-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Страхові послуги
Страхові послуги із страхування автотранспортних засобів
Торги не відбулися
148 143.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 740.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 740.72 UAH
Період оскарження:
24.01.2025 16:28 - 30.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
61d9fc315de6498c8c5d5cc5bb66ed22
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-24-015428-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf 27.01.2025 17:12
- рішення від 14.11.2024 №18392 (1) (1) (1).pdf 27.01.2025 17:12
- Скарга до АМКУ - ПТМ Ковель тепло.pdf 27.01.2025 17:12
- Скарга до АМКУ - ПТМ Ковель тепло.docx 27.01.2025 17:12
- Скарга до АМКУ - ПТМ Ковель тепло.pdf.p7s 27.01.2025 17:12
- sign.p7s 27.01.2025 17:13
- Рішення від 30.01.2025 № 1423.pdf 30.01.2025 14:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2025 № 1888.pdf 10.02.2025 10:43
- Рішення від 07.02.2025 № 1888.pdf 11.02.2025 13:42
- відповідь.docx 01.02.2025 15:43
- пояснення.docx 01.02.2025 15:44
- Пояснення .pdf 01.02.2025 15:44
- договір застави ат.PDF 03.02.2025 15:07
- 31.01.25 відповідь.pdf 03.02.2025 15:07
- 31.01.25 відповідь.docx 03.02.2025 15:07
- договір №82.PDF 03.02.2025 15:07
- договір застави обл-ня нерухоміс.PDF 03.02.2025 15:07
- дод2 дог646.PDF 03.02.2025 15:07
- дод2 дог1123.PDF 03.02.2025 15:07
- рішення.PDF 03.02.2025 15:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.01.2025 13:07
Дата розгляду скарги:
07.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.01.2025 14:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.02.2025 13:43
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e9141fa2148940c4bfdff838720ed845
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 2.2 розділу 2 Додатку № 2 та п. 18 Додатку № 5 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або виконати Учасник, а саме: Учасник закупівлі повинен бути акредитованим в АБ «УКРГАЗБАНК», про що необхідно надати лист-підтвердження від АБ «УКРГАЗБАНК».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 2.2 розділу 2 Додатку № 2 та п. 18 Додатку № 5 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або виконати Учасник, а саме: Учасник закупівлі повинен бути акредитованим в АБ «УКРГАЗБАНК», про що необхідно надати лист-підтвердження від АБ «УКРГАЗБАНК».
Отже, прийняти участь у закупівлі може лише той Учасник, який має акредитацію в АБ «УКРГАЗБАНК».
Скаржник не має можливості виконати вказану умову ТД (відсутня акредитація в АБ «УКРГАЗБАНК») та надати лист-підтвердження, а відтак і взяти участь у закупівлі.
Тому, вважаємо, що вимоги ТД, щодо обов’язкової умови про наявність у Учасника акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК», - порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Акредитація банком страховика – це процедура (процес), у ході якої банк засвідчує «компетентність» того чи іншого страховика (виключно у власних цілях і потребах).
Скаржник наголошує, що так звана «акредитація» є вигаданою банківськими установами
процедурою, яка за своєю природою є нічим іншим як засвідченням звичайного співробітництва, що в силу чинного законодавства не є обов’язковою умовою для надання страховиком послуг зі страхування.
Скаржник не має акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК» і більше того, не зобов’язаний її мати згідно положень чинного законодавства.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що відсутність акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК», жодним чином не перешкоджає в укладенні договорів страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3) (Скаржник має відповідну ліцензію) та у врегулюванні можливих страхових подій (отримати рахунок та здійснити страхову виплату).
Тому, зазначаючи вказану обов’язкову вимогу в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі та позбавляє учасників, які не мають акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК», - можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Правова позиція скаржника про те, що встановлення Замовниками вимог щодо акредитації учасника (страховика) в тому чи іншому банку є нічим іншим як дискримінаційною умовою, кореспондується із висновками АМКУ, які викладені, зокрема, у п. 2 рішення АМКУ № 18392-р/пк-пз від 14.11.2024 р. (копія рішення додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та має бути видалена замовником.
Отже, прийняти участь у закупівлі може лише той Учасник, який має акредитацію в АБ «УКРГАЗБАНК».
Скаржник не має можливості виконати вказану умову ТД (відсутня акредитація в АБ «УКРГАЗБАНК») та надати лист-підтвердження, а відтак і взяти участь у закупівлі.
Тому, вважаємо, що вимоги ТД, щодо обов’язкової умови про наявність у Учасника акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК», - порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Акредитація банком страховика – це процедура (процес), у ході якої банк засвідчує «компетентність» того чи іншого страховика (виключно у власних цілях і потребах).
Скаржник наголошує, що так звана «акредитація» є вигаданою банківськими установами
процедурою, яка за своєю природою є нічим іншим як засвідченням звичайного співробітництва, що в силу чинного законодавства не є обов’язковою умовою для надання страховиком послуг зі страхування.
Скаржник не має акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК» і більше того, не зобов’язаний її мати згідно положень чинного законодавства.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що відсутність акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК», жодним чином не перешкоджає в укладенні договорів страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3) (Скаржник має відповідну ліцензію) та у врегулюванні можливих страхових подій (отримати рахунок та здійснити страхову виплату).
Тому, зазначаючи вказану обов’язкову вимогу в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі та позбавляє учасників, які не мають акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК», - можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Правова позиція скаржника про те, що встановлення Замовниками вимог щодо акредитації учасника (страховика) в тому чи іншому банку є нічим іншим як дискримінаційною умовою, кореспондується із висновками АМКУ, які викладені, зокрема, у п. 2 рішення АМКУ № 18392-р/пк-пз від 14.11.2024 р. (копія рішення додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та має бути видалена замовником.
×
-
Назва доказу:
2. Рішення АМКУ № 18392-р/пк-пз від 14.11.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 14.11.2024 №18392 (1) (1) (1).pdf
-
-
Назва доказу:
1. Витяг з ДРФУ;
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати ПТМ «КОВЕЛЬТЕПЛО» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.