-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія (для адміністративних будівель)
Мова (мови), якою (якими)повинно бути складено тендерні пропозиції - українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
387 874.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 939.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 939.37 UAH
Період оскарження:
20.01.2025 15:23 - 14.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
be5d535a24ba4f1ab9e2a749b8f99e16
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-20-014025-a.c3
Назва:
скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД електрична енергія 2025.docx 24.01.2025 15:08
- Текст «ДСТУ EN 50160_2023.pdf 24.01.2025 15:08
- скарга черкаси.pdf 24.01.2025 15:09
- Текст «ДСТУ 3466-96.pdf 24.01.2025 15:09
- скарга черкаси.doc 24.01.2025 15:15
- Про затвердження особливостей від 12.10.2022 № 1178.pdf 24.01.2025 15:30
- скарга черкаси.pdf.asice 24.01.2025 15:38
- sign.p7s 24.01.2025 15:41
- рішення від 28.01.2025 №1232.pdf 28.01.2025 16:39
- інформація про резолютивну чаcтину рішення від 04.02.2025 №1652.pdf 05.02.2025 12:10
- рішення від 04.02.2025 №1652.pdf 06.02.2025 17:04
- Відповідь ТОВ ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД.docx 30.01.2025 17:24
- IMG_20250130_0001.pdf 30.01.2025 17:24
- IMG_20250130_0002.pdf 30.01.2025 17:24
- IMG_20250130_0004.pdf 30.01.2025 17:24
- IMG_20250130_0003.pdf 30.01.2025 17:24
- IMG_20250212_0001.pdf 12.02.2025 13:50
- IMG_20250212_0002.pdf 12.02.2025 13:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2025 16:09
Дата розгляду скарги:
04.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.01.2025 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.02.2025 17:04
Дата виконання рішення Замовником:
12.02.2025 13:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення комісії АМКУ №1652-р/пк-пз від 04.02.2025 року, державна установа "Черкаський слідчий ізолятор" внесла зміни до тендерної документації закупівлі по предмету «Електрична енергія (для адміністративних будівель)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09310000-5 – Електрична енергія» та оприлюднила в електронні системі закупівель нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться, у строки встановлені п. 3 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4c2fca27836644e0b377bad12617cdc9
Заголовок пункту скарги:
1) Відповідно до додатку 4 до тендерної документації та пункту 20 додатку 7 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1) Відповідно до додатку 4 до тендерної документації та пункту 20 додатку 7 до тендерної документації «Учасники повинні підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року. З цією метою, учасники подають у складі пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, а саме наказ учасника щодо призначення уповноваженого працівника, що здійснює контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, та настанови. З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», шляхом подання оригіналу або копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. На підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, надати відповідний документ з усіма додатками з підтвердженням сфери акредитації органу з сертифікації, чинний на момент проведення сертифікації….»;
«20. Підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», шляхом подання оригіналу або копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. На підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, надати відповідний документ з усіма додатками з підтвердженням сфери акредитації органу з сертифікації, чинний на момент проведення сертифікації».
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
«20. Підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», шляхом подання оригіналу або копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. На підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, надати відповідний документ з усіма додатками з підтвердженням сфери акредитації органу з сертифікації, чинний на момент проведення сертифікації».
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
×
-
Назва доказу:
особливості
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
тд
-
Повʼязаний документ:
ТД електрична енергія 2025.docx
-
-
Назва доказу:
дсту
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ 3466-96.pdf
-
-
Назва доказу:
дсту
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ EN 50160_2023.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5691c88dda6d4188bb8999df39520dc6
Заголовок пункту скарги:
2) Відповідно до пункту 29 додатку 7 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2) Відповідно до пункту 29 додатку 7 до тендерної документації «29. Договір (діючий на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2024-2025 рр.».
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
×
-
Назва доказу:
особливості
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
дсту
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ 3466-96.pdf
-
-
Назва доказу:
дсту
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ EN 50160_2023.pdf
-
-
Назва доказу:
тд
-
Повʼязаний документ:
ТД електрична енергія 2025.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
159f6684396d4cb09633abd9ca256e88
Заголовок пункту скарги:
3) Відповідно до пункту 45 додатку 7 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
) Відповідно до пункту 45 додатку 7 до тендерної документації «З метою щоденного формування та управління даними комерційного обліку, надання можливості аналізування та прогнозування, оптимізації електроспоживання, отримання Замовником якісних послуг з постачання та комерційного обліку електричної енергії, Учасник повинен мати статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією повинна бути внесена в реєстр постачальників послуг комерційного обліку (ППКО), розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/.
На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає:
Гарантійний лист наступного змісту:
« Учасник _______ (вказати назву), цим листом гарантує, що має статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про _______________________ (вказати назву Учасника) в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/.»
У разі, якщо Замовником буде виявлено, що інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)» не внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на сайті НЕК «Укренерго», тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена..».
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає:
Гарантійний лист наступного змісту:
« Учасник _______ (вказати назву), цим листом гарантує, що має статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про _______________________ (вказати назву Учасника) в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/.»
У разі, якщо Замовником буде виявлено, що інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)» не внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на сайті НЕК «Укренерго», тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена..».
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
×
-
Назва доказу:
особливості
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
дсту
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ EN 50160_2023.pdf
-
-
Назва доказу:
дсту
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ 3466-96.pdf
-
-
Назва доказу:
тд
-
Повʼязаний документ:
ТД електрична енергія 2025.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями) Електрична енергія код 09310000-5 – «Електрична енергія» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджена рішенням уповноваженої особи ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ЧЕРКАСЬКИЙ СЛІДЧИЙ ІЗОЛЯТОР» від 20 січня 2025 року №1 згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-014025-a за адресою www.prozorro.gov.ua
Номер:
abc9d3b6677046af925893dc6f018ecc
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-20-014025-a.a2
Назва:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями) Електрична енергія код 09310000-5 – «Електрична енергія» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджена рішенням уповноваженої особи ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ЧЕРКАСЬКИЙ СЛІДЧИЙ ІЗОЛЯТОР» від 20 січня 2025 року №1 згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-014025-a за адресою www.prozorro.gov.ua
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.2. ТД електрична енергія 2025.docx 24.01.2025 14:30
- 1.3. Проект договору електрична енергія для адмін. буд..docx 24.01.2025 14:30
- 1.1. Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями від 20.01.2025.doc 24.01.2025 14:30
- 3. Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 24.01.2025 14:30
- 2. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р..pdf 24.01.2025 14:30
- 4. Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf 24.01.2025 14:30
- Скарга на документацію_Черкаський слідчий ізолятор_2.pdf 24.01.2025 14:30
- Скарга на документацію_Черкаський слідчий ізолятор_2.doc 24.01.2025 14:30
- 5. Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf 24.01.2025 14:30
- sign.p7s 24.01.2025 14:31
- рішення від 28.01.2025 № 1205.pdf 28.01.2025 15:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.02.2025 № 1641.pdf 05.02.2025 12:41
- рішення від 04.02.2025 № 1641.pdf 06.02.2025 16:19
- IMG_20250130_0008.pdf 30.01.2025 17:51
- IMG_20250130_0002.pdf 30.01.2025 17:51
- IMG_20250130_0005.pdf 30.01.2025 17:51
- IMG_20250130_0007.pdf 30.01.2025 17:51
- IMG_20250130_0004.pdf 30.01.2025 17:51
- IMG_20250130_0003.pdf 30.01.2025 17:51
- Відповідь ТОВ ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД 2.docx 30.01.2025 17:51
- IMG_20250130_0006.pdf 30.01.2025 17:51
- IMG_20250130_0001.pdf 30.01.2025 17:51
- IMG_20250212_0002.pdf 12.02.2025 13:56
- IMG_20250212_0001.pdf 12.02.2025 13:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2025 15:00
Дата розгляду скарги:
04.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.01.2025 15:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.02.2025 16:20
Дата виконання рішення Замовником:
12.02.2025 13:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення комісії АМКУ №1641-р/пк-пз від 04.02.2025 року, державна установа "Черкаський слідчий ізолятор" внесла зміни до тендерної документації закупівлі по предмету «Електрична енергія (для адміністративних будівель)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09310000-5 – Електрична енергія» та оприлюднила в електронні системі закупівель нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться, у строки встановлені п. 3 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e43858fac2824d40b5c42a4a7a87e9b2
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» (ISO/IEC 27001:2022, IDT), виданого на ім’я учасника закупівлі зі звітом за результатами наглядового аудиту до нього
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність отримання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» (ISO/IEC 27001:2022, IDT) не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» (ISO/IEC 27001:2022, IDT), виданого на ім’я учасника закупівлі зі звітом за результатами наглядового аудиту до нього
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8a51c7c9f8ca423487570a5f9cbb2b90
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України зі звітом за результатами наглядового аудиту до нього
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність одержання учасником процедури закупівель сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України зі звітом за результатами наглядового аудиту до нього
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
bdbc89d2de8445cdbd64a2f2187ab8df
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України зі звітом за результатами наглядового аудиту до нього
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність одержання учасником процедури закупівель сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці» не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України зі звітом за результатами наглядового аудиту до нього
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
c331943eabe143dd9c3eb4c1c470f435
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України зі звітом за результатами наглядового аудиту до нього
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність одержання учасником процедури закупівель сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України зі звітом за результатами наглядового аудиту до нього
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
855dfec3c3cf496897f2f9cc6a108441
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» зі звітом за результатами наглядового аудиту до нього
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність одержання учасником процедури закупівель сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» зі звітом за результатами наглядового аудиту до нього
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
2e0a0a3e572f4712a8780aa907c4641c
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України зі звітом за результатами наглядового аудиту до нього
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність одержання учасником процедури закупівель сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України зі звітом за результатами наглядового аудиту до нього
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
0bf0ad65a0ed4254ac604c296441fab9
Заголовок пункту скарги:
Щодо наявності в учасника статусу чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)», а також внесення в реєстр постачальників послуг комерційного обліку
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність мати зі сторони учасника процедури закупівель статусу чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)», а також внесення інформації про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією в реєстр постачальників послуг комерційного обліку (ППКО), – не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно наявності в учасника процедури закупівель статусу чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)», а також внесення інформації про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією в реєстр постачальників послуг комерційного обліку (ППКО), розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями) Електрична енергія код 09310000-5 – «Електрична енергія» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджена рішенням уповноваженої особи ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ЧЕРКАСЬКИЙ СЛІДЧИЙ ІЗОЛЯТОР» від 20 січня 2025 року №1, згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-014025-a за адресою www.prozorro.gov.ua
Номер:
ddc411952b2d45e685e3b9483ced2848
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-20-014025-a.c1
Назва:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями) Електрична енергія код 09310000-5 – «Електрична енергія» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджена рішенням уповноваженої особи ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ЧЕРКАСЬКИЙ СЛІДЧИЙ ІЗОЛЯТОР» від 20 січня 2025 року №1, згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-014025-a за адресою www.prozorro.gov.ua
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1. Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями від 20.01.2025.doc 24.01.2025 13:04
- 1.2. ТД електрична енергія 2025.docx 24.01.2025 13:04
- 1.3. Проект договору електрична енергія для адмін. буд..docx 24.01.2025 13:04
- 6. Витяг з Цивільного кодексу України» № 435-IV від 16.01.2003 р. (зі змінами).pdf 24.01.2025 13:04
- 2. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р..pdf 24.01.2025 13:04
- 3. Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 24.01.2025 13:04
- 4. Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf 24.01.2025 13:04
- 8. Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП № 312 від 14.03.2018 р., – Примірний договір про постачання електричної енергії споживачу.pdf 24.01.2025 13:04
- 7. Витяг з Закону України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017 року (зі змінами).pdf 24.01.2025 13:04
- Скарга на документацію_Черкаський слідчий ізолятор_1.pdf 24.01.2025 13:04
- Скарга на документацію_Черкаський слідчий ізолятор_1.doc 24.01.2025 13:04
- 5. Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf 24.01.2025 13:04
- sign.p7s 24.01.2025 13:05
- рішення від 28.01.2025 № 1269.pdf 28.01.2025 15:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.02.2025 № 1674.pdf 05.02.2025 13:13
- рішення від 04.02.2025 № 1674.pdf 06.02.2025 16:41
- IMG_20250130_0003.pdf 30.01.2025 17:43
- IMG_20250130_0005.pdf 30.01.2025 17:43
- IMG_20250130_0002.pdf 30.01.2025 17:43
- IMG_20250130_0004.pdf 30.01.2025 17:43
- IMG_20250130_0001.pdf 30.01.2025 17:43
- Відповідь ТОВ ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД 1.docx 30.01.2025 17:43
- IMG_20250212_0001.pdf 12.02.2025 13:53
- IMG_20250212_0002.pdf 12.02.2025 13:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2025 14:57
Дата розгляду скарги:
04.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.01.2025 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.02.2025 16:42
Дата виконання рішення Замовником:
12.02.2025 13:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення комісії АМКУ № 1674-р/пк-пз від 04.02.2025 року, державна установа "Черкаський слідчий ізолятор" внесла зміни до тендерної документації закупівлі по предмету «Електрична енергія (для адміністративних будівель)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09310000-5 – Електрична енергія» та оприлюднила в електронні системі закупівель нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться, у строки встановлені п. 3 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
73d1a7b4f6da4d6c94bab4740e4a6bd4
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 10002:2019 «Управління якістю. Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях» (ISO 10002:2018, IDT) виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, а також звіту за результатами наглядового аудиту до нього
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність отримання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 10002:2019 «Управління якістю. Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях» (ISO 10002:2018, IDT) виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, а також звіту за результатами наглядового аудиту до нього, не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно подання оригіналу або копії сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 10002:2019 «Управління якістю. Задоволеність замовників. Настанови щодо розглядання скарг в організаціях» (ISO 10002:2018, IDT) виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, а також звіту за результатами наглядового аудиту до нього, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9fe1bd4bc62943948243c69f062f2b0a
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання цифрограм для громадян сформованого у 2024 році на ім’я підписанта тендерної пропозиції та на ім’я керівника юридичної особи – учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність отримання цифрограм для громадян на ім’я підписанта тендерної пропозиції та на ім’я керівника юридичної особи – учасника, не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання цифрограм для громадян сформованого у 2024 році на ім’я підписанта тендерної пропозиції та на ім’я керівника юридичної особи – учасника
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
ce69f66edacd4a0a92c3b9343ba6e7d8
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання структури власності Учасника за формою та змістом, встановленими наказом Міністерства фінансів України від 19.03.2021 № 163
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність надання структури власності за формою та змістом, встановленими наказом Міністерства фінансів України від 19.03.2021 № 163, не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання структури власності Учасника за формою та змістом, встановленими наказом Міністерства фінансів України від 19.03.2021 № 163
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
c96a18f9120b4b08a18b90a586e6ae46
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 26000:2019 (ISO 26000:2010, IDT) «Настанови щодо соціальної відповідальності», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Необхідність отримання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 26000:2019 (ISO 26000:2010, IDT) «Настанови щодо соціальної відповідальності» не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом (в тому числі відповідним національним стандартом, зокрема: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення») для постачальників електроенергії, а тому є незаконною та дискримінаційною, враховуючи частину 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, де зазначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію шляхом виключення вимоги відносно надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 26000:2019 (ISO 26000:2010, IDT) «Настанови щодо соціальної відповідальності», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
b7d3dbb956174e67ab786226386e7c8d
Заголовок пункту скарги:
Щодо розрахунків за електричну енергію з відстрочкою платежу до 60 банківських днів від дати підписання Сторонами Актів приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до частини 2 Статті 714 Цивільного кодексу України, до договору постачання енергетичними та іншими ресурсами через приєднану мережу застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, положення про договір поставки, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин сторін.
Згідно з частиною 2 статті 56 Закону України «Про ринок електричної енергії», – Договір постачання електричної енергії споживачу укладається між електропостачальником та споживачем та передбачає постачання всього обсягу фактичного споживання електричної енергії споживачем у певний період часу одним електропостачальником. Постачання електричної енергії споживачам здійснюється за вільними цінами.
Відповідно до частини 11 статті 56 Закону України «Про ринок електричної енергії», – Регулятор затверджує примірний договір постачання електричної енергії споживачу, типовий договір постачання електричної енергії споживачу на умовах надання універсальної послуги та типовий договір постачання електричної енергії споживачу постачальником «останньої надії».
Так, в пункті 5.7. Примірного договору про постачання електричної енергії споживачу, який викладено в Додатку 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП № 312 від 14.03.2018 р., зазначено, що оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем.
Згідно з частиною 2 статті 56 Закону України «Про ринок електричної енергії», – Договір постачання електричної енергії споживачу укладається між електропостачальником та споживачем та передбачає постачання всього обсягу фактичного споживання електричної енергії споживачем у певний період часу одним електропостачальником. Постачання електричної енергії споживачам здійснюється за вільними цінами.
Відповідно до частини 11 статті 56 Закону України «Про ринок електричної енергії», – Регулятор затверджує примірний договір постачання електричної енергії споживачу, типовий договір постачання електричної енергії споживачу на умовах надання універсальної послуги та типовий договір постачання електричної енергії споживачу постачальником «останньої надії».
Так, в пункті 5.7. Примірного договору про постачання електричної енергії споживачу, який викладено в Додатку 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП № 312 від 14.03.2018 р., зазначено, що оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію (зокрема Проект Договору), та електронні поля системи Prozorro щодо порядку та строків розрахунків за електричну енергію, змінивши їх на ті, що передбачені Примірним договором про постачання електричної енергії споживачу, який викладено в Додатку 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП № 312 від 14.03.2018 р.