-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
27.08.2018 14:07 - 08.09.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги Замовника
Номер:
7b1170b10f7b4ee38960896d45b37b95
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-27-000588-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Я, фізична особа-підприємець Грищенко Роман Євгенович, ознайомившись з тендерною документацією закупівлі UA-2018-08-27-000588-c, яку проводить КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ", виявив порушення ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ (метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, максимальна економія державних коштів).
Відповідно до статті 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі - «закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»
Тендерна документація закупівлі (UA-2018-08-27-000588-c) містить певні технічні вимоги щодо товарів, які є непрямим посиланням на торговельну марку, фірму, патент та конструкцію продукції певного виробника, аналогів чи еквівалентів якої в Україні немає.
Детально в файлі що додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2018-08-27-000588-c.pdf 30.08.2018 14:54
Дата подачі:
30.08.2018 14:54
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу скаргу повідомляємо наступне.
Медико-технічні вимоги сформовані згідно потреб Замовника, в т.ч. з точки зору ефективності застосування продукції (товару) у своїй діяльності та вимог чинного законодавства через систему державних закупівель «ПроЗорро».
У відповідності до ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Керуючись цією вимогою в тендерній документації вказано, що всі посилання (прямі та непрямі) на торгову марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
За результатами моніторингу ринку товару, що є предметом закупівлі, було встанволено: починаючи з «Голки типу флеш бек» було знайдено 2 різних офіційних постачальника в Україні. В минулій закупівлі Ви подали гарантійний лист на розподільчі канюлі (позиції 16, 17) від «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ», а у вимозі вже зазначаєте, що дана продукція представлена лише одним офіційним представником виробника в Україні «Б.БРАУН Медікал Україна».
З метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції Учасник повинен надати відсканований оригінал гарантійного листа Виробника або офіційного представника в Україні, зареєстрований Виробником або офіційним представником в Україні згідно чинного законодавства, що підтверджує можливість доставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Гарантійний лист засвідчує факт відносин між учасником і виробником/офіційним представником та підтверджує можливість поставки медичних матеріалів, які є предметом даної закупівлі. Неподання такого листа означає те, що Учасник не має можливості поставити продукцію, яка вимагається у закупівлі.
Надання в складі пропозиції гарантійного листа від виробника/офіційного представника унеможливлює участь лише недобросовісних постачальників.
Підсумовуючи все вищеописане, вважаємо, що тендерна документації сформована у із дотриманням умов чинного законодавства у сфері закупівель та не містить дискримінаційних ознак.
Статус вимоги:
Відхилено