-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: «KV06A_03_W Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування»
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Завершена
3 696 391.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 481.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 481.96 UAH
Період оскарження:
23.01.2025 14:25 - 23.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови закупівлі
Номер:
955b6e4d03ad441891ddf39cdcfe3fa0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-23-010544-a.a1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Скарга на умови закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Копія витягу з ЄДР 28.02.2025 14:32
- 4. Копія форми витягу про несудимість 28.02.2025 14:32
- 3. Копія витягу про несудимість 1 28.02.2025 14:32
- 3. Копія витягу про несудимість 28.02.2025 14:32
- 2. Копія структури власності 28.02.2025 14:32
- скарга 28.02.2025 14:32
- 7. Копія тендерної документації 28.02.2025 14:32
- 6. Копія сертифікату № СІ-ІП-00002 28.02.2025 14:32
- 5. Копія сертифікату №CI-00898 28.02.2025 14:32
- sign.p7s 28.02.2025 14:39
- рішення від 04.03.2025 №3274.pdf 04.03.2025 15:08
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2025 №3855.pdf 13.03.2025 15:11
- рішення від 12.03.2025 №3855.pdf 14.03.2025 19:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2025 14:50
Дата розгляду скарги:
12.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.03.2025 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.03.2025 19:12
Дата виконання рішення Замовником:
18.03.2025 16:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено відповідні зміни до Тендерної документації від 18 березня 2025 року.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ff492c4e5e7544d4bf0eaf5b2a638627
Заголовок пункту скарги:
Незаконна вимога КБВ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
23.01.2025 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-01-23-010544-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: «KV06A_03_W Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області» ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 05 березня 2025 00:00.
Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН" (далі - Скаржник), виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі, а саме:
1. Відповідно до пп. 5.4.3. п.5 розділу 3 тендерної документації: Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за НКПВУ учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР,, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом).
Відповідно до п.9 ч.2 ст.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»: В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про зазначення у структурі власності юридичної особи обґрунтованої причини його відсутності.
У разі зміни кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи державна реєстрація змін до відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи проводиться протягом 30 робочих днів з дня виникнення таких змін.
У випадках, встановлених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", до Єдиного державного реєстру вноситься відмітка про можливу недостовірність інформації про кінцевого бенефіціарного власника або структуру власності юридичної особи;
Відповідно до інформації про Скаржника у ЄДР: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: кінцевий бенефіціарний власник відсутній. Причина відсутності кінцевого бенефіціарного власника: жодна фізична особа не володіє часткою 25 і більше відсотків статутного капіталу і не здійснює вирішальний вплив на діяльність товариства (на підтвердження надаємо копію витягу ЄДР).
Вимога про надання витягу ЄДР/виписки ЄДР, в яких буде міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інших документів згідно чинного законодавства, що підтверджують зазначену інформацію розрахована на учасників торгів, в яких вказана інформація про кінцевих бенефіціарних власників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
У скаржника відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника через те, що жодна фізична особа не володіє часткою 25 і більше відсотків статутного капіталу і не здійснює вирішальний вплив на діяльність товариства. Надаємо структуру власності на підтвердження.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 05 березня 2025 00:00.
Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН" (далі - Скаржник), виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі, а саме:
1. Відповідно до пп. 5.4.3. п.5 розділу 3 тендерної документації: Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за НКПВУ учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР,, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом).
Відповідно до п.9 ч.2 ст.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»: В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про зазначення у структурі власності юридичної особи обґрунтованої причини його відсутності.
У разі зміни кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи державна реєстрація змін до відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи проводиться протягом 30 робочих днів з дня виникнення таких змін.
У випадках, встановлених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", до Єдиного державного реєстру вноситься відмітка про можливу недостовірність інформації про кінцевого бенефіціарного власника або структуру власності юридичної особи;
Відповідно до інформації про Скаржника у ЄДР: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: кінцевий бенефіціарний власник відсутній. Причина відсутності кінцевого бенефіціарного власника: жодна фізична особа не володіє часткою 25 і більше відсотків статутного капіталу і не здійснює вирішальний вплив на діяльність товариства (на підтвердження надаємо копію витягу ЄДР).
Вимога про надання витягу ЄДР/виписки ЄДР, в яких буде міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інших документів згідно чинного законодавства, що підтверджують зазначену інформацію розрахована на учасників торгів, в яких вказана інформація про кінцевих бенефіціарних власників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
У скаржника відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника через те, що жодна фізична особа не володіє часткою 25 і більше відсотків статутного капіталу і не здійснює вирішальний вплив на діяльність товариства. Надаємо структуру власності на підтвердження.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Витяг ЄДР
-
Повʼязаний документ:
1. Копія витягу з ЄДР
-
-
Назва доказу:
Структура власності
-
Повʼязаний документ:
2. Копія структури власності
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b8a696fac70a4c109337fd5504a5b641
Заголовок пункту скарги:
Витяг МВС не по формі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пп. 5.5. розділу 3 тендерної документації: Документи, які повинен подати замовнику переможець процедури закупівлі: 5.5.2. Довідку, що містить в собі відомості про те що, керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ було засуджено:
-- за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
….
Довідки, зазначені у підпунктах 5.5.2-5.5.3, надаються у формі Витягу (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Скаржник надає до скарги витяг про несудимість, в якому відсутня інформація, що керівника учасника процедури закупівлі, НЕ було засуджено:
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Також варто зазначити, що форма витягу про несудимість (надаємо до скарги), відповідно до порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що затверджена Наказ Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207 (надалі - Порядок) не передбачає вказівки інформації про факти засудження:
-- за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Вказана вимога не узгоджується з вимогами чинного законодавства, в тому числі вищенаведеним Порядком.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі
-- за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
….
Довідки, зазначені у підпунктах 5.5.2-5.5.3, надаються у формі Витягу (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Скаржник надає до скарги витяг про несудимість, в якому відсутня інформація, що керівника учасника процедури закупівлі, НЕ було засуджено:
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Також варто зазначити, що форма витягу про несудимість (надаємо до скарги), відповідно до порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що затверджена Наказ Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207 (надалі - Порядок) не передбачає вказівки інформації про факти засудження:
-- за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Вказана вимога не узгоджується з вимогами чинного законодавства, в тому числі вищенаведеним Порядком.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі
×
-
Назва доказу:
Форма витягу
-
Повʼязаний документ:
4. Копія форми витягу про несудимість
-
-
Назва доказу:
Витяг МВС кеп
-
Повʼязаний документ:
3. Копія витягу про несудимість 1
-
-
Назва доказу:
Витяг МВС
-
Повʼязаний документ:
3. Копія витягу про несудимість
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
5a4d7fa5e0584b6e860265863a6c2742
Заголовок пункту скарги:
Підтвердження стажу сертифікатом
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації: Вимоги до персоналу Учасника --в Учасника повинен бути в наявності, у точу числі як одна та сама особа :
-- Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату) – не менше 1 особи;
*сертифікат має бути виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України « Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу.
Скаржник буде залучати до виконання робіт інженера консультанта (будівництва) Костенка Анатолія Костянтиновича (додаємо до скарги), проте він отримав сертифікат менше, ніж 3 роки тому.
Вимога про наявність сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з сертифікатом, що виданий не менше 3 років тому, що підтверджується датою видачі сертифікату розрахована на учасників торгів, в яких є вказаний інженер, який має сертифікат, який відповідає вказаним вимогам, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
4. Відповідно до п. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації: вимоги до персоналу Учасника --в Учасника повинен бути в наявності, у точу числі як одна та сама особа:
-- Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі
-- Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату) – не менше 1 особи;
*сертифікат має бути виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України « Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу.
Скаржник буде залучати до виконання робіт інженера консультанта (будівництва) Костенка Анатолія Костянтиновича (додаємо до скарги), проте він отримав сертифікат менше, ніж 3 роки тому.
Вимога про наявність сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з сертифікатом, що виданий не менше 3 років тому, що підтверджується датою видачі сертифікату розрахована на учасників торгів, в яких є вказаний інженер, який має сертифікат, який відповідає вказаним вимогам, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
4. Відповідно до п. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації: вимоги до персоналу Учасника --в Учасника повинен бути в наявності, у точу числі як одна та сама особа:
-- Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі
×
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
5. Копія сертифікату №CI-00898
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
01e7ed0a875940f68b5526da883279b1
Заголовок пункту скарги:
Фахівець та експерт
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації: вимоги до персоналу Учасника --в Учасника повинен бути в наявності, у точу числі як одна та сама особа:
-- Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
Скаржник має працівника, який має право надавати послуги з інженерно-технічних заходів цивільного захисту та має відповідну кваліфікацію.
Зокрема, Скаржник планує залучити фахівця Каплинського Дмитра Миколайовича, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника №СІ-ІП-00002 від 11.02.2025 року щодо виконання робіт інженерно-будівельного проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Вимога про наявність саме вказаного експерта, а не фахівця розрахована на учасників торгів, в яких наявний саме експерт, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі
-- Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
Скаржник має працівника, який має право надавати послуги з інженерно-технічних заходів цивільного захисту та має відповідну кваліфікацію.
Зокрема, Скаржник планує залучити фахівця Каплинського Дмитра Миколайовича, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника №СІ-ІП-00002 від 11.02.2025 року щодо виконання робіт інженерно-будівельного проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Вимога про наявність саме вказаного експерта, а не фахівця розрахована на учасників торгів, в яких наявний саме експерт, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі
×
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
6. Копія сертифікату № СІ-ІП-00002
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
4777f6ac47994640bef4c07c6bd46bee
Заголовок пункту скарги:
Фінансова звітність
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.5.3. розділу 3 тендерної документації наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника):
5.3.1. Копії балансів Учасника (форма № 1)
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м).
5.3.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма
№ 2-м).
5.3.3. Копії звітів про рух грошових коштів.
*У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього
Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів
Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи- підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
За загальним правилом (ст. 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні) звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінзвітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев'яти місяців — наростаючим підсумком з початку року.
Відповідно до п. 5 Порядку №419, проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев'ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у п. 2 Порядку №419 (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Відповідно до ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вищезазначена вимога ТД не узгоджується з вимогами ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки закон передбачає підтвердження обсягу тільки річного доходу, а не середнього значення за декілька років.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до ТД в цій частині, оскільки вони не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі».
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
5.3.1. Копії балансів Учасника (форма № 1)
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м).
5.3.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма
№ 2-м).
5.3.3. Копії звітів про рух грошових коштів.
*У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього
Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів
Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи- підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
За загальним правилом (ст. 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні) звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінзвітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев'яти місяців — наростаючим підсумком з початку року.
Відповідно до п. 5 Порядку №419, проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев'ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у п. 2 Порядку №419 (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Відповідно до ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вищезазначена вимога ТД не узгоджується з вимогами ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки закон передбачає підтвердження обсягу тільки річного доходу, а не середнього значення за декілька років.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до ТД в цій частині, оскільки вони не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі».
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
7. Копія тендерної документації
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.