-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування»
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Завершена
2 862 031.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 310.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 310.16 UAH
Період оскарження:
21.01.2025 11:52 - 18.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
f927e2056c4e4fe9a524f4b1f5191ffa
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-21-004193-a.a1
Назва:
скарга
Скарга:
вих. № 203.1
від «21» лютого 2025 року
Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН"
код ЄДРПОУ: 38670934
Адреса: 01033, місто КИЇВ, вулиця ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 61-Б
Замовник: Відділ освіти Бучанської міської ради
код ЄДРПОУ: 34357364
Адреса: 08292, Україна , Київська обл., Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-21-004193-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
21.01.2025 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-01-21-004193-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 26 лютого 2025 00:00.
Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН" (далі - Скаржник), виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі, а саме:
1. Відповідно до пп. 5.4.3. п.5 розділу 3 тендерної документації: Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за НКПВУ учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР,, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом).
Відповідно до п.9 ч.2 ст.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»: В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про зазначення у структурі власності юридичної особи обґрунтованої причини його відсутності.
У разі зміни кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи державна реєстрація змін до відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи проводиться протягом 30 робочих днів з дня виникнення таких змін.
У випадках, встановлених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", до Єдиного державного реєстру вноситься відмітка про можливу недостовірність інформації про кінцевого бенефіціарного власника або структуру власності юридичної особи;
Відповідно до інформації про Скаржника у ЄДР: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: кінцевий бенефіціарний власник відсутній. Причина відсутності кінцевого бенефіціарного власника: жодна фізична особа не володіє часткою 25 і більше відсотків статутного капіталу і не здійснює вирішальний вплив на діяльність товариства (на підтвердження надаємо копію витягу ЄДР).
Вимога про надання витягу ЄДР/виписки ЄДР, в яких буде міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інших документів згідно чинного законодавства, що підтверджують зазначену інформацію розрахована на учасників торгів, в яких вказана інформація про кінцевих бенефіціарних власників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
У скаржника відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника через те, що жодна фізична особа не володіє часткою 25 і більше відсотків статутного капіталу і не здійснює вирішальний вплив на діяльність товариства. Надаємо структуру власності на підтвердження.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2. Відповідно до пп. 5.5. розділу 3 тендерної документації: Документи, які повинен подати замовнику переможець процедури закупівлі: 5.5.2. Довідку, що містить в собі відомості про те що, керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ було засуджено:
-- за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
….
Довідки, зазначені у підпунктах 5.5.2-5.5.3, надаються у формі Витягу (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Скаржник надає до скарги витяг про несудимість, в якому відсутня інформація, що керівника учасника процедури закупівлі, НЕ було засуджено:
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Також варто зазначити, що форма витягу про несудимість (надаємо до скарги), відповідно до порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що затверджена Наказ Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207 (надалі - Порядок) не передбачає вказівки інформації про факти засудження:
-- за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Вказана вимога не узгоджується з вимогами чинного законодавства, в тому числі вищенаведеним Порядком.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
3. Відповідно до п. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації: Вимоги до персоналу Учасника --в Учасника повинен бути в наявності, у точу числі як одна та сама особа :
-- Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату) – не менше 1 особи;
*сертифікат має бути виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України « Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу.
Скаржник буде залучати до виконання робіт інженера консультанта (будівництва) Костенка Анатолія Костянтиновича (додаємо до скарги), проте він отримав сертифікат менше, ніж 3 роки тому.
Вимога про наявність сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з сертифікатом, що виданий не менше 3 років тому, що підтверджується датою видачі сертифікату розрахована на учасників торгів, в яких є вказаний інженер, який має сертифікат, який відповідає вказаним вимогам, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
4. Відповідно до п. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації: вимоги до персоналу Учасника --в Учасника повинен бути в наявності, у точу числі як одна та сама особа:
-- Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
Скаржник має працівника, який має право надавати послуги з інженерно-технічних заходів цивільного захисту та має відповідну кваліфікацію.
Зокрема, Скаржник планує залучити фахівця Каплинського Дмитра Миколайовича, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника №СІ-ІП-00002 від 11.02.2025 року щодо виконання робіт інженерно-будівельного проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Вимога про наявність саме вказаного експерта, а не фахівця розрахована на учасників торгів, в яких наявний саме експерт, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Копія витягу з ЄДР на 7 арк.
2. Копія структури власності на 1 арк.
3. Копія витягу про несудимість на 1 арк.
4. Копія форми витягу про несудимість на 1 арк.
5. Копія сертифікату №CI-00898 на 2 арк.
6. Копія сертифікату № СІ-ІП-00002 на 1 арк.
З повагою,
Директор ТОВ
" АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН» ______________________ Хельбль Андреас
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ред 4.1.docx 21.02.2025 16:47
- 4. Каплинськии_ ІТЗ ЦЗ.pdf 21.02.2025 16:47
- 3. Серт_BG_Костенко_АК_ІКБ_провіднии__копія1.pdf 21.02.2025 16:47
- 2. f515925n86.docx 21.02.2025 16:47
- 2. Витяг про відсутність судимості (4).pdf 21.02.2025 16:47
- 2. Витяг про відсутність судимості (1).p7s 21.02.2025 16:47
- 1. Витяг з ЄДР.pdf 21.02.2025 16:47
- 1. 241003_structure_iC_LLC_.pdf 21.02.2025 16:47
- sign.p7s 21.02.2025 17:01
- рішення від 25.02.2025 № 2818.pdf 25.02.2025 15:54
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2025 № 3392.pdf 06.03.2025 11:47
- рішення від 05.03.2025 № 3392.pdf 10.03.2025 16:48
- Пояснення по скарзі 27.02.2025. ІК ЗОШ 1 - 1 проєкт.pdf 28.02.2025 17:54
- Вихідний_лист_КБ.pdf 28.02.2025 17:55
- витяг з протоколу №1 від 15.01.25.PDF 28.02.2025 17:56
- 34357364_3560709462_SU250212110027.ZS2 28.02.2025 17:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2025 17:14
Дата розгляду скарги:
05.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.02.2025 15:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.03.2025 16:48
Дата виконання рішення Замовником:
13.03.2025 12:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено відповідні зміни до Тендерної документації від 13.03.2025 р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7f2bcbc1ceea4158a5b700eab5e15fd9
Заголовок пункту скарги:
бенефіціар
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пп. 5.4.3. п.5 розділу 3 тендерної документації: Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за НКПВУ учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР,, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом).
Відповідно до п.9 ч.2 ст.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»: В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про зазначення у структурі власності юридичної особи обґрунтованої причини його відсутності.
У разі зміни кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи державна реєстрація змін до відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи проводиться протягом 30 робочих днів з дня виникнення таких змін.
У випадках, встановлених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", до Єдиного державного реєстру вноситься відмітка про можливу недостовірність інформації про кінцевого бенефіціарного власника або структуру власності юридичної особи;
Відповідно до інформації про Скаржника у ЄДР: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: кінцевий бенефіціарний власник відсутній. Причина відсутності кінцевого бенефіціарного власника: жодна фізична особа не володіє часткою 25 і більше відсотків статутного капіталу і не здійснює вирішальний вплив на діяльність товариства (на підтвердження надаємо копію витягу ЄДР).
Вимога про надання витягу ЄДР/виписки ЄДР, в яких буде міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інших документів згідно чинного законодавства, що підтверджують зазначену інформацію розрахована на учасників торгів, в яких вказана інформація про кінцевих бенефіціарних власників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
У скаржника відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника через те, що жодна фізична особа не володіє часткою 25 і більше відсотків статутного капіталу і не здійснює вирішальний вплив на діяльність товариства. Надаємо структуру власності на підтвердження.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідно до п.9 ч.2 ст.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»: В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про зазначення у структурі власності юридичної особи обґрунтованої причини його відсутності.
У разі зміни кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи державна реєстрація змін до відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи проводиться протягом 30 робочих днів з дня виникнення таких змін.
У випадках, встановлених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", до Єдиного державного реєстру вноситься відмітка про можливу недостовірність інформації про кінцевого бенефіціарного власника або структуру власності юридичної особи;
Відповідно до інформації про Скаржника у ЄДР: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: кінцевий бенефіціарний власник відсутній. Причина відсутності кінцевого бенефіціарного власника: жодна фізична особа не володіє часткою 25 і більше відсотків статутного капіталу і не здійснює вирішальний вплив на діяльність товариства (на підтвердження надаємо копію витягу ЄДР).
Вимога про надання витягу ЄДР/виписки ЄДР, в яких буде міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інших документів згідно чинного законодавства, що підтверджують зазначену інформацію розрахована на учасників торгів, в яких вказана інформація про кінцевих бенефіціарних власників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
У скаржника відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника через те, що жодна фізична особа не володіє часткою 25 і більше відсотків статутного капіталу і не здійснює вирішальний вплив на діяльність товариства. Надаємо структуру власності на підтвердження.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
структура
-
Повʼязаний документ:
1. 241003_structure_iC_LLC_.pdf
-
-
Назва доказу:
витяг
-
Повʼязаний документ:
1. Витяг з ЄДР.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
79d2853afc8d4a2b99bee9e7970f3740
Заголовок пункту скарги:
витяг про несудимість
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пп. 5.5. розділу 3 тендерної документації: Документи, які повинен подати замовнику переможець процедури закупівлі: 5.5.2. Довідку, що містить в собі відомості про те що, керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ було засуджено:
-- за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
….
Довідки, зазначені у підпунктах 5.5.2-5.5.3, надаються у формі Витягу (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Скаржник надає до скарги витяг про несудимість, в якому відсутня інформація, що керівника учасника процедури закупівлі, НЕ було засуджено:
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Також варто зазначити, що форма витягу про несудимість (надаємо до скарги), відповідно до порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що затверджена Наказ Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207 (надалі - Порядок) не передбачає вказівки інформації про факти засудження:
-- за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Вказана вимога не узгоджується з вимогами чинного законодавства, в тому числі вищенаведеним Порядком.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
-- за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
….
Довідки, зазначені у підпунктах 5.5.2-5.5.3, надаються у формі Витягу (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Скаржник надає до скарги витяг про несудимість, в якому відсутня інформація, що керівника учасника процедури закупівлі, НЕ було засуджено:
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Також варто зазначити, що форма витягу про несудимість (надаємо до скарги), відповідно до порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що затверджена Наказ Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207 (надалі - Порядок) не передбачає вказівки інформації про факти засудження:
-- за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Вказана вимога не узгоджується з вимогами чинного законодавства, в тому числі вищенаведеним Порядком.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
форма
-
Повʼязаний документ:
2. f515925n86.docx
-
-
Назва доказу:
витяг
-
Повʼязаний документ:
2. Витяг про відсутність судимості (1).p7s
-
-
Назва доказу:
витяг
-
Повʼязаний документ:
2. Витяг про відсутність судимості (4).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
383d1d7e119a4304af4b19bdc49f438b
Заголовок пункту скарги:
сертифікат
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до п. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації: Вимоги до персоналу Учасника --в Учасника повинен бути в наявності, у точу числі як одна та сама особа :
-- Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату) – не менше 1 особи;
*сертифікат має бути виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України « Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу.
Скаржник буде залучати до виконання робіт інженера консультанта (будівництва) Костенка Анатолія Костянтиновича (додаємо до скарги), проте він отримав сертифікат менше, ніж 3 роки тому.
Вимога про наявність сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з сертифікатом, що виданий не менше 3 років тому, що підтверджується датою видачі сертифікату розрахована на учасників торгів, в яких є вказаний інженер, який має сертифікат, який відповідає вказаним вимогам, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
-- Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату) – не менше 1 особи;
*сертифікат має бути виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України « Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу.
Скаржник буде залучати до виконання робіт інженера консультанта (будівництва) Костенка Анатолія Костянтиновича (додаємо до скарги), проте він отримав сертифікат менше, ніж 3 роки тому.
Вимога про наявність сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з сертифікатом, що виданий не менше 3 років тому, що підтверджується датою видачі сертифікату розрахована на учасників торгів, в яких є вказаний інженер, який має сертифікат, який відповідає вказаним вимогам, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
сертифікат
-
Повʼязаний документ:
3. Серт_BG_Костенко_АК_ІКБ_провіднии__копія1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
6dfd12fe3eba49a6b472d7d933508a08
Заголовок пункту скарги:
сертифікат
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до п. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації: вимоги до персоналу Учасника --в Учасника повинен бути в наявності, у точу числі як одна та сама особа:
-- Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
Скаржник має працівника, який має право надавати послуги з інженерно-технічних заходів цивільного захисту та має відповідну кваліфікацію.
Зокрема, Скаржник планує залучити фахівця Каплинського Дмитра Миколайовича, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника №СІ-ІП-00002 від 11.02.2025 року щодо виконання робіт інженерно-будівельного проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Вимога про наявність саме вказаного експерта, а не фахівця розрахована на учасників торгів, в яких наявний саме експерт, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
-- Сертифікований провідний експерт будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту не менше 1 особи.
Скаржник має працівника, який має право надавати послуги з інженерно-технічних заходів цивільного захисту та має відповідну кваліфікацію.
Зокрема, Скаржник планує залучити фахівця Каплинського Дмитра Миколайовича, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника №СІ-ІП-00002 від 11.02.2025 року щодо виконання робіт інженерно-будівельного проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Вимога про наявність саме вказаного експерта, а не фахівця розрахована на учасників торгів, в яких наявний саме експерт, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
сертифікат
-
Повʼязаний документ:
4. Каплинськии_ ІТЗ ЦЗ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.