-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) - 1 341 т., - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018)
Завершена
6 275 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 730.00 UAH
мін. крок: 1% або 62 730.00 UAH
Період оскарження:
16.05.2018 18:00 - 12.07.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
f6ac513531d9403999938f33c2db0c4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-16-000963-c.c2
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Оскарження результатів прекваліфікації. Детально в скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- 158 Протокол 963 24.07.2018 12:36
- Платіжне доручення3 742 24.07.2018 12:36
- Скарга 000963 24.07.2018 12:36
- Рішення від 26.07.2018 № 7522+лист Замовнику.pdf 26.07.2018 18:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2018 № 8214.pdf 14.08.2018 13:53
- Рішення від 13.08.2018 № 8214.pdf 16.08.2018 20:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2018 12:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.08.2018 20:12
Дата виконання рішення Замовником:
17.08.2018 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно рішення № 8214-р/пк-пз від 13.08.2018 діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель філія «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» зобов’язана скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМ-ПАЛИВО", протокол № 45-11/07/18 від 19.07.2018 р.
Відповідно рішення № 8214-р/пк-пз від 13.08.2018 пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМ-ПАЛИВО" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів, зокрема, з документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі). Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 Документації тендерна пропозиція, яка подається учасником Процедури закупівлі, повинна містити, зокрема, забезпечення тендерної пропозиції (за умови, якщо таке забезпечення вимагається умовами Документації). Відповідно до пункту 3.3 розділу 3 Документації забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді гарантії, а саме – банківської гарантії або страхової гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в додатку 7 Документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 188 100,00 (сто вісімдесят вісім тисяч сто гривень 00 коп). Додаток 7 Документації містить вимоги до гарантії виконання зобов’язань учасника із сплати забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 3 додатку 7 Документації забезпечення тендерної пропозиції повинна містити такі суттєві умови, зокрема, посилання на номер оголошення про проведення Процедури закупівлі, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. Відповідно до підпункту 8 пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах гарантія повинна містити дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Пунктом 3 вказаного Положення передбачено визначення термінів, що вживаються у Положенні, зокрема, передбачено, що: - базові відносини – відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія; - тендерна документація – документація, що готується замовником тендера і використовується особами - учасниками тендера для підготовки та їх участі в тендері. Слід зазначити, що згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 09.07.2018 розміщено останню редакцію Документації, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.07.2018. У складі Пропозиції ТОВ "ОПТІМ-ПАЛИВО" (архіна папка "Гарантія 4057-18.rar", файл "4057-18.pdf") міститься банківська гарантія від 16.07.2018 № 4057-18, яка, серед іншого, містить посилання на номер оголошення про проведення Процедури закупівлі. 4 Разом з тим, вказана банківська гарантія не містить дату, номер і назву документу, з якого виникають базові відносини, а саме – Документації.
Враховуючи викладене пропозиція не відповідає умовам п. 3.3. «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації.
Скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ "ОПТІМ-ПАЛИВО", протокол № 45-11/07/18 від 19.07.2018 р.
Пропозицію учасника ТОВ "ОПТІМ-ПАЛИВО" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
Скарга в порядку статті 18
Номер:
946499838b844f569f7b0c878808b00d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-16-000963-c.a3
Назва:
Скарга в порядку статті 18
Скарга:
Скарга в порядку статті 18
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 24.07.2018 14:11
- Платіжне доручення 24.07.2018 14:11
- Рішення від 27.07.2018 № 7568.pdf 27.07.2018 17:10
- Рішення від 13.08.2018 № 8207.pdf 13.08.2018 18:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2018 14:11
Опис причини скасування:
Зміна конюктури ринку
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.08.2018 17:11
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.08.2018 18:07
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
ae4319f0a9e44c3497ae676959cf3d73
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-16-000963-c.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
Про усунення порушень проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2473211.docx 24.07.2018 14:48
- 01.08.2018 158_вугілля Придн.doc 02.08.2018 08:43
Дата подачі:
24.07.2018 14:48
Вирішення:
Тендерний комітет розглянувши вимогу учасника прийшов до висновку, що вимога UA-2018-05-16-000963-c.c4 не відповідає вимогам ст. 18, ч. 3 ст. 30 та абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що процедура оскарження встановлена в ст. 18 ЗУ «про публічні закупівлі».
Вимогу UA-2018-05-16-000963-c.c4 залишити без розгляду.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін
Номер:
e53768e2726547cbb6c626ded3b8309e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-16-000963-c.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін
Вимога:
Умовами ТД передбачений строк постачання, але не зазначено конкретного графіку постачання. Приймаючи до уваги, що ціна на вугілля не є постійною і може змінюватися в залежності від сезону, відсутність конкретного графіку постачання суттєво ускладнює для потенційних учасників визначення ціни на продукцію, яка буде пропонуватися до постачання, та визначення максимально прийнятного для учасника пониження ціни під час аукціону.
Просимо внести зміни в умови тендерної документації та зазначити графік постачання продукції на період дії договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2018 16:50
Вирішення:
Поставку Продукції необхідно буде здійснювати рівномірними партіями на протязі 2018 року відповідно рознарядок Замовника. Внесення змін у умови тендерної документації не планується.
Статус вимоги:
Задоволено