-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин, дизельне паливо
Завершена
2 430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2025 13:40 - 02.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на протиправні та дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
f8d00278e1b5446496502d0465fd3942
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-23-010328-a.c2
Назва:
Скарга на протиправні та дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a, затвердженій рішенням уповноваженої особи замовника (Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання») від 22.01.2025 (із змінами від 10.02.2025) (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»).
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- додаток_3.pdf 11.02.2025 12:59
- Тендерна_документацiя.pdf 11.02.2025 12:59
- Документи якості А-92.pdf 11.02.2025 12:59
- Документи якості А-95.pdf 11.02.2025 12:59
- sign.p7s 11.02.2025 13:44
- рішення від 13.02.2025 № 2187.pdf 13.02.2025 15:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2025 № 2667.pdf 21.02.2025 10:32
- рішення від 20.02.2025 № 2667.pdf 24.02.2025 16:27
- Пояснення АМКУ 14.02.2025 13:20
- Пояснення АМКУ 14.02.2025 13:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 16:06
Дата розгляду скарги:
20.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2025 15:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.02.2025 16:28
Дата виконання рішення Замовником:
02.03.2025 11:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Органу оскарження Замовником виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
de6a77609ad34a1ebeee7bfc1ac234b7
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2025-01-23-010328-a, оголошеній Комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради "Обласне психіатрично-наркологічне медичне об'єднання" (далі – Замовник).
10.02.2025 Замовник опублікував в електронній системі закупівель Тендерну документацію (із змінами від 10.02.2025).
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a містить умови, згідно з якими:
1. Встановлено додаткові технічні вимоги щодо предмету закупівлі, які не передбачені законодавством.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі.
Відповідно до умов підпункту 4.1. пункту 4 Розділу І Тендерної документації, предметом закупівлі є «Бензин, дизельне паливо (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 09130000-9 Нафта і дистиляти)».
Разом з цим, згідно з пунктом 12 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» до Тендерної документації, предметом закупівлі є, зокрема, «Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 (або еквівалент) згідно ДСТУ 7687:2015, преміум класу (брендований, з присадкою) по талонам» та «Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0 (або еквівалент) згідно ДСТУ 7687:2015, преміум класу (брендований, з присадкою) по талонам».
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги до бензину автомобільного А-92 та до бензину автомобільного А-95, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент).
З метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту, розроблено, зокрема, стандарт ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».
Зазначені Технічний регламент та ДСТУ не передбачають бензину автомобільного «преміум класу (брендованого, з присадкою)».
За таких умов, учасники, які пропонують бензин автомобільний А-92 та бензин автомобільний А-95, який відповідає вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7687:2015, однак, не є бензинами «преміум класу (брендованими, з присадкою», не зможуть взяти участі у цій закупівлі.
Отже, зазначені вимоги тендерної документації суперечать принципам здійснення закупівель, встановленим частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частина 4 Закону забороняє замовнику встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників, а також суперечать вимогам пункту 29 Особливостей. Такі вимоги є безпідставними та протиправними.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» реалізує зокрема, Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0 та Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 якість яких та відповідність вимогам ДСТУ 7687:2015 підтверджена відповідними документами, а саме, Сертифікатом відповідності № UA.056.П.00079-24, Паспортом якості № 13, Декларацією про відповідність від 11.10.2024 (щодо бензину автомобільного А-92-Євро5-Е0), а також Сертифікатом відповідності № UA.056.П.00080-24, Паспортом якості № 21, Декларацією про відповідність від 11.10.2024 (щодо бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0). Зазначені документи є чинними та отримані з дотриманням вимог чинного законодавства.
При цьому, в Тендерній документації Змовник не наводить об’єктивних технічних характеристик бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0 преміум класу (брендованого, з присадкою) та бензину автомобільного А-92-Євро5-Е0 преміум класу (брендованого, з присадкою), що унеможливлює прийняття об’єктивного та прозорого рішення щодо еквівалентності будь-якого іншого запропонованого бензину.
За таких умов, тендерна пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», у якій буде запропоновано, зокрема, Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0 та Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0, може бути відхилена Замовником.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a (із змінами від 10.02.2025).
2. Додаток 3 до Тендерної документації.
3. Документи якості бензину автомобільного А-92-Євро5-Е0.
4. Документи якості бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0.
10.02.2025 Замовник опублікував в електронній системі закупівель Тендерну документацію (із змінами від 10.02.2025).
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a містить умови, згідно з якими:
1. Встановлено додаткові технічні вимоги щодо предмету закупівлі, які не передбачені законодавством.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі.
Відповідно до умов підпункту 4.1. пункту 4 Розділу І Тендерної документації, предметом закупівлі є «Бензин, дизельне паливо (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 09130000-9 Нафта і дистиляти)».
Разом з цим, згідно з пунктом 12 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» до Тендерної документації, предметом закупівлі є, зокрема, «Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 (або еквівалент) згідно ДСТУ 7687:2015, преміум класу (брендований, з присадкою) по талонам» та «Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0 (або еквівалент) згідно ДСТУ 7687:2015, преміум класу (брендований, з присадкою) по талонам».
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги до бензину автомобільного А-92 та до бензину автомобільного А-95, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент).
З метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту, розроблено, зокрема, стандарт ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».
Зазначені Технічний регламент та ДСТУ не передбачають бензину автомобільного «преміум класу (брендованого, з присадкою)».
За таких умов, учасники, які пропонують бензин автомобільний А-92 та бензин автомобільний А-95, який відповідає вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7687:2015, однак, не є бензинами «преміум класу (брендованими, з присадкою», не зможуть взяти участі у цій закупівлі.
Отже, зазначені вимоги тендерної документації суперечать принципам здійснення закупівель, встановленим частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частина 4 Закону забороняє замовнику встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників, а також суперечать вимогам пункту 29 Особливостей. Такі вимоги є безпідставними та протиправними.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» реалізує зокрема, Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0 та Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 якість яких та відповідність вимогам ДСТУ 7687:2015 підтверджена відповідними документами, а саме, Сертифікатом відповідності № UA.056.П.00079-24, Паспортом якості № 13, Декларацією про відповідність від 11.10.2024 (щодо бензину автомобільного А-92-Євро5-Е0), а також Сертифікатом відповідності № UA.056.П.00080-24, Паспортом якості № 21, Декларацією про відповідність від 11.10.2024 (щодо бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0). Зазначені документи є чинними та отримані з дотриманням вимог чинного законодавства.
При цьому, в Тендерній документації Змовник не наводить об’єктивних технічних характеристик бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0 преміум класу (брендованого, з присадкою) та бензину автомобільного А-92-Євро5-Е0 преміум класу (брендованого, з присадкою), що унеможливлює прийняття об’єктивного та прозорого рішення щодо еквівалентності будь-якого іншого запропонованого бензину.
За таких умов, тендерна пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», у якій буде запропоновано, зокрема, Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0 та Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0, може бути відхилена Замовником.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a (із змінами від 10.02.2025).
2. Додаток 3 до Тендерної документації.
3. Документи якості бензину автомобільного А-92-Євро5-Е0.
4. Документи якості бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0.
×
-
Назва доказу:
Документи якості бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0.
-
Повʼязаний документ:
Документи якості А-95.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості бензину автомобільного А-92-Євро5-Е0.
-
Повʼязаний документ:
Документи якості А-92.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до Тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
додаток_3.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a (із змінами від 10.02.2025).
-
Повʼязаний документ:
Тендерна_документацiя.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними. Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на протиправні та дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
ded7c7d808514930831be33cf966c2f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-23-010328-a.b1
Назва:
Скарга на протиправні та дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a, затвердженій рішенням уповноваженої особи замовника (Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання») від 22.01.2025 № (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»).
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна_документацiя.pdf 27.01.2025 12:27
- додаток_3.pdf 27.01.2025 12:27
- Документи якості А-95.pdf 27.01.2025 12:27
- Ліцензія ОПТ.pdf 27.01.2025 12:27
- sign.p7s 27.01.2025 12:52
- рішення від 29.01.2025 №1323.pdf 29.01.2025 16:06
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2025 №1741.pdf 06.02.2025 12:44
- рішення від 05.02.2025 №1741.pdf 07.02.2025 16:32
- Пояснення АМКУ 31.01.2025 11:33
- Пояснення АМКУ 31.01.2025 11:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2025 16:08
Дата розгляду скарги:
05.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.01.2025 16:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.02.2025 16:32
Дата виконання рішення Замовником:
10.02.2025 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Органу оскарження Замовником виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8d5f26875b8542b49cd99a56342347fb
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2025-01-23-010328-a, оголошеній Комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради "Обласне психіатрично-наркологічне медичне об'єднання" (далі – Замовник).
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a містить умови, згідно з якими:
1. Встановлено додаткові технічні вимоги щодо предмету закупівлі, які не передбачені законодавством.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі.
Відповідно до умов підпункту 4.1. пункту 4 Розділу І Тендерної документації, предметом закупівлі є «Бензин, дизельне паливо (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 09130000-9 Нафта і дистиляти)».
Разом з цим, згідно з пунктом 12 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» до Тендерної документації, предметом закупівлі є, зокрема, «Бензин автомобільний «VENTUS 95» А-95-Євро5-Е0 (або еквівалент) згідно ДСТУ 7687:2015».
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги до бензину автомобільного А-95, який є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент).
З метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту, розроблено, зокрема, стандарт ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».
Зазначені Технічний регламент та ДСТУ не передбачають бензину автомобільного «VENTUS 95».
За таких умов, учасники, які пропонують бензин автомобільний А-95, який відповідає вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7687:2015, однак, у найменуванні якого відсутній вираз «VENTUS 95», не зможуть взяти участі у цій закупівлі.
Отже, зазначені вимоги тендерної документації суперечать принципам здійснення закупівель, встановленим частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частина 4 Закону забороняє законнику встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Такі вимоги є БЕЗПІДСТАВНИМИ ТА НЕЗАКОННИМИ.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» реалізує зокрема, Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 якість якого та відповідність вимогам ДСТУ 7687:2015 підтверджена відповідними документами, а саме, Сертифікатом відповідності № UA.TR138.007-24, Паспортом якості № 391, Декларацією про відповідність від 19.08.2024. Зазначені документи є чинними та отримані з дотриманням вимог чинного законодавства.
При цьому, в Тендерній документації Змовник не наводить об’єктивних технічних характеристик бензину автомобільного «VENTUS 95», що унеможливлює прийняття об’єктивного та прозорого рішення щодо еквівалентності будь-якого іншого запропонованого бензину.
За таких умов, тендерна пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», у якій буде запропоновано Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0, може бути відхилена Замовником.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a.
2. Додаток 3 до Тендерної документації.
3. Ліцензія на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі № 990614202400910.
4. Документи якості бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a містить умови, згідно з якими:
1. Встановлено додаткові технічні вимоги щодо предмету закупівлі, які не передбачені законодавством.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі.
Відповідно до умов підпункту 4.1. пункту 4 Розділу І Тендерної документації, предметом закупівлі є «Бензин, дизельне паливо (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 09130000-9 Нафта і дистиляти)».
Разом з цим, згідно з пунктом 12 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» до Тендерної документації, предметом закупівлі є, зокрема, «Бензин автомобільний «VENTUS 95» А-95-Євро5-Е0 (або еквівалент) згідно ДСТУ 7687:2015».
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги до бензину автомобільного А-95, який є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент).
З метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту, розроблено, зокрема, стандарт ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».
Зазначені Технічний регламент та ДСТУ не передбачають бензину автомобільного «VENTUS 95».
За таких умов, учасники, які пропонують бензин автомобільний А-95, який відповідає вимогам Технічного регламенту та ДСТУ 7687:2015, однак, у найменуванні якого відсутній вираз «VENTUS 95», не зможуть взяти участі у цій закупівлі.
Отже, зазначені вимоги тендерної документації суперечать принципам здійснення закупівель, встановленим частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частина 4 Закону забороняє законнику встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Такі вимоги є БЕЗПІДСТАВНИМИ ТА НЕЗАКОННИМИ.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» реалізує зокрема, Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 якість якого та відповідність вимогам ДСТУ 7687:2015 підтверджена відповідними документами, а саме, Сертифікатом відповідності № UA.TR138.007-24, Паспортом якості № 391, Декларацією про відповідність від 19.08.2024. Зазначені документи є чинними та отримані з дотриманням вимог чинного законодавства.
При цьому, в Тендерній документації Змовник не наводить об’єктивних технічних характеристик бензину автомобільного «VENTUS 95», що унеможливлює прийняття об’єктивного та прозорого рішення щодо еквівалентності будь-якого іншого запропонованого бензину.
За таких умов, тендерна пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», у якій буде запропоновано Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0, може бути відхилена Замовником.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a.
2. Додаток 3 до Тендерної документації.
3. Ліцензія на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі № 990614202400910.
4. Документи якості бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0.
×
-
Назва доказу:
Документи якості бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0.
-
Повʼязаний документ:
Документи якості А-95.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі № 990614202400910.
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія ОПТ.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до Тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
додаток_3.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a.
-
Повʼязаний документ:
Тендерна_документацiя.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-01-23-010328-a саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними. Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.