-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування великогабаритних автотранспортних засобів Пісочинської селищної ради (ДК 021:2015 – 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2025 15:07 - 09.02.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
e58c6b51c5d1479789740f9e0fa28e8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-21-014464-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- метод .pdf 28.01.2025 20:26
- Скарга на умови ПСР у док.doc 28.01.2025 20:26
- АД.pdf 28.01.2025 20:26
- Скарга на умови ПСР у dpf.pdf 28.01.2025 20:26
- Особливості.pdf 28.01.2025 20:26
- Договір.pdf 28.01.2025 20:26
- Накладні.pdf 28.01.2025 20:26
- sign.p7s 28.01.2025 20:27
- Рішення від 30.01.2025 № 1407.pdf 30.01.2025 15:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2025 № 1865.pdf 10.02.2025 11:34
- Рішення від 07.02.2025 № 1865.pdf 11.02.2025 13:39
- Тендерна документація нова редакція.docx 03.02.2025 15:01
- Додаток № 1_.docx 03.02.2025 15:01
- Додаток № 2_.docx 03.02.2025 15:01
- Додаток № 3_.docx 03.02.2025 15:01
- Додаток № 5_.docx 03.02.2025 15:01
- Додаток № 4_.docx 03.02.2025 15:01
- Перелік змін.docx 03.02.2025 15:01
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА.docx 03.02.2025 15:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.01.2025 20:38
Дата розгляду скарги:
07.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.01.2025 15:45
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.02.2025 13:40
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.02.2025 13:40
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
924c3dedf57a48eaa643f2b4ef3cede9
Заголовок пункту скарги:
Пункт щодо обмеження ціни
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо першої дискримінаційної вимоги що встановлена у технічному завданні та оновленому додатку №5
«
У складі пропозиції учасник надає документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) нормо-години (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку), що виданий не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель.
»
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки.
Відповідно до інформації на офіційному веб-сайті ДП Держзовнішінформ за посиланням https://dzi.gov.ua/services/ekspertnyj-vysnovok-vartosti-poslug-robit-prav-intelektualnoyi-vlasnosti/ :
Строк проведення експертизи до 7 робочих днів. У випадку, коли у експертів виникають додаткові питання, строк виконання може бути подовжений, про що обов’язково повідомляється Замовнику. З огляду на зазначене, учасники від дати оголошення закупівлі до дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, а саме до 24.07.2024 00:00 має лише 5 робочих днів а отже виконати вимогу не знаючи про оголошення про закупівлі наперед неможливо. Також звернувшись за номером телефона після подання заявки на отримання довідки, ми отримали відповідь що зазначена довідка буде готуватися не менше 20 (двадцяти!) календарних днів, а отже дану вимогу виконати у такий спосіб у відпущений термін скаржник не може.
Окрім того просимо звернути увагу що
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін (на основі даних інтернет-магазинів та пропозиції постачальника) на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі,відповідно до примірочної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Виходячи з усього зазначеного, немає жодних підстав вимагати від учасника такого документу, оскільки встановити ціну вище за очікувану вартість яка ВЖЕ розрахована за ринковими цінами не можливо, а встановлювати обмеження на вартість закупівлі до нижчої межі Замовник не має права відповідно до пункту 28 пункт Особливостей, а саме наступне речення:
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.»
Окрім цього Замовник не має права обмежувати право учасника надати ціну НИЖЧЕ за ринкову вартість оскільки це також порушує вищезазначений пункт № 28 Особливостей.
«
У складі пропозиції учасник надає документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) нормо-години (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку), що виданий не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель.
»
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки.
Відповідно до інформації на офіційному веб-сайті ДП Держзовнішінформ за посиланням https://dzi.gov.ua/services/ekspertnyj-vysnovok-vartosti-poslug-robit-prav-intelektualnoyi-vlasnosti/ :
Строк проведення експертизи до 7 робочих днів. У випадку, коли у експертів виникають додаткові питання, строк виконання може бути подовжений, про що обов’язково повідомляється Замовнику. З огляду на зазначене, учасники від дати оголошення закупівлі до дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, а саме до 24.07.2024 00:00 має лише 5 робочих днів а отже виконати вимогу не знаючи про оголошення про закупівлі наперед неможливо. Також звернувшись за номером телефона після подання заявки на отримання довідки, ми отримали відповідь що зазначена довідка буде готуватися не менше 20 (двадцяти!) календарних днів, а отже дану вимогу виконати у такий спосіб у відпущений термін скаржник не може.
Окрім того просимо звернути увагу що
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін (на основі даних інтернет-магазинів та пропозиції постачальника) на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі,відповідно до примірочної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Виходячи з усього зазначеного, немає жодних підстав вимагати від учасника такого документу, оскільки встановити ціну вище за очікувану вартість яка ВЖЕ розрахована за ринковими цінами не можливо, а встановлювати обмеження на вартість закупівлі до нижчої межі Замовник не має права відповідно до пункту 28 пункт Особливостей, а саме наступне речення:
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.»
Окрім цього Замовник не має права обмежувати право учасника надати ціну НИЖЧЕ за ринкову вартість оскільки це також порушує вищезазначений пункт № 28 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Особливості
-
Повʼязаний документ:
Особливості.pdf
-
-
Назва доказу:
Досвід 3
-
Повʼязаний документ:
АД.pdf
-
-
Назва доказу:
Довсід 2
-
Повʼязаний документ:
Накладні.pdf
-
-
Назва доказу:
Досвід 1
-
Повʼязаний документ:
Договір.pdf
-
-
Назва доказу:
метод
-
Повʼязаний документ:
метод .pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга у ПДФ
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови ПСР у dpf.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга у ДОК
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови ПСР у док.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c220e4184d284ce597cd7214fe4e88f9
Заголовок пункту скарги:
Пункт щодо незгодженності строків
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Щодо Другої дискримінаційної вимоги що встановлені:
Замовником встановлені певні невідповідності у строках надання послуг та неузгодженності у власних вимогах що перелічені далі:
у технічному завданні та оновленому додатку №5:
«
Виконавець забезпечує надання послуг з ремонту та доставку ТЗ на СТО за власний рахунок протягом 1 години з моменту дзвінка Замовника або його представника, яким було виявлено поломку
»
у технічному завданні та оновленому додатку №5:
«
Учасник в складі пропозиції надає лист яким гарантує надання послуг з ремонту та/або технічного обслуговування ТЗ у строк не більше 2х днів з моменту доставки ТЗ на СТО Виконавця.
»
Та проекті договору
«6.2. Надання послуг здійснюється за зверненням Замовника чи за його попередньою заявкою (по мірі необхідності). Терміни виконання послуг на кожен транспортний засіб не повинен перевищувати 4 (чотирьох) робочих днів з моменту підписання Акту прийому-передачі автомобіля на технічне обслуговування на СТО. Замовлення може надаватись Замовником у письмового вигляді або на електронну адресу Виконавця.»
Зазначена невідповідність не дозволяє Скаржнику чітко зрозуміти в які ж саме терміни має бути надані послуги – 1 годину чи 2 календарних дні чи 4 робочих дні? А відповідно і розрахувати можливість своєї участі у закупівлі, оскільки наприклад існує велика кількість послуг з ремонту які неможливо виконати за одну годину ще й з урахуванням часу на доставку транспорту на адресу СТО.
Також зазначені вимоги не уточнюють і хто саме має доставити транспорт Замовника до СТО Виконавця, що також є нечітко встановленою вимогою яку потім Замовник може трактувати на власний розсуд
Підсумовуючи, ми наголошуємо на тому, що зазначені вимога є дискримінаційними, оскільки одна з них цілком порушує норми діючого законодавства, а іншу виконати може тільки узгоджений учасник якому на надання послуг будуть надавати 2-4 дні а не одну годину.
Замовником встановлені певні невідповідності у строках надання послуг та неузгодженності у власних вимогах що перелічені далі:
у технічному завданні та оновленому додатку №5:
«
Виконавець забезпечує надання послуг з ремонту та доставку ТЗ на СТО за власний рахунок протягом 1 години з моменту дзвінка Замовника або його представника, яким було виявлено поломку
»
у технічному завданні та оновленому додатку №5:
«
Учасник в складі пропозиції надає лист яким гарантує надання послуг з ремонту та/або технічного обслуговування ТЗ у строк не більше 2х днів з моменту доставки ТЗ на СТО Виконавця.
»
Та проекті договору
«6.2. Надання послуг здійснюється за зверненням Замовника чи за його попередньою заявкою (по мірі необхідності). Терміни виконання послуг на кожен транспортний засіб не повинен перевищувати 4 (чотирьох) робочих днів з моменту підписання Акту прийому-передачі автомобіля на технічне обслуговування на СТО. Замовлення може надаватись Замовником у письмового вигляді або на електронну адресу Виконавця.»
Зазначена невідповідність не дозволяє Скаржнику чітко зрозуміти в які ж саме терміни має бути надані послуги – 1 годину чи 2 календарних дні чи 4 робочих дні? А відповідно і розрахувати можливість своєї участі у закупівлі, оскільки наприклад існує велика кількість послуг з ремонту які неможливо виконати за одну годину ще й з урахуванням часу на доставку транспорту на адресу СТО.
Також зазначені вимоги не уточнюють і хто саме має доставити транспорт Замовника до СТО Виконавця, що також є нечітко встановленою вимогою яку потім Замовник може трактувати на власний розсуд
Підсумовуючи, ми наголошуємо на тому, що зазначені вимога є дискримінаційними, оскільки одна з них цілком порушує норми діючого законодавства, а іншу виконати може тільки узгоджений учасник якому на надання послуг будуть надавати 2-4 дні а не одну годину.
×
-
Назва доказу:
Скарга у пдф
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови ПСР у dpf.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства