• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Нафта і дистиляти

Бензин А-95 – 1 000 л.; Дизельне паливо – 5 000 л; Нафтовий газ скраплений (LPG) – 750 л;

Завершена

362 425.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 624.25 UAH
Період оскарження: 22.01.2025 08:22 - 13.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможцем згідно Протоколу уповноваженої особи

Номер: c107fcf1b19c4b46953bc764a2ff90c7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-22-000276-a.b3
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможцем згідно Протоколу уповноваженої особи
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2025 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.03.2025 14:00
Дата виконання рішення Замовником: 28.03.2025 14:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ № 4640-р/пк-пз від 25.03.2025 прийнято до безумовного виконання. Рішення о визначенні ПП "ОККО-СЕРВІС" переможцем скасовано
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 969c956e1b714747a5404862c4396e4c
Заголовок пункту скарги: скасувати рішення про визначення ПП «ОККО-Сервіс» Переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу № 6 від 11.03.2025 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 11.03.2025 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-01-22-000276-a, за предметом за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти(бензин А-95, дизельне пальне, нафтовий газ скраплений (LPG)), Замовником було опубліковано рішення, оформлене Протоколом уповноваженої особи № 6 від 11.03.2025 року (далі – Оскаржуване рішення), згідно якого було вирішено визначити учасника ПП «ОККО-Сервіс» (далі – Переможець), переможцем закупівлі та оприлюднити рішення про намір укласти договір із зазначеним учасником.
ІІ. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» (далі – Скаржник) є учасником закупівлі, в якій подано цю Скаргу.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Також, Замовником порушено положення частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та положення пункту 44 Особливостей.
В пункті 32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
В пункті 32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.

1. Про невідповідність пропозиції учасника закупівлі:
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 2 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.

1. В Додатку № 1 до тендерної документації визначено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУІПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:

«3. Довідка щодо погодження з Технічними вимогами викладеними у Додатку №2»

Вимогами тендерної документації (Додатком № 1 до ТД), передбачено надання Довідки щодо погодження з Технічними вимогами викладеними у Додатку № 2 до ТД.
У складі пропозиції Учасника/Переможця ПП «ОККО-Сервіс» відсутня Довідка щодо погодження з Технічними вимогами викладеними у Додатку № 2 до ТД.
Додатком № 2 до ТД передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Звертаємо увагу, що згідно умов тендерної документації (ч. 1 Розділу 3 ТД), тендерна документація передбачає Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати або надавати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Тендерна документація Замовника передбачає надання відповідної Довідки про погодження з Технічними вимогами, викладеними у Додатку № 2 до ТД, а отже у Замовника відсутні законодавчі підстави ненадання відповідного документа.
Більш того, оскільки відсутність Довідки про погодження з Технічними вимогами, викладеними у Додатку № 2 до ТД, - не може вважатись невідповідністю пропозиції, на яку Замовником може бути надано Учаснику 24 години на усунення, оскільки під невідповідністю не може вважатись відсутність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ПП «ОККО-Сервіс» підлягала відхиленню згідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.


2. В Додатку № 1 до тендерної документації визначено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУІПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:

«4. Довідка щодо мережі заправних станцій та місць їх розташування з зазначенням марки пального, яке відпускається на даних заправних станціях.»

Вимогами тендерної документації (Додатком № 1 до ТД), передбачено надання Довідки щодо мережі заправних станцій та місць їх розташування з зазначенням марки пального, яке відпускається на даних заправних станціях.
У складі пропозиції Учасника/Переможця ПП «ОККО-Сервіс» відсутня, яка містить зазначення марки пального, яке відпускається в мережі заправних станцій.
У складі пропозиції ПП «ОККО-Сервіс» надано у файлі: «Перелік АЗС Україна» за вих. № 23 від 30.01.2025 року Довідка щодо мережі заправних станцій та місць їх розташування, але при цьому така довідка НЕ МІСТИТЬ зазначення марки пального, яке відпускається в мережі заправних станцій.
Більш того, оскільки відсутність Довідки з зазначенням марки пального, яке відпускається на даних заправних станціях, - не може вважатись невідповідністю пропозиції, на яку Замовником може бути надано Учаснику 24 години на усунення, оскільки під невідповідністю не може вважатись відсутність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ПП «ОККО-Сервіс» підлягала відхиленню згідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.


3. В Додатку № 1 до тендерної документації визначено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУІПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:

«6. Довідка про те, що термін дії талонів/скетч-карток складає не менше 12 місяців.»

Вимогами тендерної документації (Додатком № 1 до ТД), передбачено надання Довідки про те, що термін дії талонів/скетч-карток складає не менше 12 місяців.
У складі пропозиції Учасника/Переможця ПП «ОККО-Сервіс» відсутня Довідка про те, що термін дії талонів/скетч-карток складає не менше 12 місяців.
Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом № 281/171/578/155 від 20.05.2008 року, Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Замовником у Додатку № 1 до ТД встановлено вимогу надання гарантії в частині підтвердження можливості отримати паливо за талонами/скретч-картками на протязі не менше 12 місяців.
Оскільки відсутність Довідка про те, що термін дії талонів/скетч-карток складає не менше 12 місяців, - не може вважатись невідповідністю пропозиції, на яку Замовником може бути надано Учаснику 24 години на усунення, оскільки під невідповідністю не може вважатись відсутність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ПП «ОККО-Сервіс» підлягала відхиленню згідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.

4. В Додатку № 1 до тендерної документації визначено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУІПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:

«7. У випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування талонів/скетч-карток Учасника, останній повинен надати гарантійний лист від партнерів або власників АЗС, які здійснюють обслуговування зазначених талонів/скетч-карток та на якій підставі, на ім’я замовника щодо гарантійних зобов’язань пов’язаних з поставкою товару в зазначених об’ємах.»

Вимогами тендерної документації (Додатком № 1 до ТД), передбачено надання Гарантійного листа від партнерів або власників АЗС, які здійснюють обслуговування зазначених талонів/скетч-карток та на якій підставі, на ім’я замовника щодо гарантійних зобов’язань пов’язаних з поставкою товару в зазначених об’ємах.
У складі пропозиції ПП «ОККО-Сервіс» надано у файлі: «Перелік АЗС Україна» за вих. № 23 від 30.01.2025 року Перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС для заправки транспортних засобів Замовника, змістом якої передбачено наявність партнерської мережі автозаправних станцій.
У випадку залучення партнерських АЗС, Учасник повинен надати гарантійний лист від партнерів або власників АЗС, які здійснюють обслуговування зазначених талонів/скетч-карток та на якій підставі, на ім’я замовника щодо гарантійних зобов’язань пов’язаних з поставкою товару в зазначених об’ємах.
У складі пропозиції Учасника/Переможця ПП «ОККО-Сервіс» відсутній відповідний Гарантійний лист від партнерів або власників АЗС, які здійснюють обслуговування зазначених талонів/скетч-карток та на якій підставі, на ім’я замовника щодо гарантійних зобов’язань пов’язаних з поставкою товару в зазначених об’ємах.
Оскільки відсутність Гарантійного листа від партнерів або власників АЗС, виданого на ім’я Замовника щодо гарантійних зобов’язань пов’язаних з поставкою товару в зазначених об’ємах, - не може вважатись невідповідністю пропозиції, на яку Замовником може бути надано Учаснику 24 години на усунення, оскільки під невідповідністю не може вважатись відсутність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ПП «ОККО-Сервіс» підлягала відхиленню згідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.


5. В Додатку № 1 до тендерної документації визначено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУІПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:

«8. Копія сертифіката відповідності товару, посвідчену підписом та печаткою (для юридичних осіб) Учасника.»

Згідно п. 4.1. Розділу І тендерної документації назва предмету закупівлі: «за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти(бензин А-95, дизельне пальне, нафтовий газ скраплений (LPG))»
Тобто, Товаром за відповідною процедурою закупівлі необхідно вважати бензин А-95, дизельне пальне, нафтовий газ скраплений (LPG).

Вимогами тендерної документації (Додатком № 1 до ТД), передбачено надання Копії сертифіката відповідності товару САМЕ посвідчену підписом та печаткою (для юридичних осіб) Учасника.
У складі пропозиції ПП «ОККО-Сервіс» надано у файлі:
«Сертифікат № 360-ТР» Сертифікат відповідності на Паливо Дизельне DIESEL, який зареєстровано в реєстрі органу оцінки відповідності за № DIN.00360-24, який не містить посвідчення підписом та печаткою учасника ПП «ОККО-Сервіс».
«Сертифікат № 184 ДСТУ» Сертифікат відповідності на Бензин неетильований 95 Р, який зареєстровано в реєстрі органу оцінки відповідності за № DIN.S.184-24, який не містить посвідчення підписом та печаткою учасника ПП «ОККО-Сервіс».
«Сертифікат № 227» Сертифікат відповідності на Бензин неетильований 95 Р, який зареєстровано в реєстрі органу оцінки відповідності за № DIN.00227-24, який не містить посвідчення підписом та печаткою учасника ПП «ОККО-Сервіс».
«Сертифікат № 227» Сертифікат відповідності на Паливо дизельне DIESEL, який зареєстровано в реєстрі органу оцінки відповідності за № DIN.S.297-24 який не містить посвідчення підписом та печаткою учасника ПП «ОККО-Сервіс».
Замовником у Додатку № 1 до ТД встановлено вимоги до реквізитів сертифіката відповідності на Товар, зокрема - посвідчення таких сертифікатів підписом та печаткою (для юридичних осіб) Учасника.
п. 31 Особливостей передбачає, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оскільки, посвідчення сертифікатів на Товар підписом та печаткою передбачено вимогами Додатку № 1 до ТД, як обов’язковий реквізит відповідного нормативного документа якості на Товар, - відсутність таких посвідчень Учасника на сертифікатах на Товар - не може вважатись невідповідністю пропозиції, на яку Замовником може бути надано Учаснику 24 години на усунення, оскільки під невідповідністю не може вважатись відсутність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ПП «ОККО-Сервіс» підлягала відхиленню згідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови тендерної документації

Номер: a7eb1ffbf94a45ebbe2137318113f3c3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-22-000276-a.c1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 04.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.01.2025 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.02.2025 09:18
Дата виконання рішення Замовником: 11.02.2025 05:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення АМКУ від 28.01.2025 № 1207-р/пк-пз внесені слідуючі зміни в тендерну документацію: 1. Внесені зміни п.4 додатку 1. 2. Внесені зміни п.7 додатку 1. 3. Вилучено пункти 9 та 10 додатку 1, Рышення АМКУ виконано.
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c1298735ddf742a1a465d9a457c8cfad
Заголовок пункту скарги: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників АЗС у м. Кропивницький у кількості САМЕ: не менше 5 (п’яти) АЗС та не менше 3 АЗС в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б) та наявності партнерських договорів САМЕ на обслуговування талонів/скетч-карток Учасника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:



1.1. В Додатку № 1 до ТД та Додатку 2 до ТД, Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників АЗС у м. Кропивницький у кількості САМЕ: не менше 5 (п’ять) АЗС та не менше 3 АЗС в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б) та наявності партнерських договорів САМЕ на обслуговування талонів/скетч-карток Учасника:

«4. Довідка щодо мережі заправних станцій та місць їх розташування з зазначенням марки пального, яке відпускається на даних заправних станціях, а також копії договорів щодо використання АЗС. До розгляду будуть допущенні пропозиції учасників, що мають мережу АЗС на умовах користування або партнерські у місті Кропивницький (не менше 5 (п’ять) (з повним асортиментом пального – бензин А95, дизельне пальне, нафтовий газ скраплений) та не менше 3 АЗС (з повним асортиментом пального – бензин А95, дизельне пальне, нафтовий газ скраплений) в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).»

«7. У випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування талонів/скетч-карток Учасника, останній повинен надати гарантійний лист від партнерів, які здійснюють обслуговування зазначених талонів/скетч-карток та на якій підставі, на ім’я замовника щодо гарантійних зобов’язань пов’язаних з поставкою товару в зазначених об’ємах.»

«1.1. Пальне надається в талонах/скретч-картах «по Україні». До розгляду будуть допущенні пропозиції учасників, що мають мережу АЗС на умовах користування/оренди або партнерські у місті Кропивницький (не менше 5 (п’ять) (з повним асортиментом пального – бензин А95, дизельне пальне, нафтовий газ скраплений) та не менше 3 АЗС (з повним асортиментом пального – бензин А95, дизельне пальне, нафтовий газ скраплений) в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).»


Дискримінаційна вимога в частині обмеження кількості наявних АЗС Учасника

Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника у місті Кропивницький (не менше 5 (п’ять) ТА в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б) - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Місце знаходження Замовника: вул. Садова, буд.88 Б , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, 25009.

Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
При цьому, зазначена мережа АЗС не має АЗС у кількості САМЕ у місті Кропивницький (не менше 5 (п’ять) ТА не менше 3 АЗС в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б), але при цьому має 2 (дві) АЗС у місті Кропивницький, одна з яких знаходиться в межах 5 км від місцезнаходження Замовника:
- вулиця Полтавська, 69А, місто Кропивницький (стара назва міста - Кіровоград), Кіровоградська область, 25000 - 1 (одна) АЗС на відстані 4,4 км до Замовника;
- вулиця Салтикова Щедрина, 1Б, місто Кропивницький (стара назва міста - Кіровоград), Кіровоградська область, 25000
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС у місті Кропивницький (не менше 5 (п’ять) ТА не менше 3 АЗС в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б), оскільки такою вимогою встановлює умови, що суперечать п. 29 Особливостей в частині встановлення кваліфікаційного критерію до учасників – наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС у м. Кропивницький САМЕ у кількості не менше 5 (п’ять) АЗС та не менше 3 АЗС в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).

Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автотранспорту в партнерській мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами:

АЗС БРСМ-нафта: вулиця Полтавська, 69А, місто Кропивницький (стара назва міста - Кіровоград), Кіровоградська область, 25000

АЗС БРСМ-нафта: вулиця Салтикова Щедрина, 1Б, місто Кропивницький (стара назва міста - Кіровоград), Кіровоградська область, 25000


Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази учасника:
- АЗС у м. Кропивницький: не менше 5 (п’ять) АЗС та не менше 3 АЗС в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б).

Дискримінаційна вимога в частині наявності партнерських договорів САМЕ на обслуговування талонів/скетч-карток Учасника

В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність партнерських договорів саме на обслуговування талонів/скетч-карток Учасника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талонів/скетч-карток, емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС БРСМ-нафта є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-Нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-Нафта, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Також звертаємо увагу, що предметом партнерського договору Скаржника є передача Покупцю Продавцем бланків-дозволів (талонів), які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов'язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання паливно-мастильних матеріалів. Укладений між Скаржником та партнером Договір, за своєю правовою природою, є договором купівлі-продажу бланків-дозволів для отоварення ПММ (укладений згідно вимог ст.ст. 655-656 Цивільного кодексу України).
Звертаємо увагу, що ст. 627 Цивільного кодексу України передбачає свободу укладення договору, оскільки відповідно до статті 6 ЦК, - сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Також у партнерському договорі визначено, що талона на придбання ПММ, які введено в обіг мережею АЗС БРСМ-нафта, містить встановлену Продавцем (тобто, партнером Скаржнкика) форму, зміст, ступінь захисту, строк дії, порядковий номер, тощо, та дозволяє його пред’явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ відповідного найменування, марки та у кількості, що зазначені у ньому. Бланк-дозвіл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором.
Враховуючи вищезазначене, Скаржник не має паливних талонів власного зразка, а здійснює продаж вже емітованих мережею АЗС талонів, що свідчить про дискримінаційну вимогу тендерної документації в частині умови «7. У випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування талонів/скетч-карток Учасника, останній повинен надати гарантійний лист від партнерів, які здійснюють обслуговування зазначених талонів/скетч-карток та на якій підставі, на ім’я замовника щодо гарантійних зобов’язань пов’язаних з поставкою товару в зазначених об’ємах.»

Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: da99a0c41526472da738d4d26cebfe05
Заголовок пункту скарги: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику Копія сертифіката якості на запропонований товар, Сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.2. В Додатку № 1 до ТД: Замовником встановлено вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику Копія сертифіката якості на запропонований товар, Сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару:

«9. Копія сертифіката якості на запропонований товар, посвідчену підписом та печаткою (для юридичних осіб) Учасника.
10. Сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, посвідчену підписом та печаткою (для юридичних осіб) Учасника.»

Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності у учасників на підтвердження якості палива ОКРЕМО визначений перелік документів, серед яких зокрема:
- сертифікат про походження товару або декларація про походження товару;
- сертифіката якості на запропонований товар.

Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки такі документи визначають до палива іноземного походження.
Документи, що підтверджують країну походження товару (згідно Митного кодексу України), є:
- сертифікат про походження товару;
- засвідчена декларація про походження товару;
- декларація про походження товару;
- сертифікат про регіональне найменування товару.

Країна походження товару заявляється (декларується) органу фіскальної служби шляхом подання оригіналів документів про походження товару (ч. 2 ст. 43 Митного кодексу України).
Сертифікат про походження товару - це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом даної країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару (ч. 3 ст. 43 МКУ).
Засвідчена декларація про походження товару - це декларація про походження товару, засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями (ч. 5 ст. 43 МКУ).

Звертаємо увагу Комісії, що згідно ч. 2 статті 42 Митного кодексу України: Документи, які підтверджують країну походження товару, не вимагаються в разі, якщо:
1) товари, що переміщуються через митний кордон України, не підлягають письмовому декларуванню відповідно до Митного кодексу України.
Товар, який пропонує Скаржник, вироблено в Україні, походження України, та не переміщуються через митний кордон України, а отже не передбачено отримання відповідних вищеперелічених документів ПОХОДЖЕННЯ товару згідно Митного кодексу України.
Звертаємо увагу, що Скаржник планує запропонувати Замовнику відпуск Товару через мережу АЗС БРСМ-нафта, яке відпускає паливо державного виробництва (виробник ПАТ «УКРТАТНАФТА», ЄДРПОУ 00152307, юридична адреса: 39610, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Свіштовська, 3), а отже не може виконати вимогу в частині надання документів, що підтверджує країну походження товару (згідно чинного законодавства України – видаються на паливо виключно іноземного походження).
Скаржник може надати на підтвердження відповдіності Товару вимогам щодо якості: сертифікат відповідності, паспорт якості та декларацію про відповідність.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі є - Закупівля товару «за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти(бензин А-95, дизельне пальне, нафтовий газ скраплений (LPG))».
Національним стандартом до Дизельного палива визначено відповідність його стандартам ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО.Технічні умови" та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.

На відповідність національним стандартом запропонованого Скаржником Дизельного палива, останній може надати:
- сертифікат відповідності на Паливо дизельне;
- паспорт якості на Паливо дизельне;
- декларація про відповідність.

Національним стандартом до Дизельного палива визначено відповідність його стандартам ДСТУ 7687:2015 " Бензини автомобільні Євро. Технічні умови" та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.

На відповідність національним стандартом запропонованого Скаржником Бензину А95, останній може надати:
- сертифікат відповідності на Бензин А95;
- паспорт якості на Бензин А95;
- декларація про відповідність Бензину А95.

Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Так само Замовником встановлена умова, яка суперечить п. 29 Особливостей, в частині надання САМЕ сертифікату якості на Товар.
Сертифікат якості на товар і сертифікат відповідності – це документи, які підтверджують відповідність товару вимогам нормативного документу.
Сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника. Вимоги до оформлення і змісту сертифікату відповідності регламентовані окремими нормативними документами. Наразі це ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг» (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT).
В той час, як Сертифікат якості видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару. Вимоги до його оформлення і змісту можуть бути викладені в нормативному документі на продукцію/товар (це стосується деяких харчових продуктів, продукції металургії, тощо), але досить часто вони взагалі відсутні. Навіть назва документу «сертифікат якості» не є усталеною. Він може називатись, наприклад «свідоцтво про якість», «посвідчення про якість», тощо.
Скаржник може надати на підтвердження відповдіності Товару вимогам щодо якості: сертифікат відповідності, паспорт якості та декларацію про відповідність.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі є - Закупівля товару «за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти(бензин А-95, дизельне пальне, нафтовий газ скраплений (LPG))».
На відповідність національним стандартам, Скаржник може надати насутпні документи якості:
- сертифікат відповідності;
- паспорт якості;
- декларація про відповідність.

Отже, з урахуванням вимоги в частині надання учасниками САМЕ сертифікату якості на Товар, що є предметом закупівлі, а саме: бензин А-95, дизельне пальне, нафтовий газ скраплений (LPG) - носить обмежувальний та дискримінаційний характер, оскільки Скаржник може надати на сертифікат відповідності та паспорт якості.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА

Номер: bb53a344b6b042d9b47abf8b3ac14293
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-22-000276-a.b2
Назва: СКАРГА
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.02.2025 16:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2025 17:33
Дата виконання рішення Замовником: 08.03.2025 05:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення АМКУ №3314-р-пк/пз від 04.03.2025р виконано Відмінено скасування тендера «UAUA-2025-01-22-000276-a»
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b13073cf50f94562af35833080e678a9
Заголовок пункту скарги: Неправомірна відміна закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Скаржником ТОВ «ТД «ІФС» було подано Скаргу на умови тендерної документації, за результатом розгляду якої на виконання Рішення Комісії №1207-р/пк-пз від 28.01.2025 було внесено зміни до тендерної документації, що надає право Скаржнику взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
При цьому, Замовником в період подання пропозицій було відмінено процедуру закупівлі згідно пп. 2 п. 50 Особливостей.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки.
Згідно Протоколу про відміну відкритих торгів з особливостями від 13.02.2025 року (далі – Оскаржуване рішення) про відміну процедури закупівлі:

Керуючись вимогами статті 11 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з метою відміни тендеру «UA-2024-07-30-000234-a» та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених частиною 7 статті 31 Закону
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відмінити тендер «UAUA-2025-01-22-000276-a» з підстави, що передбачена згідно згідно частини 2 статті 32 Закону, а саме:
«неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: неможливість виправити вартість торгів та кількість товару»
2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог частини 7 статті 32 Закону.

Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки.
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі, зважаючи, зокрема, на наступне:

По-перше, Замовником зазначено підставу відміни закупівлі, посилаючись на ч.2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», що є порушенням законодавства, оскільки закупівля проводиться відповідно до Особливостей, а отже і підстави відміни закупівлі мають бути застосовані ті, перелік яких наведено в пункті 50 Особливостей.

По-друге:
В пункті 50 Особливостей визначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.

Звертаємо увагу, що згідно предметом відповідної процедури закупівлі є ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти(бензин А-95, дизельне пальне, нафтовий газ скраплений (LPG) у кількості:
Бензин А-95 – 1 000 л.,
дизельне паливо – 5 000 л.,
нафтовий газ скраплений (LPG) – 750 л.

Також, згідно Проекту договору згідно Додатку № 4 до тендерної документації, опублікованого Замовником, істотними умовами проекту договору передбачено зміну істотних умов, серед яких кількість згідно Розділу 11. Порядок зміни умов договору, а отже у Замовника наявна можливість зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. У разі збільшення обсягу закупівлі Замовник має право провести додаткову процедуру закупівлі.
А отже, у Замовника була наявна можливість закінчити відповідну процедуру закупівлі та придбати паливо у меншій кількості, ніж оголошено у процедурі відкритих торгів за ідентифікатором № UA-2025-01-22-000276-a або оголосити додаткову закупівлю, у разі, якщо його потреба є більшою, ніж закуповується в цій закупівлі.
Крім того, замовник відмінив процедуру закупівлі на етапі подання пропозицій, тобто в той момент, коли він мав можливість внести зміни в оголошення про проведення закупівлі та в умови тендерної документації в частині кількості товару.

Всупереч нормам законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником було прийняте Оскаржуване рішення та відмінено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2025-01-22-000276-a з підстави неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель


Отже, Замовник зазначає у Оскаржуваному рішенні підставу відміни процедури закупівлі, яка не може вважатись як правомірна, оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням норм Особливостей, не передбачена підстава для відміни відкритих торгів у зв’язку зі неможливістю виправити вартість торгів та кількість товару.

Не бажання Замовника закінчення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями після виключення дискримінаційних умов тендерної документації НЕ МОЖЕ ВВАЖАТИСЬ неможливістю виправити вартість торгів та кількість товару з урахуванням підстава для відміни відкритих торгів у зв’язку зі «зміною кількості Товару».

Замовник жодним чином не обґрунтовує своє рішення згідно Протоколу від 13.02.2025 року в частині неможливосты усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

Виходячи з Протоколу відміни закупівлі, Замовник не долучив жодного доказу (документів та інформації), які б свідчили про неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Більш того, дії Уповноваженої особи Замовника суперечать обґрунтуванню прийнятого рішення, яке оскаржується у відповідній Скарзі, оскільки суперечать підставам відміни процедури закупівлі згідно п. 50 Особливостей.

Згідно п. 50 Особливостей, У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення та описом таких порушень.


Отже, Замовник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни процедури відкритих торгів з підстави неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником порушено вимоги процедури закупівлі з огляду на наступні підстави:

Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та стати переможцем процедури закупівлі, чим порушив права та законні інтереси Скаржника.
Згідно абз. 4 п. 59 Особливостей Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Дата оприлюднення Проколу про відміну процедури закупівлі – 13.02.2025 року.
Дата, до якої Скаржник може оскаржити рішення Замовника - до 24.02.2025 року, 00:00.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)