-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з страхування орендованого майна)
Торги відмінено
474 800.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 748.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 748.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2025 17:41 - 06.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо незаконної дискваліфікації
Номер:
3b1b43eaed6b4d97825c9d9ee1e8fcd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-21-019649-a.a1
Назва:
Скарга щодо незаконної дискваліфікації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол про відхилення Страхування майна № 80.docx 13.02.2025 18:54
- Скарга в АМКУ - ДУ ЦОП НПУ.pdf 13.02.2025 18:54
- Скарга в АМКУ - ДУ ЦОП НПУ.pdf.p7s 13.02.2025 18:54
- Скарга в АМКУ - ДУ ЦОП НПУ.docx 13.02.2025 18:54
- sign.p7s 13.02.2025 18:55
- Рішення від 17.02.2025 № 2318.pdf 17.02.2025 14:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.02.2025 № 2799.pdf 25.02.2025 12:15
- Рішення від 24.02.2025 № 2799.pdf 27.02.2025 11:25
- Заперечення Скарги (Страхові послуги орендованого майна).docx 19.02.2025 16:56
- Заперечення Скарги № 3294-2025 від 19.02.2025.pdf 19.02.2025 16:56
- Протокол про скасування рішення Страхові послуги № 304.docx 19.03.2025 17:10
- Протокол про скасування рішення Страхові послуги № 304.docx 19.03.2025 17:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2025 19:02
Дата розгляду скарги:
24.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2025 14:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.02.2025 11:25
Дата виконання рішення Замовником:
19.03.2025 17:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення від 13.02.2025 № 80
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cf51e4fc80714333a7d2df6215588ab0
Заголовок пункту скарги:
13.02.2025 року Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
13.02.2025 року Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме з тих підстав, що Скаржник надав сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDТ) інші ніж ті, що вимагалися замовником відповідно до Додатку 2 та Додатку 7 до Тендерної документації.
Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено у Протокольному рішенні (протокол) № 80 уповноваженої особи Замовника (далі – Рішення), яке 13.02.2025 р. о 16:16 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
Зазначені дії порушують права і законні інтереси Скаржника в першу чергу як потенційного переможця.
Згідно абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Як вже було зазначено вище, оскаржуваним Рішенням Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з тих підстав, що Скаржником не було надано сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDТ).
Згідно абз. 1 п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником не було надано Скаржнику строк для усунення невідповідностей, чим грубо порушено абз. 1 п. 43 Особливостей.
Тому, на переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення Замовника є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству і порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як потенційного переможця щодо даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено у Протокольному рішенні (протокол) № 80 уповноваженої особи Замовника (далі – Рішення), яке 13.02.2025 р. о 16:16 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
Зазначені дії порушують права і законні інтереси Скаржника в першу чергу як потенційного переможця.
Згідно абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Як вже було зазначено вище, оскаржуваним Рішенням Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з тих підстав, що Скаржником не було надано сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDТ).
Згідно абз. 1 п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником не було надано Скаржнику строк для усунення невідповідностей, чим грубо порушено абз. 1 п. 43 Особливостей.
Тому, на переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення Замовника є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству і порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як потенційного переможця щодо даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
1. Протокольне рішення № 80 уповноваженої особи Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» від 13.02.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
Протокол про відхилення Страхування майна № 80.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; Зобов’язати Державну установу «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» скасувати протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника № 80 від 13.02.2025 р. про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.