-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО ПО ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ).
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом
Завершена
404 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 023.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 023.00 UAH
Період оскарження:
20.01.2025 10:42 - 25.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга щодо підстави відхилення пропозиції Переможця
Номер:
187706b66aa944138271aa070ff53ecb
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-20-003228-a.b1
Назва:
скарга щодо підстави відхилення пропозиції Переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна пропозиція.pdf 03.02.2025 17:48
- Скарга від 03_02_2025_на_рішення Замовника_ ЛЮБИМІВСЬКА ГІМНАЗІЯ.pdf 03.02.2025 17:48
- ПРОТОКОЛ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf 03.02.2025 17:48
- Скарга від 03_02_2025_на_рішення Замовника_ згідно Протоколу № 5 від 29.01.2025.docx 03.02.2025 17:48
- Довідка не продаж рф.pdf 03.02.2025 17:48
- Довідка не є рф.pdf 03.02.2025 17:48
- sign.p7s 03.02.2025 17:49
- рішення від 05.02.2025 № 1703.pdf 05.02.2025 16:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2025 № 2132.pdf 13.02.2025 13:01
- Рішення від 12.02.2025 № 2132.pdf 14.02.2025 16:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.02.2025 19:38
Дата розгляду скарги:
12.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.02.2025 16:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.02.2025 16:57
Дата виконання рішення Замовником:
19.02.2025 14:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням уповноваженої особи від 19.02.2025р. №11 було відхилено пропозицію учасника ТОВ "НОРДГАЗ" з таких підстав, що пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ad285167f2a34dcda1c7229ddf97623c
Заголовок пункту скарги:
Підстави для відхилення пропозиція ТОВ "НОРДГАЗ" згідно абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Про невідповідність пропозиції учасника закупівлі:
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. В Додатку № 7 до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
«6) копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів:
…
— для учасників-юридичних осіб — довідка у довільній формі про відсутність / наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції;
*При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином;
…
- копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку);»
1.1. Невідповідність пропозиції Учасника/Переможця вимогам в частині відсутності у складі пропозиції довідки у довільній формі про відсутність / наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції:
Вимогами тендерної документації (Додатком № 7 до ТД), передбачено надання на підтвердження статусу та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів, зокрема - довідки у довільній формі про відсутність / наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції.
У складі пропозиції Учасника/Переможця ТОВ «НОРДГАЗ» відсутня Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про відсутність / наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу, що згідно умов тендерної документації (пп. 1.2. ч. 1 Розділу 3 ТД), тендерна документація передбачає вимоги до оформлення документів складених учасником та наданих у складі тендерної пропозиції: Усі сторінки / аркуші тендерної пропозиції учасника, які містять інформацію, у тому числі документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку* учасника.
Звертаємо увагу, що ч. 7 ст. 39 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» передбачено норма, згідно якої, - для прийняття рішень з питань, які віднесені до компетенції виконавчого органу, але виходять за межі звичайної щоденної діяльності товариства, голова колегіального виконавчого органу зобов’язаний скликати засідання виконавчого органу. Статутом товариства можуть встановлюватися обмеження щодо суми, типу, предмета правочинів, для прийняття рішення щодо яких голова колегіального виконавчого органу має скликати засідання виконавчого органу товариства. Порушення вимог цієї частини головою виконавчого органу є підставою для розірвання з ним цивільно-правового або трудового договору (контракту).
Відповідно до вимог тендерної документації (ч. 1 Розділу 3 ТД), - документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у тому числі аналогів документу / інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Оскільки чинним законодавством України передбачено норма в частині можливості наявності статутних обмежень щодо прав виконавчого органу (Директора) на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (Статутом товариства можуть встановлюватися обмеження щодо суми, типу, предмета правочинів), а також у випадку відсутності таких обмежень згідно Статуту – учасник ТОВ «НОРДГАЗ» у будь-якому випадку повинен був надати довідку, яка містить інформацію про відсутність / наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ТОВ «НОРДГАЗ» підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.2. Невідповідність пропозиції Учасника/Переможця вимогам в частині відсутності у складі пропозиції копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку:
Вимогами тендерної документації (Додатком № 7 до ТД), передбачено надання на підтвердження статусу та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів, зокрема - копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку.
У складі пропозиції Учасника/Переможця ТОВ «НОРДГАЗ» відсутній жоден з вищеперелічених документів:
- ВІДСУТНЯ копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ);
- ВІДСУТНЯ копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку).
Відповідно до вимог тендерної документації (ч. 1 Розділу 3 ТД), - документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у тому числі аналогів документу / інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Згідно норм Податкового кодексу України, юридичні особи ведуть податковий облік за тими податками, платниками яких вони є.
Тобто, Учасник ТОВ «НОРДГАЗ» у будь-якому випадку повинен був надати копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку, або надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у тому числі аналогів документу / інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ТОВ «НОРДГАЗ» підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. В Додатку № 7 до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
«11) гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426;»
Вимогами тендерної документації (Додатком № 7 до ТД), передбачено надання гарантійного листа, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426;
У складі пропозиції ТОВ «НОРДГАЗ» надано у файлах «Довідка не є рф» та «Довідка не продаж рф» Довідки, складені учасником, які не містять інформації, якою б учасник підтверджував що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426.
Відповідно до вимог тендерної документації (ч. 1 Розділу 3 ТД), - документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у тому числі аналогів документу / інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Тобто, Учасник ТОВ «НОРДГАЗ» у будь-якому випадку повинен був надати гарантійний лист, яким останній підтверджував та гарантував відповідність як юридичної особи учасника, так і запропонованого предмету закупівлі учасником - окремо визначеному Замовником у Додатку № 7 до ТД переліку нормативно-правових актів, або надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у тому числі аналогів документу / інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ТОВ «НОРДГАЗ» підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. В Додатку № 7 до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
«14) Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 6 тендерної документації);»
Вимогами тендерної документації (Додатком № 7 до ТД), передбачено надання Анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 6 тендерної документації);
Згідно Додатку № 6 до ТД, Анкета ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПЕРЕВІРКИ ДІЛОВИХ ПАРТНЕРІВ, - передбачає заповнення зі сторони учасників інформації у визначених полях (Будь ласка, вкажіть інформацію у відповідних полях нижче:), зокрема в п. 9:
«9. Чи була Ваша Компанія (Організація) чи будь-хто із її працівників (включаючи засновників та акціонерів) відповідачем у будь-яких судових спорах, пов’язаних із шахрайством, хабарництвом, корупцією і/чи іншою протизаконною діяльністю впродовж останніх 10 років?
☐ Так ☐ Ні
Якщо ТАК, наведіть, будь ласка, детальну інформацію (наприклад, дату початку розгляду спору, прийняття рішення, їхній вид та кількість, результат розгляду). Будь ласка, не вказуйте ПІБ вказаних осіб.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________»
У складі пропозиції ТОВ «НОРДГАЗ» надано у файлі «Анкета.pdf», яка НЕ МІСТИТЬ заповненої учасником інформації в пункті 9 відповідної Анкети за формою Замовника, а отже учасником не надано інформацію в частині Чи була Ваша Компанія (Організація) чи будь-хто із її працівників (включаючи засновників та акціонерів) відповідачем у будь-яких судових спорах, пов’язаних із шахрайством, хабарництвом, корупцією і/чи іншою протизаконною діяльністю впродовж останніх 10 років?.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ТОВ «НОРДГАЗ» підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. В Додатку № 7 до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
«6) копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів:
…
— для учасників-юридичних осіб — довідка у довільній формі про відсутність / наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції;
*При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином;
…
- копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку);»
1.1. Невідповідність пропозиції Учасника/Переможця вимогам в частині відсутності у складі пропозиції довідки у довільній формі про відсутність / наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції:
Вимогами тендерної документації (Додатком № 7 до ТД), передбачено надання на підтвердження статусу та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів, зокрема - довідки у довільній формі про відсутність / наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції.
У складі пропозиції Учасника/Переможця ТОВ «НОРДГАЗ» відсутня Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про відсутність / наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу, що згідно умов тендерної документації (пп. 1.2. ч. 1 Розділу 3 ТД), тендерна документація передбачає вимоги до оформлення документів складених учасником та наданих у складі тендерної пропозиції: Усі сторінки / аркуші тендерної пропозиції учасника, які містять інформацію, у тому числі документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку* учасника.
Звертаємо увагу, що ч. 7 ст. 39 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» передбачено норма, згідно якої, - для прийняття рішень з питань, які віднесені до компетенції виконавчого органу, але виходять за межі звичайної щоденної діяльності товариства, голова колегіального виконавчого органу зобов’язаний скликати засідання виконавчого органу. Статутом товариства можуть встановлюватися обмеження щодо суми, типу, предмета правочинів, для прийняття рішення щодо яких голова колегіального виконавчого органу має скликати засідання виконавчого органу товариства. Порушення вимог цієї частини головою виконавчого органу є підставою для розірвання з ним цивільно-правового або трудового договору (контракту).
Відповідно до вимог тендерної документації (ч. 1 Розділу 3 ТД), - документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у тому числі аналогів документу / інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Оскільки чинним законодавством України передбачено норма в частині можливості наявності статутних обмежень щодо прав виконавчого органу (Директора) на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (Статутом товариства можуть встановлюватися обмеження щодо суми, типу, предмета правочинів), а також у випадку відсутності таких обмежень згідно Статуту – учасник ТОВ «НОРДГАЗ» у будь-якому випадку повинен був надати довідку, яка містить інформацію про відсутність / наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ТОВ «НОРДГАЗ» підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.2. Невідповідність пропозиції Учасника/Переможця вимогам в частині відсутності у складі пропозиції копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку:
Вимогами тендерної документації (Додатком № 7 до ТД), передбачено надання на підтвердження статусу та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів, зокрема - копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку.
У складі пропозиції Учасника/Переможця ТОВ «НОРДГАЗ» відсутній жоден з вищеперелічених документів:
- ВІДСУТНЯ копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ);
- ВІДСУТНЯ копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку).
Відповідно до вимог тендерної документації (ч. 1 Розділу 3 ТД), - документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у тому числі аналогів документу / інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Згідно норм Податкового кодексу України, юридичні особи ведуть податковий облік за тими податками, платниками яких вони є.
Тобто, Учасник ТОВ «НОРДГАЗ» у будь-якому випадку повинен був надати копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку, або надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у тому числі аналогів документу / інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ТОВ «НОРДГАЗ» підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. В Додатку № 7 до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
«11) гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426;»
Вимогами тендерної документації (Додатком № 7 до ТД), передбачено надання гарантійного листа, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426;
У складі пропозиції ТОВ «НОРДГАЗ» надано у файлах «Довідка не є рф» та «Довідка не продаж рф» Довідки, складені учасником, які не містять інформації, якою б учасник підтверджував що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426.
Відповідно до вимог тендерної документації (ч. 1 Розділу 3 ТД), - документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у тому числі аналогів документу / інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Тобто, Учасник ТОВ «НОРДГАЗ» у будь-якому випадку повинен був надати гарантійний лист, яким останній підтверджував та гарантував відповідність як юридичної особи учасника, так і запропонованого предмету закупівлі учасником - окремо визначеному Замовником у Додатку № 7 до ТД переліку нормативно-правових актів, або надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у тому числі аналогів документу / інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ТОВ «НОРДГАЗ» підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. В Додатку № 7 до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
«14) Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 6 тендерної документації);»
Вимогами тендерної документації (Додатком № 7 до ТД), передбачено надання Анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 6 тендерної документації);
Згідно Додатку № 6 до ТД, Анкета ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПЕРЕВІРКИ ДІЛОВИХ ПАРТНЕРІВ, - передбачає заповнення зі сторони учасників інформації у визначених полях (Будь ласка, вкажіть інформацію у відповідних полях нижче:), зокрема в п. 9:
«9. Чи була Ваша Компанія (Організація) чи будь-хто із її працівників (включаючи засновників та акціонерів) відповідачем у будь-яких судових спорах, пов’язаних із шахрайством, хабарництвом, корупцією і/чи іншою протизаконною діяльністю впродовж останніх 10 років?
☐ Так ☐ Ні
Якщо ТАК, наведіть, будь ласка, детальну інформацію (наприклад, дату початку розгляду спору, прийняття рішення, їхній вид та кількість, результат розгляду). Будь ласка, не вказуйте ПІБ вказаних осіб.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________»
У складі пропозиції ТОВ «НОРДГАЗ» надано у файлі «Анкета.pdf», яка НЕ МІСТИТЬ заповненої учасником інформації в пункті 9 відповідної Анкети за формою Замовника, а отже учасником не надано інформацію в частині Чи була Ваша Компанія (Організація) чи будь-хто із її працівників (включаючи засновників та акціонерів) відповідачем у будь-яких судових спорах, пов’язаних із шахрайством, хабарництвом, корупцією і/чи іншою протизаконною діяльністю впродовж останніх 10 років?.
Отже, пропозиція Учасника/Переможця ТОВ «НОРДГАЗ» підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Підставі 1-3 дл явідхиленя пропозиції Учасника/Переможця
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 03_02_2025_на_рішення Замовника_ ЛЮБИМІВСЬКА ГІМНАЗІЯ.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідки учасника
-
Повʼязаний документ:
Довідка не продаж рф.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідки учасника
-
Повʼязаний документ:
Довідка не є рф.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол неправомірного визначення переможцем
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - ЛЮБИМІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЛЮБИМІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про визначення ТОВ «НОРДГАЗ» Переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу № 5 від 29.01.2025 року за предметом за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО ПО ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-003228-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9daa8417b67d4a6a978cb8f27b1fa882
Заголовок пункту скарги:
Підстави для відхилення пропозиція ТОВ "НОРДГАЗ" згідно абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
4. Про підставу відхилення пропозиції учасника закупівлі:
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
4.1. В Додатку № 7 до тендерної документації до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
«4.3. Учасник у складі пропозиції повинен надати зразок талонів/скретч-карток/бланків-дозволу по кожному номіналу на кожний вид палива.»
Також, звертаємо увагу, що Додатком 4 до ТД, визначено Технічні характеристики на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО ПО ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ)», зокрема встановлення вимог Замовника в частині Виду поставки: дизельне паливо по ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ номіналом 10. 20, 30л.:
На підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати інформацію про можливість поставки замовнику товару, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог наведених нижче:
Найменування товару, що є предметом закупівлі Технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі Кількість, літрів
ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО Повинен відповідати екологічному класу не нижче рівня Євро-5, за вмістом біоетанолу вид Е5, що встановлений ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Вид поставки: дизельне паливо по ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ номіналом 10. 20, 30л. 7098
Тобто, Замовником визначена у Додатку № 7 до тендерної документації вимога, в частині надання зразків талонів/скретч-карток/бланків-дозволу по кожному номіналу на кожний вид палива, а саме: Вид поставки: дизельне паливо по ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ номіналом 10. 20, 30л.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «НОРДГАЗ» НЕ МІСТИТЬ зразків талонів/ скретч-карток/бланків-дозволу по кожному номіналу 10, 20, 30 літрів на Дизельне паливо.
Звертаємо увагу, що п. 4.1. Розділу 1 ТД визначено назву предмета закупівлі: «ДК 021:2015 – 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО ПО ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ)»
Пропозиція учасника ТОВ «НОРДГАЗ» не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю не може вважатись відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
4.2. В Додатку № 7 до тендерної документації до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
«1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації;»
Звертаємо увагу, що Форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (згідно Додатку № 1 до ТД), у п. 13 передбачає надання інформації про Найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником, виробник, країна походження.
Учасником ТОВ «НОРДГАЗ» надано у складі пропозиції у файлі:
- «Тендерна пропозиція.pdf» форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ, яка у п. 13 містить інформацію про Найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником та країну походження, але при цьому НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ про ВИРОБНИКА предмету закупівлі (Дизельного палива).
Виробник товару - це назва торгової марки або зареєстрованого бренду підприємства-виробника, під товарним знаком якого був виготовлений товар.
Згідно форми тендерної пропозиції, учасник пропонує:
Найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником – Дизельне паливо;
Виробник – відомості відсутні
Країна походження – Румунія
Отже, Учасником не визначено виробника предмету закупівлі (Дизельного палива), що свідчить про невиконання вимог Додатку № 7 до ТД в частині надання: заповненої та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації.
Пропозиція учасника ТОВ «НОРДГАЗ» не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю не може вважатись ВІДСУТНІСТЬ інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
4.3. В Додатку № 7 до тендерної документації до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
«4.1.Учасник повинен надати копію сертифіката відповідності на товар (який пропонується до постачання) вітчизняного виробництва або копію Сертифіката відповідності чи Свідоцтва про визнання, на товар який виробляється в інших країнах. Сертифікати відповідності чи Свідоцтва про визнання на продукцію серійного виробництва повинні бути видані призначеним органом з сертифікації;»
Звертаємо увагу, що Форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (згідно Додатку № 1 до ТД), у п. 13 містить відомості про найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником, виробника та країну походження.
Учасником ТОВ «НОРДГАЗ» надано у складі пропозиції у файлі:
- «Тендерна пропозиція.pdf» форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ, яка у п. 13 містить інформацію про Найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником та країну походження, згідно до якої учасник пропонує Дизельне паливо країни походження Румунія.
При цьому, Свідоцтво про визнання, на товар який виробляється в інших країнах у складі пропозиції учасника ТОВ «НОРДГАЗ» - ВІДСУТНЄ.
Свідоцтво (сертифікат) про визнання відповідності - документ, що свідчить про визнання іноземних документів про підтвердження відповідності продукції вимогам законодавства України.
Учасником ТОВ «НОРДГАЗ» надано у складі пропозиції у файлі:
- «Сертифікат Паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0.pdf», сертифікат відповідності на Паливо дизельне виробника ПАТ «УКРТАТНАФТА» (Україна, м. Кременчук, Полтавська область, код ЄДРПОУ 00152307), який не може прийматись до розгляду Замовником, оскільки згідно інформації у Формі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ від 27.01.2025 року, Учасник ТОВ «НОРДГАЗ» пропонує постачання Дизельного палива країни походження РУМУНІЯ, а отже такий сертифікат змінює предмет закупівлі та не може вважатись належним.
- «Перевод ДТ.pdf», сертифікат аналізу (переклад з англійської мови на українську мову) на Вантаж - ULSD 10PPM, який не може прийматись до розгляду Замовником, з наступних пісдтав:
1) Сертифікат аналізу, - є звітом про випробування, який охоплює елементи випробувань, специфікації та результати випробувань матеріалу, - а отже не може вважатись Свідоцтвом про визнання, на товар який виробляється в інших країнах, який визначається до надання у складі тендерної пропозиції у випадку, якщо учасники пропонують Товар, який виробляється в інших країнах.
2) сертифікат аналізу (переклад з англійської мови на українську мову) на Вантаж - ULSD 10PPM – не містить відомостей про відповідність такого Дизельного палива екологічному класу не нижче рівня Євро-5, що встановлений ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (згідно вимог Додатку № 4 до ТД).
Зазначені документи не можуть прийматись до розгляду Замовника на відповідність технічним вимогам Додатку № 7 до ТД в частині надання сертифіката відповідності на товар (який пропонується до постачання) вітчизняного виробництва або копію Сертифіката відповідності чи Свідоцтва про визнання, на товар який виробляється в інших країнах. Сертифікати відповідності чи Свідоцтва про визнання на продукцію серійного виробництва повинні бути видані призначеним органом з сертифікації.
Пропозиція учасника ТОВ «НОРДГАЗ» не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю не може вважатись відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Учасника/Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
4.1. В Додатку № 7 до тендерної документації до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
«4.3. Учасник у складі пропозиції повинен надати зразок талонів/скретч-карток/бланків-дозволу по кожному номіналу на кожний вид палива.»
Також, звертаємо увагу, що Додатком 4 до ТД, визначено Технічні характеристики на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО ПО ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ)», зокрема встановлення вимог Замовника в частині Виду поставки: дизельне паливо по ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ номіналом 10. 20, 30л.:
На підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати інформацію про можливість поставки замовнику товару, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог наведених нижче:
Найменування товару, що є предметом закупівлі Технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі Кількість, літрів
ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО Повинен відповідати екологічному класу не нижче рівня Євро-5, за вмістом біоетанолу вид Е5, що встановлений ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Вид поставки: дизельне паливо по ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ номіналом 10. 20, 30л. 7098
Тобто, Замовником визначена у Додатку № 7 до тендерної документації вимога, в частині надання зразків талонів/скретч-карток/бланків-дозволу по кожному номіналу на кожний вид палива, а саме: Вид поставки: дизельне паливо по ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ номіналом 10. 20, 30л.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «НОРДГАЗ» НЕ МІСТИТЬ зразків талонів/ скретч-карток/бланків-дозволу по кожному номіналу 10, 20, 30 літрів на Дизельне паливо.
Звертаємо увагу, що п. 4.1. Розділу 1 ТД визначено назву предмета закупівлі: «ДК 021:2015 – 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО ПО ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ)»
Пропозиція учасника ТОВ «НОРДГАЗ» не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю не може вважатись відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
4.2. В Додатку № 7 до тендерної документації до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
«1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації;»
Звертаємо увагу, що Форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (згідно Додатку № 1 до ТД), у п. 13 передбачає надання інформації про Найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником, виробник, країна походження.
Учасником ТОВ «НОРДГАЗ» надано у складі пропозиції у файлі:
- «Тендерна пропозиція.pdf» форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ, яка у п. 13 містить інформацію про Найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником та країну походження, але при цьому НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ про ВИРОБНИКА предмету закупівлі (Дизельного палива).
Виробник товару - це назва торгової марки або зареєстрованого бренду підприємства-виробника, під товарним знаком якого був виготовлений товар.
Згідно форми тендерної пропозиції, учасник пропонує:
Найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником – Дизельне паливо;
Виробник – відомості відсутні
Країна походження – Румунія
Отже, Учасником не визначено виробника предмету закупівлі (Дизельного палива), що свідчить про невиконання вимог Додатку № 7 до ТД в частині надання: заповненої та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації.
Пропозиція учасника ТОВ «НОРДГАЗ» не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю не може вважатись ВІДСУТНІСТЬ інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
4.3. В Додатку № 7 до тендерної документації до тендерної документації визначено Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема в частині надання :
«4.1.Учасник повинен надати копію сертифіката відповідності на товар (який пропонується до постачання) вітчизняного виробництва або копію Сертифіката відповідності чи Свідоцтва про визнання, на товар який виробляється в інших країнах. Сертифікати відповідності чи Свідоцтва про визнання на продукцію серійного виробництва повинні бути видані призначеним органом з сертифікації;»
Звертаємо увагу, що Форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (згідно Додатку № 1 до ТД), у п. 13 містить відомості про найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником, виробника та країну походження.
Учасником ТОВ «НОРДГАЗ» надано у складі пропозиції у файлі:
- «Тендерна пропозиція.pdf» форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ, яка у п. 13 містить інформацію про Найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником та країну походження, згідно до якої учасник пропонує Дизельне паливо країни походження Румунія.
При цьому, Свідоцтво про визнання, на товар який виробляється в інших країнах у складі пропозиції учасника ТОВ «НОРДГАЗ» - ВІДСУТНЄ.
Свідоцтво (сертифікат) про визнання відповідності - документ, що свідчить про визнання іноземних документів про підтвердження відповідності продукції вимогам законодавства України.
Учасником ТОВ «НОРДГАЗ» надано у складі пропозиції у файлі:
- «Сертифікат Паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0.pdf», сертифікат відповідності на Паливо дизельне виробника ПАТ «УКРТАТНАФТА» (Україна, м. Кременчук, Полтавська область, код ЄДРПОУ 00152307), який не може прийматись до розгляду Замовником, оскільки згідно інформації у Формі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ від 27.01.2025 року, Учасник ТОВ «НОРДГАЗ» пропонує постачання Дизельного палива країни походження РУМУНІЯ, а отже такий сертифікат змінює предмет закупівлі та не може вважатись належним.
- «Перевод ДТ.pdf», сертифікат аналізу (переклад з англійської мови на українську мову) на Вантаж - ULSD 10PPM, який не може прийматись до розгляду Замовником, з наступних пісдтав:
1) Сертифікат аналізу, - є звітом про випробування, який охоплює елементи випробувань, специфікації та результати випробувань матеріалу, - а отже не може вважатись Свідоцтвом про визнання, на товар який виробляється в інших країнах, який визначається до надання у складі тендерної пропозиції у випадку, якщо учасники пропонують Товар, який виробляється в інших країнах.
2) сертифікат аналізу (переклад з англійської мови на українську мову) на Вантаж - ULSD 10PPM – не містить відомостей про відповідність такого Дизельного палива екологічному класу не нижче рівня Євро-5, що встановлений ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (згідно вимог Додатку № 4 до ТД).
Зазначені документи не можуть прийматись до розгляду Замовника на відповідність технічним вимогам Додатку № 7 до ТД в частині надання сертифіката відповідності на товар (який пропонується до постачання) вітчизняного виробництва або копію Сертифіката відповідності чи Свідоцтва про визнання, на товар який виробляється в інших країнах. Сертифікати відповідності чи Свідоцтва про визнання на продукцію серійного виробництва повинні бути видані призначеним органом з сертифікації.
Пропозиція учасника ТОВ «НОРДГАЗ» не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю не може вважатись відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
×
-
Назва доказу:
Форма Тендерної пропозиція ТОВ "НОРДГАЗ"
-
Повʼязаний документ:
Тендерна пропозиція.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - ЛЮБИМІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЛЮБИМІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про визначення ТОВ «НОРДГАЗ» Переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу № 5 від 29.01.2025 року за предметом за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО ПО ПАЛИВНИХ КАРТКАХ АБО ТАЛОНАХ/СКРЕТЧ-КАРТКАХ, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-003228-a.