-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Аудит фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств м.Бахмут
Завершена
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
10.08.2018 14:16 - 24.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)
Номер:
1ecf7f90b8db4e9daa03c747d9951a59
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-10-001162-b.c2
Назва:
Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)
Вимога:
Ми не погоджуємося з Вашою відповідю, оскільки:
Пункт 4 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII, «Про публічні закупівлі» встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 21 цього Закону визначає, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначаються:
найменування та місцезнаходження замовника;
назва предмета закупівлі;
кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів…
Також Законом визначено, що Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). А в описі методики ціна нічого не зазначено.
Бюджет закупівлі послуги фінансового аудиту, ідентифікатор UA-2018-02-16-001425-a заявлено без ПДВ. Отже, очікувана варість заявлена без ПДВ.
Таким чином, аукціон відбувався в сумі без ПДВ. Якби аукціон відбувався в сумі з ПДВ, то й бюджет закупівлі мав би бути заявлений з ПДВ.
Тому Ваша відповідь: «Тобто Учасник під час проведення аукціону повинен врахувати в остаточної ціні суму ПДВ.» є такою, що суперечить вимог Наказу Мінекономрозвитку № 680.
В наказі МІНІСТЕРСТВАЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 13 квітня 2016 року N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію: у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Оскільки два Лоти об’явлені без ПДВ, то методика оцінки тендерної пропозиції не включає до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
А Форма «Тендерна пропозиція», яка суперечить заявленому бюджету закупівлі включає ПДВ в тому числі, то сума ПДВ не може слугувати для порівняння вартостей.
В даному випадку в тендерній документації чітко зазначено, що очікувана вартість без ПДВ. Отже, для платників ПДВ цей податок додається до договірної вартості.
Якби Вами було об’явлено бюджет закупівлі з ПДВ, то в такому випадку аукціон би відбувався з ПДВ і вартість, зазначена за результатами аукціону лише б в такому випадку була би з ПДВ. Проте в тендерній документації такого не зазначено. Лоти 1 та 1 об’явлені в сумі без ПДВ.
Тендерним комітетом Замовника 31.08.2018 р. прийняте рішення про дискваліфікацію ТОВ «АФ «Капітал груп» по двом лотам.
В якості підстав дискваліфікації Кандидата є посилання на те, кінцева тендерна пропозиція не відповідає остаточній пропозиції електронного аукціону. Вище нами обґрунтовано неправомірність такого висновку.
Таке рішення суперечить чинному законодавству та умовам закупівлі.
В умовах закупівлі не було зазначено, що ПДВ може слугувати як підставою для порівняння вартості.
Відповідно до п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель виключними підставами дискваліфікації є наступні:
1) пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2) Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Інших підстав для дискваліфікації учасника не передбачено.
Кандидат, у свою чергу, виконав всі умови закупівлі.
На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель
Вимагаємо:
- Провести повторну оцінку Кандидата – ТОВ «АФ «Капітал груп».
- Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата від 31.08.2018р. по:
-Лоту 1. Аудит фінансово-господарської діяльності
КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС»
-Лот 2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА».
Пов'язані документи:
Учасник
- №369_Т_Скарга2.pdf 06.09.2018 12:02
Дата подачі:
06.09.2018 12:02
Вирішення:
Кінцева тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ "Аудиторська фірма "Капітал груп" не відповідає остаточної пропозиції електронного аукціону. тому тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "Аудиторська фірма "Капітал груп". Учасник має право оскаржити рішення замовника в установчому законодавством порядку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)
Номер:
2abf4a59ca924b05a033f3f860cbb774
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-10-001162-b.b1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)
Вимога:
Нами, ТОВ «АФ «Капітал груп» (надалі Кандидат) було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги фінансового аудиту, ідентифікатор UA-2018-02-16-001425-a, замовником якої є Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради (надалі Замовник):
Лот1. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС» м.Бахмут, вул.Героїв Праці,18
Лот2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА» м.Бахмут, вул.Корсунського,1.
За результатами проведення аукціону нами було надано найнижчу цінову пропозицію щодо:
-Лоту 1 Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС» м.Бахмут, вул.Героїв Праці,18 в сумі 99 000,00 грн. без ПДВ;
-Лот2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА» м.Бахмут, вул.Корсунського,1 18 в сумі 99 000,00 грн. без ПДВ;
В пункті 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
А в цьому Додатку зазначено таке:«Форма тендерної пропозиції заповнюється Учасником та надається у складі тендерної пропозиції та за результатами торгів переможцем торгів
1. Вивчивши тендерну документацію, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість виконати роботи/надати послуги за ціною ____________грн. з ПДВ2 (цифрами та словами), у т.ч. ПДВ** _____грн. (цифрами і словами). Виконати вимоги Замовника на умовах, зазначених у цій пропозиції.
** ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.»
ТОВ «АФ «Капітал груп» є платником ПДВ. Оскільки в тендерній документації зазначено, що Учасник не має право відступати від форми тендерної пропозиції, зазначеної в тендерній документації, то вважаємо, що наша кінцева тендерна пропозиція від 29.08.2018 р. (118 800,00 грн. з ПДВ) відповідає остаточній пропозиції електронного аукціону (99 000,00 без ПДВ). Різниця 118 800,00 – 99 000,00 = 19 800,00 грн. становить сума ПДВ. Нами було вірно зазначено в тому числі ПДВ 19 800,00 грн. по двом лотам:
-Лоту 1 .Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС»
-Лот 2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА».
Оскільки:
По – перше, особливості оподаткування ПДВ регулюється нормами ПКУ. Так відповідно до п. 188.1 ст. 188 ПКУ база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів). Підпунктом 194.1.1 п. 194.1 ст. 194 ПКУ визначено, що податок становить 20 відсотків, 7 відсотків бази оподаткування та додається до ціни товарів/послуг.
От до бази оподаткування за результатами аукціону 99 000,00 нами було додано ПДВ за ставкою 20 %, як того вимагають норми ПКУ. А з урахуванням ПДВ вартість склала 118 800,00 грн., в т. ч. ПДВ 19 800,00 грн. Ми не мали права від форми Тендерної пропозиції. По - друге, Оскільки два Лоти об’явлені без ПДВ, в Форма Тендерна пропозиція включає ПДВ в тому числі, то сума ПДВ не може слугувати для порівняння вартостей.
Вимагаємо:
- Провести повторну оцінку Кандидата – ТОВ «АФ «Капітал груп». - Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата від 31.08.2018р. по:
-Лоту 1. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС»
-Лот 2. Аудит фінансово-господарської діяльності КП «БАХМУТ-ВОДА».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.09.2018 18:12
Вирішення:
п.1 Додатку №1 "форми "тендерна пропозиція" тендерної документації передбачено надати послуги за ціною ____грн. з ПДВ, у т.ч. ПДВ__грн., якщо учасник є платником ПДВ. Тобто Учасник під час проведення аукціону повинен врахувати в остаточної ціні суму ПДВ. Рішення тендерного комітету про відхилення є правільним.
Статус вимоги:
Не задоволено