• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

75251110-4 Послуги з протипожежного захисту

Вогнезахисне оброблення дерев’яних конструкцій горищного приміщення

Завершена

72 048.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 360.24 UAH
Період оскарження: 17.08.2018 16:08 - 22.08.2018 16:10
Вимога
Вирішена

Застереження

Номер: f8a40f7b065846cf9c54a19752ceb181
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-17-001130-a.a4
Назва: Застереження
Вимога:
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, поданий у складі пропозиції ТОВ "СПЕЦМОНТАЖПРИЛАД", містить ознаки фальшування. В номері дозволу прихований рік його видання, відповідно №268.13.32 свідчить про видання дозволу в 2013 р., при цьому в документі зазначено, що його видано в 2015 р. Окрім того дозвіл видно на підставі висновку експертизи ДП «Київський ЕТЦ» Держгірпромнагляду України від 11.01.2015 р., тобто висновку, який видано у вихідний день (11.01.2015 р. – неділя). В відкритому реєстрі http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search дозвіл № 268.13.32 відсутній. Підроблення офіційного документа, його свідоме використання — це злочин, відповідальність за який залежно від конкретних обставин справи настає за статтями 358 (підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів), 366 (службове підроблення) Кримінального кодексу України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки не вимагався для подання в складі пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА - Повторно, майте на уівзі, що Київська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦМОНТАЖПРИЛАД" - майте на уівзі, що взагалі не підклали акт Візуального обстеження.

Номер: 4d05010102b74082b77441ddefc5eb31
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-17-001130-a.a3
Назва: ВИМОГА - Повторно, майте на уівзі, що Київська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦМОНТАЖПРИЛАД" - майте на уівзі, що взагалі не підклали акт Візуального обстеження.
Вимога:
Вважаємо, що дії комітету з конкурсних торгів є незаконними, містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників. Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів цих учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі зазначеного та керуючись Законом України - майте на уівзі, що Київська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦМОНТАЖПРИЛАД" - взагалі не підклали акт Візуального обстеження обекту.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Учасник Київська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦМОНТАЖПРИЛАД" виконали вимогу п. 4 технічного завдання в повному обсязі, проте акт візуального огляду не вимагався для подачі в складі пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА - СКАРГА

Номер: 065209ecddf8469bad6da094543f6a1d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-17-001130-a.a2
Назва: ВИМОГА - СКАРГА
Вимога:
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» приймало участь у закупівлі «75251110-4 Послуги з протипожежного захисту» відповідно до оголошення UA-2018-08-17-001130-a. Відповідно до протоколу засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 166 від 30.08.2018 р. нашу пропозицію було відхилено на підставі невідповідності вимогам Замовника згідно п.4, ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (а саме: відсутність довідки з банку про відкриті рахунки у складі пропозиції). Вважаємо таке рішення упередженим та таким, що порушує принципи здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 2 Закону дану закупівлю було проведено за процедурою «допорогові закупівлі», під час проведення яких замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, встановлених цим Законом. При цьому п.4 ч.1 ст. 30 Закону, на які Ви посилаєтесь, мають відношення лише до процедур, до яких застосовується Закон, в той час як процедура «допорогові закупівлі» не відноситься до сфери застосування Закону згідно п.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Регулювання допорогових закупівель здійснюється на підставі Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженому Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35. Відповідно до п.9.2 даного Наказу виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не підпадає під жодну з підстав для дискваліфікації. Відсутність довідки з банку про відкриті рахунки у складі пропозиції не може відповідати даним критеріям у зв’язку з тим, що у складі оголошення, опублікованого Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, відсутня вимога щодо надання згаданої довідки. Звертаємо увагу на те, що у відповідності до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» члени тендерного комітету несуть персональну відповідальність за порушення вимог Закону в частині прийнятих рішень. Вважаємо, що дії комітету з конкурсних торгів є незаконними, містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників. Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів цих учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі зазначеного та керуючись Законом України - Вимагаємо анулювати рішення про відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» як таке, що суперечить законодавству України в сфері публічних закупівель та порушує визначені принципи їх здійснення. В протилежному випадку нами буде прийняте рішення звертатись до компетентних органів з відповідними претензіями для відповідного покарання.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ви, як Учасник, порушили вимоги п.4 Розлілу "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", в частині не відвідання об"екту Замовника в зазначений Замовником термін.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА - СКАРГА

Номер: 841e85378b4b4e388bf5b6303f3ec002
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-17-001130-a.a1
Назва: ВИМОГА - СКАРГА
Вимога:
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» приймало участь у закупівлі «75251110-4 Послуги з протипожежного захисту» відповідно до оголошення UA-2018-08-17-001130-a. Відповідно до протоколу засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 166 від 30.08.2018 р. нашу пропозицію було відхилено на підставі невідповідності вимогам Замовника згідно п.4, ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (а саме: відсутність довідки з банку про відкриті рахунки у складі пропозиції). Вважаємо таке рішення упередженим та таким, що порушує принципи здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 2 Закону дану закупівлю було проведено за процедурою «допорогові закупівлі», під час проведення яких замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, встановлених цим Законом. При цьому п.4 ч.1 ст. 30 Закону, на які Ви посилаєтесь, мають відношення лише до процедур, до яких застосовується Закон, в той час як процедура «допорогові закупівлі» не відноситься до сфери застосування Закону згідно п.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Регулювання допорогових закупівель здійснюється на підставі Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженому Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35. Відповідно до п.9.2 даного Наказу виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не підпадає під жодну з підстав для дискваліфікації. Відсутність довідки з банку про відкриті рахунки у складі пропозиції не може відповідати даним критеріям у зв’язку з тим, що у складі оголошення, опублікованого Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, відсутня вимога щодо надання згаданої довідки. Звертаємо увагу на те, що у відповідності до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» члени тендерного комітету несуть персональну відповідальність за порушення вимог Закону в частині прийнятих рішень. Вимагаємо анулювати рішення про відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» як таке, що суперечить законодавству України в сфері публічних закупівель та порушує визначені принципи їх здійснення. В протилежному випадку ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» буде вимушене звертатись до перевіряючих та контролюючих органів (Департамент захисту економіки Національної Поліції України, Рахункова палата України, Державна аудиторська служба України, Антимонопольній комітет України) та відповідно до законодавства, просимо оприлюднити інформацію щодо рішення Замовника на офіційному веб порталі з здійснення закупівель у встановленій діючим законодавством України терміни.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не в повному обсязі викладена скарга
Дата скасування: 31.08.2018 12:36