-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів автомобільного транспорту
Завершена
558 828.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 588.29 UAH
мін. крок: 1% або 5 588.29 UAH
Період оскарження:
17.01.2025 21:12 - 09.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю UA-2025-01-17-017360-a, предмет: Послуги з охорони об’єктів автомобільного транспорту 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Номер:
6cfcd301de0e437bbe05f16cdfd7a726
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-17-017360-a.c2
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю UA-2025-01-17-017360-a, предмет: Послуги з охорони об’єктів автомобільного транспорту 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Агенція безпеки «Центр-97» (далі – Скаржник) ознайомившись в вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 17.01.2025 № 4 (зі змінами внесеними рішенням уповноваженої особи від 22.01.2025 № 7) (далі – тендерна документація, документація) вважає, що згадана документація містить вимоги, що є дискримінаційними та такими, що порушують вимоги чинного законодавства та обмежують можливість Скаржника прийняти участь у цій закупівлі, з підтав наведених у тексті Скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД за Особливостями (охорона) (нова редакція).docx 23.01.2025 16:47
- ТД Додаток 1 (Технічна специфікація) (3).doc 23.01.2025 16:47
- Перелік змін від 22.01.2025 (2).doc 23.01.2025 16:47
- Про публічні закупівлі - Закон _ 922-VIII від 25.12.2015 - d453145-20241023.docx 23.01.2025 16:47
- ТД Додаток 3 (Документи учасника) (нова редакція).doc 23.01.2025 16:47
- Скарга Миколаївпастранс.docx 23.01.2025 16:47
- Ліцензійні умови.pdf 23.01.2025 16:47
- рішення від 02.01.2024 № 113.pdf 23.01.2025 16:47
- Скарга Миколаївпастранс.pdf 23.01.2025 16:47
- sign.p7s 23.01.2025 16:47
- рішення від 27.01.2025 № 1139.pdf 27.01.2025 14:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.02.2025 № 1563.pdf 04.02.2025 11:40
- рішення від 03.02.2025 № 1563.pdf 05.02.2025 13:34
- _ВС №640417019.doc 29.01.2025 13:17
- _ВС №640417019.pdf 29.01.2025 13:17
- Пояснення по скаргі Миколаївпастранс Центр 97.docx 29.01.2025 13:17
- Пояснення по скаргі Миколаївпастранс Центр 97.docx.pdf 29.01.2025 13:17
- Протокол виконання рішень органу оскарження.pdf 07.02.2025 13:50
- Перелік змін ТД.pdf 07.02.2025 13:50
- ТД Додаток 1 (Технічна специфікація).pdf 07.02.2025 13:50
- ТД Додаток 2 (Проєкт договору) (нова редакція).pdf 07.02.2025 13:50
- ТД Додаток 3 (Документи учасника) (нова редакція).pdf 07.02.2025 13:50
- ТД Додаток 4 (Документи переможця) (нова редакція).pdf 07.02.2025 13:50
- ТД за Особливостями (охорона) (нова редакція).pdf 07.02.2025 13:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.01.2025 17:45
Дата розгляду скарги:
03.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.01.2025 14:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.02.2025 13:35
Дата виконання рішення Замовником:
07.02.2025 13:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f6541f9b78a24e2bb675abac5beed742
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо наявності приміщення в м. Миколаєві
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 5.1.1.4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 Тендерної документації встановлено, що Учасники підтверджують наявність приміщення в м. Миколаєві або Миколаївському районі Миколаївської області (адміністративне, офісне) для забезпечення господарської діяльності, у тому числі щоденної організації та контролю надання охоронних послуг, відпочинку під час чергування груп швидкого реагування;
У якості документального підтвердження за підпунктом 5.1.1.4 підпункту 5.1.1 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 цієї тендерної документації Замовник вимагає документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або свідоцтво про право на спадщину або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності); АБО договір оренди/суборенди приміщення (іншим документом про право користування) для забезпечення господарської діяльності (адміністративне, офісне) (договір (інший документ про право користування) повинен бути чинним, не менше аніж строк надання послуг, визначений цією документацією).
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на таке.
Шляхом встановлення даних вимог Замовником умисно обмежено та дискриміновано коло потенційних Учасників, адже даним критеріям відповідають охоронні компанії м. Миколаїв та Миколаївсьській області що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 5 Закону України про публічні закупівлі. Встановивши дану вимогу Замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу.
У якості документального підтвердження за підпунктом 5.1.1.4 підпункту 5.1.1 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 цієї тендерної документації Замовник вимагає документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або свідоцтво про право на спадщину або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності); АБО договір оренди/суборенди приміщення (іншим документом про право користування) для забезпечення господарської діяльності (адміністративне, офісне) (договір (інший документ про право користування) повинен бути чинним, не менше аніж строк надання послуг, визначений цією документацією).
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на таке.
Шляхом встановлення даних вимог Замовником умисно обмежено та дискриміновано коло потенційних Учасників, адже даним критеріям відповідають охоронні компанії м. Миколаїв та Миколаївсьській області що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 5 Закону України про публічні закупівлі. Встановивши дану вимогу Замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон
-
Повʼязаний документ:
Про публічні закупівлі - Закон _ 922-VIII від 25.12.2015 - d453145-20241023.docx
-
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
ТД за Особливостями (охорона) (нова редакція).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до підпункту 5.1.1.4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 Тендерної документації встановлено, що Учасники підтверджують наявність приміщення в м. Миколаєві або Миколаївському районі Миколаївської області (адміністративне, офісне) для забезпечення господарської діяльності, у тому числі щоденної організації та контролю надання охоронних послуг, відпочинку під час чергування груп швидкого реагування; У якості документального підтвердження за підпунктом 5.1.1.4 підпункту 5.1.1 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 цієї тендерної документації Замовник вимагає документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або свідоцтво про право на спадщину або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності); АБО договір оренди/суборенди приміщення (іншим документом про право користування) для забезпечення господарської діяльності (адміністративне, офісне) (договір (інший документ про право користування) повинен бути чинним, не менше аніж строк надання послуг, визначений цією документацією). Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на таке. Шляхом встановлення даних вимог Замовником умисно обмежено та дискриміновано коло потенційних Учасників, адже даним критеріям відповідають охоронні компанії м. Миколаїв та Миколаївсьській області що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 5 Закону України про публічні закупівлі. Встановивши дану вимогу Замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
cd599b0980fb48f6a89f9ff4f890e88e
Заголовок пункту скарги:
Сертифікат ДСТУ EN 50518-2019
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Сертифікат ДСТУ EN 50518-2019
×
-
Назва доказу:
Аналогічна позиція АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 02.01.2024 № 113.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до підпункту 5.1.1.2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 Тендерної документації встановлено, наявність пункту централізованого спостереження для приймання та відповідного реагування на тривожні сповіщення з поста охорони об'єкту замовника; За підпунктом 5.1.1.2 підпункту 5.1.1 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 цієї тендерної документації документальним підтвердженням є довідка в довільній формі про наявність пункту централізованого спостереження з зазначенням адреси; сертифіката відповідності вимогам ДСТУ EN 50518-2019 “Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень”; Надання сертифікату відповідності на послуги з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518-2019 "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень", є дискримінаційною вимогою, тому що не має жодного відношення до предмету закупівлі. ДСТУ EN 50518-2019 "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень", регламентує сертифікацію приладів, а не послуг з ФІЗИЧНОЇ ОХОРОНИ, що є предметом закупівлі. Звертаємо увагу на те, що а ні Закон України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI зі змінами, а ні ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження охоронної діяльності затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі - Ліцензійні умови) не обмежують та не зобов’язують охоронн підприємство отримувати невідомі діючому законодавству сертифікати. Таким чином потенційний учасник маючи всі необхідні ресурси, щодо надання охоронних послуг, але через встановлення даної вимоги, не може взяти участь в закупівлі Замовника, бо не має сертифікату відповідності на ПЦС в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуги з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518-2019 "Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень" Замовник завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону). Як приклад, до такого висновку пришла Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення №113-р/пк-пз від 02.01.2024 по скарзі UA-2023-12-16-001796-a.c1, ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-16-001796-a), яка зобов’язала Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації. Враховуючи вищевикладене, потенційний учасник просить Замовника видалити вимогу про наявність сертифікату відповідності на ПЦС в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуги з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518-2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень». Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
a0bd52b9a47c47e59fa73605dd45fb60
Заголовок пункту скарги:
Страхування відповідальності перед третіми особами
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до абзацу 4 підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 3.2 пункту 3 Додатку № 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено наступне.
«3. Інформація та документи, що підтверджують відповідність запропонованої послуги встановленим вимогам, у тому числі технічним, якісним та кількісним:
3.2. Договір страхування відповідальності перед третіми особами (страхування відповідальності внаслідок провадження діяльності охоронної компанії) на суму не менше 1 млн грн., діючий протягом всього періоду надання послуг, та документ про сплату страхового платежу з обов’язковим зазначенням у призначенні платежу реквізитів договору (якщо умовами договору передбачено набрання ним чинності з дня надходження страхового платежу на рахунок Страховика).».
«інформацією та документами, що підтверджують відповідність запропонованої послуги встановленим вимогам, у тому числі технічним, якісним та кількісним (довідка довільної форми (або інший документ) про відповідність запропонованої послуги встановленим вимогам, у тому числі технічним, якісним та кількісним, договір страхування відповідальності перед третіми особами (страхування відповідальності внаслідок провадження діяльності охоронної компанії) на суму не менше 1 млн грн., діючий протягом всього періоду надання послуг, та документ про сплату страхового платежу з обов’язковим зазначенням у призначенні платежу реквізитів договору (якщо умовами договору передбачено набрання ним чинності з дня надходження страхового платежу на рахунок Страховика));».
Стpaхувaння вiдпoвiдaльнocтi пepeд тpeтiми ocoбaми не відноситься до предмета закупівлі та є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Відповідно до Закону України "Про страхування" страхування відповідальності перед третіми особами є виключно добровільним. З огляду на це, Замовник не має права вимагати наявності в учасника такого виду страхування.
Вимога про надання договору добровільного страхування цивільної відповідальності розраховане на учасників торгів, які вже мають вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
«3. Інформація та документи, що підтверджують відповідність запропонованої послуги встановленим вимогам, у тому числі технічним, якісним та кількісним:
3.2. Договір страхування відповідальності перед третіми особами (страхування відповідальності внаслідок провадження діяльності охоронної компанії) на суму не менше 1 млн грн., діючий протягом всього періоду надання послуг, та документ про сплату страхового платежу з обов’язковим зазначенням у призначенні платежу реквізитів договору (якщо умовами договору передбачено набрання ним чинності з дня надходження страхового платежу на рахунок Страховика).».
«інформацією та документами, що підтверджують відповідність запропонованої послуги встановленим вимогам, у тому числі технічним, якісним та кількісним (довідка довільної форми (або інший документ) про відповідність запропонованої послуги встановленим вимогам, у тому числі технічним, якісним та кількісним, договір страхування відповідальності перед третіми особами (страхування відповідальності внаслідок провадження діяльності охоронної компанії) на суму не менше 1 млн грн., діючий протягом всього періоду надання послуг, та документ про сплату страхового платежу з обов’язковим зазначенням у призначенні платежу реквізитів договору (якщо умовами договору передбачено набрання ним чинності з дня надходження страхового платежу на рахунок Страховика));».
Стpaхувaння вiдпoвiдaльнocтi пepeд тpeтiми ocoбaми не відноситься до предмета закупівлі та є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Відповідно до Закону України "Про страхування" страхування відповідальності перед третіми особами є виключно добровільним. З огляду на це, Замовник не має права вимагати наявності в учасника такого виду страхування.
Вимога про надання договору добровільного страхування цивільної відповідальності розраховане на учасників торгів, які вже мають вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до абзацу 4 підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 3.2 пункту 3 Додатку № 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено наступне. «3. Інформація та документи, що підтверджують відповідність запропонованої послуги встановленим вимогам, у тому числі технічним, якісним та кількісним: 3.2. Договір страхування відповідальності перед третіми особами (страхування відповідальності внаслідок провадження діяльності охоронної компанії) на суму не менше 1 млн грн., діючий протягом всього періоду надання послуг, та документ про сплату страхового платежу з обов’язковим зазначенням у призначенні платежу реквізитів договору (якщо умовами договору передбачено набрання ним чинності з дня надходження страхового платежу на рахунок Страховика).». «інформацією та документами, що підтверджують відповідність запропонованої послуги встановленим вимогам, у тому числі технічним, якісним та кількісним (довідка довільної форми (або інший документ) про відповідність запропонованої послуги встановленим вимогам, у тому числі технічним, якісним та кількісним, договір страхування відповідальності перед третіми особами (страхування відповідальності внаслідок провадження діяльності охоронної компанії) на суму не менше 1 млн грн., діючий протягом всього періоду надання послуг, та документ про сплату страхового платежу з обов’язковим зазначенням у призначенні платежу реквізитів договору (якщо умовами договору передбачено набрання ним чинності з дня надходження страхового платежу на рахунок Страховика));». Стpaхувaння вiдпoвiдaльнocтi пepeд тpeтiми ocoбaми не відноситься до предмета закупівлі та є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Відповідно до Закону України "Про страхування" страхування відповідальності перед третіми особами є виключно добровільним. З огляду на це, Замовник не має права вимагати наявності в учасника такого виду страхування. Вимога про надання договору добровільного страхування цивільної відповідальності розраховане на учасників торгів, які вже мають вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
9c8cda652739414b9f0b067f1f881a7c
Заголовок пункту скарги:
Вимога про службових собак
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпукту 5.1.1.5 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 Тендерної документації встановлено, що Учасники мають підтвердити наявність службових собак посилення охорони території об'єкта замовника (не менше 2-ох службових собак).
За підпунктом 5.1.1.5 підпункту 5.1.1 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 цієї тендерної документації документальним підтвердженням є ветеринарними паспортами, виданими Учаснику на кожну собаку, згідно з вимогами статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» із дійсними відмітками у них, що підтверджують проведення щеплення собаки проти сказу; реєстраційними посвідченнями на кожну службову собаку, виданими учаснику органом місцевої влади або державними органами, установами, організаціями
Однак ретельно дослідивши надану документацію можемо зазначити що, дана вимога на сам перед прописана замовника спеціально, щоб зменшити кількість учасників на торгах.
Також згідно документації торгів та додатків, а також згідно з технічними вимогами у яких чітко зазначені вимоги замовника, немає жодного слова, що охорона повинна відбуватися саме із службовими собаками, та не вказано на яких саме постах повинні застосовуватися ці службові собаки. Також не має графіку роботи цих службових собак на об’єктах.
Отже згідно технічних та інших параметрів закупівлі визначеними розробленою документацією, яка була надана Замовником, наявність службових собак зазначена лише в переліку кваліфікаційних вимог до учасників. На нашу думку, ці дискримінаційні вимоги застосовані саме для того, щоб якомога більше відсіяти та не допускати до торгів інших учасників, що призведе до ручного зменшення конкуренції та заключенню договору по значно завищеними цінами. В даний час конкуренція на ринку охоронних послуг досить велика и Замовники за своїм бажанням запросто може досягнути значної економії своїх коштів просто прибравши з документації усі дискримінаційні умови. Однак замовник уперто прописує такі умови, згідно яких на його торгах можуть прийняти участь лише ті підприємства, які узгодили з ним, що краще прописати щоб заключити договір по значно завищеним цінам ніж це пропонує ринок охороних послуг на даний час.
В той же час такі вимоги замовника, це грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі», тому що в Законом взагалі не передбачено надання таких документів. Як мінімум тому, що службові собаки не є працівниками у розумінні даного Закону згідно якого потрібно підтверджувати їх кваліфікацію.
Таким чином встановивши дану вимогу Замовник суттєво обмежив коло потенційних учасників, які можуть взяти участь у торгах, чим порушив основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» які визначені в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», та спеціально створюючи різні дискримінаційні вимоги до учасників. Які мають на меті лише одне, це упевнене просування потрібного Учасника, та дискваліфікація будь якого іншого учасника який захоче прийняти участь. На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дану дискримінаційну вимогу із Тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
За підпунктом 5.1.1.5 підпункту 5.1.1 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 цієї тендерної документації документальним підтвердженням є ветеринарними паспортами, виданими Учаснику на кожну собаку, згідно з вимогами статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» із дійсними відмітками у них, що підтверджують проведення щеплення собаки проти сказу; реєстраційними посвідченнями на кожну службову собаку, виданими учаснику органом місцевої влади або державними органами, установами, організаціями
Однак ретельно дослідивши надану документацію можемо зазначити що, дана вимога на сам перед прописана замовника спеціально, щоб зменшити кількість учасників на торгах.
Також згідно документації торгів та додатків, а також згідно з технічними вимогами у яких чітко зазначені вимоги замовника, немає жодного слова, що охорона повинна відбуватися саме із службовими собаками, та не вказано на яких саме постах повинні застосовуватися ці службові собаки. Також не має графіку роботи цих службових собак на об’єктах.
Отже згідно технічних та інших параметрів закупівлі визначеними розробленою документацією, яка була надана Замовником, наявність службових собак зазначена лише в переліку кваліфікаційних вимог до учасників. На нашу думку, ці дискримінаційні вимоги застосовані саме для того, щоб якомога більше відсіяти та не допускати до торгів інших учасників, що призведе до ручного зменшення конкуренції та заключенню договору по значно завищеними цінами. В даний час конкуренція на ринку охоронних послуг досить велика и Замовники за своїм бажанням запросто може досягнути значної економії своїх коштів просто прибравши з документації усі дискримінаційні умови. Однак замовник уперто прописує такі умови, згідно яких на його торгах можуть прийняти участь лише ті підприємства, які узгодили з ним, що краще прописати щоб заключити договір по значно завищеним цінам ніж це пропонує ринок охороних послуг на даний час.
В той же час такі вимоги замовника, це грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі», тому що в Законом взагалі не передбачено надання таких документів. Як мінімум тому, що службові собаки не є працівниками у розумінні даного Закону згідно якого потрібно підтверджувати їх кваліфікацію.
Таким чином встановивши дану вимогу Замовник суттєво обмежив коло потенційних учасників, які можуть взяти участь у торгах, чим порушив основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» які визначені в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», та спеціально створюючи різні дискримінаційні вимоги до учасників. Які мають на меті лише одне, це упевнене просування потрібного Учасника, та дискваліфікація будь якого іншого учасника який захоче прийняти участь. На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дану дискримінаційну вимогу із Тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до підпукту 5.1.1.5 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 Тендерної документації встановлено, що Учасники мають підтвердити наявність службових собак посилення охорони території об'єкта замовника (не менше 2-ох службових собак). За підпунктом 5.1.1.5 підпункту 5.1.1 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 цієї тендерної документації документальним підтвердженням є ветеринарними паспортами, виданими Учаснику на кожну собаку, згідно з вимогами статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» із дійсними відмітками у них, що підтверджують проведення щеплення собаки проти сказу; реєстраційними посвідченнями на кожну службову собаку, виданими учаснику органом місцевої влади або державними органами, установами, організаціями Однак ретельно дослідивши надану документацію можемо зазначити що, дана вимога на сам перед прописана замовника спеціально, щоб зменшити кількість учасників на торгах. Також згідно документації торгів та додатків, а також згідно з технічними вимогами у яких чітко зазначені вимоги замовника, немає жодного слова, що охорона повинна відбуватися саме із службовими собаками, та не вказано на яких саме постах повинні застосовуватися ці службові собаки. Також не має графіку роботи цих службових собак на об’єктах. Отже згідно технічних та інших параметрів закупівлі визначеними розробленою документацією, яка була надана Замовником, наявність службових собак зазначена лише в переліку кваліфікаційних вимог до учасників. На нашу думку, ці дискримінаційні вимоги застосовані саме для того, щоб якомога більше відсіяти та не допускати до торгів інших учасників, що призведе до ручного зменшення конкуренції та заключенню договору по значно завищеними цінами. В даний час конкуренція на ринку охоронних послуг досить велика и Замовники за своїм бажанням запросто може досягнути значної економії своїх коштів просто прибравши з документації усі дискримінаційні умови. Однак замовник уперто прописує такі умови, згідно яких на його торгах можуть прийняти участь лише ті підприємства, які узгодили з ним, що краще прописати щоб заключити договір по значно завищеним цінам ніж це пропонує ринок охороних послуг на даний час. В той же час такі вимоги замовника, це грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі», тому що в Законом взагалі не передбачено надання таких документів. Як мінімум тому, що службові собаки не є працівниками у розумінні даного Закону згідно якого потрібно підтверджувати їх кваліфікацію. Таким чином встановивши дану вимогу Замовник суттєво обмежив коло потенційних учасників, які можуть взяти участь у торгах, чим порушив основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» які визначені в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», та спеціально створюючи різні дискримінаційні вимоги до учасників. Які мають на меті лише одне, це упевнене просування потрібного Учасника, та дискваліфікація будь якого іншого учасника який захоче прийняти участь. На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дану дискримінаційну вимогу із Тендерної документації. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
b4b3408c377d417ea56769e0701fe71b
Заголовок пункту скарги:
Наявність працівника зі спеціалізацією у кінології
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 5.1.2.3.наявність не менше 1-го працівника, який має досвід роботи та пройшов відповідне навчання зі службового собаківництва або з кінологічного напрямку.
- за підпунктом 5.1.2.3 підпункту 5.1.2 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 цієї тендерної документації надати:
трудовими договорами або наказами про прийняття на роботу або відомостями про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб або скан-копіями заповнених сторінок трудової книжки;
посвідченнями та/або свідоцтвами інструктора службового собаківництва або іншого спеціаліста з кінологічного напрямку, виданого профільними державними (відомчими) навчальними закладами або кінологічними організаціями.
Однак ретельно дослідивши надану документацію можемо зазначити що, дана вимога на сам перед прописана замовника спеціально, щоб зменшити кількість учасників на торгах.
Також згідно документації торгів та додатків, а також згідно з технічними вимогами у яких чітко зазначені вимоги замовника, немає жодного слова, що охорона повинна відбуватися саме із службовими собаками, та не вказано на яких саме постах повинні застосовуватися ці службові собаки. Також не має графіку роботи цих службових собак на об’єктах.
Отже згідно технічних та інших параметрів закупівлі визначеними розробленою документацією, яка була надана Замовником, наявність службових собак зазначена лише в переліку кваліфікаційних вимог до учасників. На нашу думку, ці дискримінаційні вимоги застосовані саме для того, щоб якомога більше відсіяти та не допускати до торгів інших учасників, що призведе до ручного зменшення конкуренції та заключенню договору по значно завищеними цінами. В даний час конкуренція на ринку охоронних послуг досить велика и Замовники за своїм бажанням запросто може досягнути значної економії своїх коштів просто прибравши з документації усі дискримінаційні умови. Однак замовник уперто прописує такі умови, згідно яких на його торгах можуть прийняти участь лише ті підприємства, які узгодили з ним, що краще прописати щоб заключити договір по значно завищеним цінам ніж це пропонує ринок охороних послуг на даний час.
В той же час такі вимоги замовника, це грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі», тому що в Законом взагалі не передбачено надання таких документів. Як мінімум тому, що службові собаки не є працівниками у розумінні даного Закону згідно якого потрібно підтверджувати їх кваліфікацію.
Таким чином встановивши дану вимогу Замовник суттєво обмежив коло потенційних учасників, які можуть взяти участь у торгах, чим порушив основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» які визначені в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», та спеціально створюючи різні дискримінаційні вимоги до учасників. Які мають на меті лише одне, це упевнене просування потрібного Учасника, та дискваліфікація будь якого іншого учасника який захоче прийняти участь. На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дану дискримінаційну вимогу із Тендерної документації.
- за підпунктом 5.1.2.3 підпункту 5.1.2 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 цієї тендерної документації надати:
трудовими договорами або наказами про прийняття на роботу або відомостями про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб або скан-копіями заповнених сторінок трудової книжки;
посвідченнями та/або свідоцтвами інструктора службового собаківництва або іншого спеціаліста з кінологічного напрямку, виданого профільними державними (відомчими) навчальними закладами або кінологічними організаціями.
Однак ретельно дослідивши надану документацію можемо зазначити що, дана вимога на сам перед прописана замовника спеціально, щоб зменшити кількість учасників на торгах.
Також згідно документації торгів та додатків, а також згідно з технічними вимогами у яких чітко зазначені вимоги замовника, немає жодного слова, що охорона повинна відбуватися саме із службовими собаками, та не вказано на яких саме постах повинні застосовуватися ці службові собаки. Також не має графіку роботи цих службових собак на об’єктах.
Отже згідно технічних та інших параметрів закупівлі визначеними розробленою документацією, яка була надана Замовником, наявність службових собак зазначена лише в переліку кваліфікаційних вимог до учасників. На нашу думку, ці дискримінаційні вимоги застосовані саме для того, щоб якомога більше відсіяти та не допускати до торгів інших учасників, що призведе до ручного зменшення конкуренції та заключенню договору по значно завищеними цінами. В даний час конкуренція на ринку охоронних послуг досить велика и Замовники за своїм бажанням запросто може досягнути значної економії своїх коштів просто прибравши з документації усі дискримінаційні умови. Однак замовник уперто прописує такі умови, згідно яких на його торгах можуть прийняти участь лише ті підприємства, які узгодили з ним, що краще прописати щоб заключити договір по значно завищеним цінам ніж це пропонує ринок охороних послуг на даний час.
В той же час такі вимоги замовника, це грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі», тому що в Законом взагалі не передбачено надання таких документів. Як мінімум тому, що службові собаки не є працівниками у розумінні даного Закону згідно якого потрібно підтверджувати їх кваліфікацію.
Таким чином встановивши дану вимогу Замовник суттєво обмежив коло потенційних учасників, які можуть взяти участь у торгах, чим порушив основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» які визначені в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», та спеціально створюючи різні дискримінаційні вимоги до учасників. Які мають на меті лише одне, це упевнене просування потрібного Учасника, та дискваліфікація будь якого іншого учасника який захоче прийняти участь. На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дану дискримінаційну вимогу із Тендерної документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до підпункту 5.1.2.3.наявність не менше 1-го працівника, який має досвід роботи та пройшов відповідне навчання зі службового собаківництва або з кінологічного напрямку. - за підпунктом 5.1.2.3 підпункту 5.1.2 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 цієї тендерної документації надати: трудовими договорами або наказами про прийняття на роботу або відомостями про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб або скан-копіями заповнених сторінок трудової книжки; посвідченнями та/або свідоцтвами інструктора службового собаківництва або іншого спеціаліста з кінологічного напрямку, виданого профільними державними (відомчими) навчальними закладами або кінологічними організаціями. Однак ретельно дослідивши надану документацію можемо зазначити що, дана вимога на сам перед прописана замовника спеціально, щоб зменшити кількість учасників на торгах. Також згідно документації торгів та додатків, а також згідно з технічними вимогами у яких чітко зазначені вимоги замовника, немає жодного слова, що охорона повинна відбуватися саме із службовими собаками, та не вказано на яких саме постах повинні застосовуватися ці службові собаки. Також не має графіку роботи цих службових собак на об’єктах. Отже згідно технічних та інших параметрів закупівлі визначеними розробленою документацією, яка була надана Замовником, наявність службових собак зазначена лише в переліку кваліфікаційних вимог до учасників. На нашу думку, ці дискримінаційні вимоги застосовані саме для того, щоб якомога більше відсіяти та не допускати до торгів інших учасників, що призведе до ручного зменшення конкуренції та заключенню договору по значно завищеними цінами. В даний час конкуренція на ринку охоронних послуг досить велика и Замовники за своїм бажанням запросто може досягнути значної економії своїх коштів просто прибравши з документації усі дискримінаційні умови. Однак замовник уперто прописує такі умови, згідно яких на його торгах можуть прийняти участь лише ті підприємства, які узгодили з ним, що краще прописати щоб заключити договір по значно завищеним цінам ніж це пропонує ринок охороних послуг на даний час. В той же час такі вимоги замовника, це грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі», тому що в Законом взагалі не передбачено надання таких документів. Як мінімум тому, що службові собаки не є працівниками у розумінні даного Закону згідно якого потрібно підтверджувати їх кваліфікацію. Таким чином встановивши дану вимогу Замовник суттєво обмежив коло потенційних учасників, які можуть взяти участь у торгах, чим порушив основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» які визначені в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», та спеціально створюючи різні дискримінаційні вимоги до учасників. Які мають на меті лише одне, це упевнене просування потрібного Учасника, та дискваліфікація будь якого іншого учасника який захоче прийняти участь. На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дану дискримінаційну вимогу із Тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги
Номер:
329c70753b624bea9b7945bf450d9142
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-17-017360-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 01.docx 23.01.2025 09:40
- sign.p7s 23.01.2025 09:41
- Скарга_Миколаїв.pdf 23.01.2025 16:59
- Доказ 4. Рішення № 12220 від 07.08.2023 та сертифікат, свідоцтво кінолога.pdf 23.01.2025 16:59
- Доказ 2. Рішення № 21071 від 28.12.2023 та свідоцтва охоронників.pdf 23.01.2025 16:59
- Доказ 3. Виписка _ витяг _ договір оренди_ рішення (ОФІС).pdf 23.01.2025 16:59
- Доказ 1. Рішення Колегії.pdf 23.01.2025 16:59
- Скарга_Миколаїв.docx 23.01.2025 16:59
- Доказ 5. Договір страхування.pdf 23.01.2025 16:59
- Скарга_Миколаїв.docx.p7s 23.01.2025 17:06
- рішення від 27.01.2025 №1152.pdf 27.01.2025 14:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.02.2025 №1659.pdf 05.02.2025 13:59
- рішення від 04.02.2025 № 1659.pdf 06.02.2025 17:56
- Пояснення по скаргі Миколаївпастранс Цербер.docx 29.01.2025 13:15
- Пояснення по скаргі Миколаївпастранс Цербер.docx.pdf 29.01.2025 13:15
- _ВС №640417019.pdf 29.01.2025 13:15
- _ВС №640417019.doc 29.01.2025 13:15
- Рішення від 08.02.2023 № 1424 відсутності листа відгука.docx 29.01.2025 13:15
- Рішення від 08.02.2023 № 1424 відсутності листа відгука.pdf 29.01.2025 13:15
- ВС 640-13818-19 09.02.2023.pdf 29.01.2025 13:18
- ВС 640-13818-19 09.02.2023.docx 29.01.2025 13:18
- Перелік змін ТД.pdf 07.02.2025 13:49
- ТД Додаток 2 (Проєкт договору) (нова редакція).pdf 07.02.2025 13:49
- Протокол виконання рішень органу оскарження.pdf 07.02.2025 13:49
- ТД Додаток 1 (Технічна специфікація).pdf 07.02.2025 13:49
- ТД за Особливостями (охорона) (нова редакція).pdf 07.02.2025 13:49
- ТД Додаток 4 (Документи переможця) (нова редакція).pdf 07.02.2025 13:49
- ТД Додаток 3 (Документи учасника) (нова редакція).pdf 07.02.2025 13:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.01.2025 11:49
Дата розгляду скарги:
04.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.01.2025 14:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.02.2025 17:56
Дата виконання рішення Замовником:
07.02.2025 13:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7957e2e2818b4b4b9afc74d07067dc59
Заголовок пункту скарги:
Детально викладено у скарзі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Детально викладено у скарзі.
×
-
Назва доказу:
Детально викладено у скарзі.
-
Повʼязаний документ:
01.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Детально викладено у скарзі.