-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
“Будівництво дороги місцевого значення на відрізку с.Краснопілка-с.Нараївка, Гайсинський район, Вінницька область (перерахунок проектно-кошторисної документації в цінах станом на 30.07.2018 року)”
Завершена
5 714 939.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 574.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 574.69 UAH
Період оскарження:
23.08.2018 12:26 - 06.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Згідно довідки №277 від 09.09.2018 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт» ФОП Геворгян Айкарам Араікович орендує наступну будівельну техніку: автомобіль бортовий, бульдозер, автогрейдер, котки дорожні, кран, самоскид, кран-маніпулятор, екскаватор-навантажувач, розподільник щебеню і гравію, трактор, навантажувач, екскаватор, однак згідно локального кошторису та підсумкової відомості ресурсів поданих учасником, розрахунок ціни тендерної пропозиції виконано з врахуванням наявності власної будівельної техніки з розрахунком заробітної плати у вартості експлуатації машин. Таким чином у тендерній пропозиції невірно визначені трудовитрати робітників зайнятих експлуатацією машин та механізмів, витрат що залежать від них прибуток та адмінвитрати. Тому тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам ДБН Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та вимогам тендерної документації.просимо врахувати дані зауваження при прийняті рішення щодо оцінки пропозиції даного учасника.
Номер:
248e3d79549642759d538974c765a0c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-23-000995-a.c2
Назва:
Згідно довідки №277 від 09.09.2018 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт» ФОП Геворгян Айкарам Араікович орендує наступну будівельну техніку: автомобіль бортовий, бульдозер, автогрейдер, котки дорожні, кран, самоскид, кран-маніпулятор, екскаватор-навантажувач, розподільник щебеню і гравію, трактор, навантажувач, екскаватор, однак згідно локального кошторису та підсумкової відомості ресурсів поданих учасником, розрахунок ціни тендерної пропозиції виконано з врахуванням наявності власної будівельної техніки з розрахунком заробітної плати у вартості експлуатації машин. Таким чином у тендерній пропозиції невірно визначені трудовитрати робітників зайнятих експлуатацією машин та механізмів, витрат що залежать від них прибуток та адмінвитрати. Тому тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам ДБН Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та вимогам тендерної документації.просимо врахувати дані зауваження при прийняті рішення щодо оцінки пропозиції даного учасника.
Вимога:
Згідно довідки №277 від 09.09.2018 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт» ФОП Геворгян Айкарам Араікович орендує наступну будівельну техніку: автомобіль бортовий, бульдозер, автогрейдер, котки дорожні, кран, самоскид, кран-маніпулятор, екскаватор-навантажувач, розподільник щебеню і гравію, трактор, навантажувач, екскаватор, однак згідно локального кошторису та підсумкової відомості ресурсів поданих учасником, розрахунок ціни тендерної пропозиції виконано з врахуванням наявності власної будівельної техніки з розрахунком заробітної плати у вартості експлуатації машин. Таким чином у тендерній пропозиції невірно визначені трудовитрати робітників зайнятих експлуатацією машин та механізмів, витрат що залежать від них прибуток та адмінвитрати. Тому тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам ДБН Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та вимогам тендерної документації.просимо врахувати дані зауваження при прийняті рішення щодо оцінки пропозиції даного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол по вимозі 2.pdf 17.09.2018 16:18
Дата подачі:
14.09.2018 17:32
Вирішення:
Тендерний комітет Краснопільської сільської ради (надалі замовник) щодо оскарження визначення переможця при закупівлі: “Будівництво дороги місцевого значення на відрізку с.Краснопілка-с.Нараївка, Гайсинський район, Вінницька область (перерахунок проектно-кошторисної документації в цінах станом на 30.07.2018 року)” (ДК 021:2015 - 45233000 – 9 - будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-23-000995-a) повідомляє, що відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) після оцінки пропозицій тільки замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
В зв’язку з вищезазначеним замовником буде розглянуто тендерні пропозиції учасників та визначено переможця у встановлені Законом терміни.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
1. ФОП Плюшко Валерій Васильович не надав забезпечення тендерної пропозиції, тому його пропозиція має бути відхилена 2. ФОП Геворгян Айкарам Араікович не надав ліцензію для виконання будівельних робіт з будівництва дорожнього покриття. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягають лише будівництво об’єктів IV і V категорій складності. Перелік об’єктів IV і V категорій складності ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256р. «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності». Так в Переліку зазначаються будівництво автомобільних доріг (п. 3.00.00 «Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури» п.п. 3.02.00 «доріг автомобільних».) Закон України «Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг» дає чітке визначення що являється будівництвом автомобільної дороги, а саме: - будівництво автомобільної дороги - комплекс дорожньо-будівельних робіт, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією та капітальним ремонтом автомобільної дороги. Разом з тим в державних будівельних нормах А.2.2-3-2014 в п.3.2 також дається визначення будівництву, а саме: - Будівництво - нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва Отже згідно вищезазначених ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови КМУ №256 від 30.03.2016р., ЗУ «Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг» та ДБН А 2.2-3-2014 наявність ліцензії є необхідною умовою для виконання будівельних робіт з будівництва дорожнього покриття. 3. Пропозиція ПП ГАРАНТ ДОРС та пропозиція ТОВ Моноліт7 не підписана ЕЦП, тому підлягає відхиленню.
Номер:
af643791681a45d3ad2d2bddb4ec80d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-23-000995-a.c1
Назва:
1. ФОП Плюшко Валерій Васильович не надав забезпечення тендерної пропозиції, тому його пропозиція має бути відхилена
2. ФОП Геворгян Айкарам Араікович не надав ліцензію для виконання будівельних робіт з будівництва дорожнього покриття.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягають лише будівництво об’єктів IV і V категорій складності. Перелік об’єктів IV і V категорій складності ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256р. «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності». Так в Переліку зазначаються будівництво автомобільних доріг (п. 3.00.00 «Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури» п.п. 3.02.00 «доріг автомобільних».) Закон України «Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг» дає чітке визначення що являється будівництвом автомобільної дороги, а саме:
- будівництво автомобільної дороги - комплекс дорожньо-будівельних робіт, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією та капітальним ремонтом автомобільної дороги.
Разом з тим в державних будівельних нормах А.2.2-3-2014 в п.3.2 також дається визначення будівництву, а саме:
- Будівництво - нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва
Отже згідно вищезазначених ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови КМУ №256 від 30.03.2016р., ЗУ «Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг» та ДБН А 2.2-3-2014 наявність ліцензії є необхідною умовою для виконання будівельних робіт з будівництва дорожнього покриття.
3. Пропозиція ПП ГАРАНТ ДОРС та пропозиція ТОВ Моноліт7 не підписана ЕЦП, тому підлягає відхиленню.
Вимога:
вимога
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол по вимозі.pdf 13.09.2018 14:43
Дата подачі:
12.09.2018 19:15
Вирішення:
Тендерний комітет Краснопільської сільської ради (надалі замовник) щодо відхилення тендерних пропозицій при закупівлі: “Будівництво дороги місцевого значення на відрізку с.Краснопілка-с.Нараївка, Гайсинський район, Вінницька область (перерахунок проектно-кошторисної документації в цінах станом на 30.07.2018 року)” (ДК 021:2015 - 45233000 – 9 - будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-23-000995-a) повідомляє, що відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
В зв’язку з вищезазначеним замовником буде розглянуто тендерні пропозиції учасників та визначено переможця у встановлені Законом терміни.
Статус вимоги:
Відхилено