-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Будівельні товари)
Будівельні товари
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 165 робочих днів
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2025 17:18 - 26.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
fc316f73947f41368a2772c5f5b0c4be
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-21-019401-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
ТОВ ТЕНДЕР ПРО приймає участь в тендерній закупівлі UA-2025-01-21-019401-a де Замовником є Головне управління Національної поліції у місті Києві. За результатами розгляду Замовником пропозиції Скаржника (ТОВ «ТЕНДЕР ПРО») його тендерну пропозицію було відхиллено та опубліковано протокол рішення Уповноваженої особи Замовника. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та звертається до Органу Оскарження з скаргою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до Антимонопольного комітету України_18_02_2025_ТОВ ТЕНДЕР ПРО.pdf 18.02.2025 15:06
- sign.p7s 18.02.2025 15:07
- Рішення від 20.02.2025 № 2618.pdf 20.02.2025 15:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2025 № 3131.pdf 03.03.2025 11:16
- рішення від 28.02.2025 № 3131.pdf 05.03.2025 12:20
- BRN3C2AF4C024A5_0000005636.pdf 27.02.2025 18:06
- Надання відповіді в АМКУ.docx 27.02.2025 18:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 15:42
Дата розгляду скарги:
28.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.02.2025 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.03.2025 12:20
Дата виконання рішення Замовником:
14.03.2025 17:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник погоджується з рішенням АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b2ca834997a64019a6ff71babc8f0248
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В документі «ПРОТОКОЛ №1 про відхилення тендерної пропозиції уповноваженою особою ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У М. КИЄВІ» вказано наступне: «Відповідно до умов документації учасник повинен надати заповнену порівняльну таблицю у складі тендерної пропозиції. ТОВ «ТЕНДЕР ПРО» у складі тендерної пропозиції завантажив документ «Технічна специфікація_порівняльна таблиця.pdf» який містить наступну інформацію:
- Відповідно до п. 8 таблиці учасником запропоновано «Клей для плитки Polimin P-24 Elastic еластичний C2TE (сірий) 25 кг» та зазначив технічні характеристики «тепература нанесенна від +5 до +40 градусів, для сухих і вологих приміщень,» та відповідно до інформації в мережі інтернет зазначена характеристика запропонованого товару тепература нанесенна від +5 до +30 градусів, для сухих і вологих приміщень».
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕНДЕР ПРО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
Отже, уповноважена особа для перевірки відповідності запропонованого товару до вимог тендерної документації зверталась «до мережі інтернет» без чіткого обґрунтування до яких саме джерел в мережі інтернет було звернення, яким чином воно було оформлене та без оголошення результатів такого звертання. Оцінка тендерної пропозиції, яка здійснена вказаним способом не відповідає положенням п. 42 Особливостей та і самій тендерній документації (Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції). В п. 42 Особливостей вказано: «42. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/
переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.»
Скаржник повідомляє, що «мережа інтернет» не є органом державної влади та/або підприємством (установою, організацією) яке має підтверджену компетенцію, та інформація отримана з «мережі інтернет» не може бути визнана Замовником як достовірна.
Таким чином, уповноважена особа неправомірно відхилила тендерну пропозицію скаржника, порушуючи вимоги п. 42 Особливостей та розділу 5 тендерної документації, звертаючись за підтвердженням інформації до джерел, які не відповідають вимогам п. 42 Особливостей та тендерної документації.
- Відповідно до п. 8 таблиці учасником запропоновано «Клей для плитки Polimin P-24 Elastic еластичний C2TE (сірий) 25 кг» та зазначив технічні характеристики «тепература нанесенна від +5 до +40 градусів, для сухих і вологих приміщень,» та відповідно до інформації в мережі інтернет зазначена характеристика запропонованого товару тепература нанесенна від +5 до +30 градусів, для сухих і вологих приміщень».
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕНДЕР ПРО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
Отже, уповноважена особа для перевірки відповідності запропонованого товару до вимог тендерної документації зверталась «до мережі інтернет» без чіткого обґрунтування до яких саме джерел в мережі інтернет було звернення, яким чином воно було оформлене та без оголошення результатів такого звертання. Оцінка тендерної пропозиції, яка здійснена вказаним способом не відповідає положенням п. 42 Особливостей та і самій тендерній документації (Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції). В п. 42 Особливостей вказано: «42. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/
переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.»
Скаржник повідомляє, що «мережа інтернет» не є органом державної влади та/або підприємством (установою, організацією) яке має підтверджену компетенцію, та інформація отримана з «мережі інтернет» не може бути визнана Замовником як достовірна.
Таким чином, уповноважена особа неправомірно відхилила тендерну пропозицію скаржника, порушуючи вимоги п. 42 Особливостей та розділу 5 тендерної документації, звертаючись за підтвердженням інформації до джерел, які не відповідають вимогам п. 42 Особливостей та тендерної документації.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕНДЕР ПРО». 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «ТЕНДЕР ПРО».
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на неправомірне скасування закупівлі
Номер:
ad126d2b5a60484792eaef99ffc4b2bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-21-019401-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірне скасування закупівлі
Скарга:
ТОВ "ТЕНДЕР ПРО" приймає участь у закупівлі UA-2025-01-21-019401-a де Замовником є Головне управління Національної поліції у місті Києві. 14.02.2025 року за результатами розгляду Замовником пропозиції Скаржника (ТОВ «ТЕНДЕР ПРО») його тендерну пропозицію було відхиллено.
Не погодившись з рішення Замовника, Скаржник звертався з скаргою до Органу оскарження та скарга була задоволена рішенням від 28.02.2025 № 3131.
Замовник виконав рішення Органу оскарження, скасував дискваліфікацію Скаржника, але одразу скасував закупівлю та опублікував рішення в системі ПРОЗОРО. Не погоджуючись з рішенням Замовника щодо правомірності скасування закупівлі, Скаржник звертається до Органу оскарження з новою скаргою по даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 31.03.2025 №4961.pdf 03.04.2025 18:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2025 №4961.pdf 01.04.2025 11:54
- Рішення від 24.03.2025 №4464.pdf 24.03.2025 15:15
- sign.p7s 20.03.2025 15:27
- Протокол №1 від 14.03.2025.pdf 20.03.2025 15:27
- Скарга до Антимонопольного комітету України_20_03_2025_ТОВ ТЕНДЕР ПРО.pdf 20.03.2025 15:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2025 15:37
Дата розгляду скарги:
31.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2025 15:16
Дата прийняття рішення по скарзі:
03.04.2025 18:53
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f9a7fd5465394205b534f2e2a6e35701
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне скасування закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
14.02.2025 року за результатами розгляду Замовником пропозиції Скаржника (ТОВ «ТЕНДЕР ПРО») його тендерну пропозицію було відхиллено.
Не погодившись з рішення Замовника, Скаржник звертався з скаргою до Органу оскарження та скарга була задоволена рішенням від 28.02.2025 № 3131.
Замовник виконав рішення Органу оскарження, скасував дискваліфікацію Скаржника, але одразу скасував закупівлю та опублікував рішення в системі ПРОЗОРО.
Не погоджуючись з рішенням Замовника щодо правомірності скасування закупівлі, Скаржник звертається до Органу оскарження з новою скаргою по даній закупівлі. На обґрунтування нашої позиції повідомляємо наступне:
В документі «ПРОТОКОЛ №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У М. КИЄВІ» вказано наступне: «Під час проведення закупівлі біло виявлено порушення. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі не можливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до умов оголошення та тендерної документації строк поставки товарів – до 28.02.2025. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні».
Враховуючи вищевказане, уповноважена особа вважає, що не можливість виконати вимоги тендерної документації щодо постачання товару у строк до 28.05.2025 року є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Скаржник вважає таке твердження безпідставними та надає наступне обґрунтування:
1. В тендерній документації, в Додатку 3 (Технічна специфікація) та Додатку 5 (Проект договору) вказано – строк поставки до 28.02.2025. В п. 10.3. Проекту договору вказано «Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до повного виконання, але не пізніше 31.12.2025 р.»
2. В п. 4 Розділу 6 тендерної документації вказано – «Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів». - Отже строки постачання не є істотними умовами майбутнього договору про закупівлю.
3. В п. 19 Особливостей вказано: «Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань
щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально
підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»;
Отже зміна строку постачання в майбутньому договору не є істотною умовою майбутнього договору виходячи з положень тендерної документації, та може бути змінена шляхом досягнення додаткової угоди щодо нових реальних строків постачання.
Крім того, пропущення терміну постачання відбулось за об’єктивних причин, які підтверджені документально в системі закупівлі - подовження строку розгляду тендерних пропозицій учасників уповноваженою особою та зупинення строків перебігу на час періоду оскарження за скаргою.
Пропущення строків постачання не є порушенням законодавства, яке не можливо виправити, та не є підставою скасування тендеру за положеннями підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Крім того, очевидно у Замовника і далі існує потреба в закупівля товару згідно даної тендерної документації.
Не погодившись з рішення Замовника, Скаржник звертався з скаргою до Органу оскарження та скарга була задоволена рішенням від 28.02.2025 № 3131.
Замовник виконав рішення Органу оскарження, скасував дискваліфікацію Скаржника, але одразу скасував закупівлю та опублікував рішення в системі ПРОЗОРО.
Не погоджуючись з рішенням Замовника щодо правомірності скасування закупівлі, Скаржник звертається до Органу оскарження з новою скаргою по даній закупівлі. На обґрунтування нашої позиції повідомляємо наступне:
В документі «ПРОТОКОЛ №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У М. КИЄВІ» вказано наступне: «Під час проведення закупівлі біло виявлено порушення. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі не можливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до умов оголошення та тендерної документації строк поставки товарів – до 28.02.2025. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні».
Враховуючи вищевказане, уповноважена особа вважає, що не можливість виконати вимоги тендерної документації щодо постачання товару у строк до 28.05.2025 року є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Скаржник вважає таке твердження безпідставними та надає наступне обґрунтування:
1. В тендерній документації, в Додатку 3 (Технічна специфікація) та Додатку 5 (Проект договору) вказано – строк поставки до 28.02.2025. В п. 10.3. Проекту договору вказано «Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до повного виконання, але не пізніше 31.12.2025 р.»
2. В п. 4 Розділу 6 тендерної документації вказано – «Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів». - Отже строки постачання не є істотними умовами майбутнього договору про закупівлю.
3. В п. 19 Особливостей вказано: «Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань
щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально
підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»;
Отже зміна строку постачання в майбутньому договору не є істотною умовою майбутнього договору виходячи з положень тендерної документації, та може бути змінена шляхом досягнення додаткової угоди щодо нових реальних строків постачання.
Крім того, пропущення терміну постачання відбулось за об’єктивних причин, які підтверджені документально в системі закупівлі - подовження строку розгляду тендерних пропозицій учасників уповноваженою особою та зупинення строків перебігу на час періоду оскарження за скаргою.
Пропущення строків постачання не є порушенням законодавства, яке не можливо виправити, та не є підставою скасування тендеру за положеннями підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Крім того, очевидно у Замовника і далі існує потреба в закупівля товару згідно даної тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Протокол №1
-
Повʼязаний документ:
Протокол №1 від 14.03.2025.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується скасування закупівлі UA-2025-01-21-019401-a. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про скасування закупівлі UA-2025-01-21-019401-a.