-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(ON-RA 215 Шапочка захисна (Рb=0,35) за НК 021:2023:45548 – шапочка для захисту від випромінювання); (ON-RA205 Фартух односторонній хірургічний на липучках XLх110 см (Pb=0,5/0,35) за НК 021:2023:38355 - Фартух для захисту від випромінювання); (ON-RA218 Фартух односторонній на бретелях Комфорт Lх110 см (Pb=0,25/035) за НК 021:2023:38355 - Фартух для захисту від випромінювання); (ON-RА220 Комір захисний великий 7/16-60 см (Рb=0,35) за НК 021:2023: 38358 - Комір для захисту від випромінювання); (Окуляри рентгенозахисні PTG-025 (Pb=0.5 mm) за НК 021:2023:38361- пристосування для захисту очей від випромінювання); ON-RА 300 Чохол для рентгенозахисних комірів за НК 021:2023: 38358 - Комір для захисту від випромінювання) за кодом ДК021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Завершена
300 678.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 503.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 503.39 UAH
Період оскарження:
21.01.2025 15:53 - 26.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
fa0df4a6d3414c8faa6665c73db449f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-21-016543-a.b2
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету,
Ми, ТОВ "Західно-Український центр Медсервіс", офіційний виробник рентгенозахисного одягу в Україні, звертаємося до вас у зв’язку з неправомірним відхиленням нашої тендерної пропозиції в рамках закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі складала 300 678,33 грн, наша пропозиція становила 149 910,28 грн, що майже вдвічі менше від пропозиції іншого учасника – ФОП Трембач Марина Іванівна, чия заявлена вартість склала 299 595,00 грн. При цьому, зазначений учасник не є виробником продукції, що прямо свідчить про завищення вартості закупівлі та на нашу думку можливу змову тендерного комітету з постачальником.
Окрему увагу хочемо звернути на вимогу щодо чохлів для рентгенозахисних комірців. У технічній документації зазначено:
"Чохол для рентгенозахисних комірців – виріб медичного призначення та є засобом особистої гігієни персоналу, пацієнтів та осіб, що супроводжують хворих. Не стерильний. Виготовлений з тканини – спанбонд. Чохол одягається поверх коміра перед його цільовим використанням. Призначений для одноразового використання. Надати необхідні копії сертифікатів якості або паспортів виробника, декларацію про відповідність технічному регламенту."
Закупівля 6 комірців і 6 чохлів (у співвідношенні 1:1) свідчить про навмисне звуження кола потенційних учасників. Адже якби замовник дійсно використовував ці чохли за їхнім функціональним призначенням – для одноразового використання – їхня кількість мала б обчислюватися сотнями чи тисячами. Більше того, виробник "Оніко" у схожих тендерах пропонував дані чохли по 84 грн, тоді як переможець вказав їхню ціну на рівні 300 грн за штуку. Чи не забагато нулів у цій арифметиці? Можливо, наступним етапом розвитку "гігієнічних вимог" стане закупівля одноразових чохлів для унітазів у рентгенкабінетах? Очікуємо на нові творчі ініціативи тендерного комітету, адже, схоже, потенціал у цьому напрямку ще далеко не вичерпаний. Це прямо вказує на можливі корупційні ризики.
Так само ціни, запропоновані ФОП Трембач Мариною Іванівною на інші позиції, перевищують актуальні ціни на сайті американського виробника рентгенозахисного одягу Burlington Medical (https://burmed.com/store). Наразі аналогічні вироби можна придбати за нижчою вартістю, попри те, що Burlington Medical є американським виробником, а вартість робочої сили та матеріалів у США значно вища, ніж в Україні. Водночас ціни, вказані на офіційних сайтах виробників, є ознайомчими або застосовуються для роздрібної торгівлі, тоді як офіційні представники та дилери зазвичай отримують додаткову знижку, яка становить приблизно 20-30%.
Якщо подібний підхід до закупівель є нормою для вашої установи, то виникає логічне питання: як проводилися інші закупівлі? Чи так само завищувалися ціни, чи так само "прописувались" умови під конкретних учасників? Чи так само бюджетні кошти витрачалися неефективно?
Дані дії тендерного комітету порушують принципи добросовісної конкуренції, прозорості та ефективного використання бюджетних коштів, що закріплені у Законі України "Про публічні закупівлі" та суперечать державній політиці щодо раціонального використання фінансів в такий тяжкий для країни час. На нашу думку складається враження, що тендерний комітет або не компетентний у своїй діяльності, або ж умисно створює дискримінаційні умови для проведення закупівель.
Нагадаємо, що аналогічні ситуації вже ставали предметом публічних розслідувань, ігнорування яких призвело до скандалів, на кшталт закупівлі яєць для військових по 17 грн за штуку. Така безвідповідальність підриває довіру до державних органів та шкодить обороноздатності країни.
Важливий аспект: Майже у кожному тендері, де ми беремо участь без кінця відбувається свавілля, ми повинні доводити чому у нас така "аномально низька ціна". Але чому ніхто з тих посередників немає пояснювати чому у них такі аномально ВИСОКІ ціни?
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати результати закупівлі.
2. Здійснити перевірку відповідності вимог тендерної документації чинному законодавству України.
3. Внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог та забезпечення рівноправного доступу всіх виробників рентгенозахисного одягу та провести закупівлю заново згідно чинного законодавства. В подальшому прописуйте вимоги які необхідні при реєстрації рентгензахисного одягу в Україні
4. Виключіть зі складу закупівлі "Чохол для рентгенозахисних комірців" так як взагалі він не відповідає предмету закупівлі, оскільки така продукція не є засобом індивідуального захисту і мала би закуповуватися за іншим кодом класифікатора ДК 021:2015.
5. Передати матеріали щодо даної закупівлі на розгляд компетентних органів, у разі наявності ознак корупційної складової.
У разі відсутності належної реакції на нашу скаргу залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів та громадських організацій з метою забезпечення прозорості тендерних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 07.02.2025 18:40
Дата подачі:
07.02.2025 18:40
Вирішення:
Замовник здійснить перевірку та в подальшій діяльності врахує вимоги учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
9c9dfe1d49ae4c87b582739b533a32a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-21-016543-a.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету,
Ми, ТОВ "Західно-Український центр Медсервіс", офіційний виробник рентгенозахисного одягу в Україні, звертаємося до вас у зв’язку з неправомірним відхиленням нашої тендерної пропозиції в рамках закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі складала 300 678,33 грн, наша пропозиція становила 149 910,28 грн, що майже вдвічі менше від пропозиції іншого учасника – ФОП Трембач Марина Іванівна, чия заявлена вартість склала 299 595,00 грн. При цьому, зазначений учасник не є виробником продукції, що прямо свідчить про завищення вартості закупівлі та на нашу думку можливу змову тендерного комітету з постачальником.
Окрему увагу хочемо звернути на вимогу щодо чохлів для рентгенозахисних комірців. У технічній документації зазначено:
"Чохол для рентгенозахисних комірців – виріб медичного призначення та є засобом особистої гігієни персоналу, пацієнтів та осіб, що супроводжують хворих. Не стерильний. Виготовлений з тканини – спанбонд. Чохол одягається поверх коміра перед його цільовим використанням. Призначений для одноразового використання. Надати необхідні копії сертифікатів якості або паспортів виробника, декларацію про відповідність технічному регламенту."
Закупівля 6 комірців і 6 чохлів (у співвідношенні 1:1) свідчить про навмисне звуження кола потенційних учасників. Адже якби замовник дійсно використовував ці чохли за їхнім функціональним призначенням – для одноразового використання – їхня кількість мала б обчислюватися сотнями чи тисячами. Більше того, виробник "Оніко" у схожих тендерах пропонував дані чохли по 84 грн, тоді як переможець вказав їхню ціну на рівні 300 грн за штуку. Чи не забагато нулів у цій арифметиці? Можливо, наступним етапом розвитку "гігієнічних вимог" стане закупівля одноразових чохлів для унітазів у рентгенкабінетах? Очікуємо на нові творчі ініціативи тендерного комітету, адже, схоже, потенціал у цьому напрямку ще далеко не вичерпаний. Це прямо вказує на можливі корупційні ризики.
Так само ціни, запропоновані ФОП Трембач Мариною Іванівною на інші позиції, перевищують актуальні ціни на сайті американського виробника рентгенозахисного одягу Burlington Medical (https://burmed.com/store). Наразі аналогічні вироби можна придбати за нижчою вартістю, попри те, що Burlington Medical є американським виробником, а вартість робочої сили та матеріалів у США значно вища, ніж в Україні. Водночас ціни, вказані на офіційних сайтах виробників, є ознайомчими або застосовуються для роздрібної торгівлі, тоді як офіційні представники та дилери зазвичай отримують додаткову знижку, яка становить приблизно 20-30%.
Якщо подібний підхід до закупівель є нормою для вашої установи, то виникає логічне питання: як проводилися інші закупівлі? Чи так само завищувалися ціни, чи так само "прописувались" умови під конкретних учасників? Чи так само бюджетні кошти витрачалися неефективно?
Дані дії тендерного комітету порушують принципи добросовісної конкуренції, прозорості та ефективного використання бюджетних коштів, що закріплені у Законі України "Про публічні закупівлі" та суперечать державній політиці щодо раціонального використання фінансів в такий тяжкий для країни час. На нашу думку складається враження, що тендерний комітет або не компетентний у своїй діяльності, або ж умисно створює дискримінаційні умови для проведення закупівель.
Нагадаємо, що аналогічні ситуації вже ставали предметом публічних розслідувань, ігнорування яких призвело до скандалів, на кшталт закупівлі яєць для військових по 17 грн за штуку. Така безвідповідальність підриває довіру до державних органів та шкодить обороноздатності країни.
Важливий аспект: Майже у кожному тендері, де ми беремо участь без кінця відбувається свавілля, ми повинні доводити чому у нас така "аномально низька ціна". Але чому ніхто з тих посередників немає пояснювати чому у них такі аномально ВИСОКІ ціни?
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати результати закупівлі.
2. Здійснити перевірку відповідності вимог тендерної документації чинному законодавству України.
3. Внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог та забезпечення рівноправного доступу всіх виробників рентгенозахисного одягу та провести закупівлю заново згідно чинного законодавства. В подальшому прописуйте вимоги які необхідні при реєстрації рентгензахисного одягу в Україні
4. Виключіть зі складу закупівлі "Чохол для рентгенозахисних комірців" так як взагалі він не відповідає предмету закупівлі, оскільки така продукція не є засобом індивідуального захисту і мала би закуповуватися за іншим кодом класифікатора ДК 021:2015.
5. Передати матеріали щодо даної закупівлі на розгляд компетентних органів, у разі наявності ознак корупційної складової.
У разі відсутності належної реакції на нашу скаргу залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів та громадських організацій з метою забезпечення прозорості тендерних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 07.02.2025 18:38
Дата подачі:
07.02.2025 18:38
Вирішення:
Замовник здійснить перевірку та в подальшій діяльності врахує вимоги учасника
Статус вимоги:
Відхилено