-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації на об’єктах Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська
Завершена
293 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 469.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 469.00 UAH
Період оскарження:
20.01.2025 19:03 - 05.02.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
29bb94f8c32a4ab5898ed5703b44cfc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-20-019432-a.a3
Назва:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на умови (1).doc 29.01.2025 22:37
- Скарга на умови.pdf 29.01.2025 22:37
- Ліцензійні умови.doc 29.01.2025 22:37
- sign.p7s 29.01.2025 22:39
- рішення від 31.01.2025 № 1480.pdf 31.01.2025 16:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.02.2025 № 1946.pdf 11.02.2025 10:56
- рішення від 10.02.2025 № 1946.pdf 12.02.2025 17:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.01.2025 23:06
Дата розгляду скарги:
10.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.01.2025 16:04
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.02.2025 17:25
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.02.2025 17:25
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
57eaf3c4cd3c41d5a59c85304243a315
Заголовок пункту скарги:
пп. 3.7. п. 3 додатку 4 до тендерної документації. Щодо надання договору для підтвердження можливості здійснювати післягарантійний ремонт обладнання системи протипожежного захисту для підтримки працездатного стану обладнання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пп. 3.7. п. 3 додатку 4 до тендерної документації: Для підтвердження спроможності надання послуг згідно технічного завдання Учасники повинні підтвердити можливість здійснювати післягарантійний ремонт обладнання системи протипожежного захисту для підтримки працездатного стану обладнання на об’єктах Замовника. На підтвердження такої можливості надати в складі пропозиції договір, укладений з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальник(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) на здійснення післягарантійного ремонту обладнання, яке встановлене на об’єктах Замовника.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення договір, укладений з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальник(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) на здійснення післягарантійного ремонту обладнання, яке встановлене на об’єктах Замовника.
На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Скаржник має можливість здійснювати післягарантійний ремонт обладнання системи протипожежного захисту для підтримки працездатного стану обладнання на об’єктах Замовника і без оскаржуваних документів. Наявність таких документів жодним чином не впливають на можливість надання послуг.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення договір, укладений з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальник(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) на здійснення післягарантійного ремонту обладнання, яке встановлене на об’єктах Замовника.
На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Скаржник має можливість здійснювати післягарантійний ремонт обладнання системи протипожежного захисту для підтримки працездатного стану обладнання на об’єктах Замовника і без оскаржуваних документів. Наявність таких документів жодним чином не впливають на можливість надання послуг.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
3e660e59f0894049b8bf48c08b17de34
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-20-019432-a.a2
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1,2,3,4,5,7 ліцензійні умови.doc 24.01.2025 21:23
- 5. Дод1 табл4.14 Сертифікат.pdf 24.01.2025 21:23
- Скарга до АМКУ.pdf 24.01.2025 21:23
- 7.Додаток 1 Технічна специфікація (6) (1).docx 24.01.2025 21:23
- 6. закон.doc 24.01.2025 21:23
- Скарга до АМКУ.doc 24.01.2025 21:23
- sign.p7s 24.01.2025 21:26
- Рішення від 28.01.2025 № 1247.pdf 28.01.2025 17:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.02.2025 № 1668.pdf 05.02.2025 12:32
- Рішення від 04.02.2025 № 1668.pdf 06.02.2025 17:51
- Відповідь на скаргу 29.01.2025 15:54
- Відповідь на скаргу UA-2025-01-20-019432-a.docx 29.01.2025 15:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2025 21:29
Дата розгляду скарги:
04.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.01.2025 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.02.2025 17:51
Дата виконання рішення Замовником:
10.02.2025 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9ea337cebda849889d8174302f554fde
Заголовок пункту скарги:
п. 1.3. додатку 4 до тендерної документації. Щодо надання свідоцтва (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювань та Звіт.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно но п. 1.3. додатку 4 до тендерної документації: Для підтвердження можливості надання послуг, які передбачені технічним завданням в частині здійснення перевірки відповідності обладнання технічним нормам, зокрема, виміру опору ізоляції електричних ланцюгів, а також вимірювання опору ізоляції та перевірки ємності акумуляторних батарей з метою безперебійного живлення та довготривалої автономної роботи обладнання в разі відключення (або відхилення у величині вольтажу, коливання параметрів струму або перенапруження нестачі, пониження напруги в мережі) електроенергії, Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань опору ізоляції та перевірки ємності акумуляторних батарей та вимірювань опору ізоляції електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВ (надати свідоцтво (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, видане уповноваженим органом), а також Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюванням або звіт за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями тощо). У разі відсутності власної електротехнічної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення свідоцтва (сертифікату або іншого документа) про відповідність обладнання системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, видане уповноваженим органом), а також Звіту за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюванням або звіту за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями тощо). На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Окрім того, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення електротехнічної лабораторії.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи та електротехнічна лабораторія, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення свідоцтва (сертифікату або іншого документа) про відповідність обладнання системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, видане уповноваженим органом), а також Звіту за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюванням або звіту за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями тощо). На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Окрім того, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення електротехнічної лабораторії.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи та електротехнічна лабораторія, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,5,7 ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b4da779330c6495a928b7afb39037a4e
Заголовок пункту скарги:
п. 1.4. додатку 4 до тендерної документації. Вимога щодо наявності власного або залученого автотранспорту
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно но п. 1.4. додатку 4 до тендерної документації: З метою підтвердження наявності автотранспорту для доставки обладнання на об’єкт надання послуг учасники підтверджують наявність власного або залученого автотранспорту копіями підтверджуючих документів (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії договорів оренди, купівлі/продажу тощо). У разі якщо автотранспорт орендується, або використовується на інших договірних засадах, для підтвердження права власності орендодавця надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, при цьому дані щодо власника повинні співпадати з даними орендодавця.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності транспортного засобу в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є залучений транспортний засіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності транспортного засобу в суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є залучений транспортний засіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,5,7 ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
9fb00092720947d8bf104005ef7232fc
Заголовок пункту скарги:
п. 1.2. додатку 4 до тендерної документації. Щодо надання документів про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно но п. 1.2. додатку 4 до тендерної документації: На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Замовником допускається надання учасниками приладів, що повною мірою виконують функції зазначених у п.16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Учасник повинен надати у складі пропозиції чинне свідоцтво про повірку або свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів (омметр), видане компетентним та повноважним суб’єктом, який має право видавати такі документи відповідно до діючого законодавства. Додатково надати паспорт або керівництво з експлуатації на омметр з відміткою контролера ВТК та зазначенням дати введення в обіг не раніше 2024 року та заводського номеру, який повинен співпадати з заводським номером, який вказаний в свідоцтві про повірку або свідоцтві про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів щодо даного приладу.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
• свідоцтва про повірку або свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів (омметр), видане компетентним та повноважним суб’єктом, який має право видавати такі документи відповідно до діючого законодавства;
• паспорта або керівництва з експлуатації на омметр з відміткою контролера ВТК та зазначенням дати введення в обіг не раніше 2024 року та заводського номеру, який повинен співпадати з заводським номером, який вказаний в свідоцтві про повірку або свідоцтві про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів щодо даного приладу.
На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
• свідоцтва про повірку або свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів (омметр), видане компетентним та повноважним суб’єктом, який має право видавати такі документи відповідно до діючого законодавства;
• паспорта або керівництва з експлуатації на омметр з відміткою контролера ВТК та зазначенням дати введення в обіг не раніше 2024 року та заводського номеру, який повинен співпадати з заводським номером, який вказаний в свідоцтві про повірку або свідоцтві про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів щодо даного приладу.
На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,5,7 ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
5d7ed4d498fd4a1b887e16f34fbee229
Заголовок пункту скарги:
п. 2.3. додатку 4 до тендерної документації. Щодо вимоги надання документів працівників про навчання, медичних документів та документів атестації робочих місць.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 2.3. додатку 4 до тендерної документації: На керівника робіт, електромонтера охоронно – пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектричної апаратури та приладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики) необхідно надати:
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типове положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- посвідчення та протокол про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07, пожежної безпеки або пожежно – технічного мінімуму;
- підтверджуючі документи щодо навчання з питань електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ) та щодо групи з електробезпеки не нижче ІV (надати посвідчення або протокол або витяг з журналу протоколів перевірки знань або довідку тощо);
- документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними);
- Учасники мають надати копію або оригінал Акту або інформаційної довідки (письмове роз’яснення) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядника територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Документи мають бути чинними.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у працівників суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення вищенаведених документів (посвідчень та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань, документів стосовно навчання). На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Окрім того, Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у працівників суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення чинних документів про медичний огляд відповідно до форми № 1-ОМК, або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Окрім того, Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у працівників суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення чинного акту або інформаційної довідки (письмове роз’яснення) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядника територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Вказані вимоги розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
- посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типове положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- посвідчення та протокол про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07, пожежної безпеки або пожежно – технічного мінімуму;
- підтверджуючі документи щодо навчання з питань електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ) та щодо групи з електробезпеки не нижче ІV (надати посвідчення або протокол або витяг з журналу протоколів перевірки знань або довідку тощо);
- документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними);
- Учасники мають надати копію або оригінал Акту або інформаційної довідки (письмове роз’яснення) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядника територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Документи мають бути чинними.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у працівників суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення вищенаведених документів (посвідчень та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань, документів стосовно навчання). На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Окрім того, Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у працівників суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення чинних документів про медичний огляд відповідно до форми № 1-ОМК, або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Окрім того, Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у працівників суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення чинного акту або інформаційної довідки (письмове роз’яснення) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядника територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Вказані вимоги розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,5,7 ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
6036ceee9e7f43ee886ab8ebb98974e2
Заголовок пункту скарги:
до п.3 пп. 3.5. додатку 4 до тендерної документації. Щодо вимоги надання сертифікатів відповідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.3 пп. 3.5. додатку 4 до тендерної документації: Для підтвердження наявності технологій та якості надання послуг Учасники повинні надати чинні сертифікати відповідності, видані на ім’я Учасника або на ім’я субпідрядника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності):
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT);
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT)
Скаржник має в наявності Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT (додається), однак не має інших вказаних сертифікатів.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення усіх вищенаведених сертифікатів. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT);
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT)
Скаржник має в наявності Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT (додається), однак не має інших вказаних сертифікатів.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення усіх вищенаведених сертифікатів. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
×
-
Назва доказу:
Дод1 табл4.14 Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
5. Дод1 табл4.14 Сертифікат.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,5,7 ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
536e9aad6fc74c73952a9da2c9989ff1
Заголовок пункту скарги:
п.4 пп. 16 додатку 4 до тендерної документації. Щодо надання документів для підтвердження аномальної ціни.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.4 пп. 16 додатку 4 до тендерної документації: Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі — аномально низька ціна) розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 статті 29 Закону. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
● досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
● сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі;
● отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством.
У разі надання обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції Замовник вимагає надання таким Учасником додаткового підтвердження вартості та умов надання послуг, що є предметом закупівлі. Обґрунтування аномально низької ціни пропозиції Учасника повинно містити наступні кошторисні розрахунки: договірна ціна, розрахована відповідно до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів. Разом з тим, надані кошторисні розрахунки мають підтверджувати рівень заробітної плати працівників учасника (яких буде залучено), не нижче за мінімальний, який визначено відповідно до діючого законодавства з урахуванням розряду, умов та характеру виконуваних робіт. В разі ненадання учасником торгів необхідних документів, або якщо документи (розрахунки) не відповідають вимогам тендерної документації, щодо обґрунтування аномально низької ціни, таке обґрунтування вважається неналежним, що є підставою для відхилення пропозиції такого учасника відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
З метою надання належного обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції учасник повинен надати інформацію та/або документ(и) з урахуванням однієї із наступних умов:
1) У разі застосування фактору економії із використанням відмінних в звичайній практиці особливостей технологічного процесу або порядку надання послуги, із застосуванням складових зі зниженою вартістю, необхідно надати інформацію із описом окремих показників (або складників), які вплинули на зменшення загальної вартості пропозиції та документи, які підтверджують рівень цін складників, що зазначаються у описі. Якщо учасником застосовується фактор економії через застосування порядку надання послуг, яким передбачено оптимізацію технологічного процесу, такий учасник повинен надати калькуляцію усіх етапів (найменувань послуги) та складників, що включені ним для надання повного обсягу послуги, що є предметом даної закупівлі, із порівнянням найменувань послуги, що визначені у Додатку 2 тендерної документації.
2) У разі наявності та застосування сприятливих умов, за яких учасник процедури закупівлі може надати послугу, для належного обґрунтування надається детальний опис умов із посиланням на документально підтверджені зобов’язання (факти), які встановлюють можливість зменшення вартості послуги та складників ціни, на які впливають обставини застосування таких сприятливих умов. При цьому, додатково, надається документ(и), якими об’єктивно підтверджується можливість застосування умов, які стали(нуть) виключними у звичних умовах надання послуги. Документи, які підтверджують наявності сприятливих умов повинні відображати вартість складників, які учасником зазнаються в детальному описі умов.
3) У разі отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством, що визначає можливість застосування преференцій з боку держав(и), в тому числі з боку оподаткування, компенсації видатків, в процесах реалізації державних або недержавних програм (або ініціатив) та/або проектів т.ін., надається опис умов, які застосовуються в обох випадках розрахунку вартості тендерної пропозиції (1- ий - при розрахунку вартості з аномально низькою ціною тендерної пропозиції та 2-ий - при розрахунку вартості ціни тендерної пропозиції, без застосування умови отримання державної допомоги), Учасник повинен надати порівняльний опис із окремими калькуляціями вартості тендерної пропозиції із зазначенням цінових складників загальних вартостей пропозиції в обох випадках. В разі отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством України, то такий Учасник має надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючі документи видані уповноваженими органами.
Відповідно до ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормі чинного законодавства, що закріплена у ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник самостійно встановив перелік документів, які повинен надати учасник з виключенням будь-яких інших альтернатив. На підтвердження надаємо копію ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, учасники, які ціна яких буде аномально низькою не зможуть підтвердити її, якщо не наддадуть самі ті документи, які прописав замовник в критеріях підтвердження аномальної ціни.
Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 статті 29 Закону. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
● досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
● сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі;
● отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством.
У разі надання обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції Замовник вимагає надання таким Учасником додаткового підтвердження вартості та умов надання послуг, що є предметом закупівлі. Обґрунтування аномально низької ціни пропозиції Учасника повинно містити наступні кошторисні розрахунки: договірна ціна, розрахована відповідно до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів. Разом з тим, надані кошторисні розрахунки мають підтверджувати рівень заробітної плати працівників учасника (яких буде залучено), не нижче за мінімальний, який визначено відповідно до діючого законодавства з урахуванням розряду, умов та характеру виконуваних робіт. В разі ненадання учасником торгів необхідних документів, або якщо документи (розрахунки) не відповідають вимогам тендерної документації, щодо обґрунтування аномально низької ціни, таке обґрунтування вважається неналежним, що є підставою для відхилення пропозиції такого учасника відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
З метою надання належного обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції учасник повинен надати інформацію та/або документ(и) з урахуванням однієї із наступних умов:
1) У разі застосування фактору економії із використанням відмінних в звичайній практиці особливостей технологічного процесу або порядку надання послуги, із застосуванням складових зі зниженою вартістю, необхідно надати інформацію із описом окремих показників (або складників), які вплинули на зменшення загальної вартості пропозиції та документи, які підтверджують рівень цін складників, що зазначаються у описі. Якщо учасником застосовується фактор економії через застосування порядку надання послуг, яким передбачено оптимізацію технологічного процесу, такий учасник повинен надати калькуляцію усіх етапів (найменувань послуги) та складників, що включені ним для надання повного обсягу послуги, що є предметом даної закупівлі, із порівнянням найменувань послуги, що визначені у Додатку 2 тендерної документації.
2) У разі наявності та застосування сприятливих умов, за яких учасник процедури закупівлі може надати послугу, для належного обґрунтування надається детальний опис умов із посиланням на документально підтверджені зобов’язання (факти), які встановлюють можливість зменшення вартості послуги та складників ціни, на які впливають обставини застосування таких сприятливих умов. При цьому, додатково, надається документ(и), якими об’єктивно підтверджується можливість застосування умов, які стали(нуть) виключними у звичних умовах надання послуги. Документи, які підтверджують наявності сприятливих умов повинні відображати вартість складників, які учасником зазнаються в детальному описі умов.
3) У разі отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством, що визначає можливість застосування преференцій з боку держав(и), в тому числі з боку оподаткування, компенсації видатків, в процесах реалізації державних або недержавних програм (або ініціатив) та/або проектів т.ін., надається опис умов, які застосовуються в обох випадках розрахунку вартості тендерної пропозиції (1- ий - при розрахунку вартості з аномально низькою ціною тендерної пропозиції та 2-ий - при розрахунку вартості ціни тендерної пропозиції, без застосування умови отримання державної допомоги), Учасник повинен надати порівняльний опис із окремими калькуляціями вартості тендерної пропозиції із зазначенням цінових складників загальних вартостей пропозиції в обох випадках. В разі отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством України, то такий Учасник має надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючі документи видані уповноваженими органами.
Відповідно до ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормі чинного законодавства, що закріплена у ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник самостійно встановив перелік документів, які повинен надати учасник з виключенням будь-яких інших альтернатив. На підтвердження надаємо копію ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, учасники, які ціна яких буде аномально низькою не зможуть підтвердити її, якщо не наддадуть самі ті документи, які прописав замовник в критеріях підтвердження аномальної ціни.
×
-
Назва доказу:
Закон
-
Повʼязаний документ:
6. закон.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
2104a8db922146afbf5c1ebb33c9ae35
Заголовок пункту скарги:
п.3 пп. 3.3 додатку 4 до тендерної документації. Щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.3 пп. 3.3 додатку 4 до тендерної документації: Учасники повинні надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи та обслуговування і ремонт акумуляторних батарей, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено – Одеська область, або по всій території України. Документ може надаватися від Учасника або субпідрядника.
Варто зазначити, що предмет закупівлі не передбачає верхолазних робіт та обслуговування і ремонт акумуляторних батарей. На підтвердження надаємо копію додатку 1 до тендерної документації.
Окремо варто зазначити, що Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на верхолазні роботи та обслуговування і ремонт акумуляторних батарей, зареєстровану відповідно до чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
Варто зазначити, що предмет закупівлі не передбачає верхолазних робіт та обслуговування і ремонт акумуляторних батарей. На підтвердження надаємо копію додатку 1 до тендерної документації.
Окремо варто зазначити, що Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на верхолазні роботи та обслуговування і ремонт акумуляторних батарей, зареєстровану відповідно до чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
7.Додаток 1 Технічна специфікація (6) (1).docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4,5,7 ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
9e13ea1a51b74b1f9bdee91c779c678b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-20-019432-a.b1
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Ліцензійні умови.pdf 24.01.2025 10:06
- 4. Додаток 1 Технічна специфікація (6).docx 24.01.2025 10:06
- 2. Закон_України_Про_публічні_закупівлі.docx 24.01.2025 10:06
- Скарга до АМКУ.docx 24.01.2025 10:06
- 3. Постанова № 1178 від 12.10.2022.docx 24.01.2025 10:06
- 5. Додаток 4. Кваліфікаційні та інші вимоги.docx 24.01.2025 10:06
- Скарга до АМКУ.pdf 24.01.2025 10:06
- sign.p7s 24.01.2025 10:08
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
25.01.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4ac344fc54d04ef49828a2dcca6213c1
Заголовок пункту скарги:
Додаток 4 до тендерної документації. Щодо надання документів на засоби вимірювальної техніки (омметр)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: …..Учасник повинен надати у складі пропозиції чинне свідоцтво про повірку або свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів (омметр), видане компетентним та повноважним суб’єктом, який має право видавати такі документи відповідно до діючого законодавства. Додатково надати паспорт або керівництво з експлуатації на омметр з відміткою контролера ВТК та зазначенням дати введення в обіг не раніше 2024 року та заводського номеру, який повинен співпадати з заводським номером, який вказаний в свідоцтві про повірку або свідоцтві про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів щодо даного приладу….
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення паспорту або керівництва з експлуатації на омметр з відміткою контролера ВТК та зазначенням дати введення в обіг не раніше 2024 року та заводського номеру, який повинен співпадати з заводським номером, який вказаний в свідоцтві про повірку або свідоцтві про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів щодо даного приладу. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення паспорту або керівництва з експлуатації на омметр з відміткою контролера ВТК та зазначенням дати введення в обіг не раніше 2024 року та заводського номеру, який повинен співпадати з заводським номером, який вказаний в свідоцтві про повірку або свідоцтві про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів щодо даного приладу. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Додаток 4
-
Повʼязаний документ:
5. Додаток 4. Кваліфікаційні та інші вимоги.docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1. Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9a07673a199c4d4ba64f2087133b2fe2
Заголовок пункту скарги:
Додаток 4 до тендерної документації. Щодо вимоги надання свідоцтва (сертифікату або іншого документа) про відповідність системи вимірювань та звіту
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: …1.3. Для підтвердження можливості надання послуг, які передбачені технічним завданням в частині здійснення перевірки відповідності обладнання технічним нормам, зокрема, виміру опору ізоляції електричних ланцюгів, а також вимірювання опору ізоляції та перевірки ємності акумуляторних батарей з метою безперебійного живлення та довготривалої автономної роботи обладнання в разі відключення (або відхилення у величині вольтажу, коливання параметрів струму або перенапруження нестачі, пониження напруги в мережі) електроенергії, Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань опору ізоляції та перевірки ємності акумуляторних батарей та вимірювань опору ізоляції електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВ (надати свідоцтво (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, видане уповноваженим органом), а також Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюванням або звіт за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями тощо). У разі відсутності власної електротехнічної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії…
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення свідоцтва (сертифікату або іншого документа) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, видане уповноваженим органом), а також Звіту за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюванням або звіту за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями тощо). На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення свідоцтва (сертифікату або іншого документа) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, видане уповноваженим органом), а також Звіту за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюванням або звіту за результатами оцінювання стану системи керування вимірюваннями тощо). На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Додаток 4
-
Повʼязаний документ:
5. Додаток 4. Кваліфікаційні та інші вимоги.docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1. Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
dcf08e49ceac4906821a27aaaa099773
Заголовок пункту скарги:
Додаток 4 до тендерної документації. Щодо надання копії або оригіналу Акту або інформаційної довідки (письмове роз’яснення) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: «…- Учасники мають надати копію або оригінал Акту або інформаційної довідки (письмове роз’яснення) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядника територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Документи мають бути чинними….»
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення чинних актів або інформаційних довідок (письмових роз’яснень) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядника територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення чинних актів або інформаційних довідок (письмових роз’яснень) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядника територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства
×
-
Назва доказу:
Додаток 4
-
Повʼязаний документ:
5. Додаток 4. Кваліфікаційні та інші вимоги.docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1. Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
ea9be0a9cacd48efb71362fd5f6ac5f1
Заголовок пункту скарги:
Додаток 4 до тендерної документації. Щодо надання Учасником дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: «…Учасники повинні надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи та обслуговування і ремонт акумуляторних батарей, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено – Одеська область, або по всій території України. Документ може надаватися від Учасника або субпідрядника.
Варто зазначити, що предмет закупівлі не передбачає обслуговування і ремонт акумуляторних батарей. На підтвердження надаємо копію додатку 1 до тендерної документації.
Окремо варто зазначити, що Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на обслуговування і ремонт акумуляторних батарей, зареєстровану відповідно до чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Варто зазначити, що предмет закупівлі не передбачає обслуговування і ремонт акумуляторних батарей. На підтвердження надаємо копію додатку 1 до тендерної документації.
Окремо варто зазначити, що Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на обслуговування і ремонт акумуляторних батарей, зареєстровану відповідно до чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1
-
Повʼязаний документ:
4. Додаток 1 Технічна специфікація (6).docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 4
-
Повʼязаний документ:
5. Додаток 4. Кваліфікаційні та інші вимоги.docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1. Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
4521488bd96a4d19b4abe0806a983559
Заголовок пункту скарги:
Додаток 4 до тендерної документації. Щодо надання Учасником сертифікатів відповідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: «…Для підтвердження наявності технологій та якості надання послуг Учасники повинні надати чинні сертифікати відповідності, видані на ім’я Учасника або на ім’я субпідрядника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності):
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT);
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT)…»
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення усіх вищенаведених сертифікатів. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT);
- сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT);
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT)…»
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення усіх вищенаведених сертифікатів. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Додаток 4
-
Повʼязаний документ:
5. Додаток 4. Кваліфікаційні та інші вимоги.docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1. Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.