-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з виготовлення персоніфікованих транспортних карток «Пільгова» та транспортних карток «Учнівська» (підготовка та обробка баз персональних даних, активація та внесення даних про транспортні картки в базу даних системи АСООП для забезпечення можливості реєстрації поїздок на всіх валідаторах даної системи) (код ДК 021:2015: 79810000-5 - Друкарські послуги)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 19.12.2024 року №2094 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік»
Завершена
507 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 538.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 538.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2025 15:33 - 29.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення про відміну
Номер:
1da0395419d44d8ab8d864dc7d7babcc
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-24-012417-a.a1
Назва:
СКАРГА на рішення про відміну
Скарга:
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради (далі за текстом – Замовник) оголосило публічну закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з виготовлення персоніфікованих транспортних карток «Пільгова» та транспортних карток «Учнівська» (підготовка та обробка баз персональних даних, активація та внесення даних про транспортні картки в базу даних системи АСООП для забезпечення можливості реєстрації поїздок на всіх валідаторах даної системи) (код ДК 021:2015: 79810000-5 - Друкарські послуги), UA-2025-01-24-012417-a (надалі – Закупівля).
Суб’єкт оскарження – ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря», єдиний учасник, подав відповідну тендерну пропозицію.
Разом з тим, Замовник, замість оцінки та розгляду пропозиції ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря», протокольним рішенням (протоколом) від 04.02.2025 № 32 відмінив Закупівлю.
Вважаємо рішення про відміну Закупівлі, яке оформлено протокольним рішенням (протоколом) від 04.02.2025 № 32 протиправним та необґрунтованим з огляду на наступне:
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол УО виконання рішення АМКУ.docx 19.02.2025 16:31
- Пояснення по скарзі.pdf 12.02.2025 14:27
- Пояснення по скарзі - ворд.docx 12.02.2025 14:27
- Довідка від оператора системи про можливість Учасника здійснювати активацію та внесення даних в базу системи АСООП.pdf 12.02.2025 14:27
- Тимчасовий Договір № 2 від 10 вересня 2024 року про організацію та обслуговування автоматизованої системи обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті у Чернівецькій міській терито.pdf 12.02.2025 14:27
- рішення від 17.02.2025 № 2349.pdf 19.02.2025 12:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.02.2025 № 2349.pdf 18.02.2025 13:00
- рішення від 10.02.2025 № 1915.pdf 10.02.2025 16:07
- Скарга ворд 05.02.2025 17:13
- 2. Додаток № 2 (порівняльний аналіз) 05.02.2025 17:13
- 1. Спірне рішення 05.02.2025 17:13
- sign.p7s 06.02.2025 09:19
- Скарга 05.02.2025 17:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2025 09:56
Дата розгляду скарги:
17.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.02.2025 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.02.2025 12:56
Дата виконання рішення Замовником:
19.02.2025 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасування рішення про відміну процедури закупівлі , ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-24-012417-a , на виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2349-р/пк-пз від 17.02.2025
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
202afb4c9eb245068e7ecb4e2c3020da
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на рішення про відміну
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Як зазначено у спірному рішенні, «Замовником було виявлено, що під час оголошення Закупівлі, була допущена помилка в частині формування технічного завдання, а саме: належним чином не було описано та деталізовано технічну сторону процесу активації транспортних карток.
Зазначені порушення Закупівлі на етапі «Визначення переможця» вже неможливо усунути чи виправити, вони будуть враховані в подальшому.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.».
1. Дійсно, відповідно до підпункту 2) пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Проте в спірному рішенні немає опису порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовник не зазначив яка ж саме вимога законодавства у сфері публічних закупівель порушена, а в самому рішенні взагалі відсутнє посилання на будь-яку норму законодавства у сфері публічних закупівель, окрім власне пункту 50 Особливостей.
З огляду на викладене, таке рішення замовника про відмову є протиправним та безпідставним, оскільки не відбулось порушень вимог законодавства.
2. З приводу зазначення, що Замовником «належним чином не було описано та деталізовано технічну сторону процесу активації транспортних карток» акцентуємо увагу, що Додаток № 2 до тендерної документації містив детальні та конкретні технічні вимоги та опис до послуг з виготовлення транспортних карток, зокрема вимоги до ініціалізації (активації), графічної персоналізації та доставки карток.
Більш того, саме такі технічні вимоги зазначені Замовником у минулорічній процедурі закупівлі UA-2024-04-01-009429-a, які є ідентичними до UA-2025-01-24-012417-a. За наслідками минулорічної закупівлі був укладений договір, а будь-які зміни до договору в частині опису та технічної сторони процесу активації транспортних карток не вносилися, хоча пункт 2 Додатку № 2 технічного завдання так само визначав, що 2.1. Виконавець забезпечує підготовку та обробку бази персональних даних до друку відповідно до технічних вимог виробництва. 2.2. Виконавець забезпечує активацію карт та внесення даних про транспортні карти в базу даних системи АСООП в міському пасажирському транспорті у Чернівецькій міській територіальній громаді для забезпечення можливості реєстрації поїздок на всіх валідаторах даної системи.
Протиправне рішення Замовника безпосередньо порушує права ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря», яке прийняло участь у відміненій Закупівлі, подавши належним чином оформлену тендерну пропозицію (єдиний учасник), а також принципи публічних закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Зазначені порушення Закупівлі на етапі «Визначення переможця» вже неможливо усунути чи виправити, вони будуть враховані в подальшому.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.».
1. Дійсно, відповідно до підпункту 2) пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Проте в спірному рішенні немає опису порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовник не зазначив яка ж саме вимога законодавства у сфері публічних закупівель порушена, а в самому рішенні взагалі відсутнє посилання на будь-яку норму законодавства у сфері публічних закупівель, окрім власне пункту 50 Особливостей.
З огляду на викладене, таке рішення замовника про відмову є протиправним та безпідставним, оскільки не відбулось порушень вимог законодавства.
2. З приводу зазначення, що Замовником «належним чином не було описано та деталізовано технічну сторону процесу активації транспортних карток» акцентуємо увагу, що Додаток № 2 до тендерної документації містив детальні та конкретні технічні вимоги та опис до послуг з виготовлення транспортних карток, зокрема вимоги до ініціалізації (активації), графічної персоналізації та доставки карток.
Більш того, саме такі технічні вимоги зазначені Замовником у минулорічній процедурі закупівлі UA-2024-04-01-009429-a, які є ідентичними до UA-2025-01-24-012417-a. За наслідками минулорічної закупівлі був укладений договір, а будь-які зміни до договору в частині опису та технічної сторони процесу активації транспортних карток не вносилися, хоча пункт 2 Додатку № 2 технічного завдання так само визначав, що 2.1. Виконавець забезпечує підготовку та обробку бази персональних даних до друку відповідно до технічних вимог виробництва. 2.2. Виконавець забезпечує активацію карт та внесення даних про транспортні карти в базу даних системи АСООП в міському пасажирському транспорті у Чернівецькій міській територіальній громаді для забезпечення можливості реєстрації поїздок на всіх валідаторах даної системи.
Протиправне рішення Замовника безпосередньо порушує права ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря», яке прийняло участь у відміненій Закупівлі, подавши належним чином оформлену тендерну пропозицію (єдиний учасник), а також принципи публічних закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
×
-
Назва доказу:
2. Додаток № 2 (порівняльний аналіз)
-
Повʼязаний документ:
2. Додаток № 2 (порівняльний аналіз)
-
-
Назва доказу:
1. Спірне рішення
-
Повʼязаний документ:
1. Спірне рішення
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 50, 55 - 59 Особливостей, ПРОСИМО: 1. Встановити наявність порушення у сфері публічних закупівель Замовником під час проведення закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-24-012417-a. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну Закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-24-012417-a, яке оформлено протокольним рішенням (протоколом) від 04.02.2025 № 32.