-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Крісла для актової зали школи мистецтв
(Крісло для актового залу секційне, м’яке, шкірзамінник 3-місне)
Завершена
215 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 078.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 078.40 UAH
Період оскарження:
09.08.2018 15:21 - 20.08.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Вимога щодо дискваліфікації
Номер:
90d63c7dc5014473aff9536f780a9d68
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-09-001893-b.a2
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації
Скарга:
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki.prom.ua, Фізичній особі – підприємцю Пономаренко Тетяні Володимирівні (далі – ФОП Пономаренко Т.В.) стало відомо, що тендерну пропозицію Учасника торгів – Фізичної особи – підприємця Костенко Олександри Вікторівни (код 2989811840; 61045, Харківська обл., м. Харків, вул. Очаківська, буд. 5, кв. 1-А, тел.: (050) 601-93-00) автоматично електронною системою закупівель та на підставі ФОРМИ ПОВІДОМЛЕННЯ* про намір укласти договір № б/н від 03.09.2018 року та ПРОТОКОЛУ Засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради № б/н від 03.09.2018р. було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію з найнижчою ціною та затвердили повідомлення про намір укласти договір щодо участі у відкритих торгах на закупівлю за предметом: Крісла для актової зали школи мистецтв (39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), а саме Крісла для актової зали школи мистецтв (Крісло для актового залу секційне, м’яке, шкірзамінник, 3-місне) Секцій – 69 шт. (стільців 207 місць).
Ознайомившись з вищевказаним протоколом та документами, що були надані Учасником – ФОП Костенко О.В. до даного тендеру, просимо Тендерний комітет звернути увагу на наступне.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) – закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Учасник
- _Вимога про дискваліфікацію одного з Учасників.pdf 04.09.2018 15:35
- рішення № 9156.pdf 06.09.2018 17:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.09.2018 15:35
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.09.2018 17:27
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації згідно вимог чинного законодавства України
Номер:
c39e7b8d68d34587ace44973c98ca2e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-09-001893-b.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації згідно вимог чинного законодавства України
Вимога:
Відповідно до пункту 3.5.2. для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи: Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), їх адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІП контактних осіб, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2016-2017 році), разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2–х), разом з копіями видаткових накладних, що вказані в довідці та не менше 1 позитивного відгуку від Замовника.
По-перше, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та коректно вказати «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням аналогічного договору, найменування організації (замовника), його адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІП контактних осіб, суму договору та стану виконання), разом із копією такого аналогічного договору, разом з копією(ми) видаткової(их) накладної(их), що вказаний у довідці та позитивний відгук від Замовника» відповідно до вимог частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко прописані кваліфікаційні критерії, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто ОДНОГО.
По-друге, з метою уникнення порушень вимог, передбачених у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принципів здійснення закупівель – добросовісної конкуренція серед учасників та недискримінації учасників, вимагаємо видалити уточнення про те, що аналогічний договір повинен бути укладений в 2016-2017 році.
Додатково звертаємо увагу, що частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі всього вищевикладеного та відповідно до вимог чинного законодавства України вимагаємо внести відповідні зміни до даної тендерної документації.
Крім цього, внесіть уточнення щодо вимог статті 17 Закону для учасника-переможця, а саме:
- згідно пункту 3.5.6. Учасник - переможець торгів… повинен подати замовнику документи, …, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону;
- згідно пункту 3.5.7. Учасник – переможець процедури закупів не надає документи на підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику передбачених п. 2, 3, 4, 8, 9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- згідно пункту 5.2.2. з метою дотримання вимог визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, учасник повинен надати гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів на протязі 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір;
- згідно пункту 6.2.3. …або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону у строки, та у формі, що встановлені цією тендерною документацією, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника…
Визначте, по яким саме пунктам частини 1 статті 17 Закону Вам необхідно обов’язково надавати відомості, а по яким надавати не потрібно.
Пов'язані документи:
Замовник
- зміни крісла актовий зал.docx 15.08.2018 16:23
Дата подачі:
13.08.2018 16:01
Вирішення:
В документацію внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено