• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Страхові послуги

Завершена

41 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 205.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2025 12:35 - 31.01.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: ff2a1c8c74344cb19a78ebab4dff1463
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-22-008075-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.01.2025 16:42
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.02.2025 17:00
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.02.2025 17:00
Автор: ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", Андрій Горельцев +380674033980 ag1105@ukr.net http://ultra-insure.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0f2bb981da944469b241884081932a9f
Заголовок пункту скарги: Пунктом 1.1.1. додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або виконати Учасник, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Пунктом 1.1.1. додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або виконати Учасник, а саме: учасник повинен надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не менше 2 (двох) осіб, включаючи працівників з врегулювання збитків по майну, та не менше 2 (двох) осіб фахівців контакт-центру (департаменту клієнтської підтримки тощо). Довідка має містити наступні відомості про працівника, його посаду, досвід роботи та освіту. Також, Пунктом 1.1.2. додатку № 1 до Тендерної документації Замовником регламентовано обов’язок Учасника подати документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо.

Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який має у своїй структурі не менше двох працівників відповідних кваліфікацій з врегулювання збитків по майну та контакт-центру.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають у своїй структурі двох та більше працівників відповідних кваліфікацій з врегулювання збитків по майну та контакт-центру, але можуть надавати страхові послуги із залученням субпідрядних організацій, у відповідності до чинного законодавства України.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Скаржник не має у своїй структурі двох та більше працівників відповідних кваліфікацій з врегулювання збитків по майну та контакт-центру та не може надати довідки про таких працівників та, відповідно підтвердити наявність трудових відносин із таким працівниками.
Враховуючи те, що Скаржник не має у своїй структурі двох та більше працівників відповідних кваліфікацій з врегулювання збитків по майну та контакт-центру, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
Між тим, Скаржник має договір, згідно якого ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» забезпечує надання послуг Скаржнику з врегулювання збитків (в т.ч. і по майну) та послуг контакт-центру, зокрема: отримання документів та повідомлень від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій, організація та ведення процедури лікування, виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій.
Також, зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати у своїй структурі ті чи інші відділи, департаменти, тощо, а навпаки, - дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і такими, що не відповідають діючому законодавству та порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, мають бути видалені Замовником.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації