-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Завершена
89 050.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 890.51 UAH
мін. крок: 1% або 890.51 UAH
Період оскарження:
24.01.2025 12:14 - 30.01.2025 08:00
Вимога
Відхилено
оскарження кваліфікації
Номер:
cfc534487d3e4487bfa9e1e683dfa728
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-24-007304-a.a2
Назва:
оскарження кваліфікації
Вимога:
Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЙНА СЛУЖБА "ЕМПЕКС"
Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: у складі пропозиції Учасника відсутня Копія чинного документу ( -ів) про підтвердження виконання Учасником вимог ДСТУ EN 16636:2015 «Послуги щодо боротьби зі шкідниками. Вимоги та компетенції».
Замовником в законний спосіб надано право учаснику долучити до цінової пропозиції документи подання яких вимагається оголошенням
Учасником ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЙНА СЛУЖБА "ЕМПЕКС" до цінової пропозиції додатково надано копії Посвідчення №К-64 та К-67 від 01 лютого 2019 р. Видані Громадською організацією «Інститут громадського здоров’я» про проходження навчального курсу «Спеціаліст пест контролю» (Версія документу від: 07.02.2025 17:42)
Проте зазначені документи не відповідають вимозі, встановленій Замовником в оголошенні закупівлі з наступного:
- Громадська організація «Інститут громадського здоров’я» не містить ознак належності до закладу освіти,
- на доданих копіях Посвідчень №К-64 та К-67 від 01 лютого 2019 р. не міститься зазначення усіх вимог, обов’язкових до документів, виданих за освітньою програмою,
- в Державному класифікаторі професій відсутня професія «Спеціаліст пест контролю», за якою проходив курс,
- копії Посвідчень №К-64 та К-67 від 01 лютого 2019 р. що надані для підтвердження кваліфікації фактично є доказом про не відповідність компетенції працівників учасника, визначені вимогами п.п. 6.1.8. та 6.1.9 , розділу 6 вимог ДСТУ EN 16636:2015 «Послуги щодо боротьби зі шкідниками. Вимоги та компетенції»
Додатково слід зазначити що,
Українське законодавство має широке означення терміну для всіх видів освіти.
Освітня програма — єдиний комплекс освітніх компонентів (предметів вивчення, дисциплін, індивідуальних завдань, контрольних заходів тощо), спланованих і організованих для досягнення визначених результатів навчання.
Існує також визначення терміну для вищої освіти.
Освітня (освітньо-професійна, освітньо-наукова чи освітньо-творча) програма — система освітніх компонентів на відповідному рівні вищої освіти в межах спеціальності, що визначає вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за цією програмою, перелік навчальних дисциплін і логічну послідовність їхнього вивчення,
кількість кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи, потрібних для виконання цієї програми, а також очікувані результати навчання (компетентності), які повинен опанувати здобувач відповідного ступеня вищої освіти.
Вимоги до освітньої програми містяться в Стандартах
Стандарти вищої освіти є основою оцінки якості вищої освіти та професійної підготовки, а також якості освітньої діяльності закладів вищої освіти незалежно від їх типів, рівнів акредитації та форм навчання.
За таких обставин Замовник має достатньо підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЙНА СЛУЖБА "ЕМПЕКС"
Як такої що не виконав вимогу про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель а саме не надав чинного документу/тів про підтвердження отримання компетенції його технічної особи за освітньою програмою
Прошу відхилити пропозицію ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЙНА СЛУЖБА "ЕМПЕКС" у відповідності до вимог чинного законодавства, нормативно правових актів та визначених Замовником вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- антиконкурентні дії.pdf 15.02.2025 17:16
Дата подачі:
11.02.2025 16:35
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу наступного змісту:
Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ТОВ «ДЕЗІНФЕКЦІЙНА СЛУЖБА «ЕМПЕКС» (далі – Учасник) повинен надати копію чинного документу ( -ів) про підтвердження виконання Учасником вимог ДСТУ EN 16636:2015 «Послуги щодо боротьби зі шкідниками. Вимоги та компетенції», а саме – про підтвердження отримання компетенції його технічної особи за освітньою програмою. На дану вимогу Учасником надано документи які вимагалися на виправлення невідповідності (файл Навчання EN16636 + Накази + ТК.pdf) чим виправлено невідповідність. Вимог щодо підтвердження ознак належності до закладу освіти органу, який видав документ про підтвердження отримання компетенції його технічної особи за освітньою програмою Замовником не зазначалося. Також оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог до документів виданих за освітньою програмою.
Додатково слід зазначити що, Українське законодавство має широке означення терміну «освітня програма» до якої можна віднести як вищу освіту так і проходження навчального курсу, проте це не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Щодо Громадської організації «Інститут громадського здоров’я» (код ЄДРПОУ 39661132), яка видала посвідчення про проходження навчального курсу «Спеціаліст пест контролю» відповідно до вимог, встановлених в ДСТУ EN 16636:2015 «Послуги щодо боротьби зі шкідниками. Вимоги та компетенції» співробітникам ТОВ «ДЕЗІНФЕКЦІЙНА СЛУЖБА «ЕМПЕКС», то серед своїх видів діяльності містить КВЕД: 85.59 «Інші види освіти, н.в.і.у.» та 85.60 «Допоміжна діяльність у сфері освіти». Відповідно до зазначених КВЕДів Громадська організація «Інститут громадського здоров’я» має право проводити навчальні курси та видавати посвідчення відповідного зразка. Наразі «Спеціаліст пест контролю» — це фахівець, який займається управлінням та контролем шкідників, а також забезпеченням безпеки та ефективності процесів боротьби зі шкідниками. Таким чином, спеціаліст пест контролю — це кваліфікований фахівець, який має відповідні знання, навички та досвід для забезпечення ефективної боротьби зі шкідниками, дотримуючись стандартів якості та безпеки.
За таких обставин ТОВ «ДЕЗІНФЕКЦІЙНА СЛУЖБА «ЕМПЕКС» виконав вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме надав документи про підтвердження виконання Учасником вимог ДСТУ EN 16636:2015 «Послуги щодо боротьби зі шкідниками. Вимоги та компетенції», а саме – про підтвердження отримання компетенції його технічної особи за освітньою програмою.
Таким чином, на даний момент, Замовник не може задовольнити Вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
про скасування рішення
Номер:
699f5674323c4a6cb3197c0495cf56ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-24-007304-a.b1
Назва:
про скасування рішення
Вимога:
Протокольним рішенням Уповноваженої особи №83/2025 від 06.02.2025 року вирішено відхилити пропозицію ТОВ «НАУКОВО ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ» через невідповідність Додатку 2 до оголошення, а саме в рядках № 1-14 вказано кількість послуг 11 замість 12. Інших невідповідностей Замовником не визначено
Про те Замовником не враховано, що зазначене є технічною помилкою і не підтверджує відсутність передбачених умовами закупівлі документів, а також не впливає цінову пропозицію та предмет закупівлі
В п. 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зазначено, що
«Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»
За таких обставин Замовник мав обов’язок застосувати вимоги п.8, Розділу «Загальні положення» «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», котрі затверджено постановою Кабінету від 11 листопада 2022 р. № 1275
Про те Замовник не надав право Учаснику в законний спосіб та у визначені нормативно-правовими актами терміни, здійснити виправлення помилки, виправлення якої не призводить до зміни запропонованої за послугу, предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції ані до зміни загальної суми цінової пропозиції
Вважаємо що Замовником порушено матеріальне право Учасника
Просимо
- скасувати Протокольне рішення Уповноваженої особи №83/2025 від 06.02.2025 року,
- надати право Учаснику виправити механічну помилку в тексті
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2025 19:22
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу наступного змісту:
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, дійсно, невідповідності в інформації та документах, які надаються учасником, можуть бути виправлені, якщо такі виправлення не призводять до зміни предмета закупівлі або цінової пропозиції. Однак в п. 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зазначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Виходячи з вище викладеного, Замовник вважає, що зазначена невідповідність стосується кількості послуг, що є складовою інформації про технічні характеристики предмета закупівл і не являється технічною помилкою. Кількість послуг впливає на цінову пропозицію, адже від обсягу послуг залежить остаточна вартість, що враховується при формуванні пропозиції учасника. Ваше твердження, що це є технічною помилкою і не впливає на цінову пропозицію та предмет закупівлі є помилковим виходячи з наступного: якщо взяти кількість послуги «12» за рядками № 1-14 та помножити на ціну послуг за одиницю, то цінова пропозиція значно подорожчає та не буде становити 54908,21 грн.
Тому відхилення пропозиції ТОВ «НАУКОВО ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ» було правомірне, оскільки пропозиція не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також слід зазначити, що аналогічні невідповідності пропозиції Скаржника вимогам та умовам передбачених тендерною документацією розглядались Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) рішення від 17.08.2023 № 12996 по закупівлі № UA-2023-07-24-005721-a щодо невідповідності пропозиції Скаржника, встановила: «1.3. Щодо колонки «Кількість» таблиці «Специфікація» тендерної пропозиції (файл «11. Тендерна пропозиція.pdf»). У наведеній вище тендерній пропозиції (файл "11. Тендерна пропозиція.pdf") Скаржником не заповнено колонку "Кількість" таблиці "Специфікація" тендерної пропозиції (файл "11. Тендерна пропозиція.pdf"). Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».
Таким чином, на даний момент, Замовник не може задовольнити Вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено