• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Витратні матеріали та комплектуючі матеріали для гемодіалізу

Завершена

9 307 401.42 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 93 074.01 UAH
Період оскарження: 17.01.2025 15:19 - 24.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: e0c2119f35c44fcdaec078e5dadc4834
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-17-013612-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
ВИМОГА (згідно ч.4 ст.33 / ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі») Товариство з обмеженою відповідальністю «А-СІНЕРЖІ» висловлює Вам свою повагу та звертається до Вас з наступним. Наше товариство прийняло участь у публічній закупівлі UA-2025-01-17-013612-a (далі – публічна закупівля), що була оголошена Комунальним некомерційним підприємством Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» (далі - Замовник) та за результатами аукціону перемогло з найнижчою ціновою пропозицією у сумі 7 192 279,99 грн. 28.01.2025 року о 14:25 було проведено аукціон серед двох учасників, за результатами якого Товариство з обмеженою відповідальністю «А-СІНЕРЖІ» (далі – Учасник 1) перемогло з найнижчою ціновою пропозицією 7 192 279,99 грн., що на 1 852 698,58 грн. нижче пропозиції другого учасника ТОВ «Астор Медікал» (далі - Учасник 2) та забезпечує Замовнику значну економію бюджетних коштів. 30.01.2025 року о 14:26 нашу пропозицію було відхилено на підставі виявлення невідповідності медико-технічним та якісним вимогами, заявленим Замовником на торги, зокрема в розділі Технічні параметри діалізаторів – Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 30.01.2025р. (далі - Протокол №56). З цього приводу зазначимо, що показник «коефіцієнт ультрафільтрації» не є показовим та вирішальним при оцінці якості та характеристик запропонованої продукції. Медико-технічне завдання на діалізатори, розроблене Замовником, фактично передбачає участь лише продукції двох виробників. Проте, в ході проведення торгів продукція одного з можливих виробників, продукція якого також ніби-то вписується у параметри діалізаторів, не була запропонована. Таким чином, застосування таких вимог створює умовний бар’єр для потенційних учасників і порушує принцип рівного доступу до участі в закупівлях, закріплений у Законі “Про публічні закупівлі” та положеннях щодо забезпечення конкуренції згідно з Законом “Про захист економічної конкуренції”. Також звертаємо увагу, що технічні характеристики гемодіалізаторів порожнисто-волоконних (Сучжоу ЗОЇ Медікал Девайсес Ко. Лтд.) набагато кращі, ніж показники аналогічних товарів, запропонованих Учасником 2. Окрім того запропоновані гемодіалізатори порожнисто-волоконні не містять шкідливий для пацієнтів Бісфенол А, на відміну від багатьох аналогів, в т.ч. і тих, що запропоновані Учасником 2. На користь свідчень упередженого ставлення Замовника до процедури закупівлі також свідчить хронологія подій, що відбувались після оприлюднення Протоколу №56, а саме: 30.01.2025р. о 14:26 – оприлюднюється Протокол №56 від 30.01.2025р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, стосовно дискваліфікації Учасника 1. 30.01.2025р. о 14:42 - оприлюднюється Протокол №57 від 30.01.2025р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою стосовно пропозиції Учасника 2 умовам тендерної документації та з рішенням про намір укласти договір з Учасником 2. Тобто рішення про відповідність документів, наданих Учасником 2 було прийнято за 16 хвилин. (!) Неможливо за 16 хвилин проаналізувати та оцінити на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію на декілька десятків сторінок. Пізніше це Рішення, прийняте Протоколом №57 від 30.01.2025р. було скасовано 31.01.2025р. о 09:28 та о 09:33 того ж дня Завантажено Протокол №57 в іншій реакції (далі – Оновлений Протокол №57 від 31.01.2025р. Положеннями Постанови Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не передбачено для Замовника можливість приймати рішення про визначення переможцем Учасника 2 після того, як попередньо рішення про визначення того ж Учасника 2 було скасовано Замовником. Окрім того очевидними є ознаки наявності конфлікту інтересів уповноваженої особи, що діяла в інтересах Учасника 2 всупереч економічним інтересам Замовника та держави в цілому в такий складний час, особливо в прифронтовому регіоні. Уповноважена особа забезпечила наявність у тендерній документації вимог для Учасника 2, заздалегідь знала що буде у його пропозиції (про що свідчить 16-хвилинний проміжок часу між прийнятими рішеннями) а також в його інтересах порушила законодавство про публічні закупівлі для надання можливості Учаснику 2 укласти договір після свого ж рішення про скасування визначення його переможцем. Обґрунтування щодо економічної доцільності закупівлі у Учасника 1. • Економічна доцільність: Відповідно до принципів ефективного використання бюджетних коштів, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (ст. 3, 5), пропозиція Учасника 1 є економічно більш вигідною, оскільки її ціна на 1 852 698,58 грн. менша за пропозицію Учасника 2. В умовах фінансових труднощів у зв’язку із воєнним станом в Україні та існуючих обмежень тарифом на проведення процедури гемодіалізу у розмірі 2473,00 грн. така економія є надзвичайно важливою для забезпечення належного функціонування медичної установи «Сумська обласна клінічна лікарня». • Практичність та фінансова стабільність Замовника: Враховуючи існуючі затримки по заробітній платі у комунальних закладах охорони здоров’я, економія, яку забезпечує пропозиція Учасника 1, сприятиме фінансовій стабільності Замовника, що відповідає вимогам ефективного використання бюджетних коштів. Отже наразі наявне очевидне порушення законних прав та інтересів Учасника 1 внаслідок дій Замовника, що порушують законодавство України про публічні закупівлі. Законних технічних механізмів для усунення такого порушення самим Замовником наразі не передбачено. Відповідно до пп.2 п.1 ст.32 Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Задля самостійного усунення виявленого порушення Замовником законодавства України про публічні закупівлі та, у разі бездіяльності Замовника, що спричинить необхідність оскарження публічної закупівлі іншими учасниками до уповноваженого органу, на підставі ст.ст. 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ПРОСИМО - відмінити закупівлю у зв’язку за наявністю виявленого порушення та вірогідно конфлікту інтересів уповноваженої особи, що вочевидь діє та просуває комерційні інтереси Учасника 2 всупереч інтересам Замовника та держави Україна, що може призвести до безпідставної розтрати бюджетних коштів в особливо великих розмірах.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відсутні підстави для відміни процедури закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено