-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
2 480 045.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 400.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 400.23 UAH
Період оскарження:
24.01.2025 09:58 - 29.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
4ec63dbdf3d94731b1a16e5eba55a5b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-24-002084-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. 30 Довідка про наявність кол-центру.pdf 11.02.2025 13:31
- 4. 45 Довідка про підтвердження наявності та функціонування кол-центру.pdf 11.02.2025 13:31
- 6. Протокол1.PDF 11.02.2025 13:31
- Скарга UA-2025-01-24-002084.docx 11.02.2025 13:31
- 7. Рішення від 08.01.2024 № 425.pdf 11.02.2025 13:31
- 3. Лист НКРЕКП про наявність кол-центру та ЦОК.pdf 11.02.2025 13:31
- 2. Положення про кол-центр завірен.копія.pdf 11.02.2025 13:31
- 5. 39.1 Сертифікат.pdf 11.02.2025 13:31
- Скарга.PDF.asice.zip 11.02.2025 13:31
- sign.p7s 11.02.2025 13:36
- Скарга.PDF.asice (3).zip 11.02.2025 16:43
- рішення від 13.02.2025 № 2191.pdf 13.02.2025 15:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2025 № 2719.pdf 24.02.2025 13:52
- рішення від 21.02.2025 № 2719.pdf 25.02.2025 18:00
- 30 Довідка про наявність кол-центру.pdf 17.02.2025 12:32
- 39 Сертифікат ISO.pdf 17.02.2025 12:33
- 39.1 Сертифікат.pdf 17.02.2025 12:33
- Відповідь на скаргу.pdf 17.02.2025 12:33
- 45 Довідка про підтвердження наявності та функціонування кол-центру.pdf 17.02.2025 12:33
- Відповідь на скаргу.docx 17.02.2025 12:33
- Положення про кол-центр завірен.копія.pdf 17.02.2025 12:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 15:46
Дата розгляду скарги:
21.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2025 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.02.2025 18:01
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2025 12:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ від 21.02.2025 № 2719
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1c41ec439b4340d793f3a9211ff6d817
Заголовок пункту скарги:
Замовником порушено вимоги п. 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. У складі пропозиції Переможця відсутній довідка/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами).
Розділ 3 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», передбачає наступне:
Для підтвердження наявності можливості комунікації із замовником, учасник у якого створено кол-центр, який повністю відповідає вимогам, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами) у складі пропозиції повинен надати:
3. Довідку про наявність в учасника кол-центру за встановленою формою.
3.1. Положення про кол-центр Учасника, затверджене у встановленому законодавством порядку.
3.2. Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами).
На виконання зазначених вимог, учасником ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» у складі тендерної пропозиції було надано:
1. Довідку про наявність кол-центру від 31.01.2025 року Вих. № ВДВ24-25/358-30 за вищенаведеною формою (файл «30 Довідка про наявність кол-центру.pdf»);
2. ПОЛОЖЕННЯ про Кол-центр П № 3.10-19, затверджене директором ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» у 2019 році (файл «Положення про кол-центр завірен.копія.pdf»).
Однак, всупереч вимогам п. 3.2. Додатку 1 до тендерної документації, Переможцем не надано у складі пропозиції довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами).
Оскільки наданням Довідки про наявність кол-центру від 31.01.2025 року Вих. № ВДВ24-25/358-30, Переможець підтвердив, що для забезпечення комунікації із споживачами ним створено кол-центр, який повністю відповідає «Мінімальним вимогам до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами», затвердженим постановою НКРЕКП № 373 від 12.06.2018 року (із змінами), то, відповідно до вимог п.3.2. Додатку 1 до тендерної документації, він зобов’язаний був надати у складі пропозиції довідку/акт/ інший документ, виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування кол-центру.
Коли відсутність необхідного документу у складі пропозиції було виявлено Замовником, Замовник надав ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому, серед іншого, зазначив наступне: «…Відповідно до пункту 3.2 Додатку 1 тендерної документації, Для підтвердження інформації, вказаній у Довідці, визначеній у п. 3, учасник в складі тендерної пропозиції надає: Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами). Учасник в складі пропозиції такого документу не надає. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність….Надати Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами)».
Всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації та повідомленню з вимогою про усунення невідповідностей, Переможець у складі пропозиції не надав довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами).
Натомість, Переможець надав лист НКРЕКП № 9812/14.1.1/7-24 від 30.08.2024 року (файл «Лист НКРЕКП про наявність кол-центру та ЦОК.pdf»), який НЕ МІСТИТЬ підтвердження наявності та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 року.
При цьому, відповідно до тексту згаданого вище листа, він наданий у відповідь на лист ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» від 27.08.2024 № 3757 щодо надання довідки про наявність та функціонування у Товариства центру обслуговування споживачів (а не кол-центру). У цьому листі НКРЕКП зазначила про те, що не здійснювала планових та/або позапланових заходів державного контролю ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» та, відповідно, не досліджувала питання фактичної наявності у Товариства центру обслуговування споживачів.
Інформація, яка б підтверджувала чи спростовувала наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 року у наданому листі НКРЕКП № 9812/14.1.1/7-24 від 30.08.2024 року відсутня.
Крім того, Учасник надав власну «Довідку про підтвердження наявності та функціонування кол-центру» від 06.02.2025 р. Вих.№ ВДВ 4-25/358-45, за підписом начальника відділу договірних відносин та публічних закупівель, якою самостійно підтвердив «наявність та функціонування свого кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. (зі змінами) (файл «45 Довідка про підтвердження наявності та функціонування кол-центру.pdf»). Однак, ця довідка не відповідає вимогам Замовника, оскільки видана не НКРЕКП або її територіальними підрозділами, як це передбачено п. 3.2. Додатку 1 до тендерної документації, а самостійно Учасником.
Не зважаючи на те, що ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не виправило виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник не відхилив його тендерну пропозицію, а безпідставно визнав ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» переможцем торгів та прийняв рішення про намір укласти договір.
Своїми діями Замовник порушив вимоги абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, де вказано, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Звертаємо увагу Колегії, що на момент оприлюднення тендерної документації Учаснику було відомо про те, що він не має можливості виконати вимоги Замовника щодо надання підтвердження від НКРЕКП про наявність та функціонування у нього кол-центру. Відповідно, Учасник мав право та можливість звернутись до Замовника із вимогою щодо внесення змін до тендерної документації або звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до Органу оскарження, подавши скаргу на умови тендерної документації. Однак, таким правом Учасник не скористався. Оскільки жодних звернень та/або скарг у дані закупівлі не подавалось, усі умови тендерної документації повинні були виконуватись так, як вони прописані.
2. У складі пропозиції Переможця відсутній сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції, що підтверджує відповідність вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 Система менеджменту якості. Вимоги (або еквівалент або сертифікат, що є більш новою версією) із сферою сертифікації – постачання електричної енергії.
Відповідно до п. 5. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 Система менеджменту якості. Вимоги (або еквівалент або сертифікат, що є більш новою версією). Сфера сертифікації – постачання електричної енергії. На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції.
Такий документ у складі пропозиції Переможця відсутній. У складі пропозиції Переможцем надано Сертифікат на систему управління якістю, зареєстрований у Реєстрі Системи сертифікації «УКРЕКСПЕРТИЗА» 08 липня 2024 року № UA.QM.8O107.190.01-24*, виданий на заміну № UA.QM.8O107.241.01-23 від 29 серпня 2023 року, який підтверджує, що система управління якістю Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання» відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги., сфера сертифікації: торгівля електроенергією; надання інформаційних послуг, коди ДКПП згідно ДК 016:2010: 35.14, 63.99 (файл «39.1 Сертифікат.pdf»).
Відповідно до частини першої статті 1 Розділу I «Загальних положень» Закону України "Про ринок електричної енергії" від 13.04.2017 № 2019-VIII встановлено, зокрема:
60) передача електричної енергії (далі - передача) - транспортування електричної енергії електричними мережами оператора системи передачі від електричних станцій до пунктів підключення систем розподілу та електроустановок споживання (не включаючи постачання електричної енергії), а також міждержавними лініями;
68) постачання електричної енергії - продаж, включаючи перепродаж, електричної енергії;
78) розподіл електричної енергії (далі - розподіл) - транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії.
Враховуючи наведене, у складі пропозиції Переможця відсутній сертифікат ISO 9001:2015 Система менеджменту якості. Вимоги (або еквівалент або сертифікат, що є більш новою версією), із сферою сертифікації – саме постачання електричної енергії, а не торгівля електричною енергією.
Вважаємо, що прийнявши рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі, без наявності у складі його тендерної пропозиції сертифікату ISO 9001:2015 Система менеджменту якості. Вимоги (або еквіваленту або сертифікату, що є більш новою версією), із сферою сертифікації – саме постачання електричної енергії, Замовник порушив вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, який зобов’язує Замовника відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Наведене повністю відповідає позиції Антимонопольного Комітету України, викладеній у Рішенні № 425-р/пк-пз від 08.01.2024 року, прийнятого за результатами розгляду скарги UA-2023-12-11-021212-a.b2 (копія Рішення № 425-р/пк-пз від 08.01.2024 року додається).
Вважаємо Рішення Замовника від 07.02.2025 року про визначення ТОВ
"Запоріжжяелектропостачання" Переможцем за процедурою закупівлі, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив права ТОВ «Львівенергозбут» як учасника, а саме право ТОВ «Львівенергозбут» на справедливе визначення переможця закупівлі і укладання договору з учасником, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника. Замовником порушено принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону. Окрім того, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Розділ 3 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», передбачає наступне:
Для підтвердження наявності можливості комунікації із замовником, учасник у якого створено кол-центр, який повністю відповідає вимогам, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами) у складі пропозиції повинен надати:
3. Довідку про наявність в учасника кол-центру за встановленою формою.
3.1. Положення про кол-центр Учасника, затверджене у встановленому законодавством порядку.
3.2. Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами).
На виконання зазначених вимог, учасником ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» у складі тендерної пропозиції було надано:
1. Довідку про наявність кол-центру від 31.01.2025 року Вих. № ВДВ24-25/358-30 за вищенаведеною формою (файл «30 Довідка про наявність кол-центру.pdf»);
2. ПОЛОЖЕННЯ про Кол-центр П № 3.10-19, затверджене директором ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» у 2019 році (файл «Положення про кол-центр завірен.копія.pdf»).
Однак, всупереч вимогам п. 3.2. Додатку 1 до тендерної документації, Переможцем не надано у складі пропозиції довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами).
Оскільки наданням Довідки про наявність кол-центру від 31.01.2025 року Вих. № ВДВ24-25/358-30, Переможець підтвердив, що для забезпечення комунікації із споживачами ним створено кол-центр, який повністю відповідає «Мінімальним вимогам до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами», затвердженим постановою НКРЕКП № 373 від 12.06.2018 року (із змінами), то, відповідно до вимог п.3.2. Додатку 1 до тендерної документації, він зобов’язаний був надати у складі пропозиції довідку/акт/ інший документ, виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування кол-центру.
Коли відсутність необхідного документу у складі пропозиції було виявлено Замовником, Замовник надав ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому, серед іншого, зазначив наступне: «…Відповідно до пункту 3.2 Додатку 1 тендерної документації, Для підтвердження інформації, вказаній у Довідці, визначеній у п. 3, учасник в складі тендерної пропозиції надає: Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами). Учасник в складі пропозиції такого документу не надає. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність….Надати Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами)».
Всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації та повідомленню з вимогою про усунення невідповідностей, Переможець у складі пропозиції не надав довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами).
Натомість, Переможець надав лист НКРЕКП № 9812/14.1.1/7-24 від 30.08.2024 року (файл «Лист НКРЕКП про наявність кол-центру та ЦОК.pdf»), який НЕ МІСТИТЬ підтвердження наявності та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 року.
При цьому, відповідно до тексту згаданого вище листа, він наданий у відповідь на лист ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» від 27.08.2024 № 3757 щодо надання довідки про наявність та функціонування у Товариства центру обслуговування споживачів (а не кол-центру). У цьому листі НКРЕКП зазначила про те, що не здійснювала планових та/або позапланових заходів державного контролю ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» та, відповідно, не досліджувала питання фактичної наявності у Товариства центру обслуговування споживачів.
Інформація, яка б підтверджувала чи спростовувала наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 року у наданому листі НКРЕКП № 9812/14.1.1/7-24 від 30.08.2024 року відсутня.
Крім того, Учасник надав власну «Довідку про підтвердження наявності та функціонування кол-центру» від 06.02.2025 р. Вих.№ ВДВ 4-25/358-45, за підписом начальника відділу договірних відносин та публічних закупівель, якою самостійно підтвердив «наявність та функціонування свого кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. (зі змінами) (файл «45 Довідка про підтвердження наявності та функціонування кол-центру.pdf»). Однак, ця довідка не відповідає вимогам Замовника, оскільки видана не НКРЕКП або її територіальними підрозділами, як це передбачено п. 3.2. Додатку 1 до тендерної документації, а самостійно Учасником.
Не зважаючи на те, що ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не виправило виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник не відхилив його тендерну пропозицію, а безпідставно визнав ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» переможцем торгів та прийняв рішення про намір укласти договір.
Своїми діями Замовник порушив вимоги абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, де вказано, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Звертаємо увагу Колегії, що на момент оприлюднення тендерної документації Учаснику було відомо про те, що він не має можливості виконати вимоги Замовника щодо надання підтвердження від НКРЕКП про наявність та функціонування у нього кол-центру. Відповідно, Учасник мав право та можливість звернутись до Замовника із вимогою щодо внесення змін до тендерної документації або звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до Органу оскарження, подавши скаргу на умови тендерної документації. Однак, таким правом Учасник не скористався. Оскільки жодних звернень та/або скарг у дані закупівлі не подавалось, усі умови тендерної документації повинні були виконуватись так, як вони прописані.
2. У складі пропозиції Переможця відсутній сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції, що підтверджує відповідність вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 Система менеджменту якості. Вимоги (або еквівалент або сертифікат, що є більш новою версією) із сферою сертифікації – постачання електричної енергії.
Відповідно до п. 5. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 Система менеджменту якості. Вимоги (або еквівалент або сертифікат, що є більш новою версією). Сфера сертифікації – постачання електричної енергії. На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції.
Такий документ у складі пропозиції Переможця відсутній. У складі пропозиції Переможцем надано Сертифікат на систему управління якістю, зареєстрований у Реєстрі Системи сертифікації «УКРЕКСПЕРТИЗА» 08 липня 2024 року № UA.QM.8O107.190.01-24*, виданий на заміну № UA.QM.8O107.241.01-23 від 29 серпня 2023 року, який підтверджує, що система управління якістю Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання» відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги., сфера сертифікації: торгівля електроенергією; надання інформаційних послуг, коди ДКПП згідно ДК 016:2010: 35.14, 63.99 (файл «39.1 Сертифікат.pdf»).
Відповідно до частини першої статті 1 Розділу I «Загальних положень» Закону України "Про ринок електричної енергії" від 13.04.2017 № 2019-VIII встановлено, зокрема:
60) передача електричної енергії (далі - передача) - транспортування електричної енергії електричними мережами оператора системи передачі від електричних станцій до пунктів підключення систем розподілу та електроустановок споживання (не включаючи постачання електричної енергії), а також міждержавними лініями;
68) постачання електричної енергії - продаж, включаючи перепродаж, електричної енергії;
78) розподіл електричної енергії (далі - розподіл) - транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії.
Враховуючи наведене, у складі пропозиції Переможця відсутній сертифікат ISO 9001:2015 Система менеджменту якості. Вимоги (або еквівалент або сертифікат, що є більш новою версією), із сферою сертифікації – саме постачання електричної енергії, а не торгівля електричною енергією.
Вважаємо, що прийнявши рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі, без наявності у складі його тендерної пропозиції сертифікату ISO 9001:2015 Система менеджменту якості. Вимоги (або еквіваленту або сертифікату, що є більш новою версією), із сферою сертифікації – саме постачання електричної енергії, Замовник порушив вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, який зобов’язує Замовника відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Наведене повністю відповідає позиції Антимонопольного Комітету України, викладеній у Рішенні № 425-р/пк-пз від 08.01.2024 року, прийнятого за результатами розгляду скарги UA-2023-12-11-021212-a.b2 (копія Рішення № 425-р/пк-пз від 08.01.2024 року додається).
Вважаємо Рішення Замовника від 07.02.2025 року про визначення ТОВ
"Запоріжжяелектропостачання" Переможцем за процедурою закупівлі, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив права ТОВ «Львівенергозбут» як учасника, а саме право ТОВ «Львівенергозбут» на справедливе визначення переможця закупівлі і укладання договору з учасником, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника. Замовником порушено принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону. Окрім того, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 07.02.2025 року про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "Запоріжжяелектростачання" (ЄДРПОУ 42093239) переможцем за процедурою закупівлі — ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (Електрична енергія), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-24-002084-a