-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво артсвердловини в с. Шевченкове Броварського району Київської області
Завершена
3 594 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2018 18:02 - 01.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога замовнику
Номер:
23cc2f830411447795e738a61a367274
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-000628-a.c3
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
Вих. №110 від 21.09.2018р. Тендерному комітету
Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області
ВИМОГА
20 серпня 2018 року Виконавчим комітетом Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області (надалі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі робіт по об’єкту: Будівництво арт свердловини в с. Шевченкове Броварського району Київської області» (ДК 021:2015: 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи), ідентифікатор закупівлі – UA-2018-08-20-000628-а.
За результатами процедури закупівлі (аукціону) оприлюднено документи учасників та зазначено, що найменшу ціну запропонував учасник ТОВ «Фірма ВіК», якого визнано переможцем, що викладено в протоколі засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області від 12.09.2018 року.
ТОВ «Гідротехнобур» як наступний учасник даної закупівлі ознайомилось з поданою тендерною пропозицією учасника ТОВ «Фірма ВіК» та виявило наявність підстав визначених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), що полягають в наступному:
Директором ТОВ «Фірма Вік» - Волошином Володимиром Івановичем подано пропозицію на розгляд тендерному комітету Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області та подано довідку про субпідрядників вих. №03-09/9 від 03.09.2018 р. із зазначенням, що ТОВ «БК БУДНОВАЦІЯ» буде залучена для виконання будівельно-монтажних робіт в якості субпідрядника. Проте, працівником даного товариства є головний інженер Гончаренко І.В. який є чоловіком Гончаренко О.А., яка є посадовою особою Замовника, що підтверджує наявність порушення п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України про «Публічні закупівлі», тобто вони є пов’язаними особами.
Визначення «пов’язана особа» дається в п. 16 ч.1 ст.1 Закону – особа, яка відповідає буд-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім`ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначити умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім`ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім`ї. Для цілей цього Закону членами сім`ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, ідусь, бабуся, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом з пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Відповідно до п.7. ч.1. ст.17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Крім того, нам стало відомо, що останнім часом ТОВ «Фірма ВіК» з метою зменшення платежів до бюджету, умисно не працевлаштовує більшість своїх працівників та вносить завідомо неправдиві дані до звітної документації. Згідно наданої довідки ТОВ «Фірма ВіК» (вих. №03-09/26 від 03.09.2018р.) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору, не було підтверджено достатньої кількості працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи з будівництва свердловин, що чітко вимагалося Замовником. Також зі слів колишнього працівника даного підприємства під час отримання ліцензії Волошин В.І. вніс завідомо неправдиві дані щодо наявності ліцензійних вимог на підприємстві.
Також варто зазначити, що учасником ТОВ «Фірма ВіК» не надано лист-згоду на обробку, використання поширення та доступ до персональних даних, що вимагається тендерною документацією, а саме ч.14 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно з абзацом третім частини третьої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Разом з тим, оскільки згідно з пунктом третім ч.1. ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо зокрема наявні підстави, зазначені у ст. 17 та ч.7 ст. 28 цього Закону, тендерний комітет або уповноважена особа під час розгляду тендерних пропозицій повинен перевірити відповідність учасника вимогам ст. 17 Закону та має право звернутися за підтвердженням інформації, надаваної учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
З урахуванням вищевикладеного та ст.ст. 16, 17, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Здійснити перевірку відповідності учасника ТОВ «Фірма Вік» вимогам ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»;
2. Відсторонити пов’язану особу Замовника Гончаренко О.А. від службової діяльності шляхом виключення її з тендерного комітету Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області;
3. Змінити рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Фірма ВіК» та видати новий протокол засідання тендерного комітету Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області та відхилити пропозицію ТОВ «Фірма ВіК».
4. Провести розгляд тендерної пропозиції наступного учасника на предмет відповідності умовам процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2018 17:19
Вирішення:
На Вашу вимогу тендерний комітет Великодимерської селищної ради повідомляє наступне.
При організації процедури закупівлі замовник керується принципами здійснення публічних закупівель визначених ст. 3 ЗУ "Про пулічні закупівлі в Україні" а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до затвердженої тендерної документації замовником було вжито всіх заходів щодо дотримання цих принципів при проведенні закупівлі. Визначення відповідності наданих документів умовам тендерної документації відповідно до п.4 ст.28 Закону покладено на замовника. Користуючись своїм правом, та обовязком тендерним комітетом було визначено переможцем ТОВ "Фірма "ВіК", як таке що відповідає вимогам тендерної документації.
Ст. 30 Закону передбачено виключні підстави відхілення тендерних пропозицій, а саме:
учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи що переможцем було надано усі необхідні документи відповідно до Закону, беручи до уваги надано додаткову інформацію отриману замовником від учасника під час розгляду пропозицій, відповідно до п.7 ст.28 Закону, а також те що економічна вигода від пропозиції переможця становила більше переваг від несуттєвих помилок у тендерній пропозиції та значно економить кошти державного бюджету замовником було прийнято рішення щодо визначення ТОВ "Фірма ВіК" переможцем торгів.
Щодо іншої інформації про повязаних осіб слід зазначити, що термін "повязані особи" визначений п.16 ст.1 Закону та не може бути застосований до членів тендерного комітету, оскільки інформація зазначена у Вашій вимозі свого підтвердження не знайшла та може розцінюватись як недобросовісна конкуренція.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень законодавства у процедурі закупівлі
Номер:
61d86ff0275447c584d4342baf4f1f79
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-000628-a.c2
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства у процедурі закупівлі
Вимога:
Вих. №19-09-ск від 19.09.2018р. Тендерному комітету
Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області
ВИМОГА
Замовником торгів Виконавчим комітетом Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області (надалі за текстом – Замовник), 20 серпня 2018 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) робіт по об’єкту: Будівництво артсвердловини в с. Шевченкове Броварського району Київської області» (ДК 021:2015: 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи), ідентифікатор закупівлі – UA-2018-08-20-000628-а.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації Замовника подало тендерну пропозицію.
Після оголошення результатів конкурсу (аукціону) було оприлюднено ТОВ «Фірма ВіК» переможцем, що викладено в протоколі засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області від 12.09.2018 року, а також оприлюднено документи, що були подані переможцем конкурсу та іншими учасниками.
ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» не може погодитися з даним протоколом та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ретельно вивчивши представлену тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» дійшло висновку, що учасником ТОВ «Фірма ВіК» було вчинено порушення вимог п.п.3, 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фірма ВіК», які полягають у наступному:
1. Відповідно до ч.2 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасники мають надати документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавству, а саме: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою.
*Примітка:
*В примітці учасник вказує:
- нормативна потреба робітників основних будівельних професій (відповідно до потреби та календарного графіку виконання робіт) – (кількість цифрами);
- наявність у Учасника (який подав тендерну пропозицію у будівельній галузі – (кількість цифрами);
- необхідно додатково прийняти робітників основних будівельних професій – (кількість цифрами).
В учасника кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у будівництві свердловин має складати не менше 10 осіб.
В порушення вимог ч.2 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасником ТОВ «Фірма ВіК» подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору Вих. №03-09/26 від 03.09.2018р., в якій зазначили про наявність загальної кількості працівників 11 осіб, проте даною довідкою не підтвердило достатню кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у будівництві свердловин, яка має складати не менше 10 осіб, оскільки посада бухгалтера Волошиної А.М. та механізатора меліоративних робіт Маленкова С.В. не відноситься до працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у будівництві свердловин.
А тому Замовник повинен з урахуванням підпункту 5.13 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації відхилити тендерну пропозицію, як таку, що у учасника кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у будівельній галузі, складає менше 10 осіб.
2. Відповідно до ч.7 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасники мають надати довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію, що: - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в наявності або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань”. У разі, якщо зазначена інформація відсутня вказати законні підстави відсутності такої інформації.
Згідно інформації зазначеної в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 18.09.2018 року виявлена її відсутність у ТОВ «Фірма ВіК».
Натомість учасником ТОВ «Фірма ВіК» у складі пропозиції в порушення вимог ч.7 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, не надано довідку в якій вказані законні підстави відсутності такої інформації, та надано довідку Вих. №03-09/4 від 03.09.2018р. про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону згідно вимогами даної документації, де зазначена протилежна інформація, а саме: що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, присутня інформація передбачена пунктом 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» про кінцевого бенефіціарного власника (контролера).
Також учасник ТОВ «Фірма ВіК» додатково підтверджує протилежність інформації довідкою Вих. №03-09/30 від 03.09.2018р. та довідкою Вих. №03-09/18 від 03.09.2018р. в яких повідомляє, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, присутня інформація передбачена пунктом 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» про кінцевого бенефіціарного власника (контролера).
3. Відповідно до ч.7 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасники мають надати довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію, що: - юридична особа, яка є учасником, має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. У разі відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми вказати законні підстави їх відсутності. У разі наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми необхідно надати їх копії та відповідні копії наказів.
В порушення вимог ч.7 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, ТОВ «Фірма ВіК» надано довідку Вих. №03-09/4 від 03.09.2018р. про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону згідно вимогами даної документації, в якій зазначено, що ТОВ «Фірма ВіК» має антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону. Проте, за наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ТОВ «Фірма Вік» не було надано їх копії та відповідні копії наказів.
4. Відповідно до ч.8 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасники мають надати довідку у довільній формі з інформацією, що до учасника не застосовувалися санкції відповідно до Закону України «Про санкції», Указів Президента України та рішень РНБО України, діючих на дату подання пропозиції.
В порушення вимог ч.8 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, ТОВ «Фірма ВіК» надано довідку в довільній формі Вих. № 03-09/5 від 03.09.2018р., яка має виклад тексту, що спотворює її зміст.
5. Відповідно до ч.14 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники мають надати Лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи що надаються учасником за встановленою формою:
“Лист-згода"
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я__________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у тендері, цивільно-правових та господарських відносин.
____________________”
Дата Підпис Прізвище те ініціали
В порушення вимог ч.14 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, ТОВ «Фірма ВіК» не було надано вищезазначеного листа-згоди.
6. Відповідно до підпункту 6.3. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
3) копії дозвільних документів на використання техніки підвищеної небезпеки.
В порушення вимог підпункту 6.3. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, ТОВ «Фірма ВіК» не було надано відповідних копій дозвільних документів.
7. Відповідно до підпункту 6.3. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники мають надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
В порушення вимог підпункту 6.3. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, ТОВ «Фірма ВіК» не було надано гарантійний лист в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником.
8. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ», як учасник процедури закупівлі робіт по об’єкту: Будівництво артсвердловини в с. Шевченкове Броварського району Київської області» (ДК 021:2015: 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи), вважає, що під час кваліфікації учасників Замовником було порушено принципи здійснення закупівель в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та здійснено порушення чинного законодавства, оскільки під час засідання тендерного комітету Виконавчого органу Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області протоколом засідання встановлено присутніх в тому числі Кушніренка Юрія Івановича – голову комітету, першого заступника селищного голови, який станом 12.09.2018 року знаходився у офіційній відпустці, всі рішення щодо даної закупівлі приймались Гончаренко Оленою Анатоліївною – секретарем комітету, начальником відділу економіки та державних закупівель, що свідчить про вчинення кримінального правопорушення, та яка крім того є зацікавленою та пов’язаною особою із учасником процедури закупівлі ТОВ «Фірма ВіК». Даним учасником зазначено, що для виконання будівельно-монтажних робіт буде залучати субпідрядника ТОВ «БК БУДНОВАЦІЯ», працівником даного товариства є головний інженер Гончаренко І.В. який є чоловіком Гончаренко О.А., яка є посадовою особою Замовника, що підтверджує наявність порушення п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України про «Публічні закупівлі», тобто вони є пов’язаними особами.
Визначення «пов’язана особа» дається в п. 16 ч.1 ст.1 Закону – особа, яка відповідає буд-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім`ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначити умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім`ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім`ї. Для цілей цього Закону членами сім`ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусь, бабуся, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом з пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Відповідно до п.7. ч.1. ст.17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Згідно з абзацом третім частини третьої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Разом з тим, оскільки згідно з пунктом третім ч.1. ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо зокрема наявні підстави, зазначені у ст. 17 та ч.7 ст. 28 цього Закону, тендерний комітет або уповноважена особа під час розгляду тендерних пропозицій повинен перевірити відповідність учасника вимогам ст. 17 Закону та має право звернутися за підтвердженням інформації, надаваної учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 16, 17, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним законодавством України, вимагаємо:
1. Здійснити перевірку відповідності учасника ТОВ «Фірма ВіК» вимогам ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» та усунути недотримання принципів здійснення закупівель;
2. Змінити рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Фірма ВіК» та відхилити пропозицію ТОВ «Фірма ВіК».
3. У зв’язку з наявність підстав зловживання владою або службовим становищем посадовою особою Замовника, відсторонити пов’язану особу Гончаренко О.А. від службової діяльності шляхом виключення її з тендерного комітету Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області;
4. Провести розгляд тендерної пропозиції наступного учасника на предмет відповідності умовам процедури закупівлі.
Директор ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» М.В. Лимар
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 19.09.2018 11:06
Дата подачі:
19.09.2018 11:06
Вирішення:
На Вашу вимогу тендерний комітет Великодимерської селищної ради повідомляє наступне.
При організації процедури закупівлі замовник керується принципами здійснення публічних закупівель визначених ст. 3 ЗУ "Про пулічні закупівлі в Україні" а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до затвердженої тендерної документації замовником було вжито всіх заходів щодо дотримання цих принципів при проведенні закупівлі. Визначення відповідності наданих документів умовам тендерної документації відповідно до п.4 ст.28 Закону покладено на замовника. Користуючись своїм правом, та обовязком тендерним комітетом було визначено переможцем ТОВ "Фірма "ВіК", як таке що відповідає вимогам тендерної документації.
Ст. 30 Закону передбачено виключні підстави відхілення тендерних пропозицій, а саме:
учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи що переможцем було надано усі необхідні документи відповідно до Закону, беручи до уваги надано додаткову інформацію отриману замовником від учасника під час розгляду пропозицій, відповідно до п.7 ст.28 Закону, а також те що економічна вигода від пропозиції переможця становила більше переваг від несуттєвих помилок у тендерній пропозиції та значно економить кошти державного бюджету замовником було прийнято рішення щодо визначення ТОВ "Фірма ВіК" переможцем торгів.
Щодо іншої інформації про повязаних осіб слід зазначити, що термін "повязані особи" визначений п.16 ст.1 Закону та не може бути застосований до членів тендерного комітету, оскільки інформація зазначена у Вашій вимозі свого підтвердження не знайшла та може розцінюватись як недобросовісна конкуренція.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
e81f6a182be94af48f489d576dff5a92
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-000628-a.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
Вих. №110 від 21.09.2018р. Тендерному комітету
Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області
ВИМОГА
20 серпня 2018 року Виконавчим комітетом Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області (надалі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі робіт по об’єкту: Будівництво арт свердловини в с. Шевченкове Броварського району Київської області» (ДК 021:2015: 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи), ідентифікатор закупівлі – UA-2018-08-20-000628-а.
За результатами процедури закупівлі (аукціону) оприлюднено документи учасників та зазначено, що найменшу ціну запропонував учасник ТОВ «Фірма ВіК», якого визнано переможцем, що викладено в протоколі засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області від 12.09.2018 року.
ТОВ «Гідротехнобур» як наступний учасник даної закупівлі ознайомилось з поданою тендерною пропозицією учасника ТОВ «Фірма ВіК» та виявило наявність підстав визначених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), що полягають в наступному:
Директором ТОВ «Фірма Вік» - Волошином Володимиром Івановичем подано пропозицію на розгляд тендерному комітету Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області та подано довідку про субпідрядників вих. №03-09/9 від 03.09.2018 р. із зазначенням, що ТОВ «БК БУДНОВАЦІЯ» буде залучена для виконання будівельно-монтажних робіт в якості субпідрядника. Проте, працівником даного товариства є головний інженер Гончаренко І.В. який є чоловіком Гончаренко О.А., яка є посадовою особою Замовника, що підтверджує наявність порушення п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України про «Публічні закупівлі», тобто вони є пов’язаними особами.
Визначення «пов’язана особа» дається в п. 16 ч.1 ст.1 Закону – особа, яка відповідає буд-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім`ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначити умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім`ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім`ї. Для цілей цього Закону членами сім`ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, ідусь, бабуся, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом з пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Відповідно до п.7. ч.1. ст.17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Крім того, нам стало відомо, що останнім часом ТОВ «Фірма ВіК» з метою зменшення платежів до бюджету, умисно не працевлаштовує більшість своїх працівників та вносить завідомо неправдиві дані до звітної документації. Згідно наданої довідки ТОВ «Фірма ВіК» (вих. №03-09/26 від 03.09.2018р.) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору, не було підтверджено достатньої кількості працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи з будівництва свердловин, що чітко вимагалося Замовником. Також зі слів колишнього працівника даного підприємства під час отримання ліцензії Волошин В.І. вніс завідомо неправдиві дані щодо наявності ліцензійних вимог на підприємстві.
Також варто зазначити, що учасником ТОВ «Фірма ВіК» не надано лист-згоду на обробку, використання поширення та доступ до персональних даних, що вимагається тендерною документацією, а саме ч.14 підпункту 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно з абзацом третім частини третьої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Разом з тим, оскільки згідно з пунктом третім ч.1. ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо зокрема наявні підстави, зазначені у ст. 17 та ч.7 ст. 28 цього Закону, тендерний комітет або уповноважена особа під час розгляду тендерних пропозицій повинен перевірити відповідність учасника вимогам ст. 17 Закону та має право звернутися за підтвердженням інформації, надаваної учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
З урахуванням вищевикладеного та ст.ст. 16, 17, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Здійснити перевірку відповідності учасника ТОВ «Фірма Вік» вимогам ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»;
2. Відсторонити пов’язану особу Замовника Гончаренко О.А. від службової діяльності шляхом виключення її з тендерного комітету Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області;
3. Змінити рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Фірма ВіК» та видати новий протокол засідання тендерного комітету Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області та відхилити пропозицію ТОВ «Фірма ВіК».
4. Провести розгляд тендерної пропозиції наступного учасника на предмет відповідності умовам процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога (1).pdf 21.09.2018 17:21
Дата подачі:
21.09.2018 17:21
Вирішення:
На Вашу вимогу тендерний комітет Великодимерської селищної ради повідомляє наступне.
При організації процедури закупівлі замовник керується принципами здійснення публічних закупівель визначених ст. 3 ЗУ "Про пулічні закупівлі в Україні" а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до затвердженої тендерної документації замовником було вжито всіх заходів щодо дотримання цих принципів при проведенні закупівлі. Визначення відповідності наданих документів умовам тендерної документації відповідно до п.4 ст.28 Закону покладено на замовника. Користуючись своїм правом, та обовязком тендерним комітетом було визначено переможцем ТОВ "Фірма "ВіК", як таке що відповідає вимогам тендерної документації.
Ст. 30 Закону передбачено виключні підстави відхілення тендерних пропозицій, а саме:
учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи що переможцем було надано усі необхідні документи відповідно до Закону, беручи до уваги надано додаткову інформацію отриману замовником від учасника під час розгляду пропозицій, відповідно до п.7 ст.28 Закону, а також те що економічна вигода від пропозиції переможця становила більше переваг від несуттєвих помилок у тендерній пропозиції та значно економить кошти державного бюджету замовником було прийнято рішення щодо визначення ТОВ "Фірма ВіК" переможцем торгів.
Щодо іншої інформації про повязаних осіб слід зазначити, що термін "повязані особи" визначений п.16 ст.1 Закону та не може бути застосований до членів тендерного комітету, оскільки інформація зазначена у Вашій вимозі свого підтвердження не знайшла та може розцінюватись як недобросовісна конкуренція.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
802491644e1648039d89d3fee59509e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-000628-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога замовнику
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.09.2018 13:50
Вирішення:
Тендерний комітет виконавчого комітету Великодимерської селищної ради повідомляє,що у зв'язку з відсутності суті запитання.
Статус вимоги:
Задоволено