-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне пальне ДП-Л-Євро5-ВО (згідно з ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО»)
Дизельне пальне ДП-Л-Євро5-ВО (згідно з ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО») Код за ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо) Кількість - 184000 літрів.
Торги не відбулися
5 014 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 33 092.40 UAH
мін. крок: 0.7% або 33 092.40 UAH
Період оскарження:
28.08.2018 13:36 - 24.09.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Про перегляд суми очікуваної вартості закупівлі
Номер:
c7bb1214883941ffad23ea54c6db417e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-28-001032-a.c3
Назва:
Про перегляд суми очікуваної вартості закупівлі
Вимога:
Щодо перегляду суми очікуваної вартості закупівлі дизельного палива у кількості 184 000 літрів, надаємо підтверджуючий документ уповноваженого органу, який наділений повноваженнями моніторингу коливання цін на товари на ринку України, а саме Експертний висновок Кіровоградської Регіональної Торгово-Промислової Палати №В-726 від 11.09.2018р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка РТПП.pdf 18.09.2018 15:26
- Протокол0001.tif 20.09.2018 16:02
- Протокол0002.tif 20.09.2018 16:02
Дата подачі:
18.09.2018 15:26
Вирішення:
З метою дотримання принципів здійснення закупівель викладених в Законі України «Про публічні закупівлі», Стаття 3, ч. 1, та задля виконання договірних зобов’язань сторонами договору та забезпечення Замовника необхідною кількістю предмета закупівлі, а саме Дизельне пальне ДП-Л-Євро5-ВО у кількості 184 000 літрів з очікуваною вартістю 5 014 000,00 грн. з ПДВ, повідомляємо наступне.
Стаття 3, частина 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає проведення закупівлі відповідно до річного плану, та не може відрізнятися в ціні від запланованої суми затвердженої у річному плані закупівлі. Закупівля, за ідентифікатором закупівлі UA-2018-08-28-001032-a, дизельного пального ДП-Л-Євро5-ВО (згідно з ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО»), код за ДК 021:2015 – 091300000-9 Нафта і дистиляти (паливо дизельне), була створена на основі затвердженого плана річних закупівель, що має ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2018-08-28-003118-a, та має запланований бюджет у розмірі 5 014 000,00 грн. з ПДВ очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на вищезазначене, Замовник не може задовольнити вимогу Учасника «про перегляд суми очікуваної вартості закупівлі.»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про перегляд суми очікуваної вартості закупівлі
Номер:
557aeea201cd47f0b0dab3e3b0abc3e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-28-001032-a.c2
Назва:
Про перегляд суми очікуваної вартості закупівлі
Вимога:
Відповідно до Вашої Тендерної документації, щодо процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою дизельного палива у кількості 184 000 літрів, очікувана вартість складає 5 014 000,00 грн.
В зв’язку з тим, що ціна на нафтопродукти змінюється з кожним днем в сторону збільшення, просимо Вас переглянути суму очікуваної вартості закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол0001.tif 18.09.2018 16:03
- Протокол0002.tif 18.09.2018 16:03
Дата подачі:
14.09.2018 09:35
Вирішення:
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, виконання договірних зобов’язань сторонами договору та забезпечення Замовника необхідною кількістю предмета закупівлі, а саме Дизельне пальне ДП-Л-Євро5-ВО у кількості 184 000 літрів з очікуваною вартістю 5 014 000,00 грн. з ПДВ, для підвищення ціни предмету закупівлі потрібна наявність відповідних доказів щодо збільшення вартості предмета закупівлі на ринку України. Так як заявником не надано жодних підтверджуючих документів або посилань на уповноважені органи, що наділені повноваженнями моніторингу коливання цін на товари на ринку України, щодо збільшення ціни на Дизпаливо, Замовник не може задовольнити зазначену вимогу
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога змін ТД
Номер:
fc1f78df19f9445b97fe16db2aabc764
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-28-001032-a.a1
Назва:
Вимога змін ТД
Вимога:
Вимога змін ТД в прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника про усунення порушень у ТД.doc 04.09.2018 10:04
Дата подачі:
04.09.2018 10:04
Вирішення:
встановленні у ч. 15 Додатку № 1 тендерної документації, вимоги не є дискримінаційними вимогами, так як навпаки розширюють коло учасників, які можуть взяти участь в закупівлі в рамках правового поля України та запобігають порушенням Чинного законодавства України, яке регулює дані правовідносини ( Податковий кодекс України) .
Варто зазначити, що дані вимоги тендерної документації базуються на ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме на дотриманні всіх принципів публічних закупівель і вимога щодо отримання фіскального чеку РРО не може бути дискримінаційною, так як наявність Фіскального чеку РРО або будь - якого первинного бухгалтерського документа при проведенні господарської операції роздрібної торгівлі , передбачено законодавством України.
Зокрема, відповідно до ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із змінами та доповненнями (далі – Закон), суб’єкти господарювання, які здійсню- ють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані, зокрема, проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій (п. 1 ст. 3 Закону), видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції (п. 2 ст. 3 Закону).
Разом з тим, п. 12 ст. 9 Закону передбачено, що РРО не застосовуються, якщо в місці отримання товарів операції з розрахунків у готівковій формі не здійснюються (оптова торгівля тощо).
Згідно з п. 2 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 № 1442 із змінами та доповненнями (далі – Постанова № 1442), роздрібний продаж нафтопродуктів здійснюється через мережу автозаправних станцій, які призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів.
Розрахунки за продані нафтопродукти здійснюються готівкою та/або у безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, талонів, відомостей на відпуск нафтопродуктів тощо) в установленому законодавством порядку. Разом з нафтопродуктами споживачеві в обов’язковому порядку видається розрахунковий документ за установленою формою на повну суму проведеної операції, який підтверджує факт купівлі товару. У розрахунковому документі зазначається інформація про форму здійснення розрахунку та постачальника згідно договору.
Враховуючи викладене вище, реалізація палива на АЗС має здійснюватися із застосуванням зареєстрованого, опломбованого у встановленому порядку та переведеного у фіскальний режим роботи спеціалізованого РРО з роздрукуванням чеків установленої форми.
Отже фізичний відпуск з автозаправної станції – це здійснення заправки автомобілів моторним паливом через паливо роздавальні колонки. Водночас згідно з вимогами чинного законодавства реалізація пального через АЗС повинна здійснюватися із застосуванням спеціалізованих комп'ютерно-касових систем, які включені до держреєстру та відповідають Технічним вимогам та забезпечують відпуск пального у єдиному технологічному циклі з друкуванням фіскального касового чека.
Таким чином, через мережу АЗС здійснюється роздрібний продаж нафтопродуктів споживачам і у продавця (реалізатора) нафтопродуктів, тобто в особи, яка безпосередньо здійснює відпуск нафтопродуктів через АЗС (через паливо роздавальні колонки) безпосередньо споживачам, незалежно від форми розрахунків (готівкова, безготівкова (в тому числі з використанням талонів, карток, відомостей на відпуск нафтопродуктів) під час здійснення розрахункових операцій виникають податкові зобов’язання зі сплати акцизного податку з роздрібного продажу.
Статус вимоги:
Відхилено