рішення від 13.02.2025 №2236.pdf 14.02.2025 17:42
- Відповідь на скаргу UA-2025-01-27-010686-a 10.02.2025 09:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.02.2025 18:18
Дата розгляду скарги:
13.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.02.2025 15:59
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.02.2025 17:42
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.02.2025 17:42
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
00eaf5b9b9cf466e83db32e741bb7c1f
Заголовок пункту скарги:
п.22 додатку 3 до тендерної документації. Щодо наявності електротехнічної лабораторії
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.22 додатку 3 до тендерної документації:
Учасники повинні підтвердити можливість здійснювати перевірку ємності та вимірювання опору ізоляції акумуляторної батареї, передбачених Регламентом в Додатку 3 тендерної документації, у зв’язку з чим необхідно надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують наявність електротехнічної лабораторії у власності або в оренді/суборенді чи залученої на інших підставах (субпідряд тощо). На підтвердження наявності лабораторії необхідно надати сертифікат, або свідоцтво, або інший документ, виданий уповноваженим на те органом з додаванням переліку/сфери вимірювань лабораторії, серед вимірювань якої наявні вимірювання опору ізоляції акумуляторної батареї та перевірка ємності акумуляторної батареї. У разі відсутності власної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії разом із сертифікатом/свідоцтвом/іншим документом, виданим уповноваженим органом з додаванням переліку/сфери вимірювань.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності електротехнічної лабораторії у власності або в оренді/суборенді чи залученої на інших підставах (субпідряд тощо) з наданням сертифікату, або свідоцтва, або іншого документа, виданого уповноваженим на те органом з додаванням переліку/сфери вимірювань лабораторії, серед вимірювань якої наявні вимірювання опору ізоляції акумуляторної батареї та перевірка ємності акумуляторної батареї в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявна електротехнічна лабораторія у власності або в оренді/суборенді чи залучена на інших підставах (субпідряд тощо) з наданням вищенаведених супутній документів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Учасники повинні підтвердити можливість здійснювати перевірку ємності та вимірювання опору ізоляції акумуляторної батареї, передбачених Регламентом в Додатку 3 тендерної документації, у зв’язку з чим необхідно надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують наявність електротехнічної лабораторії у власності або в оренді/суборенді чи залученої на інших підставах (субпідряд тощо). На підтвердження наявності лабораторії необхідно надати сертифікат, або свідоцтво, або інший документ, виданий уповноваженим на те органом з додаванням переліку/сфери вимірювань лабораторії, серед вимірювань якої наявні вимірювання опору ізоляції акумуляторної батареї та перевірка ємності акумуляторної батареї. У разі відсутності власної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії разом із сертифікатом/свідоцтвом/іншим документом, виданим уповноваженим органом з додаванням переліку/сфери вимірювань.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності електротехнічної лабораторії у власності або в оренді/суборенді чи залученої на інших підставах (субпідряд тощо) з наданням сертифікату, або свідоцтва, або іншого документа, виданого уповноваженим на те органом з додаванням переліку/сфери вимірювань лабораторії, серед вимірювань якої наявні вимірювання опору ізоляції акумуляторної батареї та перевірка ємності акумуляторної батареї в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявна електротехнічна лабораторія у власності або в оренді/суборенді чи залучена на інших підставах (субпідряд тощо) з наданням вищенаведених супутній документів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови (1).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
6a6cdb1ac18843cc9be1135d78c22584
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-010686-a.c1
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1,2,3,4,5,6 ліцензійні умови.doc 30.01.2025 20:38
- 4. додаток 3.docx 30.01.2025 20:38
- 5. Дод1 табл4.14 Сертифікат.pdf 30.01.2025 20:38
- 7. Аналог.договір з актами.pdf 30.01.2025 20:38
- sign.p7s 30.01.2025 20:39
- Скарга на умови ред 4 .pdf 30.01.2025 20:56
- Скарга на умови ред 4.doc 30.01.2025 20:56
- Рішення від 03.02.2025 №1524.pdf 03.02.2025 14:25
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги від 10.02.2025 №215.pdf 10.02.2025 18:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2025 №2136.pdf 13.02.2025 10:49
- Рішення від 12.02.2025 №2136.pdf 14.02.2025 16:53
- Відповідь на скаргу UA-2025-01-27-010686-a 04.02.2025 14:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.01.2025 20:41
Дата розгляду скарги:
10.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.02.2025 14:25
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.02.2025 16:53
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.02.2025 16:53
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
62266ed9c0cc415ca39d209b2a76b403
Заголовок пункту скарги:
п.1.2 додатку 2 до тендерної документації. Щодо вимоги підтвердження наявності власного або орендованого транспортного засобу
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.1.2 додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен підтвердити наявність власного або орендованого транспортного засобу. Наявність власного транспортного засобу Учасник підтверджує свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу. Наявність орендованого транспортного засобу Учасник підтверджує договором оренди або договором про надання послуг з транспортування або договором фінансового лізингу та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності транспортного засобу в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є транспортний засіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності транспортного засобу в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є транспортний засіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,5,6 ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8a3251603ae845af8e87deed8ccc8fe5
Заголовок пункту скарги:
п.1.3 додатку 2 до тендерної документації. Щодо наявності електротехнічної лабораторії.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.1.3 додатку 2 до тендерної документації: Для здійснення контролю та перевірки надійності з’єднання всіх допустимих випадковому доторканню металевих неструмопровідних частин приладів, що входить до складу системи оповіщення, з затискачем «заземлення», а також вимірювання значення опору між зазначеними частинами та затискачем «заземлення» на відповідність вимогам технічних умов на цей прилад та перевірки ємності та вимірювання опору ізоляції акумуляторної батареї, передбачених п. 2.2.3 Регламенту, Учасники повинні надати документи, які підтверджують наявність електротехнічної лабораторії у власності або в оренді/суборенді чи залученої на інших підставах (субпідряд тощо) (сертифікат, або свідоцтво, або інший документ, виданий уповноваженим на те органом) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додаванням переліку/сфери вимірювань лабораторії, серед вимірювань якої наявні вимірювання значення опору заземлювального пристрою, вимірювання опору ізоляції акумуляторної батареї та перевірка ємності акумуляторної батареї.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення електротехнічної лабораторії (у власності або в оренді/суборенді чи залученої на інших підставах (субпідряд тощо)) з наданням сертифікату, або свідоцтва, або іншого документу, виданого уповноваженим на те органом про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додаванням переліку/сфери вимірювань лабораторії, серед вимірювань якої наявні вимірювання значення опору заземлювального пристрою, вимірювання опору ізоляції акумуляторної батареї та перевірка ємності акумуляторної батареї. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення електротехнічної лабораторії (у власності або в оренді/суборенді чи залученої на інших підставах (субпідряд тощо)) з наданням сертифікату, або свідоцтва, або іншого документу, виданого уповноваженим на те органом про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додаванням переліку/сфери вимірювань лабораторії, серед вимірювань якої наявні вимірювання значення опору заземлювального пристрою, вимірювання опору ізоляції акумуляторної батареї та перевірка ємності акумуляторної батареї. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійна умова
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,5,6 ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
295004e46dae4588a36d693a4cf84e28
Заголовок пункту скарги:
п. 2.2. додатку 2 до тендерної документації. Щодо вимоги надання на працівників документів навчання та перевірки знань, медичних документів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 2.2. додатку 2 до тендерної документації: На керівника робіт та не менше одного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати:
- протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13);
- журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В);
- документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, та/або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними);
- підтверджуючі документи про проходження навчання на тему: монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний), видані організацією, яка має відповідне право на проведення такого навчання.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності в працівників суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
- протоколу (витягу або виписки з протоколу) та посвідчень з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- протоколу (витягу або виписки з протоколу) та посвідчень з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13);
- журналу протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В);
- документів про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, та/або медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними);
- підтверджуючих документів про проходження навчання на тему: монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний), видані організацією, яка має відповідне право на проведення такого навчання.
На підтвердження вказаного надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких є зазначені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
- протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13);
- журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В);
- документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, та/або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними);
- підтверджуючі документи про проходження навчання на тему: монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний), видані організацією, яка має відповідне право на проведення такого навчання.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності в працівників суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
- протоколу (витягу або виписки з протоколу) та посвідчень з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- протоколу (витягу або виписки з протоколу) та посвідчень з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13);
- журналу протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В);
- документів про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, та/або медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними);
- підтверджуючих документів про проходження навчання на тему: монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний), видані організацією, яка має відповідне право на проведення такого навчання.
На підтвердження вказаного надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких є зазначені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,5,6 ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
16cc1e0ac3be469eb8d616ea605b2a3d
Заголовок пункту скарги:
п. 20. додатку 3 до тендерної документації. Щодо вимоги надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 20. додатку 3 до тендерної документації: Вимоги до документів, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, ненадання чи виправлення яких призведе до зміни предмету закупівлі:- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи верхолазні, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно бути зазначено – Одеська область або по всій території України;
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи верхолазні, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно бути зазначено – Одеська область або по всій території України. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Варто зазначити, що предмет закупівлі не передбачає верхолазних робіт. На підтвердження надаємо копію додатку 3 до тендерної документації.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи верхолазні, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно бути зазначено – Одеська область або по всій території України. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Варто зазначити, що предмет закупівлі не передбачає верхолазних робіт. На підтвердження надаємо копію додатку 3 до тендерної документації.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
×
-
Назва доказу:
Додаток 3
-
Повʼязаний документ:
4. додаток 3.docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,5,6 ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
314701e598e547d8aad73e0fbb256ccb
Заголовок пункту скарги:
п. 20. додатку 3 до тендерної документації. Щодо вимоги надання сертифікатів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 20. додатку 3 до тендерної документації: Вимоги до документів, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, ненадання чи виправлення яких призведе до зміни предмету закупівлі: - технічне завдання встановлюється у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч. 5 даної статті в частині сертифікатів. Процес надання послуг, передбачених технічним завданням, повинен відповідати якісним, екологічним, енергоефективним та іншим стандартам, прийнятим в Україні. Критерії управління якістю, екологічного, енергоефективності надання послуг (зокрема і в частині поліпшення використання та споживання енергії під час використання електроінструментів, електротехнічної лабораторії, засобів вимірювання тощо), інформаційної безпеки, забезпечення охорони праці, дотримання вимог пожежної безпеки повинні повністю узгоджуватись з державними стандартами. На підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі Учасник повинен надати підтверджуючі документи, видані на Учасника разом зі звітом аудиту, а саме:
- сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ISO 45001:2018 або сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ISO 23932:2009 або сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018 IDT) «Система енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ EN ISO 22301:2021 (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT) «Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Вимоги».
Для підвищення рівня протипожежного захисту, його ефективності та забезпеченню відповідного рівня пожежної безпеки на підставі оцінювання співвідношення між витратами та отриманими результатами щодо зниження ризику необхідно здійснювати завчасне оцінювання пожежного ризику. Оцінювання пожежного ризику здійснюється для обґрунтування рішень щодо пожежної профілактики або протипожежного захисту наявних об’єктів. На підтвердження спроможності здійснення оцінювання пожежного ризику на об’єкті Замовника надати документ (сертифікат, або свідоцтво), який підтверджує можливість здійснення оцінювання пожежного ризику відповідно до вимог Національного стандарту України «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення».
Скаржник має в наявності Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT (додається), однак не має інших вказаних сертифікатів.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення усіх вищенаведених сертифікатів/документів. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
- сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ISO 45001:2018 або сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ISO 23932:2009 або сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018 IDT) «Система енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ EN ISO 22301:2021 (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT) «Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Вимоги».
Для підвищення рівня протипожежного захисту, його ефективності та забезпеченню відповідного рівня пожежної безпеки на підставі оцінювання співвідношення між витратами та отриманими результатами щодо зниження ризику необхідно здійснювати завчасне оцінювання пожежного ризику. Оцінювання пожежного ризику здійснюється для обґрунтування рішень щодо пожежної профілактики або протипожежного захисту наявних об’єктів. На підтвердження спроможності здійснення оцінювання пожежного ризику на об’єкті Замовника надати документ (сертифікат, або свідоцтво), який підтверджує можливість здійснення оцінювання пожежного ризику відповідно до вимог Національного стандарту України «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення».
Скаржник має в наявності Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT (додається), однак не має інших вказаних сертифікатів.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення усіх вищенаведених сертифікатів/документів. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
×
-
Назва доказу:
Дод1 табл4.14 Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
5. Дод1 табл4.14 Сертифікат.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,5,6 ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
cf7ff3586b824a3b8ad01a99cf562f6b
Заголовок пункту скарги:
п. 21. додатку 3 до тендерної документації. Щодо вимоги надання учасником документів для підтвердження можливості здійснювати післягарантійний ремонт обладнання системи протипожежного захисту для підтримки працездатного стану обладнання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 21. додатку 3 до тендерної документації: Для підтвердження спроможності надання послуг згідно технічного завдання Учасники повинні підтвердити можливість здійснювати післягарантійний ремонт обладнання системи протипожежного захисту для підтримки працездатного стану обладнання на об’єктах Замовника. На підтвердження такої можливості надати в складі пропозиції договір, укладений з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальник(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) обладнання протипожежного захисту.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення договіру, укладеного з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальник(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) на здійснення післягарантійного ремонту обладнання, яке встановлене на об’єктах Замовника. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Скаржник має можливість здійснювати післягарантійний ремонт обладнання системи протипожежного захисту для підтримки працездатного стану обладнання на об’єктах Замовника і без оскаржуваних документів. Наявність таких документів жодним чином не впливають на можливість надання послуг.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення договіру, укладеного з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальник(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) на здійснення післягарантійного ремонту обладнання, яке встановлене на об’єктах Замовника. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Скаржник має можливість здійснювати післягарантійний ремонт обладнання системи протипожежного захисту для підтримки працездатного стану обладнання на об’єктах Замовника і без оскаржуваних документів. Наявність таких документів жодним чином не впливають на можливість надання послуг.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,5,6 ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
25dd6c072b2248c996986f6cf077c699
Заголовок пункту скарги:
п.3 додатку 2 до тендерної документації. Щодо надання аналогічного договору з наданням послуг протягом не менше 6 (шести) послідовних календарних місяців відповідно до плану – графіку, який міститься в Додатку 3 до технічних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник має надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання
3.2. Учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт/наданих послуг), а також лист-відгук від замовника аналогічного договору.
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням/системи оповіщення або систем протипожежного захисту та/або систем пожежогасіння та/або послуги з цілодобового спостерігання/спостереження за системами протипожежного захисту, який підтверджує можливість Учасника надавати такі послуги протягом не менше 6 (шести) послідовних календарних місяців відповідно до плану – графіку, який міститься в Додатку 3 до технічних вимог, та який укладений та виконаний не раніше 2021 року .
У Скаржника наявний досвід виконання аналогічного договору №8 від 01.06.2023 року (додаємо до скарги). Проте, вказаний договір виконувався менше, ніж 6 послідовних місяців.
Вимога про виконання аналогічного договору протягом не менше 6 (шести) послідовних календарних місяців розрахована на учасників торгів, які мають досвід виконання аналогічного договору, який відповідає вищенаведеним критеріям, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання
3.2. Учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт/наданих послуг), а також лист-відгук від замовника аналогічного договору.
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням/системи оповіщення або систем протипожежного захисту та/або систем пожежогасіння та/або послуги з цілодобового спостерігання/спостереження за системами протипожежного захисту, який підтверджує можливість Учасника надавати такі послуги протягом не менше 6 (шести) послідовних календарних місяців відповідно до плану – графіку, який міститься в Додатку 3 до технічних вимог, та який укладений та виконаний не раніше 2021 року .
У Скаржника наявний досвід виконання аналогічного договору №8 від 01.06.2023 року (додаємо до скарги). Проте, вказаний договір виконувався менше, ніж 6 послідовних місяців.
Вимога про виконання аналогічного договору протягом не менше 6 (шести) послідовних календарних місяців розрахована на учасників торгів, які мають досвід виконання аналогічного договору, який відповідає вищенаведеним критеріям, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір з актами
-
Повʼязаний документ:
7. Аналог.договір з актами.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства