-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги із технічної охорони об’єктів (Спостереження за засобами охоронної та тривожної сигналізації, їх технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування)
Закупівля здійснюється відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 Обсяг необхідних Послуг зазначається в Додатку 2 до тендерної документації
Торги відмінено
92 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 264.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 264.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2025 11:00 - 13.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Номер:
1ab7acb2ebde4cdba52c994b007c8124
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-23-004768-a.a2
Назва:
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3.Витяг з протоколів + посвідчення електробезпека_Лоскучерявий Р.В..pdf 27.01.2025 10:59
- Скарга UA-2025-01-23-004768-a_ЛОТ 2.pdf 27.01.2025 10:59
- 1 Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 ).pdf 27.01.2025 10:59
- 6.Витяг з протоколів + посвідчення електробезпека_Шевелев М.О..pdf 27.01.2025 10:59
- Скарга UA-2025-01-23-004768-a_ЛОТ 2.docx 27.01.2025 10:59
- 4.Витяг з протоколів + посвідчення ОП, висота, інструменти_Лоскучерявий Р.В..pdf 27.01.2025 10:59
- 8. Витяг з протоколів + посвідчення ПБ, ПТМ_Шевелев М.О..pdf 27.01.2025 10:59
- 7.Витяг з протоколів + посвідчення ОП, висота, інструменти_Шевелев М.О..pdf 27.01.2025 10:59
- 2. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf 27.01.2025 10:59
- 5.Витяг з протоколів + посвідчення ПБ, ПТМ_Лоскучерявий Р.В..pdf 27.01.2025 10:59
- sign.p7s 27.01.2025 13:18
- рішення від 29.01.2025 №1322.pdf 29.01.2025 16:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2025 №1808.pdf 07.02.2025 12:57
- рішення від 06.02.2025 №1808.pdf 11.02.2025 12:36
- Пояснення лот 2 (40).docx 31.01.2025 15:35
- Пояснення Лот 2 (40).pdf 31.01.2025 15:35
- перелік змін.pdf 11.02.2025 21:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2025 14:09
Дата розгляду скарги:
06.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.01.2025 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.02.2025 12:37
Дата виконання рішення Замовником:
11.02.2025 21:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , уповноваженою особою внесено зміни до Тендерної документації (додаються)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
de5d2eb2efb5412d8841a95374b34ab7
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до ппп. 2 пп.4.2 п.4 Додатку 1 Тендерної документації також ідентична вимога міститься і у п.п. 3.2 п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації ЛОТ 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «послуги з монтажу системи охоронної сигналізації» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватися суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50131.».
ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7"- ОСКІЛЬКИ ВКИЗАНИЙ ДСТУ РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить виключно Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що «Послуги з спостереження за засобами тривожної сигналізації, технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування» в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги із спостереження за засобами охоронної сигналізації, технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Додатково повідомляємо, що Замовником встановлено дану вимогу, з метою лобіювання інтересів завідомо відомого переможця, а саме: Управління поліції охорони, оскільки лише вони мають даний сертифікат. Також, зовсім не зрозуміло до чого в даній закупівлі Замовником встановлено вимоги до проектування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, послуги та роботи щодо систем протипожежного захист та систем охоронного призначення оскільки дані послуги не передбачені тендерною документацією.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно електромонтажних робіт відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації.
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності лише ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ДСТУ EN 16763:2017 яке використовує виключно Управління поліції охорони».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «послуги з монтажу системи охоронної сигналізації» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватися суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50131.».
ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7"- ОСКІЛЬКИ ВКИЗАНИЙ ДСТУ РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить виключно Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що «Послуги з спостереження за засобами тривожної сигналізації, технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування» в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги із спостереження за засобами охоронної сигналізації, технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Додатково повідомляємо, що Замовником встановлено дану вимогу, з метою лобіювання інтересів завідомо відомого переможця, а саме: Управління поліції охорони, оскільки лише вони мають даний сертифікат. Також, зовсім не зрозуміло до чого в даній закупівлі Замовником встановлено вимоги до проектування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, послуги та роботи щодо систем протипожежного захист та систем охоронного призначення оскільки дані послуги не передбачені тендерною документацією.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно електромонтажних робіт відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації.
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності лише ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ДСТУ EN 16763:2017 яке використовує виключно Управління поліції охорони».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств
×
-
Назва доказу:
скан-копія сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
1 Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 ).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
598ec93fc89d4c4a8b683614af0dbb73
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.п.п.3. п.п. 4.2 п. 4 додатку 1 Тендерної документації також ідентична вимога міститься і у п.п. 3.3 п.3 Додатку 2 Тендерної документації ЛОТ 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» на участь в даній Закупівлі та вимагає внесення змін до Тендерної документації.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційна вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Предметом закупівлі є – Послуги з спостереження за засобами тривожної сигналізації, технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», проте у даній дискримінаційній вимозі Замовник вимагає від потенційних учасників надати Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги”, IDT) у сфері послуг охорони громадського порядку та безпеки; охоронної діяльності; проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем.
Нам зовсім не зрозуміло, чому Замовник встановлює вимогу до сертифікату у частині:
«проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем» якщо дані формулювання не узгоджуються з предметом закупівлі.
Ми, як потенційний учасник, маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно діяльності приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки і т.д ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», проте не з таким формулюванням як вимагається Замовником, що не дає нам змоги прийняти участь у даній закупівлі.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційна вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Предметом закупівлі є – Послуги з спостереження за засобами тривожної сигналізації, технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», проте у даній дискримінаційній вимозі Замовник вимагає від потенційних учасників надати Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги”, IDT) у сфері послуг охорони громадського порядку та безпеки; охоронної діяльності; проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем.
Нам зовсім не зрозуміло, чому Замовник встановлює вимогу до сертифікату у частині:
«проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем» якщо дані формулювання не узгоджуються з предметом закупівлі.
Ми, як потенційний учасник, маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно діяльності приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки і т.д ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», проте не з таким формулюванням як вимагається Замовником, що не дає нам змоги прийняти участь у даній закупівлі.
×
-
Назва доказу:
скан-копія сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
1 Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 ).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
9c7b00bfdf394927b9609299046d5975
Заголовок пункту скарги:
. Відповідно до п.п.п. 4 п.п. 4.2 п.4 Додатку 1 до Тендерної документації також ідентична вимога міститься і у п.п. 3.4 п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації ЛОТ 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.025.2017 р. № 2059-VIII (надалі – Закон про оцінку впливу на довкілля) виділяють 2 (дві) категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля:
Категорія № 1: нафтопереробні та газопереробні заводи, теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, установки для виробництва або збагачення ядерного палива, хімічне виробництво, чорна та кольорова металургія тощо.
Категорія № 2: глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, сільське господарство, лісівництво та водне господарство, енергетична промисловість, видобувна промисловість виробництво та обробку металу тощо.
Призначення стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Закон про оцінку впливу на довкілля не передбачає охоронну діяльність як таку, що має влив на довкілля (навколишнє середовище), а тому оцінку впливі та сертифікаційної програми не потребує.
Під час виконання надання послуг ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» впроваджує наступні заходи запобігання забруднення навколишнього, зокрема:
- не допускаємо складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсуємо шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
- вживаємо інші заходи, що передбаченні природоохоронним законодавством.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 14001, а тому вимога – дискримінаційна.
Категорія № 1: нафтопереробні та газопереробні заводи, теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, установки для виробництва або збагачення ядерного палива, хімічне виробництво, чорна та кольорова металургія тощо.
Категорія № 2: глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, сільське господарство, лісівництво та водне господарство, енергетична промисловість, видобувна промисловість виробництво та обробку металу тощо.
Призначення стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Закон про оцінку впливу на довкілля не передбачає охоронну діяльність як таку, що має влив на довкілля (навколишнє середовище), а тому оцінку впливі та сертифікаційної програми не потребує.
Під час виконання надання послуг ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» впроваджує наступні заходи запобігання забруднення навколишнього, зокрема:
- не допускаємо складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсуємо шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
- вживаємо інші заходи, що передбаченні природоохоронним законодавством.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 14001, а тому вимога – дискримінаційна.
×
-
Назва доказу:
- постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
-
Повʼязаний документ:
2. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
9955b087e79d43f0ba7e13db0d4d79a5
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до ч.3 п.п. 5.1 п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності не менше 5 електромонтерів не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Дана вимога встановлена без жодної аргументації. Відповідно до інформації, яка викладена у технічних характеристиках до предмету закупівлі (Додаток №2 до Тендерної документації ЛОТ 2), Замовник надає перелік об’єктів для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: Орендоване нежитлове приміщення (офіс) Сектор “Шевченківське бюро правничої допомоги” за адресою м. Київ, вул. Платона Майбороди, буд.23 (1 поверх), Орендоване нежитлове приміщення (офіс) Сектор “Дарницьке бюро правничої допомоги” за адресою м. Київ вул. Сімферопольська, буд.5/1 (1 поверх) та Орендоване нежитлове приміщення (офіс) Сектор “Солом’янське бюро правничої допомоги” за адресою м. Київ, вул. Єреванська, буд.32 (1 поверх), але по незрозумілим причинам встановлює вимогу щодо наявності саме 5 електромонтерів, хоча такий об’єм робіт можуть виконувати і працівники в кількості не менше одного електромонтера.
Крім того, відповідно до багаторічного досвіду надання аналогічних послуг, вважаємо, що надання послуг у відповідності до технічного завдання, можуть виконувати не лише електромонтери, а й інженер, налагоджувальник, що також мають посвідчення про проходження навчань з електробезпеки (з групою допуску до 1 000 В), охорони праці та пожежної безпеки.
Тому, щомісячне технічне обслуговування систем охоронної сигналізації, цілком може виконувати і електромонтер, і інженер, і налагоджувальник.
Дана вимога встановлена без жодної аргументації. Відповідно до інформації, яка викладена у технічних характеристиках до предмету закупівлі (Додаток №2 до Тендерної документації ЛОТ 2), Замовник надає перелік об’єктів для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: Орендоване нежитлове приміщення (офіс) Сектор “Шевченківське бюро правничої допомоги” за адресою м. Київ, вул. Платона Майбороди, буд.23 (1 поверх), Орендоване нежитлове приміщення (офіс) Сектор “Дарницьке бюро правничої допомоги” за адресою м. Київ вул. Сімферопольська, буд.5/1 (1 поверх) та Орендоване нежитлове приміщення (офіс) Сектор “Солом’янське бюро правничої допомоги” за адресою м. Київ, вул. Єреванська, буд.32 (1 поверх), але по незрозумілим причинам встановлює вимогу щодо наявності саме 5 електромонтерів, хоча такий об’єм робіт можуть виконувати і працівники в кількості не менше одного електромонтера.
Крім того, відповідно до багаторічного досвіду надання аналогічних послуг, вважаємо, що надання послуг у відповідності до технічного завдання, можуть виконувати не лише електромонтери, а й інженер, налагоджувальник, що також мають посвідчення про проходження навчань з електробезпеки (з групою допуску до 1 000 В), охорони праці та пожежної безпеки.
Тому, щомісячне технічне обслуговування систем охоронної сигналізації, цілком може виконувати і електромонтер, і інженер, і налагоджувальник.
×
-
Назва доказу:
- скан - копію посвідчень налагоджувальника про проходження навчання з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки.
-
Повʼязаний документ:
8. Витяг з протоколів + посвідчення ПБ, ПТМ_Шевелев М.О..pdf
-
-
Назва доказу:
- скан - копію посвідчень налагоджувальника про проходження навчання з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки.
-
Повʼязаний документ:
7.Витяг з протоколів + посвідчення ОП, висота, інструменти_Шевелев М.О..pdf
-
-
Назва доказу:
- скан - копію посвідчень налагоджувальника про проходження навчання з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки.
-
Повʼязаний документ:
6.Витяг з протоколів + посвідчення електробезпека_Шевелев М.О..pdf
-
-
Назва доказу:
- скан – копію посвідчень інженера про проходження навчання з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки
-
Повʼязаний документ:
5.Витяг з протоколів + посвідчення ПБ, ПТМ_Лоскучерявий Р.В..pdf
-
-
Назва доказу:
- скан – копію посвідчень інженера про проходження навчання з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки
-
Повʼязаний документ:
4.Витяг з протоколів + посвідчення ОП, висота, інструменти_Лоскучерявий Р.В..pdf
-
-
Назва доказу:
- скан – копію посвідчень інженера про проходження навчання з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки
-
Повʼязаний документ:
3.Витяг з протоколів + посвідчення електробезпека_Лоскучерявий Р.В..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Номер:
e8b6853ed1a74cd28826808bde14e243
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-23-004768-a.a1
Назва:
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-01-23-004768-a_ЛОТ 1.docx 27.01.2025 10:51
- 8. Витяг з протоколів + посвідчення ПБ, ПТМ_Шевелев М.О..pdf 27.01.2025 10:51
- 6.Витяг з протоколів + посвідчення електробезпека_Шевелев М.О..pdf 27.01.2025 10:51
- 7.Витяг з протоколів + посвідчення ОП, висота, інструменти_Шевелев М.О..pdf 27.01.2025 10:51
- 4.Витяг з протоколів + посвідчення ОП, висота, інструменти_Лоскучерявий Р.В..pdf 27.01.2025 10:51
- 3.Витяг з протоколів + посвідчення електробезпека_Лоскучерявий Р.В..pdf 27.01.2025 10:51
- 1 Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 ).pdf 27.01.2025 10:51
- 2. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf 27.01.2025 10:51
- Скарга UA-2025-01-23-004768-a_ЛОТ 1.pdf 27.01.2025 10:51
- 5.Витяг з протоколів + посвідчення ПБ, ПТМ_Лоскучерявий Р.В..pdf 27.01.2025 10:51
- sign.p7s 27.01.2025 13:15
- рішення від 29.01.2025 № 1315.pdf 29.01.2025 16:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2025 №1803.pdf 07.02.2025 10:45
- рішення від 06.02.2025 № 1803.pdf 10.02.2025 16:55
- Пояснення Лот 1 (39).pdf 31.01.2025 15:32
- Пояснення Лот 1 (39).docx 31.01.2025 15:32
- перелік змін.pdf 11.02.2025 21:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2025 14:10
Дата розгляду скарги:
06.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.01.2025 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.02.2025 16:55
Дата виконання рішення Замовником:
11.02.2025 21:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , уповноваженою особою внесено зміни до Тендерної документації (додаються)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dded7618e2d74b3e8fe63233dae63e7d
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до ппп. 2 пп.4.1 п.4 Додатку 1 Тендерної документації також ідентична вимога міститься і у п.п. 3.2 п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації ЛОТ 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «послуги з монтажу системи охоронної сигналізації» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватися суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50131.».
ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7"- ОСКІЛЬКИ ВКИЗАНИЙ ДСТУ РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить виключно Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що «Послуги із спостереження за засобами охоронної сигналізації, технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування» в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги із спостереження за засобами охоронної сигналізації, технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Додатково повідомляємо, що Замовником встановлено дану вимогу, з метою лобіювання інтересів завідомо відомого переможця, а саме: Управління поліції охорони, оскільки лише вони мають даний сертифікат. Також, зовсім не зрозуміло до чого в даній закупівлі Замовником встановлено вимоги до проектування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, послуги та роботи щодо систем протипожежного захист та систем охоронного призначення оскільки дані послуги не передбачені тендерною документацією.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно електромонтажних робіт відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації.
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності лише ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ДСТУ EN 16763:2017 яке використовує виключно Управління поліції охорони».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «послуги з монтажу системи охоронної сигналізації» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватися суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50131.».
ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7"- ОСКІЛЬКИ ВКИЗАНИЙ ДСТУ РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить виключно Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що «Послуги із спостереження за засобами охоронної сигналізації, технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування» в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги із спостереження за засобами охоронної сигналізації, технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Додатково повідомляємо, що Замовником встановлено дану вимогу, з метою лобіювання інтересів завідомо відомого переможця, а саме: Управління поліції охорони, оскільки лише вони мають даний сертифікат. Також, зовсім не зрозуміло до чого в даній закупівлі Замовником встановлено вимоги до проектування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, послуги та роботи щодо систем протипожежного захист та систем охоронного призначення оскільки дані послуги не передбачені тендерною документацією.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно електромонтажних робіт відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації.
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності лише ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ДСТУ EN 16763:2017 яке використовує виключно Управління поліції охорони».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
×
-
Назва доказу:
скан-копія сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
1 Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 ).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a22110b945e545c6ae58cd7d9d0d08b8
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.п.п.3.2 п.п. 4.1 п. 4 додатку 1 Тендерної документації також ідентична вимога міститься і у п.п. 3.3 п.3 Додатку 2 Тендерної документації ЛОТ1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» на участь в даній Закупівлі та вимагає внесення змін до Тендерної документації.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційна вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Предметом закупівлі є – Послуги із спостереження за засобами охоронної сигналізації, технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», проте у даній дискримінаційній вимозі Замовник вимагає від потенційних надати Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю. Вимоги, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю. Вимоги у сфері послуг централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної, охоронної, суспільної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле (відео) систем, послуги реагування на спрацювання засобів технічної сигналізації.
Нам зовсім не зрозуміло, чому Замовник встановлює вимогу до сертифікату у частині:
«проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем» якщо дані формулювання не узгоджуються з предметом закупівлі.
Ми, як потенційний учасник, маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно діяльності приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки і т.д ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», проте не з таким формулюванням як вимагається Замовником, що не дає нам змоги прийняти участь у даній закупівлі.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційна вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Предметом закупівлі є – Послуги із спостереження за засобами охоронної сигналізації, технічне обслуговування та реагування на тривожні сповіщення нарядів реагування, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», проте у даній дискримінаційній вимозі Замовник вимагає від потенційних надати Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю. Вимоги, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю. Вимоги у сфері послуг централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної, охоронної, суспільної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле (відео) систем, послуги реагування на спрацювання засобів технічної сигналізації.
Нам зовсім не зрозуміло, чому Замовник встановлює вимогу до сертифікату у частині:
«проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем» якщо дані формулювання не узгоджуються з предметом закупівлі.
Ми, як потенційний учасник, маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно діяльності приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки і т.д ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», проте не з таким формулюванням як вимагається Замовником, що не дає нам змоги прийняти участь у даній закупівлі.
×
-
Назва доказу:
скан-копія сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
1 Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 ).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
a277e67eda0a4827a9af061f80bbeb48
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.п.п. 4 п.п.4.1 п.4 Додатку 1 до Тендерної документації також ідентична вимога міститься і у п.п. 3.4 п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації ЛОТ 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.025.2017 р. № 2059-VIII (надалі – Закон про оцінку впливу на довкілля) виділяють 2 (дві) категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля:
Категорія № 1: нафтопереробні та газопереробні заводи, теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, установки для виробництва або збагачення ядерного палива, хімічне виробництво, чорна та кольорова металургія тощо.
Категорія № 2: глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, сільське господарство, лісівництво та водне господарство, енергетична промисловість, видобувна промисловість виробництво та обробку металу тощо.
Призначення стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Закон про оцінку впливу на довкілля не передбачає охоронну діяльність як таку, що має влив на довкілля (навколишнє середовище), а тому оцінку впливі та сертифікаційної програми не потребує.
Під час виконання надання послуг ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» впроваджує наступні заходи запобігання забруднення навколишнього, зокрема:
- не допускаємо складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсуємо шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
- вживаємо інші заходи, що передбаченні природоохоронним законодавством.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 14001, а тому вимога – дискримінаційна.
Категорія № 1: нафтопереробні та газопереробні заводи, теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, установки для виробництва або збагачення ядерного палива, хімічне виробництво, чорна та кольорова металургія тощо.
Категорія № 2: глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, сільське господарство, лісівництво та водне господарство, енергетична промисловість, видобувна промисловість виробництво та обробку металу тощо.
Призначення стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Закон про оцінку впливу на довкілля не передбачає охоронну діяльність як таку, що має влив на довкілля (навколишнє середовище), а тому оцінку впливі та сертифікаційної програми не потребує.
Під час виконання надання послуг ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» впроваджує наступні заходи запобігання забруднення навколишнього, зокрема:
- не допускаємо складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсуємо шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
- вживаємо інші заходи, що передбаченні природоохоронним законодавством.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 14001, а тому вимога – дискримінаційна.
×
-
Назва доказу:
- постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
-
Повʼязаний документ:
2. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
e69e05a7e5de4e29bd71cd26b25e3559
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до ч.3 п.п. 5.1 п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності не менше 5 електромонтерів не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Дана вимога встановлена без жодної аргументації. Відповідно до інформації, яка викладена у технічних характеристиках до предмету закупівлі (Додаток №2 до Тендерної документації ЛОТ 1), Замовник надає перелік об’єктів для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: Орендоване нежитлове приміщення (офіс) за адресою .м Київ, вул. Платона Майбороди, буд.23 (1 поверх), Орендоване нежитлове приміщення (офіс) за адресою м. Київ вул. Сімферопольська, буд.5/1 (1 поверх) та Орендоване нежитлове приміщення (офіс) за адресою м. Київ, вул. Єреванська, буд.32 (1 поверх), але по незрозумілим причинам встановлює вимогу щодо наявності саме 5 електромонтерів, хоча такий об’єм робіт можуть виконувати і працівники в кількості не менше одного електромонтера.
Крім того, відповідно до багаторічного досвіду надання аналогічних послуг, вважаємо, що надання послуг у відповідності до технічного завдання, можуть виконувати не лише електромонтери, а й інженер, налагоджувальник, що також мають посвідчення про проходження навчань з електробезпеки (з групою допуску до 1 000 В), охорони праці та пожежної безпеки.
Тому, щомісячне технічне обслуговування систем охоронної сигналізації, цілком може виконувати і електромонтер, і інженер, і налагоджувальник.
Дана вимога встановлена без жодної аргументації. Відповідно до інформації, яка викладена у технічних характеристиках до предмету закупівлі (Додаток №2 до Тендерної документації ЛОТ 1), Замовник надає перелік об’єктів для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: Орендоване нежитлове приміщення (офіс) за адресою .м Київ, вул. Платона Майбороди, буд.23 (1 поверх), Орендоване нежитлове приміщення (офіс) за адресою м. Київ вул. Сімферопольська, буд.5/1 (1 поверх) та Орендоване нежитлове приміщення (офіс) за адресою м. Київ, вул. Єреванська, буд.32 (1 поверх), але по незрозумілим причинам встановлює вимогу щодо наявності саме 5 електромонтерів, хоча такий об’єм робіт можуть виконувати і працівники в кількості не менше одного електромонтера.
Крім того, відповідно до багаторічного досвіду надання аналогічних послуг, вважаємо, що надання послуг у відповідності до технічного завдання, можуть виконувати не лише електромонтери, а й інженер, налагоджувальник, що також мають посвідчення про проходження навчань з електробезпеки (з групою допуску до 1 000 В), охорони праці та пожежної безпеки.
Тому, щомісячне технічне обслуговування систем охоронної сигналізації, цілком може виконувати і електромонтер, і інженер, і налагоджувальник.
×
-
Назва доказу:
- скан - копію посвідчень налагоджувальника про проходження навчання з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки.
-
Повʼязаний документ:
8. Витяг з протоколів + посвідчення ПБ, ПТМ_Шевелев М.О..pdf
-
-
Назва доказу:
- скан - копію посвідчень налагоджувальника про проходження навчання з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки.
-
Повʼязаний документ:
7.Витяг з протоколів + посвідчення ОП, висота, інструменти_Шевелев М.О..pdf
-
-
Назва доказу:
- скан - копію посвідчень налагоджувальника про проходження навчання з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки.
-
Повʼязаний документ:
6.Витяг з протоколів + посвідчення електробезпека_Шевелев М.О..pdf
-
-
Назва доказу:
- скан – копію посвідчень інженера про проходження навчання з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки
-
Повʼязаний документ:
5.Витяг з протоколів + посвідчення ПБ, ПТМ_Лоскучерявий Р.В..pdf
-
-
Назва доказу:
скан – копію посвідчень інженера про проходження навчання з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки
-
Повʼязаний документ:
4.Витяг з протоколів + посвідчення ОП, висота, інструменти_Лоскучерявий Р.В..pdf
-
-
Назва доказу:
- скан – копію посвідчень інженера про проходження навчання з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки
-
Повʼязаний документ:
3.Витяг з протоколів + посвідчення електробезпека_Лоскучерявий Р.В..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.