• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з страхування орендованого майна)

Торги відмінено

474 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 748.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2025 17:41 - 06.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо незаконної дискваліфікації

Номер: 3b1b43eaed6b4d97825c9d9ee1e8fcd9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-21-019649-a.a1
Назва: Скарга щодо незаконної дискваліфікації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.02.2025 14:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.02.2025 11:25
Дата виконання рішення Замовником: 19.03.2025 17:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати Рішення від 13.02.2025 № 80
Автор: ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", Андрій Горельцев +380674033980 ag1105@ukr.net http://ultra-insure.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cf51e4fc80714333a7d2df6215588ab0
Заголовок пункту скарги: 13.02.2025 року Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 13.02.2025 року Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме з тих підстав, що Скаржник надав сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDТ) інші ніж ті, що вимагалися замовником відповідно до Додатку 2 та Додатку 7 до Тендерної документації.
Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено у Протокольному рішенні (протокол) № 80 уповноваженої особи Замовника (далі – Рішення), яке 13.02.2025 р. о 16:16 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
Зазначені дії порушують права і законні інтереси Скаржника в першу чергу як потенційного переможця.
Згідно абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Як вже було зазначено вище, оскаржуваним Рішенням Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з тих підстав, що Скаржником не було надано сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDТ).
Згідно абз. 1 п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником не було надано Скаржнику строк для усунення невідповідностей, чим грубо порушено абз. 1 п. 43 Особливостей.
Тому, на переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення Замовника є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству і порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як потенційного переможця щодо даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника