-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень
Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень
Завершена
2 522 666.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 226.67 UAH
мін. крок: 1% або 25 226.67 UAH
Період оскарження:
21.01.2025 16:18 - 12.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень» (Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги)» НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-21-016025-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень» (Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги)». Оголошення було опубліковано 21 січня 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 29 січня 2025 року о 00:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Безпечний шлях «Грізлі»» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Номер:
ea9c08d2e301416fa77ff5061d4a14db
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-21-016025-a.b1
Назва:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень» (Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги)»
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-21-016025-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень» (Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги)».
Оголошення було опубліковано 21 січня 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 29 січня 2025 року о 00:00.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Безпечний шлях «Грізлі»» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 24.01.2025 15:47
- Доказ 5 - Аналогічний досвід.pdf 24.01.2025 15:47
- Доказ 2 - Декларація та договір оренди авто.pdf 24.01.2025 15:47
- Доказ 4 - Фінзвіт за 2024.pdf 24.01.2025 15:47
- Доказ 3 - Радіостанції.pdf 24.01.2025 15:47
- Доказ 1 - Декларація та офіс (чергова частина).pdf 24.01.2025 15:47
- sign.p7s 24.01.2025 15:47
- рішення від 28.01.2025 № 1255.pdf 28.01.2025 16:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.02.2025 № 1669.pdf 05.02.2025 13:10
- рішення від 04.02.2025 № 1669.pdf 06.02.2025 17:28
- Пояснення по суті скарги.pdf 30.01.2025 15:45
- 1. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-02-01-003979-a.pdf 30.01.2025 15:46
- 2. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-02-06-015115-a.pdf 30.01.2025 15:46
- 3. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-02-06-014621-a.pdf 30.01.2025 15:47
- 4. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-02-06-014903-a.pdf 30.01.2025 15:47
- 5. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-02-06-015250-a.pdf 30.01.2025 15:47
- Пояснення по суті скарги.docx 30.01.2025 15:49
- Повідомлення.pdf 30.01.2025 15:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2025 16:25
Дата розгляду скарги:
04.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.01.2025 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.02.2025 17:29
Дата виконання рішення Замовником:
10.02.2025 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1669-р/пк-пз від 04.02.2025 р., керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Зміни до тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону та Особливостей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2d5873e06df44e2b943d00f0b0a034dd
Заголовок пункту скарги:
наявність чергової служби в м. Одеса
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 3 маємо вимогу тендерної документації:
Надати гарантійний лист про наявність цілодобової чергової служби у м. Одесі, до якої надходить інформація від охоронників щодо стану охорони об’єктів.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати чергові частини, групи швидкого реагування, офісне приміщення та власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офіс, чергову частину та власний пульт централізованого нагляду у Одесі та позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі ті особи, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має офісу, груп швидкого реагування, підрозділу охорони та власного пульту централізованого нагляду у Одесі, а має це все у місті Київ, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, знайти відповіде приміщення, залучити партнерів та призначити керівника об’єкту, який буде знаходитись у Львові.
Додатково роз’яснюємо, що пульт централізованого спостереження є програмним забезпеченням і на сьогодні технічні можливості дозволяють приймати та передавати сигнали тривоги на території всієї країни за допомогою мережі Internet та GSM. Тому яка різниця, де він знаходиться, якщо пульт – це фактично комп’ютер з певною програмою.
Тобто Скаржник, маючи пульт централізованого спостереження з черговою частиною у Києві, може передавати інформацію про сигнали тривоги своїм групам, що патрулюють місто Львів за декілька секунд.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
Надати гарантійний лист про наявність цілодобової чергової служби у м. Одесі, до якої надходить інформація від охоронників щодо стану охорони об’єктів.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати чергові частини, групи швидкого реагування, офісне приміщення та власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офіс, чергову частину та власний пульт централізованого нагляду у Одесі та позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі ті особи, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має офісу, груп швидкого реагування, підрозділу охорони та власного пульту централізованого нагляду у Одесі, а має це все у місті Київ, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, знайти відповіде приміщення, залучити партнерів та призначити керівника об’єкту, який буде знаходитись у Львові.
Додатково роз’яснюємо, що пульт централізованого спостереження є програмним забезпеченням і на сьогодні технічні можливості дозволяють приймати та передавати сигнали тривоги на території всієї країни за допомогою мережі Internet та GSM. Тому яка різниця, де він знаходиться, якщо пульт – це фактично комп’ютер з певною програмою.
Тобто Скаржник, маючи пульт централізованого спостереження з черговою частиною у Києві, може передавати інформацію про сигнали тривоги своїм групам, що патрулюють місто Львів за декілька секунд.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
×
-
Назва доказу:
Декларація про провадження господарської діяльності, Витяг з ЄДР, Договір оренди офісу в м. Київ
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - Декларація та офіс (чергова частина).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу: Надати гарантійний лист про наявність цілодобової чергової служби у м. Одесі, до якої надходить інформація від охоронників щодо стану охорони об’єктів.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
874c29df76054d74af9aba20ab0c8f93
Заголовок пункту скарги:
взаємодія Національною поліцією України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 3 маємо вимогу тендерної документації:
Під час надання послуг, передбачених основними завданням охорони, Виконавець повинен забезпечити (у разі необхідності) швидкий виклик представників Національної поліції. Для підтвердження можливості такого виклику у складі пропозиції у відповідності до статті 19 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 № 4616-VI підтвердити взаємодію з правоохоронними органами. На підтвердження даної вимоги учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: угоду та/або спільний протокол та/або меморандум та/або протокол спільних нарад чи консультацій щодо об’єктів, визначених в технічному завданні та/або лист зобов’язання та/або договір про наміри та/або попередній договір тощо).
Дані вимоги є дискримінаційними для Скаржника та обмежують його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Ми, як суб’єкт охоронної діяльності отримали ліцензію на провадження охоронної діяльності та маємо власні потужності для надання охоронних послуг Замовнику – ініціатору. Ми, як Виконавець, не маємо обов’язку залучати інших суб’єктів для надання послуг і тим паче укладати договір, угоду, меморандум з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI: 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Тобто надавач охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Також вище ми зазначали про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати охоронні послуги.
Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право зателефонувати 102, то органи поліції зобов’язані приїхати на виклик та зупинити вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок органів поліції, і немає потреби укладати якісь додаткові договори чи отримувати листи про співпрацю.
Також звертаємо увагу, що договір, угода, меморандум – це двосторонні угоди, тобто друга сторона, а саме Головне управління Національної поліції України в Одеській області – може як погодитися укласти такі угоди, так і відмовитися. Скаржник не має впливу на згоду чи незгоду поліції укласти такий договір співпраці.
Ми маємо ліцензію на провадження господарської діяльності та надавати послуги з охорони, а також орендували спеціалізований транспорт в якості транспорту реагування, тому можемо самостійно надавати послуги реагування і цього достатньо, щоб надавати послуги охорони.
Під час надання послуг, передбачених основними завданням охорони, Виконавець повинен забезпечити (у разі необхідності) швидкий виклик представників Національної поліції. Для підтвердження можливості такого виклику у складі пропозиції у відповідності до статті 19 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 № 4616-VI підтвердити взаємодію з правоохоронними органами. На підтвердження даної вимоги учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: угоду та/або спільний протокол та/або меморандум та/або протокол спільних нарад чи консультацій щодо об’єктів, визначених в технічному завданні та/або лист зобов’язання та/або договір про наміри та/або попередній договір тощо).
Дані вимоги є дискримінаційними для Скаржника та обмежують його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Ми, як суб’єкт охоронної діяльності отримали ліцензію на провадження охоронної діяльності та маємо власні потужності для надання охоронних послуг Замовнику – ініціатору. Ми, як Виконавець, не маємо обов’язку залучати інших суб’єктів для надання послуг і тим паче укладати договір, угоду, меморандум з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI: 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Тобто надавач охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Також вище ми зазначали про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати охоронні послуги.
Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право зателефонувати 102, то органи поліції зобов’язані приїхати на виклик та зупинити вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок органів поліції, і немає потреби укладати якісь додаткові договори чи отримувати листи про співпрацю.
Також звертаємо увагу, що договір, угода, меморандум – це двосторонні угоди, тобто друга сторона, а саме Головне управління Національної поліції України в Одеській області – може як погодитися укласти такі угоди, так і відмовитися. Скаржник не має впливу на згоду чи незгоду поліції укласти такий договір співпраці.
Ми маємо ліцензію на провадження господарської діяльності та надавати послуги з охорони, а також орендували спеціалізований транспорт в якості транспорту реагування, тому можемо самостійно надавати послуги реагування і цього достатньо, щоб надавати послуги охорони.
×
-
Назва доказу:
Декларація про провадження господарської діяльності та Договір оренди транспортних засобів
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2 - Декларація та договір оренди авто.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу: Під час надання послуг, передбачених основними завданням охорони, Виконавець повинен забезпечити (у разі необхідності) швидкий виклик представників Національної поліції. Для підтвердження можливості такого виклику у складі пропозиції у відповідності до статті 19 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 № 4616-VI підтвердити взаємодію з правоохоронними органами. На підтвердження даної вимоги учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: угоду та/або спільний протокол та/або меморандум та/або протокол спільних нарад чи консультацій щодо об’єктів, визначених в технічному завданні та/або лист зобов’язання та/або договір про наміри та/або попередній договір тощо).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
a0b231fd7ebb44959923e2f78b14315a
Заголовок пункту скарги:
аналоговий радіозв’язок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 3 маємо вимогу тендерної документації:
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати підтвердження наявності в Учасника засобів радіотехнічного зв’язку (радіостанцій) – переносні та/або на базі транспортного засобу (транспорту реагування), в кількості не менше зазначеної Учасником кількості транспорту реагування. Надати відомості/інформацію з реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів та/або з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для радіообладнання аналогового радіозв’язку від Українського державного центру радіочастот або його територіальних підрозділів/філій/організацій.
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника та обмежує його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Замовник, встановивши в тендерній документації вимогу про надання відомостей/інформації з реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів та/або з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для радіообладнання аналогового радіозв’язку, що закріплені за транспортом реагування порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, оскільки за такої умови тендерної документації взяти участь у закупівлі зможуть лише ті, учасники, які мають радіообладнання аналогового радіозв’язку.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не обмежується ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг охорони.
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки ТОВ «Безпечний шлях «Грізлі»» не має власних транспортних засобів реагування, але уклав Договір оренди транспортних засобів і може надавати охоронні послуги в частинні реагування. Але Скаржник не може надати скановані копії дозволів на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу аналогового радіозв’язку, оскільки використовує інший вид зв’язку.
Вимога Замовника щодо надання дозволів / відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастот для абонентського радіообладнання аналогового радіозв’язку є дискримінаційною для Скаржника, оскільки на орендованих автомобілях реагування встановлено інше обладнання, бо Скаржник має інший тип обладнання, а саме радіообладнання беспосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку, про що Скаржник надає Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання беспосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку, видані орендодавцю транспорту реагування.
Вимога Замовника щодо радіообладнання аналогового радіозв’язку є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників, оскільки даний тип радіообладнання не передбачений ні Законом України «Про охоронну діяльність», ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими Постановою Кабінету міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими керуються суб’єкти охоронної діяльності. Ці нормативні акти передбачають обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: 1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. З чого робимо висновок, що законодавчо не передбачено обмеження щодо типу радіообладнання - аналогового транкінгового радіозв’язку чи радіообладнання беспосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати підтвердження наявності в Учасника засобів радіотехнічного зв’язку (радіостанцій) – переносні та/або на базі транспортного засобу (транспорту реагування), в кількості не менше зазначеної Учасником кількості транспорту реагування. Надати відомості/інформацію з реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів та/або з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для радіообладнання аналогового радіозв’язку від Українського державного центру радіочастот або його територіальних підрозділів/філій/організацій.
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника та обмежує його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Замовник, встановивши в тендерній документації вимогу про надання відомостей/інформації з реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів та/або з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для радіообладнання аналогового радіозв’язку, що закріплені за транспортом реагування порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, оскільки за такої умови тендерної документації взяти участь у закупівлі зможуть лише ті, учасники, які мають радіообладнання аналогового радіозв’язку.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не обмежується ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг охорони.
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки ТОВ «Безпечний шлях «Грізлі»» не має власних транспортних засобів реагування, але уклав Договір оренди транспортних засобів і може надавати охоронні послуги в частинні реагування. Але Скаржник не може надати скановані копії дозволів на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу аналогового радіозв’язку, оскільки використовує інший вид зв’язку.
Вимога Замовника щодо надання дозволів / відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастот для абонентського радіообладнання аналогового радіозв’язку є дискримінаційною для Скаржника, оскільки на орендованих автомобілях реагування встановлено інше обладнання, бо Скаржник має інший тип обладнання, а саме радіообладнання беспосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку, про що Скаржник надає Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання беспосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку, видані орендодавцю транспорту реагування.
Вимога Замовника щодо радіообладнання аналогового радіозв’язку є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників, оскільки даний тип радіообладнання не передбачений ні Законом України «Про охоронну діяльність», ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими Постановою Кабінету міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими керуються суб’єкти охоронної діяльності. Ці нормативні акти передбачають обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: 1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. З чого робимо висновок, що законодавчо не передбачено обмеження щодо типу радіообладнання - аналогового транкінгового радіозв’язку чи радіообладнання беспосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку.
×
-
Назва доказу:
Договір оренди транспортних засобів, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та Відомості з автоматизованої інформаційної системи
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3 - Радіостанції.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати підтвердження наявності в Учасника засобів радіотехнічного зв’язку (радіостанцій) – переносні та/або на базі транспортного засобу (транспорту реагування), в кількості не менше зазначеної Учасником кількості транспорту реагування. Надати відомості/інформацію з реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів та/або з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для радіообладнання аналогового радіозв’язку від Українського державного центру радіочастот або його територіальних підрозділів/філій/організацій.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
c6b735c7fb0c4c72bcb25f7ee3c51459
Заголовок пункту скарги:
Щодо фінансової звітності за 2023 рік
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно додатку 1 тендерної документації маємо таку вимогу:
Для юридичних осіб: копія фінансової звітності за 2023 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
● балансу підприємства учасника;
● звіту про фінансові результати учасника;
● звіту про рух грошових коштів (у разі наявності);
● декларація (для фізичних осіб).
Надана звітність повинна підтверджувати на кінець звітного періоду обсяг річного доходу (виручки), не менше очікуваної вартості даної закупівлі.
Для фізичних осіб-підприємців: копія декларації або іншого документу, відповідно до якого звітується Учасник за 2023 рік. Надана звітність повинна підтверджувати наявність господарської діяльності в звітному періоді 2023 року.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник був зареєстрований 31.10.2023 року, відповідно за 2023 рік Скаржник не має щорічного доходу у розмірі 99% від вартості закупівлі.
Але протягом 2024 року Скаржником було укладено низку договорів, і відповідно за 2024 рік Скаржник має щорічний дохід у розмірі 99% від вартості закупівлі. Тобто Скаржник має відповідні показники за 2024 рік.
Саме тому просимо внести зміни до документацій та передбачити можливість надання фінансової звітності не за 2023 рік, а за останній звітній період суб’єкта господарювання.
Оскільки якісь суб’єкти господарювання здають фінансову звітність 1 в рік, а хтось щоквартально. Таким чином хтось може надати інформацію про 2023 рік, хтось про 3 квартал 2024 року, хтось за 2024 рік.
Для юридичних осіб: копія фінансової звітності за 2023 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
● балансу підприємства учасника;
● звіту про фінансові результати учасника;
● звіту про рух грошових коштів (у разі наявності);
● декларація (для фізичних осіб).
Надана звітність повинна підтверджувати на кінець звітного періоду обсяг річного доходу (виручки), не менше очікуваної вартості даної закупівлі.
Для фізичних осіб-підприємців: копія декларації або іншого документу, відповідно до якого звітується Учасник за 2023 рік. Надана звітність повинна підтверджувати наявність господарської діяльності в звітному періоді 2023 року.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник був зареєстрований 31.10.2023 року, відповідно за 2023 рік Скаржник не має щорічного доходу у розмірі 99% від вартості закупівлі.
Але протягом 2024 року Скаржником було укладено низку договорів, і відповідно за 2024 рік Скаржник має щорічний дохід у розмірі 99% від вартості закупівлі. Тобто Скаржник має відповідні показники за 2024 рік.
Саме тому просимо внести зміни до документацій та передбачити можливість надання фінансової звітності не за 2023 рік, а за останній звітній період суб’єкта господарювання.
Оскільки якісь суб’єкти господарювання здають фінансову звітність 1 в рік, а хтось щоквартально. Таким чином хтось може надати інформацію про 2023 рік, хтось про 3 квартал 2024 року, хтось за 2024 рік.
×
-
Назва доказу:
Фінзвітність за 2024 рік
-
Повʼязаний документ:
Доказ 4 - Фінзвіт за 2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника передбачити можливість надання фінансової звітності не за 2023 рік, а за останній звітній період Учасника.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
22c489c8c9c44c3aaaa696172139014b
Заголовок пункту скарги:
аналогічний досвід
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації маємо таку вимогу:
1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку за формою 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору).
Форма 1
Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ Найменування замовника за договором Номер та дата договору Сума та обсяг Договору
Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію (-ї) аналогічного (-их) договору (-ів) з усіма додатками до нього (них).
1.2. Учасники надають інформацію та документи у відповідності до одного з наступних варіантів:
1.2.1. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Сума договору повинна бути не менше очікуваної вартості даної закупівлі, а його виконання на момент подання пропозиції повинно складати 100% від суми такого аналогічного договору. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Додатково на підтвердження виконання договору учасники зобов’язані надати документи, що підтверджують факт виконання договору/-ів у повному обсязі, а саме: видаткові накладні, акти прийому-передачі та/або інші документи фінансового характеру, які підтверджують факт виконання договору в повному обсязі, лист-відгук від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору додатково учасники зобов’язані надати пояснення від замовника даного договору щодо причини відсутності опублікованого звіту про виконання договору.
1.2.2. У разі надання аналогічного договору, укладеного із цим же замовником, який здійснює дану процедуру закупівлі, достатньо надати посилання на номер оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу для можливості ідентифікації та самостійного аналізу Замовником результатів виконання робіт (надання послуг) щодо аналогічного договору.
1.2.3. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Сума виконання договору на момент подання тендерної пропозиції повинно складати 100% від суми такого аналогічного договору. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
Аналогічним слід вважати договір (договори) за аналогічним предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (для договорів, зазначених вище у підпунктах 1.2.1 та 1.2.2) або надання послуг з охорони майна/приміщень (-ні) (для договорів, зазначених вище у підпункті 1.2.3), що укладений (-ні) не раніше 2023 року, який передбачає надання подібних за обсягом та складністю послуг, зокрема:
- ведення спостереження за Об'єктом, прилеглої до нього території особисто та за допомогою системи відеоспостереження;
- забезпечення встановленого на Об'єкті контрольно-перепусткового режиму та припинення, в межах наданих законодавством України повноважень, порушень громадського порядку на Об'єкті;
- недопущення несанкціонованого проникнення сторонніх осіб на територію об'єкта;
- контроль за переміщенням товарно-матеріальних цінностей на/з території Об'єкта охорони;
- здійснення адекватного реагування при виникненні позаштатних ситуацій;
- підтримання громадського порядку на території поста охорони;
- контроль за дотриманням заходів пожежної безпеки на Об'єкті;
- ведення службової документації;
- ведення книги в’їзду-виїзду автотранспорту;
- при виїзді автотранспорту засобу оглядати автомобіль;
- виконання обов’язків у відповідності до Інструкції з охорони Об’єкту;
- здійснення технічно грамотної експлуатації (застосування) приладів охоронної та протипожежної сигналізації, мовного оповіщення, засобів керування освітленням, турнікетів, воріт, засобів гасіння пожежі, іншого обладнання, дотримання встановлених правил пожежної безпеки та вимог санітарно-гігієнічних норм на постах охорони.
При цьому аналогічний договір (договори) повинен виконуватись протягом більше, ніж 31 календарний день, а кількість об’єктів (адрес приміщень та/або постів та/або КПП тощо) щодо яких надаються послуги, повинна складати не менше кількості об’єктів, визначених технічним завданням.
Як бачимо, Замовник дуже ретельно описав аналогічний досвід, що це зайняло майже 3 сторінки тендерної документації. Якщо ретельно вчитатися, то замовник слово в слово описує договір із самим собою.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто Закон не визначає додаткових вимог щодо складу і території надання послуг, строку, років виконання, об’єктів охорони, кількості об’єктів, суми договору тощо.
Вимога Замовника щодо аналогічного договору саме з сумую як очікувана вартість закупівлі, із кількістю об’єктів як у Замовника та правами і обов’язками, що прямо перелічені – є дискримінацією і прописано під конкретного учасника, з яким уже співпрацює замовник.
Окремо варто зазначити, щодо вимоги про звіт про укладення договору. Даний документ розроблює і розміщує Замовник, Виконавець за договором не має жодного стосунку до звітів, то чому ми ще маємо звертатися до Замовників і просити пояснення, чому вони не оприлюднили звіт? Ми не є контролюючим або перевіряючим органом, щоб таке запитувати!
Скаржник має виконані аналогічні договори з державними замовниками по коду 7971 за 2024 рік з актами та відгуками, але їх сума є меншою, ніж очікувана вартість цієї закупівлі, також з меншою кількістю об’єктів і відсутністю звіту про договір, і Скаржник вважає, що вони повністю можуть підтвердити успішний аналогічний досвід Скаржника.
1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку за формою 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору).
Форма 1
Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ Найменування замовника за договором Номер та дата договору Сума та обсяг Договору
Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію (-ї) аналогічного (-их) договору (-ів) з усіма додатками до нього (них).
1.2. Учасники надають інформацію та документи у відповідності до одного з наступних варіантів:
1.2.1. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Сума договору повинна бути не менше очікуваної вартості даної закупівлі, а його виконання на момент подання пропозиції повинно складати 100% від суми такого аналогічного договору. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Додатково на підтвердження виконання договору учасники зобов’язані надати документи, що підтверджують факт виконання договору/-ів у повному обсязі, а саме: видаткові накладні, акти прийому-передачі та/або інші документи фінансового характеру, які підтверджують факт виконання договору в повному обсязі, лист-відгук від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору додатково учасники зобов’язані надати пояснення від замовника даного договору щодо причини відсутності опублікованого звіту про виконання договору.
1.2.2. У разі надання аналогічного договору, укладеного із цим же замовником, який здійснює дану процедуру закупівлі, достатньо надати посилання на номер оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу для можливості ідентифікації та самостійного аналізу Замовником результатів виконання робіт (надання послуг) щодо аналогічного договору.
1.2.3. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Сума виконання договору на момент подання тендерної пропозиції повинно складати 100% від суми такого аналогічного договору. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
Аналогічним слід вважати договір (договори) за аналогічним предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (для договорів, зазначених вище у підпунктах 1.2.1 та 1.2.2) або надання послуг з охорони майна/приміщень (-ні) (для договорів, зазначених вище у підпункті 1.2.3), що укладений (-ні) не раніше 2023 року, який передбачає надання подібних за обсягом та складністю послуг, зокрема:
- ведення спостереження за Об'єктом, прилеглої до нього території особисто та за допомогою системи відеоспостереження;
- забезпечення встановленого на Об'єкті контрольно-перепусткового режиму та припинення, в межах наданих законодавством України повноважень, порушень громадського порядку на Об'єкті;
- недопущення несанкціонованого проникнення сторонніх осіб на територію об'єкта;
- контроль за переміщенням товарно-матеріальних цінностей на/з території Об'єкта охорони;
- здійснення адекватного реагування при виникненні позаштатних ситуацій;
- підтримання громадського порядку на території поста охорони;
- контроль за дотриманням заходів пожежної безпеки на Об'єкті;
- ведення службової документації;
- ведення книги в’їзду-виїзду автотранспорту;
- при виїзді автотранспорту засобу оглядати автомобіль;
- виконання обов’язків у відповідності до Інструкції з охорони Об’єкту;
- здійснення технічно грамотної експлуатації (застосування) приладів охоронної та протипожежної сигналізації, мовного оповіщення, засобів керування освітленням, турнікетів, воріт, засобів гасіння пожежі, іншого обладнання, дотримання встановлених правил пожежної безпеки та вимог санітарно-гігієнічних норм на постах охорони.
При цьому аналогічний договір (договори) повинен виконуватись протягом більше, ніж 31 календарний день, а кількість об’єктів (адрес приміщень та/або постів та/або КПП тощо) щодо яких надаються послуги, повинна складати не менше кількості об’єктів, визначених технічним завданням.
Як бачимо, Замовник дуже ретельно описав аналогічний досвід, що це зайняло майже 3 сторінки тендерної документації. Якщо ретельно вчитатися, то замовник слово в слово описує договір із самим собою.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто Закон не визначає додаткових вимог щодо складу і території надання послуг, строку, років виконання, об’єктів охорони, кількості об’єктів, суми договору тощо.
Вимога Замовника щодо аналогічного договору саме з сумую як очікувана вартість закупівлі, із кількістю об’єктів як у Замовника та правами і обов’язками, що прямо перелічені – є дискримінацією і прописано під конкретного учасника, з яким уже співпрацює замовник.
Окремо варто зазначити, щодо вимоги про звіт про укладення договору. Даний документ розроблює і розміщує Замовник, Виконавець за договором не має жодного стосунку до звітів, то чому ми ще маємо звертатися до Замовників і просити пояснення, чому вони не оприлюднили звіт? Ми не є контролюючим або перевіряючим органом, щоб таке запитувати!
Скаржник має виконані аналогічні договори з державними замовниками по коду 7971 за 2024 рік з актами та відгуками, але їх сума є меншою, ніж очікувана вартість цієї закупівлі, також з меншою кількістю об’єктів і відсутністю звіту про договір, і Скаржник вважає, що вони повністю можуть підтвердити успішний аналогічний досвід Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Виконані аналогічні договори за 2024 рік
-
Повʼязаний документ:
Доказ 5 - Аналогічний досвід.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку за формою 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору). Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер та дата договору Сума та обсяг Договору Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію (-ї) аналогічного (-их) договору (-ів) з усіма додатками до нього (них). 1.2. Учасники надають інформацію та документи у відповідності до одного з наступних варіантів: 1.2.1. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Сума договору повинна бути не менше очікуваної вартості даної закупівлі, а його виконання на момент подання пропозиції повинно складати 100% від суми такого аналогічного договору. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Додатково на підтвердження виконання договору учасники зобов’язані надати документи, що підтверджують факт виконання договору/-ів у повному обсязі, а саме: видаткові накладні, акти прийому-передачі та/або інші документи фінансового характеру, які підтверджують факт виконання договору в повному обсязі, лист-відгук від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору додатково учасники зобов’язані надати пояснення від замовника даного договору щодо причини відсутності опублікованого звіту про виконання договору. 1.2.2. У разі надання аналогічного договору, укладеного із цим же замовником, який здійснює дану процедуру закупівлі, достатньо надати посилання на номер оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу для можливості ідентифікації та самостійного аналізу Замовником результатів виконання робіт (надання послуг) щодо аналогічного договору. 1.2.3. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Сума виконання договору на момент подання тендерної пропозиції повинно складати 100% від суми такого аналогічного договору. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. Аналогічним слід вважати договір (договори) за аналогічним предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (для договорів, зазначених вище у підпунктах 1.2.1 та 1.2.2) або надання послуг з охорони майна/приміщень (-ні) (для договорів, зазначених вище у підпункті 1.2.3), що укладений (-ні) не раніше 2023 року, який передбачає надання подібних за обсягом та складністю послуг, зокрема: - ведення спостереження за Об'єктом, прилеглої до нього території особисто та за допомогою системи відеоспостереження; - забезпечення встановленого на Об'єкті контрольно-перепусткового режиму та припинення, в межах наданих законодавством України повноважень, порушень громадського порядку на Об'єкті; - недопущення несанкціонованого проникнення сторонніх осіб на територію об'єкта; - контроль за переміщенням товарно-матеріальних цінностей на/з території Об'єкта охорони; - здійснення адекватного реагування при виникненні позаштатних ситуацій; - підтримання громадського порядку на території поста охорони; - контроль за дотриманням заходів пожежної безпеки на Об'єкті; - ведення службової документації; - ведення книги в’їзду-виїзду автотранспорту; - при виїзді автотранспорту засобу оглядати автомобіль; - виконання обов’язків у відповідності до Інструкції з охорони Об’єкту; - здійснення технічно грамотної експлуатації (застосування) приладів охоронної та протипожежної сигналізації, мовного оповіщення, засобів керування освітленням, турнікетів, воріт, засобів гасіння пожежі, іншого обладнання, дотримання встановлених правил пожежної безпеки та вимог санітарно-гігієнічних норм на постах охорони. При цьому аналогічний договір (договори) повинен виконуватись протягом більше, ніж 31 календарний день, а кількість об’єктів (адрес приміщень та/або постів та/або КПП тощо) щодо яких надаються послуги, повинна складати не менше кількості об’єктів, визначених технічним завданням. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовник, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. прийняти скаргу до розгляду. 2. прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги. 4. зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства.