• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ліжко двоярусне розбірне

Завершена

7 998 156.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 79 981.56 UAH
Період оскарження: 23.01.2025 15:09 - 28.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможцем

Номер: 47e0a74aa600447e85fdc303638a1772
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-23-013966-a.b3
Назва: Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Неправомірне визнання переможцем
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день, шановний Учасник! Дякуємо за повторне звернення, але відповідь на Вашу вимогу надано.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 5c61e2a4a4384912a7ac587c7edd5426
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-23-013966-a.b2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день, шановний Учасник! Ознайомившись з Вашою вимогою, повідомляю наступне: Згідно вимог тендерної документації металеві профільні труби повинні відповідати вимогам ДСТУ 8940. Документ, що підтверджує відповідність металевої профільної труби вимогам ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», учасник ДП «Підприємство державної кримінальної-виконавчої служби України (№18)» у складі своєї тендерної пропозиції надав Сертифікат відповідності №UA0.YT.041802-24, термін дії з 18.04.2024р. по 17.05.2025р., де вказано найменування продукції, що підлягала випробуванню: профілі порожнисті зварні холодного формування, з товщинами стінок до 40 мм, розміром: Круглі-зовнішні діаметри до 2500мм, квадратні-зовнішні розмірі до 500 мм х 500 мм, прямокутні-зовнішні розміри до 500 мм х 300 мм. Дана продукція відповідає вимогам пунктів 6.1 та 6.2 ДСТУ EN 10219-2:2009 Профілі порожисті зварні холодного формування з нелегованих і дрібнозернистих сталей для конструкцій. Частина 2. Розміри, граничні відхили та характеристики. Учасник ДП «Підприємство державної кримінальної-виконавчої служби України (№18)» в складі своєї тендерної пропозиції надає «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» якою підтверджує, що лежак Тип 2 буде виготовлятися із металевої профільної труби марки сталі Ст3 та наступних характеристик металевих профільних труб квадратного перетину : - 40х40мм товщиною стінки не менше 1,5 мм; - 20х20мм товщиною стінки не менше 1,2 мм; - 40х40мм товщиною стінки не менше 1,5 мм Враховуючи вище зазначене, вважаємо що учасник ДП «Підприємство державної кримінальної-виконавчої служби України (№18)» надав всі документи які підтверджують відповідність матеріалів для виготовлення лежака Тип 2.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: a77ad2f1698a4c9aa93c06ea7e0c1b71
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-23-013966-a.a1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктами 3-4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: -інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 або пункту 36 ) Особливостей та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатком 2 до тендерної документації (пункт 6 розділу «Вимоги до виготовлення конструкції») передбачено наступне : «Всі матеріали для виробництва ліжка, підлягають контролю згідно з вимогами ДСТУ 9027 та повинні мати документи, що підтверджують їх якість: свідоцтво та/або декларація про відповідність та/або сертифікат відповідності та/або паспорт виробника та/або інший документ, який підтверджує якість. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують якість (свідоцтво та/або декларація про відповідність та/або сертифікат відповідності та/або паспорт виробника та/або інший документ, який підтверджує якість) на складові деталі ліжка, а саме: металеву профільну трубу, дріт, фарбу.» На виконання цієї вимоги Замовника, Учасником ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№18)", пропозиція якого за результатами проведеного аукціону визнана найбільш економічно вигідною, в складі тендерної пропозиції була надана Технічна специфікація виробника LACOVER, як документ, який підтверджує якість фарби. Технічна специфікація - це вимога щодо всіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, в тому числі їх технічні , функціональні та якісні характеристики при виробництві товару , які повинні бути підтверджені учасником закупівлі відповідними документами, встановленими замовником у тендерній документації. Технічна специфікація виробника не може підтверджувати фактичну якість товару, являючи собою сукупність технічних умов що визначають характеристики товару, а не фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Учасник ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№18)" не надав документи, підтверджуючих якість фарби чим порушив вимоги тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Не відхиливши тендерну пропозицію ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№18)" Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про уповноважену особу, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України. Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Підсумовуючи все зазначене вище, Уповноважена особа Замовника грубо порушила порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку. Рішення Замовника про визначення Учасника ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№18)" переможцем прийняте неправомірно та підлягає відміні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учасник! Ознайомившись з Вашою вимогою, повідомляємо Вам наступне: Згідно п.3 пп.3 абз. 3.1.4.7 ТС МОУ.32406-001:2024(2) на «Ліжко двоярусне розбірне» всі матеріали для виробництва ліжка підлягають вхідному контролю якості відповідно до вимог ДСТУ 9027 та мати сертифікати якості(сертифікати відповідності за наявності) або паспорти чи інші документи виробника, що підтверджують їх якість. Також, у п.6 додатку №2 до тендерної документації ( розділ Вимоги до виготовлення конструкції) прописано що, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують якість( свідоцтво та/або декларація про відповідність та/або сертифікат відповідності та/або паспорт виробника та/або інший документ, який підтверджує якість) на складові деталі ліжка, а саме: металеву профільну трубу, дріт, фарбу. У п.п.4.8 п.4 ДСТУ 9027:2020 Системи управління якістю, «Настанови щодо вхідного контролю продукції» вказано, що специфікація відноситься до супровідних документів на продукцію. Учасник ДП «Підприємство державної кримінально-виконавчої служби України(№18)» у складі своєї тендерної пропозиції надав технічну специфікацію виробника «LACOVER» на фарбу порошкову поліефірну де зазначені всі характеристики фарби та відповідність ДСТУ та ISO. Згідно даного документа підтверджується якість фарби. Враховуючи викладене, пропозиція учасника ДП «Підприємство державної кримінально-виконавчої служби України(№18)» відповідає загальним вимогам до виробу
Статус вимоги: Не задоволено