-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Папір А-4
Торги не відбулися
638 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 388.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 388.00 UAH
Період оскарження:
11.09.2018 11:48 - 23.09.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Технічні показники предмета закупівлі
Номер:
4ed820623ec44ff2b9dc4109ba401b24
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-11-000215-b.b1
Назва:
Технічні показники предмета закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-09-11-000215-b на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7, де Замовником виступає Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області.
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-09-11-000215-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А-4, були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники паперу А-4, Яскравість – не менше 101%. Надати аналог згідно встановленого параметру – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційний параметри до паперу А4, 80 г/м2 та змінити – Яскравість – не менше 95% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2018 17:59
Вирішення:
14.09.2018р. по закупівлі № UA-2018-0-11-000215-b щодо закупівлі Паперу А-4 згідно коду ДК 021:2015 – 30190000-7 на веб-порталі дежавних закупівель ТОВ «Український папір» було розміщене звернення (скарга) щодо виключення дискримінаційних папаметрів до паперу А-4.
Тендерний комітет управління уважно розглянув вказане звернення, на що повідомляємо наступне.
Відповідно до п.29. ч.1 ст. ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляєься та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданиках.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робі, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандарстні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандарстами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на кокретну торговельну марку чи фірму, папент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його похоження або виробника. Уразі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Ваша вимога щодо зміни яскравості паперу А-4 в технічних характеристиках до 95% є необгрунтованою вимогою, оскільки управління успішно щороку закоповує папір А-4 для потреб судів Полтавської області з відповідними технічними характеристиками, що вказані в тендерній документації.
Крім того, для якісного друку судових рішень та зменшення фізичного зносу оргтехніки папір повинен відповідати вимогам, що заявлені у тендерній документації.
А відповідно до абз. 3 ст. 3 Закону, одним із принципів здійснення закупівель – є принцип максимальної економії та ефективності. Таким чином, управління діє в інтересах ефективності та економії коштів Державного бюджету України.
Також варто додати те, що в тендерній документації відсутнє посилання на кокретну торговельну марку чи фірму, папент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його похоження або виробника.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись п.29. ч.1 ст. ст. 1, п.3 ч.2 ст. 22 та абз.3 ст. 3 Закону, тендерний комітет управління діяв в межах, та відповідно до Закону, а вимоги щодо зміни яскравості паперу А-4 до 95% - не можна вважати дискримінаційними, а тому не підолягають задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено