-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з цілодобової фізичної охорони об'єктів із забезпеченням негайного прибуття групи шіидкого реагування при спрацюванні кнопки тривожного виклику (виклику на мобільну трубку).
Торги відмінено
1 488 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 444.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 444.80 UAH
Період оскарження:
27.01.2025 13:47 - 27.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі Послуги з цілодобової фізичної охорони об’єктів із забезпеченням негайного прибуття групи швидкого реагування при спрацюванні кнопки тривожного виклику (виклику на мобільну трубку) за кодом ДК 4 Охоронні послуги 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги
Номер:
0b0077f5df244c6697cc3a39f2b77e41
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-27-002933-a.b1
Назва:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі Послуги з цілодобової фізичної охорони об’єктів із забезпеченням негайного прибуття групи швидкого реагування при спрацюванні кнопки тривожного виклику (виклику на мобільну трубку) за кодом ДК 4 Охоронні послуги 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 3 Договір реагування.pdf 31.01.2025 14:37
- Доказ 1 Декларація про провадження господарської діяльності.pdf 31.01.2025 14:37
- Доказ 2 Декларація про провадження господарської діяльності, Витяг з.pdf 31.01.2025 14:37
- Скарга.pdf 31.01.2025 14:37
- sign.p7s 31.01.2025 14:38
- рішення від 04.02.2025 № 1592.pdf 04.02.2025 17:21
- Інформація про резолютивну частину рішення 11.02.2024 № 2059.pdf 12.02.2025 13:09
- рішення 11.02.2025 № 2059.pdf 13.02.2025 17:04
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ_06022025.doc 06.02.2025 16:56
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ_06022025.pdf 06.02.2025 16:56
- Перелік змін що вносяться до тендерної документації та оголошення.pdf 25.02.2025 14:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.01.2025 15:14
Дата розгляду скарги:
11.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.02.2025 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.02.2025 17:05
Дата виконання рішення Замовником:
25.02.2025 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано шляхом внесення змін.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d34c9896f265408f89c9e5772d0b5992
Заголовок пункту скарги:
документ, що свідчить про співпрацю (взаємодію) з відділом поліції та ДСНС в регіоні
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі тендерної документації маємо наступні вимоги:
7. Взаємодіяти з державними правоохоронними органами та пожежною частиною з метою належного виконання зобов’язань за Договором. Негайне оповіщення правоохоронних органів та відповідальних працівників Замовника у випадку виявлення порушення цілісності об’єкту охорони, крадіжки, грабежу, розбою, підпалу, тощо. До прибуття представників вищезазначених органів Учасник забезпечує недоторканість місця події. (на підтвердження надати документ, що свідчить про співпрацю (взаємодію) з відділом поліції та ДСНС в регіоні (договір, угода, меморандум тощо) зі строком дії, що відповідає чи перевищує строк надання послуг по даній закупівлі.
Дані вимоги є дискримінаційними для Скаржника та обмежують його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Ми, як суб’єкт охоронної діяльності отримали ліцензію на провадження охоронної діяльності та маємо власні потужності для надання охоронних послуг Замовнику. Ми, як Виконавець, не маємо обов’язку залучати інших суб’єктів для надання послуг і тим паче укладати договір, угоду, меморандум з відділом поліції та ДСНС в регіоні.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI: 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Тобто надавач охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Також вище ми зазначали про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати охоронні послуги.
Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право зателефонувати 102, то органи поліції зобов’язані приїхати на виклик та зупинити вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок органів поліції, і немає потреби укладати якісь додаткові договори чи отримувати листи про співпрацю.
Згідно статті 3 ПОЛОЖЕННЯ про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. №1052: Основними завданнями ДСНС є: 1) реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; 2) здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб; 3) внесення на розгляд Міністра внутрішніх справ пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у зазначених сферах; 5) виконання функцій компетентного органу у сфері діяльності, пов’язаної з об’єктами підвищеної небезпеки.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право зателефонувати 101, то ДСНС зобов’язані приїхати на виклик та захистити населення і території від надзвичайних ситуацій. Це є прямий обов’язок ДСНС, і немає потреби укладати якісь додаткові договори чи отримувати листи про співпрацю.
Також звертаємо увагу, що договір, угода, меморандум – це двосторонні угоди, тобто друга сторона, а саме відділ поліції та ДСНС в регіоні – можуть як погодитися укласти такі угоди, так і відмовитися. Скаржник не має впливу на згоду чи незгоду поліції укласти такі договори співпраці.
7. Взаємодіяти з державними правоохоронними органами та пожежною частиною з метою належного виконання зобов’язань за Договором. Негайне оповіщення правоохоронних органів та відповідальних працівників Замовника у випадку виявлення порушення цілісності об’єкту охорони, крадіжки, грабежу, розбою, підпалу, тощо. До прибуття представників вищезазначених органів Учасник забезпечує недоторканість місця події. (на підтвердження надати документ, що свідчить про співпрацю (взаємодію) з відділом поліції та ДСНС в регіоні (договір, угода, меморандум тощо) зі строком дії, що відповідає чи перевищує строк надання послуг по даній закупівлі.
Дані вимоги є дискримінаційними для Скаржника та обмежують його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Ми, як суб’єкт охоронної діяльності отримали ліцензію на провадження охоронної діяльності та маємо власні потужності для надання охоронних послуг Замовнику. Ми, як Виконавець, не маємо обов’язку залучати інших суб’єктів для надання послуг і тим паче укладати договір, угоду, меморандум з відділом поліції та ДСНС в регіоні.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI: 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Тобто надавач охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Також вище ми зазначали про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати охоронні послуги.
Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право зателефонувати 102, то органи поліції зобов’язані приїхати на виклик та зупинити вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок органів поліції, і немає потреби укладати якісь додаткові договори чи отримувати листи про співпрацю.
Згідно статті 3 ПОЛОЖЕННЯ про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. №1052: Основними завданнями ДСНС є: 1) реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; 2) здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб; 3) внесення на розгляд Міністра внутрішніх справ пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у зазначених сферах; 5) виконання функцій компетентного органу у сфері діяльності, пов’язаної з об’єктами підвищеної небезпеки.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право зателефонувати 101, то ДСНС зобов’язані приїхати на виклик та захистити населення і території від надзвичайних ситуацій. Це є прямий обов’язок ДСНС, і немає потреби укладати якісь додаткові договори чи отримувати листи про співпрацю.
Також звертаємо увагу, що договір, угода, меморандум – це двосторонні угоди, тобто друга сторона, а саме відділ поліції та ДСНС в регіоні – можуть як погодитися укласти такі угоди, так і відмовитися. Скаржник не має впливу на згоду чи незгоду поліції укласти такі договори співпраці.
×
-
Назва доказу:
Декларація про провадження господарської діяльності
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 Декларація про провадження господарської діяльності.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимоги: 7. Взаємодіяти з державними правоохоронними органами та пожежною частиною з метою належного виконання зобов’язань за Договором. Негайне оповіщення правоохоронних органів та відповідальних працівників Замовника у випадку виявлення порушення цілісності об’єкту охорони, крадіжки, грабежу, розбою, підпалу, тощо. До прибуття представників вищезазначених органів Учасник забезпечує недоторканість місця події. (на підтвердження надати документ, що свідчить про співпрацю (взаємодію) з відділом поліції та ДСНС в регіоні (договір, угода, меморандум тощо) зі строком дії, що відповідає чи перевищує строк надання послуг по даній закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e191ca907a0345088a2e5ef5102a2372
Заголовок пункту скарги:
офіс у м. Ізмаїл та власний пульт централізованого спостереження
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі тендерної документації маємо наступні вимоги:
9. Виконавець повинен мати офіс у м. Ізмаїл та власний пульт централізованого спостереження із цілодобовим чергуванням диспетчера, який здійснює моніторинг ситуації в місті, коригує роботу постів охорони та групи оперативного реагування, надає рекомендації, розпорядження, що надходять від Замовника у разі позаштатних ситуацій або з метою покращення надання послуг.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати чергові частини, групи швидкого реагування, офісне приміщення та власний пульт централізованого спостереження у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки, взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офіс м. Ізмаїл та власний пульт централізованого спостереження та позбавляються можливості взяти участь у закупівлі ті учасники, які зареєстровані в інших регіонах України та не мають власного пульту централізованого спостереження.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має офісу у м. Ізмаїл, та власного пульту централізованого спостереження, а має офісне приміщення у місті Київ та залучений за договором реагування пульт централізованого спостереження, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, знайти відповіде приміщення, залучити партнерів та призначити керівника об’єкту, який буде знаходитись у м. Ізмаїл.
Додатково роз’яснюємо, що пульт централізованого спостереження є програмним забезпеченням і на сьогодні технічні можливості дозволяють приймати та передавати сигнали тривоги на території всієї країни за допомогою мережі Internet та GSM. Тому яка різниця, де він знаходиться, якщо пульт – це фактично комп’ютер з певною програмою.
Тобто Скаржник, маючи пульт централізованого спостереження з черговою частиною у Києві, може передавати інформацію про сигнали тривоги своїм групам, що патрулюють місто Ізмаїл за декілька секунд.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
9. Виконавець повинен мати офіс у м. Ізмаїл та власний пульт централізованого спостереження із цілодобовим чергуванням диспетчера, який здійснює моніторинг ситуації в місті, коригує роботу постів охорони та групи оперативного реагування, надає рекомендації, розпорядження, що надходять від Замовника у разі позаштатних ситуацій або з метою покращення надання послуг.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати чергові частини, групи швидкого реагування, офісне приміщення та власний пульт централізованого спостереження у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки, взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офіс м. Ізмаїл та власний пульт централізованого спостереження та позбавляються можливості взяти участь у закупівлі ті учасники, які зареєстровані в інших регіонах України та не мають власного пульту централізованого спостереження.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має офісу у м. Ізмаїл, та власного пульту централізованого спостереження, а має офісне приміщення у місті Київ та залучений за договором реагування пульт централізованого спостереження, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, знайти відповіде приміщення, залучити партнерів та призначити керівника об’єкту, який буде знаходитись у м. Ізмаїл.
Додатково роз’яснюємо, що пульт централізованого спостереження є програмним забезпеченням і на сьогодні технічні можливості дозволяють приймати та передавати сигнали тривоги на території всієї країни за допомогою мережі Internet та GSM. Тому яка різниця, де він знаходиться, якщо пульт – це фактично комп’ютер з певною програмою.
Тобто Скаржник, маючи пульт централізованого спостереження з черговою частиною у Києві, може передавати інформацію про сигнали тривоги своїм групам, що патрулюють місто Ізмаїл за декілька секунд.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
×
-
Назва доказу:
Договір реагування
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3 Договір реагування.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація про провадження господарської діяльності, Витяг з ЄДР, Договір оренди офісу в м. Київ
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2 Декларація про провадження господарської діяльності, Витяг з.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо офісу у м. Ізмаїл та власного пульту централізованого спостереження та викласти вимогу у наступній редакції: 9. Виконавець може мати офіс у м. Ізмаїл та власний / орендований / залучений пульт централізованого спостереження із цілодобовим чергуванням диспетчера, який здійснює моніторинг ситуації в місті, коригує роботу постів охорони та групи оперативного реагування, надає рекомендації, розпорядження, що надходять від Замовника у разі позаштатних ситуацій або з метою покращення надання послуг.