• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Мийні засоби (Львівська обл.)

Завершена

587 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 879.00 UAH
Період оскарження: 24.01.2025 10:57 - 30.01.2025 12:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА щодо перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ", надання можливості усунення невідповідностей та скасування вимоги про усунення недоліків, наданої ТОВ "СТРЕЙЧ-ПАК" (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-24-004317-a)

Номер: a641694f42ad4de386529a55c637e183
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-24-004317-a.a1
Назва: ВИМОГА щодо перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ", надання можливості усунення невідповідностей та скасування вимоги про усунення недоліків, наданої ТОВ "СТРЕЙЧ-ПАК" (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-24-004317-a)
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ДЕЗ" (далі – ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ", Учасник) подало тендерну пропозицію на участь у спрощеній закупівлі "Мийні засоби" (код ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення), ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-24-004317-a, оголошеній ВІЙСЬКОВОЮ ЧАСТИНОЮ 3078 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (далі – Замовник). Згідно з даними оприлюдненого протоколу від 10.02.2025 № 17, ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ" надало найбільш економічно вигідну пропозицію серед усіх учасників, продемонструвавши остаточну ціну 509 860,00 грн. з ПДВ. Не дивлячись на надання ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ" найбільш вигідної пропозиції, 10.02.2025 року Замовником, на підставі Протокольного рішення уповноваженої особи № 17, тендерну пропозицію ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ" було відхилено. Підставою для відхилення, згідно з протоколом, стало те, що пропозиція ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним з огляду на наступне: 1. Порушення Замовником ч. 9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 (далі – Особливості). Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону: "Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей." Згідно з п. 43 Особливостей: "якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель... Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." Виявлені Замовником невідповідності (розбіжності в ТУ, показниках Паспорту якості та відсутність окремих показників у Протоколі випробувань) не є відсутністю інформації про технічні та якісні характеристики, а є лише невідповідностями/помилками у наданих документах, які підлягають виправленню протягом 24 годин. Замовник був зобов'язаний надати ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ" таку можливість. Відхилення пропозиції без надання можливості усунути невідповідності є грубим порушенням Закону та Особливостей. 2. Порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель (ст. 5 Закону). Відповідно до ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників та рівне ставлення до них; • об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Надання ТОВ "СТРЕЙЧ-ПАК" можливості усунути суттєві невідповідності (відсутність ключових документів: оригіналу листа-згоди на обробку персональних даних, документів, що підтверджують повноваження особи, документу про створення об'єднання, забезпечення пропозиції, листа-погодження з проектом договору), при одночасному відхиленні пропозиції ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ" через формальні невідповідності (розбіжності в документах), без надання можливості їх усунення, свідчить про упереджене та нерівне ставлення до учасників, порушення принципів добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, що суперечить основним принципам Закону. 3. Порушення Замовником п.1 ч.13 ст.14 Закону. Замовник обґрунтував відхилення нашої пропозиції невідповідністю п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Проте, невідповідності, що були виявлені Замовником відносяться до помилок в оформленні документів і не є суттєвими, а отже ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ" мало б отримати право на їх виправлення протягом 24 годин. Враховуючи вищенаведене, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ", оформлене Протокольним рішенням уповноваженої особи ВЧ 3078 НГУ № 17 від 10.02.2025 року. 2. Скасувати вимогу про усунення невідповідностей, надану ТОВ "СТРЕЙЧ-ПАК". 3. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ" та надати 24 години для усунення цих невідповідностей, відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону та п. 43 Особливостей. Зазначені невідповідності будуть виправлені шляхом надання уточнюючих документів. 4. Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "ПРОФІ-ДЕЗ" з урахуванням виправлених невідповідностей. 5. Вжити заходи щодо недопущення порушень законодавства про публічні закупівлі в подальшому.
Вирішення: 1. Надати роз’яснення на Звернення щодо Закупівлі у вище запропонованому варіанті. 2. Оприлюднити роз’яснення на Звернення учасника в електронній системі закупівель відповідно до статті 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено