-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо; Бензин А-95
Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09134200-9 – Дизельне паливо ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин Мова тендерної пропозиції: українська
Завершена
1 292 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 464.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 464.00 UAH
Період оскарження:
20.01.2025 14:14 - 08.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА на неправомірне визначення переможцем
Номер:
48207e01c6d740a4baae0231c9321a43
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-20-010876-a.a2
Назва:
ВИМОГА на неправомірне визначення переможцем
Вимога:
Звертаємось до Замовника з вимогою про відхилення пропозиції ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП" з наступних підстав:
Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 пп. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 3 пп. 1. п. 44 Особливостей, зокрема через те, що учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
1. В Додатку № 3 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
« Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме підписаний Додаток 1 до тендерної документації або лист погодження з Додатком 1;
Учасники повинні забезпечити поставку товару на АЗС у м. Черкаси.»
В п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
«4. Поставка здійснюється згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС у м. Черкаси.»
У складі пропозиції Учасника/Переможця ТОВ «Київ Інвест Груп» відсутня інформація про можливість забезпечення поставки товару на АЗС у м. Черкаси.
1.1. У файлі: «довідка про АЗС», ТОВ «Київ Інвест Груп» надано Довідку, яка містить інформацію про місцезнаходження АЗС на територіях згідно переліку, в якому відсутні відомості про наявність АЗС у м. Черкаси.
Більш того, ТОВ «Київ Інвест Груп» зазначає у відповідній довідці про сайт, на якому можливо ознайомитись з переліком та місцезнаходженням АЗС/АГЗС «БАРС» за посиланням: https://barsgroup.com.ua/#map , а саме згідно тексту довідки:
“Крім зазначених АЗС Товариство з обмеженою відповідальністю «Київ Інвест Груп» здійснює свою діяльність (через власну і партнерську мережу АЗС/АГЗС «БАРС») з роздрібної реалізації нафтопродуктів також і на території м. Києва, Київської області, Житомирської області, Черкаської області та Полтавської області, відповідно талони на пальне приймаються по всій мережі АЗС/АГЗС «БАРС», перелік та місцезнаходження АЗС/АГЗС знаходиться за посиланням: https://barsgroup.com.ua/#map ”.
При ознайомленні з інформацією про переліком та місцезнаходженням АЗС на сайті мережі АЗС БРСМ, Скаржником встановлено, що АЗС відповідної мережі ВІДСТУНІ у м. Черкаси, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Київ Інвест Груп».
Також, АЗС мережі БАРС, яку ТОВ “КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП” пропонує Замовнику для здійснення постачання палива, має всього 3 (три) АЗС з місцезнаходженням у Черкаській області:
Черкаська обл., Золотоніський р-н, с. Великий Хутір, вул. Центральна, 10
Черкаська обл., м. Канів, вул. Енергетиків, 132
Черкаська обл.., с. Геронимівка, автодорога Канів-Чигирин-Кременчук, 70 км + 520 м
Тобто, ЖОДНА з АЗС мережі торгової марки «БАРС» не знаходиться у м. Черкаси, згідно інформації, опублікованої на офіційному сайті відповідної мережі та на який учасник надає посилання.
На виконання вимоги Додатку № 3 до ТД, Учасником ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» у файлі «Технічна документація.pdf» надано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме підписаний Додаток 1 до тендерної документації, який в тому числі містить твердження про можливість поставки «4. Поставка здійснюється згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС у м. Черкаси.».
Зазначене свідчить про те, що учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, а отже про підстави для відхилення пропозиції ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» з підстав абз. 3 пп. 1. п. 44 Особливостей.
1.2. У файлі: «Гарантія від ЛІГ1 АЗС», ТОВ «Київ Інвест Груп» надано Лист, а саме Гарантійні зобов’язання щодо поставки Товару, зміст якого та перелік АЗС з місцезнаходженням НЕ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ можливість Поставки палива згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС у м. Черкаси.
Зазначений у відповідному Листі інформація НЕ МІСТИТЬ відомостей про наявність АЗС у м. Черкаси.
Варто звернути увагу на той факт, що згідно Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згідно Додатку № 3 до тендерної документації визначено «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме стосовно:
- Учасники повинні забезпечити поставку товару на АЗС у м. Черкаси.»
Документи та інформація, які б свідчили про наявності можливості забезпечення учасником здійснення заправки на АЗС у м. Черкаси – відсутні у складі пропозиції Учасника ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП», що, в свою чергу, свідчить про наявність підстави для відхилення на підстав абз. 5 пп. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо Замовника - ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МОШНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення ТОВ «КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП» Переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу № 6 від 12.02.2025 року за предметом ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо; Бензин А-95) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09134200-9 – Дизельне паливо ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-010876-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантія від ЛІГ1 АЗС.pdf 17.02.2025 16:59
- довідка про АЗС.pdf 17.02.2025 16:59
- Відповідь на вимогу.docx 18.02.2025 10:25
Дата подачі:
17.02.2025 16:59
Вирішення:
Доброго дня шановний учасник.
Вважаємо, що визначення переможцем учасника ТОВ «Київ Інвест Груп» було правомірним. Адже його тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам, встановленим в нашій тендерній документації.
На погодження з технічними, якісними та кількісними харакетристиками щодо предмету закупівлі вимагалось від учасників надати: - підписаний Додаток 1 до тендерної документації або лист погодження з Додатком 1. Додаток 1 містить вимоги до предмета закупівлі, умов постачання , зокрема містить інформацію про те, що «Учасники повинні забезпечити поставку товару на АЗС у м. Черкаси». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Київ Інвест Груп» є підписаний Додаток 1 до тендерної документації. Що свідчить про його згоду з усіма технічними якісними та кількісними харакетристиками до предмета закупівлі. Тобто надавши підписаний Додаток 1 учасник надав гарантію виконувати в тому числі вимогу забезпечити поставку товару на АЗС у м. Черкаси. Будь яких інших підвтерджень щодо наявності АЗС у місті Черкаси не вимагалось. Відтак, підстав відхиляти учасника у Замовника не було, адже він виконав усі вимоги що були визначені тендерною документацією.
Якщо аналізувати інші документи ТОВ «Київ Інвест Груп» що він надав у складі тендерної пропозиції, які не вимагались Замовником, а відтак дані документи можуть і не братись до уваги при розгляді тендерної пропозиції – там є інформація про наявність АЗС (мережі АЗС БАРС) де може бути забезпечена поставка товару, а саме:
- Черкаська обл., Золотоніський р-н, с. Великий Хутір, вул. Центральна, 10
- Черкаська обл., м. Канів, вул. Енергетиків, 132
- Черкаська обл.., с. Геронимівка, автодорога Канів-Чигирин-Кременчук, 70 км + 520 м
Доводимо до відома Скаржника, що АЗС за адресою с. Геронимівка, автодорога Канів-Чигирин-Кременчук, 70 км + 520 м територіально розташована саме в місті Черкаси, на в’їзді в місто в мікрорайоні Дахнівський (у файлі завантаженому в систему разом з відповіддю на вимогу надаємо скрін шот екрану де на карті зображено розміщення АЗС учасника).
Тому акцентуємо Вашу увагу на тому, що учасник ТОВ «Київ Інвест Груп» надав у складі своєї пропозиції усі документи які ми вамагали в своїй тендерній документації. Тому підстав для відхилення даного учасника керуючись абз. 5 пп. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - не було. Так само немає підстав стверджувати про недостовірність наданої учасником інформації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
6600b67b63364e8ebe34fb3815db4a4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-20-010876-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf 24.01.2025 20:01
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf 24.01.2025 20:01
- Скарга від 24.01.2025 року на умови документації ВК МОШНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.pdf 24.01.2025 20:01
- Скарга від 24.01.2025 року на умови документації UA-2025-01-20-010876-a.docx 24.01.2025 20:01
- sign.p7s 24.01.2025 20:02
- рішення від 28.01.2025 № 1260.pdf 28.01.2025 16:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.02.2025 №1574.pdf 04.02.2025 12:18
- рішення від 03.02.2025 №1574.pdf 05.02.2025 15:39
- 6. Обг - техніч оч вартість зі змінами.docx 29.01.2025 10:43
- 7. Перелік змін до ТД від 27.01.2025.docx 29.01.2025 10:43
- 1. Пояснення по скарзі -ТОВ ІФС.doc 29.01.2025 10:43
- 4. Додаток 3. Документи учасників зі змінами.doc 29.01.2025 10:43
- пояснення по скарзі бензин.pdf 29.01.2025 10:43
- 1. ТД 2024 зі змінами.docx 29.01.2025 10:43
- 2. Додаток 1. ТТХ зі змінами.docx 29.01.2025 10:43
- 3. Додаток 2. проект Договору зі змінами.docx 29.01.2025 10:43
- 5. Додаток 4. Документи переможця зі змінами.doc 29.01.2025 10:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2025 20:14
Дата розгляду скарги:
03.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.01.2025 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.02.2025 15:40
Дата виконання рішення Замовником:
06.02.2025 10:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №1574-р/пк-пз від 03.02.2025, уповноваженою особою внесено зміни до тендерної документації від 06.02.2025 з метою усунення та недопущення порушень, враховуючи інформацію, викладену в мотивувальній частині рішення, та вирішено прибрати з тендерної документації вимоги, що можуть дискримінувати учасників.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d1da6d2bc5294950a6a29b0d1f45120c
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимога, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі та суперечить умовам п. 29 Особливостей в частині встановлення умови наявності у учасника матеріально-технічної бази, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у с. Мошни та м. Черкаси.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку № 1 та Додатку № 3 до тендерної документації Замовником визначена вимога, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі та суперечить умовам п. 29 Особливостей в частині встановлення умови наявності у учасника матеріально-технічної бази, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у с. Мошни та м. Черкаси:
«4. Поставка здійснюється згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС у с. Мошни та м. Черкаси..»
«Учасники повинні забезпечити поставку товару на АЗС у с. Мошни та м. Черкаси. ( надати у складі пропозицій список АЗС із зазначенням адрес у с. Мошни та м. Черкаси)»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника САМЕ в територіальних межах населених пунктів с. Мошни та м. Черкаси - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступним місцезнаходженням:
БРСМ-нафта: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3 – АЗС у місті Черкаси.
Та інші АЗС відповідної мережі БРСМ-нафта у Черкаській області, але при цьому жодна з них не знаходиться у с. Мошни:
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Черкаська обл, м. Сміла, вул. Незалежності, 117
Черкаська обл., Золотоношський р-н, с/р Деньгівська, а/д Бориспіль-Дніпропетровск-Запоріжжя,120км.
Черкаська обл., м. Канів, вул. 206 Дивізії, 5
Та АЗС мережі БРСМ-нафта по всій території України.
Замовником визначена обов’язкова наявність АЗС САМЕ у:
1) с. Мошни;
2) м. Черкаси.
З урахуванням, що зазначена мережа АЗС не має АЗС у с. Мошни, але при цьому має АЗС у м. Черкаси, наявні обставини дискримінаційної вимоги до Скаржника в частині місцезнаходження АЗС.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС, які розташовані у с. Мошни та м. Черкаси.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС розташованої в САМЕ у двох населених пунктах ОДНОЧАСНО, зазначених у Додатку № 1 та Додатку № 3 до ТД.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником, оскільки:
Автозаправна станція - комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту).
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази учасника:
- АЗС у с. Мошни.
«4. Поставка здійснюється згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС у с. Мошни та м. Черкаси..»
«Учасники повинні забезпечити поставку товару на АЗС у с. Мошни та м. Черкаси. ( надати у складі пропозицій список АЗС із зазначенням адрес у с. Мошни та м. Черкаси)»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника САМЕ в територіальних межах населених пунктів с. Мошни та м. Черкаси - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступним місцезнаходженням:
БРСМ-нафта: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3 – АЗС у місті Черкаси.
Та інші АЗС відповідної мережі БРСМ-нафта у Черкаській області, але при цьому жодна з них не знаходиться у с. Мошни:
Черкаська обл., м. Сміла, вул. Богдана Хмельницького, 49Б
Черкаська обл, м. Сміла, вул. Незалежності, 117
Черкаська обл., Золотоношський р-н, с/р Деньгівська, а/д Бориспіль-Дніпропетровск-Запоріжжя,120км.
Черкаська обл., м. Канів, вул. 206 Дивізії, 5
Та АЗС мережі БРСМ-нафта по всій території України.
Замовником визначена обов’язкова наявність АЗС САМЕ у:
1) с. Мошни;
2) м. Черкаси.
З урахуванням, що зазначена мережа АЗС не має АЗС у с. Мошни, але при цьому має АЗС у м. Черкаси, наявні обставини дискримінаційної вимоги до Скаржника в частині місцезнаходження АЗС.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС, які розташовані у с. Мошни та м. Черкаси.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС розташованої в САМЕ у двох населених пунктах ОДНОЧАСНО, зазначених у Додатку № 1 та Додатку № 3 до ТД.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником, оскільки:
Автозаправна станція - комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту).
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази учасника:
- АЗС у с. Мошни.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адреси АЗС, яку може запропонувати Скаржник у м. Черкаси: https://brsm-nafta.com/map
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 24.01.2025 року на умови документації ВК МОШНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МОШНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо; Бензин А-95), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-010876-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимога, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі та суперечить умовам п. 29 Особливостей в частині встановлення умови наявності у учасника матеріально-технічної бази, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у с. Мошни та м. Черкаси.