• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій 5-11 класів закладів загальної середньої освіти та вихованців дошкільних закладів освіти з числа пільгових категорій

Торги не відбулися

2 535 900.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 679.50 UAH
Період оскарження: 24.01.2025 16:12 - 29.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 8c6aa16b3b2b4fa68a948082a7b0000d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-24-015028-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.03.2025 17:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.03.2025 18:17
Дата виконання рішення Замовником: 24.03.2025 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.03.2025 № 4102-р/пк-пз Відділом освіти Гостомельської селищної ради скасовано рішення від 28.02.2025 № 04-28/59 про визнання учасника "ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" переможцем закупівлі.
Автор: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Ярослав Буряков +380504249424 ramedas.ukraine@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e0c956f66254407ab641fc67671b1a21
Заголовок пункту скарги: Рішення Замовника про визначення переможцем в даній Процедурі закупівлі ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» та про намір укласти договір з таким Переможцем, неправомірним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації за даною Закупівлею (далі – Документація, а також ТД) тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформацією та / або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пп. 1.1 п.1 Додатку 1 до ТД для підтвердження належного стану обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених Учасником у вищевказаній довідці, Учасники у складі тендерної документації подають копії наступних документів:
- рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”);
- експлуатаційного дозволу, виданого компетентним органом на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”);
- договору на дезінфекцію автотранспорту, дійсного протягом строку дії договору про закупівлю, що буде укладено, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» наявний файл «1.5 експлуатаційний дозвіл.pdf», який містить Декларацію № 017297/23 про провадження господарської діяльності.
Також, в складі тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» наявний файл «1.5. Лист по експ.дозволу 28.01.pdf», який містить Лист-пояснення щодо експлуатаційного дозволу, в якому Переможець з посиланням на постанову Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18 березня 2022 р. № 314, та на вимоги ТД, про те, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником, зазначає, що надання Декларації (експлуатаційного дозволу) в поданому форматі відповідає вимогам чинного законодавства та практиці АМКУ.
Слід відзначити, що вищезгаданим пп. 1.1 п.1 Додатку 1 до ТД встановлено чітку та недвозначну вимогу про надання для підтвердження належного стану обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених Учасником у довідці, серед інших документів, саме експлуатаційного дозволу.
В той же самий час, згідно ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність до початку її експлуатації
Отже, законодавством передбачено такий документ як експлуатаційний дозвіл для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців (як оператора ринку харчових продуктів, яким може бути будь-який суб’єкт господарювання, а також фізична особа, в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів).
При цьому, враховуючи положення постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18 березня 2022 р. № 314, у період воєнного стану без отримання дозвільних документів на підставі подання декларації може набуватися саме право на провадження господарської діяльності.
Отже, надана Переможцем Декларація № 017297/23 про провадження господарської діяльності не є альтернативним (тотожнім, аналогічним) документом по відношенню до експлуатаційного дозволу, не замінює його, а є лише передбаченим законодавством способом набути право на провадження відповідної господарської діяльності на підставі подання такої декларації в умовах воєнного стану.
В той же час, як зазначалось вище, Документацією вимагалось надання саме експлуатаційного дозволу на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування.
При цьому, принагідно відзначимо, що на період воєнного стану законодавством не призупинено видачу експлуатаційних дозволів в принципі.
Враховуючи викладене вище, Переможцем не надано експлуатаційного дозволу, виданого компетентним органом на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”), що є невідповідністю умовам Документації в цій частині.
Враховуючи викладене вище, в документах, що подані ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» у своїй тендерній пропозиції, та подання яких передбачалося Документацією, мають місце невідповідності, як зазначено вище, що тягне за собою необхідність вжиття Замовником заходів, передбачених п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі - Особливості) та Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), однак такого зроблено не було.
Замовник, не виявивши наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини 16 статті 26 Закону.

2. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається, серед іншого, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
До Документації додається Додаток 2 - Технічна специфікація згідно предмету закупівлі.
Пункт 3 Додатку 2 до ТД містить наступні умови (вимоги):
«Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для різних вікових груп, що також враховують особливі дієтичні потреби дітей (у разі їх наявності), потребу у лікувальному харчуванню (у разі прийняття відповідного рішення засновником закладу освіти) та сезонність (осінь, зима, весна, літо).
Учасник в складі тендерної пропозиції надає примірне чотиритижневе меню триразового гарячого харчування дітей дошкільного віку (вікові групи: 1 – 4 роки та 4 – 6(7) років) та одноразового гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти з розрахунком енергетичного складу для закладів дошкільної та загальної середньої освіти на зимовий сезон, затверджене територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України. В разі підписання договору, Учасник зобов’язується і надалі оперативно затверджувати чотиритижневе меню на кожен сезон, не допускаючи затримок у процесі харчування».
Відповідно до п. 1 Додатку 2 до ТД приготування їжі відбуватиметься харчоблоках двох закладів освіти, з яких має бути організоване довезення готових гарячих обідів до інших закладів.
При цьому, в приміщенні харчоблоку Гімназії № 1 Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області (с. Озера, вул. Шевченка, 7-б) відбуватиметься приготування їжі та видача гарячих страв для учнів 3 (трьох) закладів освіти. Крім того, з даного закладу має бути організоване довезення готових гарячих обідів (за рахунок Учасника) до приміщення Початкової школи №1 Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою селище Гостомель, вул. Молодіжна, 9, де фактично відбуватиметься харчування учнів з двох закладів, а саме: Початкова школа № 1 Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області – одноразове харчування, та Ліцей № 2 Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області (1-4 класи) – одноразове харчування.
В приміщенні харчоблоку Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Казка» Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області (с. Горенка, вул. Садова, 20) відбуватиметься приготування їжі та видача гарячих страв для вихованців ЗДО (ясла-садок) «Казка» - триразове харчування відповідно до режиму роботи закладу. Крім того, з даного закладу має бути організоване довезення готових гарячих обідів (за рахунок Учасника) до приміщення Мостищанської філії Ліцею № 1 Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою селище Гостомель, вул. Кулішова, 14, де фактично відбуватиметься харчування учнів Ліцею № 3 Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області – одноразове харчування.
Також, п. 1 Додатку 2 до ТД передбачено, що харчування учнів повинно відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (далі – Постанова №305).
Окрім того, Додатком 2 до ТД передбачено, що Учасник для забезпечення виконання послуг з організації харчування повинен, серед іншого, дотримуватися асортименту продуктів для забезпечення приготування страв передбачених чотиритижневим сезонним меню згідно з нормами харчування, враховуючи встановлені грошові норми
В той же час, тендерна пропозиція Переможця в частині виконання окремих вимог (умов), які стосуються примірного чотиритижневого меню, не відповідає умовам Документації з огляду на нижченаведене.
2.1. В складі тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» наявний файл «14. меню на зимовий період.pdf», який містить Примірне чотиритижневе меню на зимовий період для харчування дітей в закладах дошкільної освіти. Зазначене меню розроблено на вікові категорії 1-4 років, 4-6(7) років, та містить набори страв для сніданку, обіду та вечері.
Також, в складі тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» наявний файл «14. меню на зимовий період 2.pdf», який містить Примірне чотиритижневе меню на зимовий період для одноразового харчування дітей (сніданок) у закладах освіти 2024-2025 навчальний рік. Зазначене меню розроблено на вікові категорії 6-11 років, 11-14 років та 14-18 років, та містить набори страв для сніданку.
В той же час, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутнє примірне чотиритижневе меню одноразового гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти з розрахунком енергетичного складу для загальної середньої освіти на зимовий сезон, затверджене територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України, яке підтверджує наявність саме обідів, як це випливає з вищенаведених положень Технічної специфікації згідно предмету закупівлі (Додаток 2 до ТД), що є невідповідністю умовам Документації в цій частині.
2.2. Окрім того, надане Переможцем в складі тендерної пропозиції Примірне чотиритижневе меню на зимовий період для харчування дітей в закладах дошкільної освіти (файл «14. меню на зимовий період.pdf), не відповідає вимогам Документації, зокрема, в частині відповідності нормам харчування, встановленим Постановою № 305, з огляду на таке.
2.2.1. Відповідно до п.п. 1-3 Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених Постановою № 305 (далі - Норми № 305) енергетична та поживна цінність їжі (вміст макро- і мікронутрієнтів) у закладах дошкільної, загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі - заклади) повинна відповідати загальним віковим потребам здобувачів освіти/дітей згідно з нормами фізіологічних потреб в основних харчових речовинах та енергії, визначеними МОЗ.
Планування частки калорійності їжі у загальних енергетичних потребах залежить від режиму (кратності) харчування в закладі.
Орієнтовна кількість калорій на сніданок, обід та вечерю, добова калорійність для різних вікових груп наведена в таблиці 1.
Пунктом 7 Норм № 305 передбачено, що під час організації в закладах одно-, дво-, три-, чотири- або п’ятиразового харчування розрахунок калорійності за окремими прийомами їжі, кількості білків, жирів та вуглеводів проводиться відповідно до таблиці 5.
Таблиця 5 Норм № 305 містить граничні норми добової калорійності для відповідної енергетичної та поживної (кількість білків, жирів та вуглеводів) цінності у відсотках. Згідно Таблиці 5 та приміток до неї енергетична та поживна цінність для кожного прийому їжі становить: сніданок – 25-30 відсотків; другий сніданок – 5-10 відсотків; обід – 30-35 відсотків; підвечірок – 5-10 відсотків; вечеря – 25-30 відсотків.
Враховуючи показники граничних норм енергетичної цінності у відсотках згідно вищезгаданої Таблиці 5, показники добової енергетичної цінності для відповідних вікових груп згідно вищезгаданої Таблиці 1 Норм № 305, енергетична цінність для відповідних вікових груп за відповідними прийомами їжі становить:
Вікова група Добова енергетична цінність, ккал Граничні норми енергетичної цінності за відповідними прийомами їжі, % (від добової калорійності) Граничні норми енергетичної цінності сніданку/вечері, ккал Граничні норми енергетичної цінності обіду, ккал
сніданок/вечеря обід
1-4 роки 1385 25-30 30-35 350-415 415-485
4-6 (7) років 1700 25-30 30-35 425-510 510-595
В той же час, розрахована Переможцем енергетична цінність запропонованих ним прийомів їжі в наданому вищезазначеному меню не відповідає визначеним згідно Норм № 305 показникам, зокрема:
у понеділок 1 тижня обід для вікової групи 4-6(7) років – 605,06 ккал, що не відповідає граничним нормам 510-595 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у середу 1 тижня вечеря для вікової групи 4-6(7) років – 512,09 ккал, що не відповідає граничним нормам 425-510 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у середу 2 тижня сніданок для вікової групи 1-4 років – 344,6 ккал, що не відповідає граничним нормам 350-415 ккал (нижче ніж гранична мінімально допустима величина);
у середу 2 тижня обід для вікової групи 4-6(7) років – 628,01 ккал, що не відповідає граничним нормам 510-595 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у четвер 2 тижня сніданок для вікової групи 1-4 років – 345,81 ккал, що не відповідає граничним нормам 350-415 ккал (нижче ніж гранична мінімально допустима величина);
у п’ятницю 2 тижня сніданок для вікової групи 4-6(7) років – 518,25 ккал, що не відповідає граничним нормам 425-510 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у понеділок 3 тижня обід для вікової групи 4-6(7) років – 600,8 ккал, що не відповідає граничним нормам 510-595 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у середу 3 тижня сніданок для вікової групи 4-6(7) років – 537,93 ккал, що не відповідає граничним нормам 425-510 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у середу 3 тижня обід для вікової групи 1-4 років – 492,38 ккал, що не відповідає граничним нормам 415-485 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у середу 3 тижня обід для вікової групи 4-6(7) років – 626,95 ккал, що не відповідає граничним нормам 510-595 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у четвер 3 тижня вечеря для вікової групи 4-6(7) років – 520,70 ккал, що не відповідає граничним нормам 425-510 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у вівторок 4 тижня вечеря для вікової групи 1-4 років – 422,57 ккал, що не відповідає граничним нормам 350-415 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у вівторок 4 тижня вечеря для вікової групи 4-6(7) років – 560,79 ккал, що не відповідає граничним нормам 425-510 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у середу 4 тижня обід для вікової групи 4-6(7) років – 599,59 ккал, що не відповідає граничним нормам 510-595 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у четвер 4 тижня вечеря для вікової групи 4-6(7) років – 518,80 ккал, що не відповідає граничним нормам 425-510 ккал (вище ніж гранична максимально допустима величина),
що є невідповідністю нормам харчування Постанови № 305 в цій частині.
2.2.2. Норми № 305 містять Додаток 1, який встановлює Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування (далі – Додаток 1 до Норм № 305).
Додаток 1 до Норм № 305 містить норми споживання окремих груп харчових продуктів, зокрема, «Овочі», «Фрукти та ягоди», в залежності від вікової групи:
Група харчових продуктів Характеристика Частота включення до складу сніданку, обіду або вечері Кількість порцій для відповідної вікової групи на тиждень Маса нетто порцій харчових продуктів для приготування готових страв та виробів або маса нетто порції готового виробу/страви (у разі зазначення) для відповідної вікової групи
від 1 до 4 років від 4 до 6 (7) років
Овочі різноманітні, сезонні, крім картоплі; свіжі, заморожені або квашені щодня на сніданок, обід та вечерю разом із зеленню 15 порцій 60 грамів 80 грамів
Фрукти та ягоди різноманітні, сезонні, свіжі або заморожені щодня на сніданок або вечерю, а також на обід 10 порцій 60 грамів 80 грамів
В той же час, визначена Переможцем вага (маса) порцій відповідних груп харчових продуктів (страв) у запропонованих ним виробах (стравах) в наданому вищезазначеному Примірному чотиритижневому меню на зимовий період для харчування дітей в закладах дошкільної освіти (файл «14. меню на зимовий період.pdf) не відповідає вищезазначеним нормам харчування, зокрема:
І тиждень:
на сніданок понеділка вага страви «Морква припущена з родзинками» становить для вікової групи 1-4 роки становить 57 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на сніданок вівторка вага страви «Салат морквяно-яблучний» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 60 та 80 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі» та «Фрукти та ягоди» (зважаючи, що страва є комбінованою з овочів та фруктів, при тому, що маса кожної з цих груп харчових продуктів має складати за відповідними віковими групами по 60 та 80 грам, відповідно);
на вечерю вівторка вага страви «Салат із капусти з зеленим горошком» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 52 та 70 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на сніданок середи вага страви «Салат з капусти моркви та яблук»» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 50 та 70 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на вечерю середи вага страви «Морква припущена з родзинками» становить для вікової групи 1-4 роки становить 58 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на сніданок четверга вага страви «Салат з білокачанної капусти» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 38 та 53 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на вечерю четверга вага страви «Ікра з моркви» становить для вікової групи 4-6(7) років 75 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на вечерю п’ятниці вага страви «Морква тушкована з чорносливом» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 53 та 70 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
ІІ тиждень:
на вечерю понеділка вага страви «Ікра з буряка» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 55 та 75 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на сніданок вівторка вага страви «Салат з білокачанної капусти» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 50 та 70 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на вечерю вівторка вага страви «Морква припущена з родзинками» становить для вікової групи 1-4 роки становить 57 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на сніданок середи вага страви «Морква тушкована з чорносливом» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 53 та 70 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на сніданок четверга вага страви «Салат з білокачанної капусти» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 38 та 53 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
ІІІ тиждень:
на вечерю понеділка вага страви «Салат з білокачанної капусти» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 22 та 29 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на сніданок середи вага страви «Салат морквяно-яблучний» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 60 та 80 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі» та «Фрукти та ягоди» (зважаючи, що страва є комбінованою з овочів та фруктів, при тому, що маса кожної з цих груп харчових продуктів має складати за відповідними віковими групами по 60 та 80 грам, відповідно);
на вечерю четверга вага страви «Салат з буряка з родзинками» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 40 та 55 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на вечерю п’ятниці вага страви «Салат морквяно-яблучний» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 60 та 80 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі» та «Фрукти та ягоди» (зважаючи, що страва є комбінованою з овочів та фруктів, при тому, що маса кожної з цих груп харчових продуктів має складати за відповідними віковими групами по 60 та 80 грам, відповідно);
ІV тиждень:
на сніданок понеділка вага страви «Морква припущена з родзинками» становить для вікової групи 1-4 роки становить 58 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на сніданок вівторка вага страви «Салат морквяно-яблучний» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 60 та 80 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі» та «Фрукти та ягоди» (зважаючи, що страва є комбінованою з овочів та фруктів, при тому, що маса кожної з цих груп харчових продуктів має складати за відповідними віковими групами по 60 та 80 грам, відповідно);
на вечерю середи вага страви «Ікра з буряка» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 55 та 75 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на сніданок четверга вага страви «Салат із капусти з зеленим горошком» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 45 та 60 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на вечерю четверга вага страви «Морква тушкована з чорносливом» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 53 та 70 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на сніданок п’ятниці вага страви «Салат з білокачанної капусти» становить для вікових груп 1-4 роки та 4-6(7) років, відповідно, 22 та 29 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
на вечерю п’ятниці вага страви «Морква припущена з родзинками» становить для вікової групи 1-4 роки становить 58 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
що є невідповідністю нормам харчування Постанови № 305 в цій частині.
2.3. Так само, не відповідає вимогам Документації, зокрема, в частині відповідності нормам харчування, встановленим Постановою № 305, і надане Переможцем в складі тендерної пропозиції Примірне чотиритижневе меню на зимовий період для одноразового харчування дітей (сніданок) у закладах освіти 2024-2025 навчальний рік (файл «14. меню на зимовий період 2.pdf»).
2.3.1. Як зазначалось вище у пп. 2.2.1 п. 2.2 Скарги, пунктом 7 Норм № 305 передбачено, що під час організації в закладах одно-, дво-, три-, чотири- або п’ятиразового харчування розрахунок калорійності за окремими прийомами їжі, кількості білків, жирів та вуглеводів проводиться відповідно до таблиці 5.
Таблиця 5 Норм № 305 містить граничні норми добової калорійності для відповідної енергетичної та поживної (кількість білків, жирів та вуглеводів) цінності у відсотках. Згідно Таблиці 5 та приміток до неї енергетична та поживна цінність для сніданку становить 25-30 відсотків.
Орієнтовна кількість білків, жирів та вуглеводів для сніданку, обіду та вечері, а також добова потреба в білку, жирах та вуглеводах для різних вікових груп наведені, відповідно, у Таблицях 2 – 4 Норм № 305.
Враховуючи показники граничних норм поживної цінності (кількість білків, жирів та вуглеводів) у відсотках згідно вищезгаданої Таблиці 5, показники добової поживної цінності для відповідних вікових груп згідно вищезгаданих Таблиць 2 – 4 Норм № 305, поживна цінність для відповідних вікових груп для сніданку становить:
Вікова група Білки Жири Вуглеводи
Добова потреба, грамів Граничні норми на сніданок, грамів Добова потреба, грамів Граничні норми на сніданок, грамів Добова потреба, грамів Граничні норми на сніданок, грамів
6-11 років 72 18-21 70 17-21 295 73-88
11-14 років 84 21-25 84 21-25 327 81-98
14-18 років 93 23-27 92 23-27 375 93-112
В той же час, розрахована Переможцем поживна цінність (кількість білків, жирів та вуглеводів) запропонованого ним сніданку у наданому вищезазначеному меню не відповідає визначеним згідно Норм № 305 показникам, зокрема:
у понеділок 1 тижня:
кількість білків для вікової групи 14-18 років становить – 21,8 грам, що не відповідає граничним нормам 23-27 грамів (нижче ніж гранична мінімально допустима величина);
кількість жирів для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років становить, відповідно – 24,3, 28,4 та 28,4 грам, що не відповідає граничним нормам 17-21, 21-25, 23-27 грамів (вище ніж гранична максимально допустима величина);
у вівторок 1 тижня:
кількість білків для вікових груп 11-14, 14-18 років становить, відповідно – 27,8 та 32,2 грам, що не відповідає граничним нормам 21-25, 23-27 грамів (вище ніж гранична максимально допустима величина);
кількість жирів для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років становить, відповідно – 21,8 (21,6), 26,9 (26,8) та 29,2 (29,0) грам, що не відповідає граничним нормам 17-21, 21-25, 23-27 грамів (вище ніж гранична максимально допустима величина);
кількість вуглеводів для вікової групи 6-11 років становить – 70,4 (69,8) грам, що не відповідає граничним нормам 73-88 грамів (нижче ніж гранична мінімально допустима величина);
у середу 1 тижня:
кількість білків для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років становить, відповідно –21,5 (22,0), 26,4 (26,9) та 30,8 (31,3) грам, що не відповідає граничним нормам 18-21, 21-25, 23-27 грамів (вище ніж гранична максимально допустима величина);
кількість вуглеводів для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років становить – 71,5*з виноградом свіжим, 79,8*з виноградом свіжим та 87,3 (92,1) грам, що не відповідає граничним нормам 73-88, 81-98, 93-112 грамів (нижче ніж гранична мінімально допустима величина);
у четвер 1 тижня:
кількість білків для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років становить, відповідно –21,5, 27,5 та 32,3 грам, що не відповідає граничним нормам 18-21, 21-25, 23-27 грамів (вище ніж гранична максимально допустима величина);
кількість жирів для вікових груп 11-14, 14-18 років становить, відповідно – 20,1 та 21,4 грам, що не відповідає граничним нормам 21-25, 23-27 грамів (нижче ніж гранична мінімально допустима величина);
у п’ятницю 1 тижня:
кількість жирів для вікових груп 6-11, 14-18 років становить, відповідно – 22,4 та 28,1 грам, що не відповідає граничним нормам 17-21, 23-27 грамів (вище ніж гранична максимально допустима величина);
кількість вуглеводів для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років становить – 72,3, 77,9 та 83,1 грам, що не відповідає граничним нормам 73-88, 81-98, 93-112 грамів (нижче ніж гранична мінімально допустима величина);
що є невідповідністю нормам харчування Постанови № 305 в цій частині.
2.3.2. Норми № 305 містять Додаток 9, який встановлює Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування (сніданок) в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування (далі – Додаток 9 до Норм № 305).
Додаток 9 до Норм № 305 містить норми споживання окремих груп харчових продуктів, зокрема, «Овочі», «Фрукти та ягоди», «Птиця», в залежності від вікової групи, як зазначено нижче:
Група харчових продуктів Характеристика Частота включення Кількість порцій для відповідної вікової групи на тиждень Маса нетто порцій харчових продуктів для приготування готових страв та виробів або маса нетто порції готового виробу/страви (у разі зазначення) для відповідної вікової групи
від 6 до 11 років від 11 до 14 років від 14 до 18 років
Овочі різноманітні, сезонні, крім картоплі, свіжі, заморожені або квашені щодня разом із зеленню
п’ять порцій 100 грамів 100 грамів 100 грамів
Фрукти та ягоди різноманітні, сезонні, свіжі або заморожені щодня п’ять порцій 100 грамів 100 грамів 100 грамів
Птиця охолоджена/заморожена, крім водоплавної, маса порції без шкіри та кісток два рази на тиждень дві порції 70 грамів 100 грамів 120 грамів
В той же час, визначена Переможцем вага (маса) порцій відповідних груп харчових продуктів (страв) у запропонованих ним виробах (стравах) в наданому вищезазначеному Примірному чотиритижневому меню на зимовий період для одноразового харчування дітей (сніданок) у закладах освіти 2024-2025 навчальний рік (файл «14. меню на зимовий період 2.pdf») не відповідає вищезазначеним нормам харчування, зокрема:
І тиждень:
у вівторок вага страви «Салат з моркви, яблук з соусом «Вінегрет» становить для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років, відповідно, 100, 75 та 75 грамів, а вага страви «Яблука свіжі» або «апельсини свіжі» становить для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років, відповідно, 75, 75 та 75 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі» та «Фрукти та ягоди» (зважаючи, що страва «Салат з моркви, яблук з соусом «Вінегрет» є комбінованою з овочів та фруктів, при тому, що маса кожної з цих груп харчових продуктів має складати за відповідними віковими групами по 100 грам, відповідно);
у середу вага страви «Салат з моркви з сиром та сметаною» становить для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років, відповідно, 100, 75 та 75 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі» (зважаючи, що вага таких продуктів як сир та сметана входять до загальної ваги страви, а відтак зменшують вагу овочів від загальної кількості 100 грам, відповідно);
ІІ тиждень:
у вівторок вага страви «Яблука свіжі» або «сливи свіжі» становить для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років, відповідно, 75, 75 та 75 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Фрукти та ягоди»;
ІІІ тиждень:
у вівторок вага страви «Курка запечена в соусі «Імбирному»» становить для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років, відповідно, 52/8, 85 та 100 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Птиця»;
у середу вага страви «Банани свіжі» становить для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років, відповідно, 75, 75 та 75 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Фрукти та ягоди»;
у четвер вага страви «Салат з запеченої капусти з родзинками» становить для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років, відповідно, 75, 75 та 75 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
у четвер вага страви «Виноград свіжий» становить для вікових груп 11-14, 14-18 років, відповідно, 75 та 75 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Фрукти та ягоди»;
у п’ятницю вага страви «Курка по-італійські» становить для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років, відповідно, 60, 85 та 100 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Птиця»;
ІV тиждень:
у вівторок така група харчових продуктів як «Фрукти та ягоди» відсутня взагалі;
у четвер вага страви «Салат з капусти, моркви та зеленого горошку» становить для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років, відповідно, 50, 50 та 50 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
у п’ятницю вага страви «Салат з моркви та капусти зі сметанно-хроновим соусом» становить для вікових груп 6-11, 11-14, 14-18 років, відповідно, 75, 75 та 75 грамів, що нижче за встановлені норми для групи харчових продуктів «Овочі»;
що є невідповідністю нормам харчування Постанови № 305 в цій частині.
2.3.2. Окрім того, Додатком 9 до Норм № 305 передбачено включення такої групи харчових продуктів як «Чай» один раз на тиждень (одна порція), в той час як в наданому Переможцем вищезазначеному Примірному чотиритижневому меню на зимовий період для одноразового харчування дітей (сніданок) у закладах освіти 2024-2025 навчальний рік (файл «14. меню на зимовий період 2.pdf») така норма споживання порушена, напр., у ІІ тижні вона взагалі відсутня; в ІІІ тиждень включено два рази – в четвер («Чай з липою») та у п’ятницю («Чай масала»); в ІV тижні вона взагалі відсутня, що не відповідає нормам Постанови № 305 в цій частині.

2.4. Таким чином, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутнє примірне чотиритижневе меню одноразового гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти з розрахунком енергетичного складу для загальної середньої освіти на зимовий сезон, затверджене територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України, яке підтверджує наявність саме обідів, що є невідповідністю умовам Документації в цій частині;
надане Переможцем в складі тендерної пропозиції Примірне чотиритижневе меню на зимовий період для харчування дітей в закладах дошкільної освіти (файл «14. меню на зимовий період.pdf) не відповідає нормам харчування Постанови № 305, що є невідповідністю умовам Документації в цій частині;
надане Переможцем в складі тендерної пропозиції Примірне чотиритижневе меню на зимовий період для одноразового харчування дітей (сніданок) у закладах освіти 2024-2025 навчальний рік (файл «14. меню на зимовий період 2.pdf») не відповідає нормам харчування Постанови № 305, що є невідповідністю умовам Документації в цій частині;
в зв’язку з чим тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації (Додаток 2 - Технічна специфікація згідно предмету закупівлі).
Отже, враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ «Київпромсервіс 1» не відповідала встановленим умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та мала бути відхилена Замовником, враховуючи, що такі невідповідності в інформації та/або документах не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Київпромсервіс 1», Замовник порушив вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, відповідно до якої Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 637329d6aec84516881f9b089a67ff03
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-24-015028-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 19.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.02.2025 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.02.2025 13:44
Дата виконання рішення Замовником: 24.02.2025 15:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.02.2025 № 2588-р/пк-пз про скасування рішення Замовника щодо визнання переможцем КП ГХ "ПРОДСЕРВІС" БМР виконано.
Автор: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Ярослав Буряков +380504249424 ramedas.ukraine@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b63ed9a066a44306ae1586a02b1aad68
Заголовок пункту скарги: Вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем в даній Процедурі закупівлі КП ГХ «Продсервіс» та про намір укласти договір з таким Переможцем, неправомірним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації за даною Закупівлею (далі – Документація, а також ТД) тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації; іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Пункт 3 Додатку 2 до ТД («Технічна специфікація згідно предмету закупівлі») містить наступну умову:
«Учасник в складі тендерної пропозиції надає примірне чотиритижневе меню триразового гарячого харчування дітей дошкільного віку (вікові групи: 1 – 4 роки та 4 – 6(7) років) та одноразового гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти з розрахунком енергетичного складу для закладів дошкільної та загальної середньої освіти на зимовий сезон, затверджене територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України. В разі підписання договору, Учасник зобов’язується і надалі оперативно затверджувати чотиритижневе меню на кожен сезон, не допускаючи затримок у процесі харчування».
В складі тендерної пропозиції КП ГХ «Продсервіс» наявний файл «Меню ДЗО.pdf», який містить, зокрема, Лист-довідку від 31.01.2025, в якому Переможцем зазначається, серед іншого, що листом № 78 від 30.01.2025р. КПГХ «Продсервіс» БМР повідомив ГУ Держспоживслужби у Київській області Бучанського району, що буде використовувати меню затверджене Наказом МОЗ від 03 лютого 2022р. за №215 для харчування дітей ЗДО Відділу освіти Гостомельської селищної ради, та сам лист № 78 від 30.01.2025.
При цьому, в складі згаданого файлу «Меню ДЗО.pdf» також наявне Примірне чотиритижневе меню для організації триразового харчування дітей ЗДО Відділу освіти Гостомельської селищної ради на зимовий період 2025р.
Однак, надане Переможцем Примірне чотиритижневе меню для організації триразового харчування дітей ЗДО Відділу освіти Гостомельської селищної ради на зимовий період 2025р. не затверджено територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України, як це вимагалось вищезгаданим пунктом 3 Додатку 2 до ТД, що є невідповідністю умовам Документації в цій частині.
Окрім того, вищезгадане меню складено, серед іншого, відносно вікових групи від 1 – 3 років та від 3 – 4 років, а не на вікову групу саме 1 – 4 роки, як це вимагалось вищезгаданим пунктом 3 Додатку 2 до ТД, що є невідповідністю умовам Документації в цій частині.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутнє примірне чотиритижневе меню триразового гарячого харчування дітей дошкільного віку на вікову групу саме 1 – 4 роки та саме затверджене територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України, що є невідповідністю умовам Документації в цій частині, в зв’язку з чим тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації (технічні вимоги, встановлені Додатком 2 до ТД).
Отже, враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція КП ГХ «Продсервіс не відповідала встановленим умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та мала бути відхилена Замовником, враховуючи, що такі невідповідності в інформації та/або документах не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі - Особливості).
Не відхиливши тендерну пропозицію КП ГХ «Продсервіс», Замовник порушив вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, відповідно до якої Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно, рішення Замовника про визнання КП ГХ «Продсервіс» переможцем у Процедурі закупівлі є безпідставним, неправомірним та таким, що порушує права та інтереси Скаржника, зокрема на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визначення переможця

Номер: f11c3cbfa8064b66aa3927af4442b148
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-24-015028-a.c1
Назва: Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! В абз. 2 п. 3 ч. 2 Додатку 2 до тендерної документації ("ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ") вказано, що "Учасник в складі тендерної пропозиції надає примірне чотиритижневе меню триразового гарячого харчування дітей дошкільного віку (вікові групи: 1 – 4 роки та 4 – 6(7) років) та одноразового гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти з розрахунком енергетичного складу для закладів дошкільної та загальної середньої освіти на зимовий сезон, затверджене територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України". В пропозиції Учасника - Комунального підприємства громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради, було надано файл "Меню ДЗО.pdf", що містить примірне чотиритижневе меню затверджене Наказом МОЗ від 03 лютого 2022 року за №215 на зимовий період, а також лист-довідку про те, що Учасник буде використовувати таке меню для харчування дітей ЗДО Гостомельської селищної ради. Вищевказане не відповідає вимозі технічної частини тендерної документації Замовника. Оскільки Учасник не надав в тендерній пропозиції примірне чотиритижневе меню триразового гарячого харчування дітей дошкільного віку (вікові групи: 1 – 4 роки та 4 – 6(7) років) з розрахунком енергетичного складу для закладів дошкільної освіти на зимовий сезон, затверджене територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України. Згідно абз.1 п.2 ч. 3 Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель , зокрема, у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відтак, на основі вищевикладеного, просимо скасувати рішення про визначення Комунального підприємства громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради переможцем закупівлі через невідповідність його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації. В іншому випадку будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Повідомляємо, що за результатами оскарження рішення про визнання Учасника КПГХ "Продсервіс" БМР переможцем закупівлі було скасоване. Тендерну пропозицію учасника було відхилено як таку, що не відповідає вимогам технічної специфікації
Статус вимоги: Задоволено