-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування ліфтів (ремонт та технічне обслуговування ліфтів)
Надання послуг здійснюється за декількома адресами. Місце надання послуг: 01011, м. Київ: вул. Мала Шияновська, 2; провулок Панаса Мирного,5; вул. Михайла Бойчука,11-Б; вул. Маршала Тимошенко, 2-Л. Кількість надання послуг: 9 (дев’ять) послуг, зокрема складається з послуг ремонту та технічного обслуговування 9 (дев’яти) ліфтів, згідно Наказу № 150 від 10.08.2004 Держжитлокомунгоспу України «Перелік послуг з технічного обслуговування ліфтів» (додаток 2 до тендерної документації).
Завершена
434 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 170.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 170.10 UAH
Період оскарження:
21.01.2025 17:10 - 01.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
ecba45ec9d4d4b71a7a1c02e6b8a79f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-21-019290-a.a2
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- договір про закупівлю 12.02.2025 17:02
- скарга 12.02.2025 17:02
- положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів 12.02.2025 17:02
- рішення АМКУ № 1727-р/пк-пз від 05.02.2025 року 12.02.2025 17:02
- довідка про наявність працівників 12.02.2025 17:02
- договір оренди транспорту 12.02.2025 17:02
- договір 52 від 31.12.2024 12.02.2025 17:02
- sign.p7s 12.02.2025 17:05
- рішення від 14.02.2025 № 2260.pdf 14.02.2025 14:43
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2025 № 2725.pdf 24.02.2025 10:32
- рішення від 21.02.2025 № 2725.pdf 26.02.2025 14:45
- 6. Постанова КМУ від 29.12.2021 № 1455 «Про затвердження Порядку встановлення особливого режиму в’їзду і виїзду, обмеження пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також руху т.pdf 18.02.2025 20:01
- 3. ДСТУ EN 130152013 Технічне обслуговування ліфтів і ескалаторів. Норми для інструкцій з технічного обслуговування (EN 130152001+А12008, IDT).pdf 18.02.2025 20:01
- 1. Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затверджено наказом Державного комітету будівництва архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 року № 73.pdf 18.02.2025 20:01
- 5. Постанова КМУ від 08.07.2020 р. № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану».pdf 18.02.2025 20:01
- 4. Порядок встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації, затверджений наказом Міністерства будівництва, архітектури та ЖКГ України від 09.11.2006р. №369.pdf 18.02.2025 20:01
- 2. Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджено наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 року №190.pdf 18.02.2025 20:01
- Пояснення по суті скарги_UA-2025-01-21-019290-a.a2.pdf 18.02.2025 20:01
- Пояснення по суті скарги_UA-2025-01-21-019290-a.a2.docx 18.02.2025 20:01
- Перелік змін до ТД таабо оголошення на підставі рішення органу оскарження від 27.02.2025 р..pdf 27.02.2025 16:57
- ЛИСТ щодо виконання рішення за результатами розгляду скарги_UA-2025-01-21-019290-a.a2.pdf 27.02.2025 16:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.02.2025 17:15
Дата розгляду скарги:
21.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 14:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.02.2025 14:48
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2025 16:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
27.02.2025 року Уповноваженою особою Київського національного університету технологій та дизайну (ЄДРПОУ 02070890) (далі – Замовник/КНУТД), з метою дотримання принципів визначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення уточнень та виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України (далі - орган оскарження) від 21.02.2025р. №2725-р/пк-пз (далі – Рішення), керуючись положеннями пунктів 54 та 67 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості), було внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів на предмет закупівлі послуг: Послуги з технічного обслуговування ліфтів (ремонт та технічне обслуговування ліфтів), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (ID: UA-2025-01-21-019290-a) (далі – Процедура закупівлі), які спрямовані на усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині Рішення органу оскарження, та оприлюднено в електронній системі закупівель в порядку визначеному Законом та Особливостями.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bf14eefa6eed463f8fbae48d635bdaac
Заголовок пункту скарги:
скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
на вимоги тендерної документації
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
579f16a62ee3453d955d7450f465f4fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-21-019290-a.b1
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА на вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- позитивний відгук 26.01.2025 21:25
- скарга 26.01.2025 21:25
- довідка про наявність працівників 26.01.2025 21:25
- Закон Про публічні закупівлі 26.01.2025 21:25
- Наказ№73 від 10.04.2000 26.01.2025 21:25
- договір аналогічний 26.01.2025 21:25
- sign.p7s 26.01.2025 21:27
- рішення від 28.01.2025 № 1264.pdf 28.01.2025 15:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2025 № 1727.pdf 06.02.2025 11:34
- рішення від 05.02.2025 № 1727.pdf 07.02.2025 14:16
- Пояснення по суті скарги UA-2025-01-21-019290-a.b1.pdf 30.01.2025 16:44
- Пояснення по суті скарги_UA-2025-01-21-019290-a.b1.docx 30.01.2025 16:44
- Перелік змін до ТД та оголошення про проведення відкритих торгів від 10.02.2025 р..pdf 10.02.2025 17:54
- ЛИСТ щодо виконання рішення за результатами розгляду скарги_UA-2025-01-21-019290-a.b1.pdf 10.02.2025 17:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.01.2025 21:45
Дата розгляду скарги:
05.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.01.2025 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.02.2025 14:17
Дата виконання рішення Замовником:
10.02.2025 17:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
10.02.2025 року Уповноваженою особою Київського національного університету технологій та дизайну (ЄДРПОУ 02070890) (далі – Замовник/КНУТД), з метою дотримання принципів визначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення уточнень та виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України (далі - орган оскарження) від 05.02.2025р. №1727-р/пк-пз (далі – Рішення), керуючись положеннями пунктів 54 та 67 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості), було внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів на предмет закупівлі послуг: Послуги з технічного обслуговування ліфтів (ремонт та технічне обслуговування ліфтів), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (ID: UA-2025-01-21-019290-a) (далі – Процедура закупівлі), які спрямовані на усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині Рішення органу оскарження, та оприлюднено в електронній системі закупівель в порядку визначеному Законом та Особливостями.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0dc59f3e3b4e44dbac43bb6cbc5661a3
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційні вимоги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА на вимоги тендерної документації
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
внести зміни до тендерної документації