-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реагент
Закупівля проводиться шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471). Відповідно до пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону.
Торги відмінено
110 905.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 554.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 554.53 UAH
Період оскарження:
22.01.2025 12:35 - 31.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
8a1393b014c747f69ceabc25ec6caa4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-22-008134-a.a1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга .docx 13.02.2025 14:20
- СКАРГА.pdf 13.02.2025 14:20
- sign.p7s 13.02.2025 14:21
- СКАРГА.pdf.asice 13.02.2025 14:20
- СКАРГА_Validation_Report.pdf 13.02.2025 14:20
- Протокол після рішення АМКУ.pdf.asice 21.03.2025 11:51
- Протокол після рішення АМКУ.pdf 21.03.2025 11:51
- Акти водно-хімічного режиму.7z 19.02.2025 13:04
- Технічний звіт.pdf 19.02.2025 13:04
- Пояснення АМКУ від Замовника doc.docx 19.02.2025 13:03
- Службова записка.pdf 19.02.2025 13:03
- Методичні вказівки.pdf 19.02.2025 13:03
- Пояснення АМКУ від Замовника № 1 від 19.02.2025.pdf 19.02.2025 13:03
- рішення від 24.02.2025 № 2770.pdf 27.02.2025 14:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.02.2025 № 2770.pdf 25.02.2025 12:17
- рішення від 17.02.2025 № 2325.pdf 17.02.2025 14:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2025 14:45
Дата розгляду скарги:
24.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2025 14:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.02.2025 14:31
Дата виконання рішення Замовником:
21.03.2025 11:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення про відміну процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 24320000-3 «Основні органічні хімічні речовини» (Реагент) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-01-22-008134-a) з метою виконання резолютивної частини рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2770-р/пк-пз від 24.02.2025.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
39fd5146c1cc4376a95f3f4612acec25
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
щодо скасування рішення Замовника про відміну закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
22 січня 2025 року Замовником – акціонерним товариством «ХЕРСОНСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» було опубліковано тендерну документацію (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-22-008134-a) щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями.
Тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали:
- ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» (далі – Скаржник).
- ТОВ «ТЕХНОХІМРЕАГЕНТ».
11 лютого 2025 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника №30 відмінено закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Підставою для відміни вказано те, що Замовником не в повному обсязі сформовано вимоги Тендерної документації щодо документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим Замовником згідно з рядком 3 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації та Таблиці 1.3 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації, так як для належної оцінки запропонованого товару за предметом закупівлі вимогам Замовника обов’язковою вимогою є підтвердження впровадження нового водно-хімічного режиму з основних показників нормативних значень для пари, живильної та котлової води, зазначених в ГКД 34.20.507-2003 Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила (у редакції наказу від 21.06.2019 № 271) протягом 5 років на котлах ЦКТІ 105-39 та БКЗ 200-100 згідно з вимогами СОУ-Н МЕВ 40.1-21677681-58:2011 Корекційна обробка живільної і котлової води барабанних котлів тиском від 4 до 14 МПа. Методичні вказівки (у випадку, якщо запропоновано корекційний реагент, відмінний від того, який пройшов дослідно-промислову експлуатацію на теплоенергетичному обладнанні станції Замовника та використовується Замовником на даний час).
Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» подає цю скаргу на такі дії та рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміну процедури закупівлі.
ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» взяло участь в зазначеній процедурі закупівлі та очікувало на результат розгляду його тендерної пропозиції, з подальшою метою визначення переможцем процедури закупівлі та підписання договору про закупівлю.
Враховуючи зазначене, Скаржник вважає, що дії Замовника є такими, що порушують право Учасника на законних підставах укласти договір про закупівлю. Тому, вважаємо, що жодних законних та обґрунтованих підстав для скасування закупівлі у Замовника не було.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» не погоджується з підставами для скасування Закупівлі та вважає дане рішення протиправним.
Замовник, через власну помилку вирішив відмінити закупівлю, порушуючи права Скаржника на неупереджений розгляд його пропозиції та інші права, охоронювані Законом. Замовником не надано жодного доказу на підтвердження відміни закупівлі, в тому числі не доведено в чому полягають порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник лише зазначив, що не в повному обсязі сформовано вимоги Тендерної документації щодо документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, в повному обсязі вказав якісні характеристики товару. При цьому, які самі порушення Замовник допустив у сфері публічних закупівель не зазначає.
Замовник ніяк не зазначив та не довів правомірність відміни закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та не в наслідок дій/бездіяльності Замовника. А навпаки підтвердив те, що сам неналежним чином сформував тендерну документацію.
Неправомірно відмінивши закупівлю, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
Отже, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, чим порушив права нашого підприємства як учасника закупівлі.
Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право нашого підприємства як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Отже, права та законні інтереси нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити таку інформацію про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Отже, докази порушення прав надаються лише у разі подання скарг на тендерну документацію або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій. Оскільки, наразі оскаржується рішення Замовника про відміну закупівлі - інформація про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів не надається.
Тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали:
- ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» (далі – Скаржник).
- ТОВ «ТЕХНОХІМРЕАГЕНТ».
11 лютого 2025 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника №30 відмінено закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Підставою для відміни вказано те, що Замовником не в повному обсязі сформовано вимоги Тендерної документації щодо документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим Замовником згідно з рядком 3 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації та Таблиці 1.3 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації, так як для належної оцінки запропонованого товару за предметом закупівлі вимогам Замовника обов’язковою вимогою є підтвердження впровадження нового водно-хімічного режиму з основних показників нормативних значень для пари, живильної та котлової води, зазначених в ГКД 34.20.507-2003 Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила (у редакції наказу від 21.06.2019 № 271) протягом 5 років на котлах ЦКТІ 105-39 та БКЗ 200-100 згідно з вимогами СОУ-Н МЕВ 40.1-21677681-58:2011 Корекційна обробка живільної і котлової води барабанних котлів тиском від 4 до 14 МПа. Методичні вказівки (у випадку, якщо запропоновано корекційний реагент, відмінний від того, який пройшов дослідно-промислову експлуатацію на теплоенергетичному обладнанні станції Замовника та використовується Замовником на даний час).
Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» подає цю скаргу на такі дії та рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміну процедури закупівлі.
ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» взяло участь в зазначеній процедурі закупівлі та очікувало на результат розгляду його тендерної пропозиції, з подальшою метою визначення переможцем процедури закупівлі та підписання договору про закупівлю.
Враховуючи зазначене, Скаржник вважає, що дії Замовника є такими, що порушують право Учасника на законних підставах укласти договір про закупівлю. Тому, вважаємо, що жодних законних та обґрунтованих підстав для скасування закупівлі у Замовника не було.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» не погоджується з підставами для скасування Закупівлі та вважає дане рішення протиправним.
Замовник, через власну помилку вирішив відмінити закупівлю, порушуючи права Скаржника на неупереджений розгляд його пропозиції та інші права, охоронювані Законом. Замовником не надано жодного доказу на підтвердження відміни закупівлі, в тому числі не доведено в чому полягають порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник лише зазначив, що не в повному обсязі сформовано вимоги Тендерної документації щодо документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, в повному обсязі вказав якісні характеристики товару. При цьому, які самі порушення Замовник допустив у сфері публічних закупівель не зазначає.
Замовник ніяк не зазначив та не довів правомірність відміни закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та не в наслідок дій/бездіяльності Замовника. А навпаки підтвердив те, що сам неналежним чином сформував тендерну документацію.
Неправомірно відмінивши закупівлю, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
Отже, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, чим порушив права нашого підприємства як учасника закупівлі.
Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право нашого підприємства як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Отже, права та законні інтереси нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити таку інформацію про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Отже, докази порушення прав надаються лише у разі подання скарг на тендерну документацію або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій. Оскільки, наразі оскаржується рішення Замовника про відміну закупівлі - інформація про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів не надається.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ХЕРСОНСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» скасувати рішення про відміну процедури закупівлі оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-22-008134-a.