-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт адмінприміщень ГУНП»
Завершена
539 472.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 697.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 697.36 UAH
Період оскарження:
21.01.2025 16:37 - 27.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне обрання переможця
Номер:
b5f59d9523d5486fac057cb1b35b263a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-21-018346-a.b1
Назва:
Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Вимога щодо закупівлі
«Поточний ремонт адмінприміщень ГУНП» (ДК 021:2015 код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
№ UA-2025-01-21-018346-a
1. Невірний розрахунок Договірної ціни, без врахування військового збору
Надана ФОП Лаврів Олег Миколайович Договірна ціна містить невірний розрахунок.
28.11.2024 року Президентом підписано Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану» №4015-IX від 10.10.2024 р. (відомий як: «законопроєкт 11416-д», «про сплату військового збору ФОП», «про підвищення податків»), який зобов’язує ФОП - платників єдиного податку сплачувати військовий збір.
Відповідно із 01 січня 2025 року, ФОПи 3 групи зобов’язані сплачувати військовий збір у розмірі 1% від доходу, сплата якого відбувається у ті самі терміни що і єдиний податок.
Виходячи із наданої ФОП Лаврів Олег Миколайович договірної ціни, відсутній розрахунок військового збору, що в свою чергу вказує на невірний розрахунок Договірної ціни.
Відповідно ФОП Лаврів Олег Миколайович надані невірні розрахунки Договірної ціни, в зв’язку із чим його тендерна пропозиція не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та повинна бути відхилена.
2. Відсутня назва нормативного документи (Настанови) відповідної до якої розрахована Договірна ціна
У наданій ФОП Лаврів Олег Миколайович Договірній ціні міститься графа відповідно до форми, а саме: «Вид договірної ціни тверда» «Визначена згідно Настанови».
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації: «Послуги з поточного ремонту повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду послуг, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.».
ФОП Лаврів Олег Миколайович надано Договірну ціну, у якій не зазначено відповідно до якої Настанови розрахована Договірна ціна, а саме номер Наказу та дата якою затверджена Настанова. Вказане свідчить про порушення ФОП Лаврів Олег Миколайович вимоги передбаченої пунктом «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД, відповідно надані розрахунки надані неправомірно та тендерна пропозиція ФОП Лаврів Олег Миколайович підлягає відхиленню.
3. Невірно застосовано коефіцієнти у розрахунку договірної ціни.
У наданому ФОП Лаврів Олег Миколайович Локальному кошторисі № 1-0-1-1 вказано, що на кошторис діють поправочні коефіцієнти 1,2000 на оплату праці робітників та на машини і механізми, що суперечить умовам технічного завдання і збільшує необґрунтовано витрати.
Окрім того Учасником неправомірно застосовано коефіцієнт 1,15 у пункті 9 Установлення пластикових підвіконних дошок. У відповідності до пункту 1.1.5 Збірника 10 Настанови з визначення вартості будівництва коефіцієнт 1,15 може застосовуватись виключно до лісоматеріалів м’яких порід, а саме модрини. Виходячи із вищезазначеного Учасником неправомірно застосовано коефіцієнт 1,15 до пункту 9 Установлення пластикових підвіконних дошок. Окрім того завищено кількість піни монтажної, а саме вказано 0,13 л хоча відповідно до кошторисної норми повинно бути 0,1249 л.
У відповідності до пункту 1.3 Збірника 11 Настанови з визначення вартості будівництва коефіцієнт 1,15 не може бути застосований до пунктів 36, 42 Локального кошторису № 1-0-1-1.
Окрім того ФОП Лаврів Олег Миколайович не вірно вказав норму робочого часу яка почала діяти з 01.01.2025 р.
Виходячи із вищезазначеного вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Лаврів Олег Миколайович підлягає відхиленню. Просимо Вас провести належну кваліфікацію Учасників та скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Лаврів Олег Миколайович.
Директор
ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» Артем ПУШКАР
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2025-01-21-018346-a.pdf 07.02.2025 19:25
Дата подачі:
07.02.2025 19:26
Вирішення:
Добрий день, щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 36 Податкового кодексу України:
36.1. Податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.
36.2. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором.
36.3. Податковий обов'язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов'язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.
36.4. Виконання податкового обов'язку може здійснюватися платником податків самостійно або за допомогою свого представника чи податкового агента.
36.5. Відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов'язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим Кодексом або законами з питань митної справи.
Таким чином, платник податків самостійно несе відповідальність за нарахування та сплату військового збору та єдиного податку. При цьому нарахування військового збору, єдиного податку, інших податків та зборів, якщо вони не перевищують встановлені законодавством норми, ніяк не впливають на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Тому вимога в цій частині не може бути задоволена.
Умови закупівлі не обмежували учасників зазначати скорочений варіант позначення нормативно-правового документу (Настанови). Тому вимога в цій частині не може бути задоволена.
Настанова з визначення вартості будівництва – наразі діє одна. Кошторисний розрахунок договірної ціни здійснено за допомогою програмного комплексу АС-4 (Рекомендовано Держбудом України, лист №7/7-424 від 17.05.2001р.) (Підтверджено Держбудом України, лист №7/8-490 від 22.04.2004р.), у якому повністю реалізовано всі вимоги Кошторисних Норм України – КНУ: - Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; - Настанова вартості будівництва зі змінами
На Локальний кошторис № 1-0-1-1 розповсюджуються коефіцієнти до норм витрати праці робітників-будівельників, що виконують ремонтно-будівельні роботи у приміщеннях будинків, будівель, які експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів (згідно п.1 Додатку Б до «Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи», застосовується коефіцієнт К=1,2 для урахування впливу умов виконання робіт).
Коефіцієнти 1,15 застосовані ФОП Лаврів О.М. до Окремих видів ремонтно-будівельних робіт, не охоплених збірниками РЕКНр, а технологія їхнього виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель та споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат праці робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин та механізмів коефіцієнту 1,15)
Норма тривалості робочого часу вказана згідно графіка роботи ФОП Лаврів О.М. згідно вимог КЗпП.
Враховуючи викладене, вимога в цій частині так само не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено