-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі, нежитлового приміщення терапевтичного відділення (лікувального корпусу) з влаштуванням ліфта КНП «Дубенська міська лікарня» Дубенської міської ради за адресою: вул. Львівська, 73, м. Дубно, Дубенський район, Рівненська область
Завершена
4 747 396.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 736.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 736.98 UAH
Період оскарження:
24.01.2025 15:53 - 06.02.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
389151d753cd4ad6b95cc6c7da382f14
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-24-014358-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1. Технічне завдання.docx 02.02.2025 15:24
- Копія рішення від 17.08.2023 № 12954.pdf 02.02.2025 15:24
- СКАРГА.pdf 02.02.2025 15:24
- Копія рішення від 04.09.2024 № 14827.pdf 02.02.2025 15:25
- СКАРГА.doc 02.02.2025 15:25
- sign.p7s 02.02.2025 15:26
- ТД зі змінами.doc 04.02.2025 15:54
- Зміни до ТД.docx 04.02.2025 15:54
- Додаток 1. Технічне завдання зі змінами.docx 04.02.2025 15:54
- протокол 30 зміни до ТД.pdf 04.02.2025 15:54
- ТД зі змінами.doc 06.02.2025 14:56
- Протокол 30 торги з особливостями ліфт внесення змін в тд.docx 06.02.2025 14:56
- 06.02.25 пояснення Антимонопольний ліфт.docx 06.02.2025 14:56
- 06.02.25 пояснення Антимонополльний ліфт.pdf 06.02.2025 14:56
- ТД зі змінами.pdf 06.02.2025 14:56
- Додаток1. Технічне завдання зі змінами.pdf 06.02.2025 14:56
- протокол 30 зміни до ТД.pdf 06.02.2025 14:56
- Зміни до ТД.pdf 06.02.2025 14:56
- Зміни до ТД.docx 06.02.2025 14:56
- Додаток 1. Технічне завдання зі змінами.docx 06.02.2025 14:56
- рішення від 04.02.2025 № 1625.pdf 04.02.2025 17:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2025 № 2080.pdf 12.02.2025 12:41
- рішення від 11.02.2025 № 2080.pdf 13.02.2025 16:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.02.2025 16:14
Дата розгляду скарги:
11.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.02.2025 17:34
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.02.2025 16:54
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.02.2025 16:54
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f61903e0c36c4685986234ff91cfdd61
Заголовок пункту скарги:
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «ВК "ІНТЕРБУД» (далі – Скаржник) та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Ознайомившись з умовами тендерної документації ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВК «ІНТЕРБУД»», (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників, порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» на участь у цій закупівлі, а саме:
1. У Додатку № 1 Тендерної документації замовник зазначив вимогу, зокрема:
- Учасник перед подачею тендерної пропозиції, до закінчення терміну уточнення зобов’язаний здійснити огляд об’єкта за спільною участю уповноваженої особи Замовника та представника Учасника для уточнення об’ємів робіт та виявлення прихованих робіт. Огляд об’єкта проводиться на підставі звернення на ім’я Замовника, що надається за добу до запланованого відвідування об’єкта, крім суботи та неділі.
Акт огляду повинен бути наданим до тендерної пропозиції учасника та бути датованим не раніше оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та не пізніше дати закінчення подання тендерних пропозицій.
Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Замовник умисно встановив додаткові бар’єри для участі у процедурі закупівлі, та, фактично, обмежив коло компаній-учасників.
Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання (Учасників).
Ознайомитись з технічними завданням щодо предмету закупівлі учасник може з Додаток № 1 до тендерної документації - додається, що надається у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі» з особливостями: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Більше того встановивши обмеження строку можливого відвідування (огляду) об’єкту «до закінчення терміну уточнення» (тобто до 05.02.2025 року 00:00 включно), Замовник порушує права учасників на підготовку і подачу документів пропозиції протягом всього періоду подачі пропозицій до 08 лютого 2025 року 00:00.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 12954-р/пк-пз від 17.08.2023; рішенні № 14827-р/пк-пз від 04.09.2024.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з особливостями та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень умов процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Доказ 1 - Додаток 1 до тендерної документації «Технічна специфікація») на 15 арк;
2. Доказ 2 - Копія рішення № 12954-р/пк-пз від 17.08.2023.) на 5 арк;
3. Доказ 3 - Копія рішення № 14827-р/пк-пз від 04.09.2024.) на 4 арк.
З повагою,
Директор
ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» Івашков М. Ю.
1. У Додатку № 1 Тендерної документації замовник зазначив вимогу, зокрема:
- Учасник перед подачею тендерної пропозиції, до закінчення терміну уточнення зобов’язаний здійснити огляд об’єкта за спільною участю уповноваженої особи Замовника та представника Учасника для уточнення об’ємів робіт та виявлення прихованих робіт. Огляд об’єкта проводиться на підставі звернення на ім’я Замовника, що надається за добу до запланованого відвідування об’єкта, крім суботи та неділі.
Акт огляду повинен бути наданим до тендерної пропозиції учасника та бути датованим не раніше оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та не пізніше дати закінчення подання тендерних пропозицій.
Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Замовник умисно встановив додаткові бар’єри для участі у процедурі закупівлі, та, фактично, обмежив коло компаній-учасників.
Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання (Учасників).
Ознайомитись з технічними завданням щодо предмету закупівлі учасник може з Додаток № 1 до тендерної документації - додається, що надається у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі» з особливостями: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Більше того встановивши обмеження строку можливого відвідування (огляду) об’єкту «до закінчення терміну уточнення» (тобто до 05.02.2025 року 00:00 включно), Замовник порушує права учасників на підготовку і подачу документів пропозиції протягом всього періоду подачі пропозицій до 08 лютого 2025 року 00:00.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 12954-р/пк-пз від 17.08.2023; рішенні № 14827-р/пк-пз від 04.09.2024.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з особливостями та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень умов процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Доказ 1 - Додаток 1 до тендерної документації «Технічна специфікація») на 15 арк;
2. Доказ 2 - Копія рішення № 12954-р/пк-пз від 17.08.2023.) на 5 арк;
3. Доказ 3 - Копія рішення № 14827-р/пк-пз від 04.09.2024.) на 4 арк.
З повагою,
Директор
ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» Івашков М. Ю.
×
-
Назва доказу:
Копія рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Копія рішення від 04.09.2024 № 14827.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Копія рішення від 17.08.2023 № 12954.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації (Технічне завдання)
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1. Технічне завдання.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації