-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хліб з житнього борошна,нарізаний, в упаковці, Хліб білий з пшеничного борошна вищого гатунку, нарізаний, в упаковці
Джерело фінансування закупівлі: кошти НСЗУ. Категорія Замовника – згідно п.3 ч.1, ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є підприємством та забезпечує потреби держави або територіальної громади). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 800.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2025 17:01 - 28.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
5622b677882d4592992980fb12e15de0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-23-018383-a.b2
Назва:
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Відповідно до п.59 Особливостей Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, при цьому в даній процедурі закупівлі повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено 06 лютого 2025 року.
Враховуючи викладене вище та керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.59, п.56 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Переможця процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення його Переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга хліб.pdf 11.02.2025 15:42
- Скарга хліб.docx 11.02.2025 15:42
- Скарга хліб.pdf.p7s 11.02.2025 15:42
- sign.p7s 11.02.2025 15:45
- Рішення від 13.02.2025 № 2178.pdf 13.02.2025 15:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2025 № 2659.pdf 21.02.2025 11:03
- Рішення від 20.02.2025 № 2659.pdf 24.02.2025 18:08
- ПОЯСНЕННЯ В АМКУ.docx 18.02.2025 12:32
- Відповідь на скаргу.PDF 18.02.2025 12:32
- протокол скасування Данилаш.pdf 26.02.2025 11:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 20:52
Дата розгляду скарги:
20.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2025 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.02.2025 18:08
Дата виконання рішення Замовником:
26.02.2025 11:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2396680f301b4d0d99b6f96de027201f
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
06.02.2025 року Замовником було визначено ФОП Данилаш Ігор Борисович переможцем тендеру. Скаржником, не погодившись з даним рішенням, 06 лютого 2024 року було подано Вимогу про неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Данилаш Ігора Борисовича. Відповідно до Рішення Замовника вимогу не задоволено. У зв’язку із цим, права та законні інтереси Скаржника було порушено.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам: Для підтвердження якості товару Учасник в складі пропозиції повинен надати: Результат санітарно-мікробіологічного дослідження води питної централізованої, з місцем відбору зразка – хлібопекарня Учасника. Вказаний документ, за результатами досліджень, повинен підтверджувати відсутність загальної колі-форми в 100 см3; E.coli в 100 см3; ентерококи в 100см3. В складі пропозиції Переможця міститься Експертний висновок №001763 п/23 від 23 грудня 2023 року в якому вказано об’єкт випробування: Вода питна водопровідна та проведення випробування: мікробіологічні випробування; фізико-хімічні випробування. Зважаючи на наведене вище, в складі пропозиції переможця відсутній результат саме санітарно-мікробіологічного дослідження води питної централізованої згідно вимог тендерної документації.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на постачання хліба або аналогічний за кодом ДК. 1.1.2. Скан-копія аналогічного договору, що вказаний у довідці. 1.1.3 Лист-відгук про успішний досвід виконання договору, який повинен містити номер договору, предмет, дату укладення та інформацію про виконання постачальником своїх обов’язків згідно договору, в частині якісних (технічних) вимог до предмету закупівлі, виконання в повному обсязі, про те, що товар відповідав всім якісним та технічним вимогам, а також іншим вимогам встановленим до предмету закупівлі та про те, що постачання товару відбувалось у відповідності до письмових замовлень, тобто своєчасно та у кількості, яка вимагалась згідно письмової заявки. В складі пропозиції переможця міститься лист-відгук від 01.02.2022 року №74/2022 та лист-відгук від 01.02.2022 року №14. Водночас, всупереч вимог тендерної документації, вказані листи-відгуки не містять інформації про постачання товару , яке відбувалось у відповідності до письмових замовлень, тобто своєчасно та у кількості, яка вимагалась згідно письмової заявки. Зважаючи на наведене више, надані в складі пропозиції листи-відгуки не відповідають вимогам тендерної документації.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відповідно до додатку №1 тендерної документації п.5 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: пп.5.1 - Чинний Сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, зберігання, транспортування, реалізації хліба, хлібобулочних, борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок нетривалого зберігання (коди ДКПП 10.71; 10.72; 46.19; 47.11; 47.19; 47.24; 49.41; 52.10) відповідає вимогам ДСТУ ISO22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) Системи керування безпечністю харчових продуктів. Зазначений сертифікат має бути виданий органом з сертифікації системи управління на ім’я учасника. - Копія сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (код КВЕД 10.71; 46.19; 47.11; 47.19; 47.24; 49.41; 52.10). Зазначений сертифікат має бути виданий органом з сертифікації системи управління на ім’я учасника. - Копія сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT). Сфера сертифікаціі: (код КВЕД 10.71; 46.19; 47.11; 47.19; 47.24; 49.41; 52.10). Зазначений сертифікат має бути виданий органом з сертифікації системи управління на ім’я учасника. В складі пропозиції Переможцем надано Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO22000:2019, який не містить коди ДКПП 10.72 та 46.19; Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, який не містить код КВЕД 46.19; 47.11; 47.19; 49.41; 52.10; Сертифікат на систему управління та охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, який не містить Сфери сертифікації: (код КВЕД 46.19; 47.11; 47.19). Зважаючи на наведене вище, надані в складі пропозиції сертифікати не відповідають вимогам тендерної документації в частині кодів КВЕД.
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
409b6715500e4df1876229d88eda6ace
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-23-018383-a.c1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до пункту 5.1 додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати: - Чинний Сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, зберігання, транспортування, реалізації хліба, хлібобулочних, борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок нетривалого зберігання (коди ДКПП 10.71; 10.72; 46.19; 47.11; 47.19; 47.24; 49.41; 52.10) відповідає вимогам ДСТУ ISO22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) Системи керування безпечністю харчових продуктів. Зазначений сертифікат має бути виданий органом з сертифікації системи управління на ім’я учасника.
- Копія сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (код КВЕД 10.71; 46.19; 47.11; 47.19; 47.24; 49.41; 52.10). Зазначений сертифікат має бути виданий органом з сертифікації системи управління на ім’я учасника.
Копія сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT). Сфера сертифікаціі: (код КВЕД 10.71; 46.19; 47.11; 47.19; 47.24; 49.41; 52.10). Зазначений сертифікат має бути виданий органом з сертифікації системи управління на ім’я учасника.
Однак, всупереч вимог тендерної документації, Учасником надано копію Сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) Системи керування безпечністю харчових продуктів в якому відсутні коди ДКПП 10.72 та 46.19; сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування» в якому відсутні коди КВЕД 46.19; 47.11; 47.19; 49.41; 52.10; та сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), в якому відсутні коди КВЕД 46.19; 47.11; 47.19.
Наведене вище порушення в частині відсутності кодів КЕКВ унеможливлюють визначення його переможцем процедури закупівлі. З метою усунення порушення законодавства вимагаємо: відмінити рішення про визначення переможця процедури закупівлі та здійснити повторну кваліфікацію тендерної пропозиції Учасника з врахуванням вказаних у звернені зауважень.
У випадку, якщо Вами не буде здійснено дій спрямованих на усунення порушень (відміна рішення про визначення переможця) мною буде підготовлена і направлена скарга до Антимонопольного комітету України з метою захисту моїх порушених прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2025 23:11
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що предметом закупівлі є ДК 021:2015 : 15810000-9 Хлібопродукти,свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.
В складі пропозиції ФОП Данилаш І.Б. подано
- Чинний Сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, зберігання, транспортування, реалізації хліба, хлібобулочних, борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок нетривалого зберігання та Роздрібна торгівля хлібобулочними виробами, борошняними та цукровими кондитерськими виробами в спеціалізованих магазинах (КВЕД 10.71, 47.24)
- Копія сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва, зберігання, транспортування, реалізації хліба, хлібобулочних, борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок нетривалого зберігання та Роздрібна торгівля хлібобулочними виробами, борошняними та цукровими кондитерськими виробами в спеціалізованих магазинах (КВЕД 10.71, 47.24)
- Копія сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT). стосовно виробництва, зберігання, транспортування, реалізації хліба, хлібобулочних, борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок нетривалого зберігання та Роздрібна торгівля хлібобулочними виробами, борошняними та цукровими кондитерськими виробами в спеціалізованих магазинах (КВЕД 10.71, 47.24)
Статус вимоги:
Відхилено