• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин А-95 та дизельне паливо (бланк - дозвіл / талон)

Завершена

2 775 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 877.90 UAH
Період оскарження: 17.01.2025 14:55 - 26.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення №3

Номер: 9a32b96ce95447d0b2120add241d3d1a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-17-012664-a.b4
Назва: Вимога про усунення порушення №3
Вимога:
Керуючись п.44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023 року, звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника- переможця торгів ТОВ "ТД "ІФС", у зв’язку із наступним: П.2.2 Додатку 3 до тендерної документації встановлює вимогу «2.2. Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 (далі - «Технічний регламент»). Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися відповідним документом при поставці товару та у складі пропозиції Учасника, зокрема: - Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив; - Паспорту якості на відповідність ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Виробнику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності; - Паспорту якості на відповідність ДСТУ 7687:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту на дизельне паливо, виданий Виробнику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності; - Протоколу випробування палива на предмет відповідності чинному нормативному документу щодо партії палива, що пропонується до постачання відповідно до наданих документів.» Учасник подає в складі тендерної пропозиції протоколи випробувань № 139/1 від 31.10.2024 року та 141/1 від 31.10.2024,які не відповідають тим,що зазначені в сертифікатах відповідності,що суперечить умові про надання протоколу випробування щодо партії палива,яка пропонується до постачання відповідно до наданих учасником документів. Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання базових принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Учасника- переможця торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне: «Враховуючи вимоги чинного законодавства та висновки ДАСУ здійсненні під час моніторингу закупівлі № UA-2022-12-15-022249-a вбачається, що Закон та Особливості не містять підстав для повторного розгляду тендерної пропозиції учасника торгів після оголошення переможця торгів, за винятком виконання рішення органу оскарження (пункт 2 частина 18 статті 18 Закону). Порядок розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації, визначений пунктом 41 Особливостей. Замовником здійснений розгляд пропозиції переможця у відповідності до вимог Особливостей та на предмет відповідності вимогам тендерної документації закупівлі. За результатами розгляду замовником прийняте рішення про визначення ТОВ «ТД «ІФС» переможцем процедури закупівлі, а відтак ваша вимога не може бути задоволена так як відсутні правові підстави.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення №2

Номер: a973a818618144cf8907a54cfe22bb9f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-17-012664-a.b3
Назва: Вимога про усунення порушення №2
Вимога:
Керуючись п.44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023 року, звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника- переможця торгів ТОВ "ТД "ІФС", у зв’язку із наступним: П.8.6 Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимогу щодо надання чинного дозволу або ліцензіі на провадження відповідної господарської діяльності, або довідка в довільній формі із підтвердженням наявності в учасника відповідної ліцензії з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо не передбачено, надати довідку про це в довільній формі.» Учасник в складі тендерної пропозиції надає ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі, період оплати якої сплинув 11.01.2025 року, документального підтвердження щодо оплати ліцензії у вигляді платіжного доручення чи іншого документа не подано. Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання базових принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Учасника- переможця торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне: «Враховуючи вимоги чинного законодавства та висновки ДАСУ здійсненні під час моніторингу закупівлі № UA-2022-12-15-022249-a вбачається, що Закон та Особливості не містять підстав для повторного розгляду тендерної пропозиції учасника торгів після оголошення переможця торгів, за винятком виконання рішення органу оскарження (пункт 2 частина 18 статті 18 Закону). Порядок розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації, визначений пунктом 41 Особливостей. Замовником здійснений розгляд пропозиції переможця у відповідності до вимог Особливостей та на предмет відповідності вимогам тендерної документації закупівлі. За результатами розгляду замовником прийняте рішення про визначення ТОВ «ТД «ІФС» переможцем процедури закупівлі, а відтак ваша вимога не може бути задоволена так як відсутні правові підстави.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення №1

Номер: ccf3d18d1fd54d0ea80378325d3e6ddb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-17-012664-a.c2
Назва: Вимога про усунення порушення №1
Вимога:
Керуючись п.44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023 року, звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника- переможця торгів ТОВ "ТД "ІФС", у зв’язку із наступним: П.2.10 Додатку 3 до тендерної документації встановлює вимогу: «У випадку якщо Учасник є емітентом бланків – дозволів / талонів, такий Учасник у складі пропозиції надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань (торгових марок) зазначених на відповідних смарт картках / талонах, АЗС, тощо. У випадку якщо Учасник здійснює реалізацію бланків - дозволів / талонів стороннього емітента такий Учасник надає гарантійний лист від емітента таких бланків - дозволів із зазначенням умов обслуговування таких бланків - дозволів на відповідній мережі АЗС із накладенням КЕП / УЕП посадової особи, яка підписала такого листа.» В складі тендерної пропозиції відсутні будь-які документи, що підтверджують підтверджує право використання Учасником найменувань (торгових марок) зазначених на відповідних смарт картках / талонах, АЗС, тощо. Окрім цього, учасник не надав гарантійний лист від емітента. Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання базових принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Учасника- переможця торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне: «Враховуючи вимоги чинного законодавства та висновки ДАСУ здійсненні під час моніторингу закупівлі № UA-2022-12-15-022249-a вбачається, що Закон та Особливості не містять підстав для повторного розгляду тендерної пропозиції учасника торгів після оголошення переможця торгів, за винятком виконання рішення органу оскарження (пункт 2 частина 18 статті 18 Закону). Порядок розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації, визначений пунктом 41 Особливостей. Замовником здійснений розгляд пропозиції переможця у відповідності до вимог Особливостей та на предмет відповідності вимогам тендерної документації закупівлі. За результатами розгляду замовником прийняте рішення про визначення ТОВ «ТД «ІФС» переможцем процедури закупівлі, а відтак ваша вимога не може бути задоволена так як відсутні правові підстави.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

Скарга на умови тендерної документації

Номер: 399c6e5aed69452094a3fb51dfefb4fa
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-17-012664-a.c1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2025 14:43
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.02.2025 17:34
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.02.2025 17:34
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2f538b8646ee4aabaa8ff810572bd537
Заголовок пункту скарги: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відповідності та декларацію відповідності на Товар складену учасником, а також сертифікату відповідності Технічному реглам
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.1. В Додатку № 1 до ТД та Додатку № 3 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відповідності та декларацію відповідності на Товар складену учасником, а також сертифікату відповідності Технічному регламенту та ДСТУ (7688:2015 та 7687:2015) ОДНОЧАСНО:

В Додатку № 1 до ТД : «10.1. Для підтвердження відповідності технічних вимог до товару Учасник надає копію паспорту виробника, копію сертифікату відповідності на товар.
В складі документів тендерної пропозиції Учасником надаються:
- Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності;
- Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на дизельне паливо (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності;
- Паспорт якості виробника із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива;
- Протокол випробування палива на предмет відповідності чинному нормативному документу щодо партії палива, що пропонується до постачання відповідно до наданих документів.»
В Додатку № 3 до ТД : «Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися відповідним документом при поставці товару та у складі пропозиції Учасника, зокрема:
- Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності;
- Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на дизельне паливо (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності;
- Паспорту якості виробника із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива;
- Протоколу випробування палива на предмет відповідності чинному нормативному документу щодо партії палива, що пропонується до постачання відповідно до наданих документів.
Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 (далі «Технічний регламент»).
Декларацією відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 Учасника.»

Дискримінаційна умова в частині сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відповідності та декларацію відповідності на Товар видану на ім’я Учасника
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності у учасників сертифікатів відповідності товару, виданих Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності (а отже – на ім’я Учасника) та Декларацією відповідності Учасника (а отже – складену саме Учасником).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки такі реквізити сертифікату (видача його ім’я учасника) не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО.Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.3 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію: — дату видачі й номер документа;
— позначення цього стандарту;
— познаку дизельного палива відповідно до 3.3;
— торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну
адресу;
— назву та повну адресу постачальника (за наявності);
— дату виготовлення дизельного палива;
— дату відбирання проби та дату проведення випробування;
— показники якості дизельного палива, їх нормативні значення згідно з цим стандартом,
нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробування;
— позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
— національний знак відповідності, який підтверджує відповідність дизельного палива вимогам
Технічного регламенту;
— відомості щодо декларації про відповідність;
— знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
— номер партії (резервуара);
— інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
— підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, який
виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості дизельного палива вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання дизельного палива — 1 рік від дати його виготовлення.
Відповідно до ДСТУ 7687:2015 " БЕНЗИНИ АВТОМОБІЛЬНІ ЄВРО. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.2 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію: — — дату видачі й номер документа;
— позначення цього стандарту;
— назву та познаку бензину відповідно до 3.4;
— торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
— назву та повну адресу постачальника (за наявності);
— дату виготовлення бензину;
— дату відбирання проби та дату проведення випробування;
— показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань;
— позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
— національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного
регламенту;
— відомості щодо декларації про відповідність;
— знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
— номер партії (резервуара);
— інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
— підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості дизельного палива вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА
11.1 Виробник гарантує відповідність якості бензинів вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.

Вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності виданого учаснику (а отже - на ім`я Учасника) та декларації про відповідність палива Учасника (а отже - на ім`я Учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Національним стандартом не передбачено отримання сертифікату відповідності Технічному регламенту, виданого САМЕ учасником, а отже такі вимоги тендерної документації суперечать п. 29 Особливостей, та є такими, що обмежують права Скаржника на участь у відповідній процедурі закупівлі.
Скаржник може надати сертифікат відповідності, який виданий виробнику палива, а отже на ім’я виробника (ПАТ «Укртатнафта», ЄДРПОУ 00152307) та Декларацією відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 складену виробником Товару (ПАТ «Укртатнафта», ЄДРПОУ 00152307).


Дискримінаційна умова в частині надання сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 і ДСТУ 7688:2015 одночасно
Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 927 передбачає, зокрема:
17. Для проведення оцінки відповідності виробник або уповноважений представник застосовує процедуру оцінки відповідності згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 95 "Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності" (Офіційний вісник України, 2016 р., № 16, ст. 625) для:
палив, що виробляють або імпортують партіями, - за модулем F1;
палив, що виробляють дослідними партіями, - за модулем F1;
палив, що виробляють серійно, - за модулем A1.
За результатами проведення оцінки відповідності виробник або уповноважений представник складає декларацію про відповідність за формою згідно з додатком 6 до цього Технічного регламенту.
Перед введенням в обіг та під час надання палива на ринку на документ про якість (паспорт якості) виробником повинен бути нанесений знак відповідності технічним регламентам, який підтверджує відповідність палива вимогам цього Технічного регламенту, так, щоб забезпечувалася його видимість, розбірливість та незмивність. У разі проведення оцінки відповідності призначеним органом з оцінки відповідності до знака відповідності додається його ідентифікаційний номер.
Додаток 6 до Технічного регламенту містить декларацію про відповідність та передбачає, зокрема:
"Сертифікат відповідності*______________________ (номер сертифіката відповідності, дата його реєстрації, строк дії, назва та місцезнаходження призначеного органу з оцінки відповідності).
*Застосовується за умови використання модуля, в якому оцінка відповідності проводиться призначеним органом з оцінки відповідності".
Постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 95 "Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності", передбачено, зокрема:
Модуль A1 (внутрішній контроль виробництва з проведенням випробувань продукції під наглядом)
Виробник складає письмову декларацію про відповідність для моделі продукції та зберігає її разом із технічною документацією для подання на запити органів державного ринкового нагляду протягом десяти років після введення в обіг останнього зразка такої моделі. У декларації про відповідність зазначається інформація, яка дає змогу ідентифікувати продукцію, для якої її складено.
Копія декларації про відповідність подається відповідним органам державного ринкового нагляду на їх запити.
Враховуючи наведене, за результатами оцінки відповідності палив, що виробляються серійно, виробник або уповноважений представник складає декларацію про відповідність за формою згідно з додатком 6 до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 927.

Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО.Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.3 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію: — дату видачі й номер документа;
— позначення цього стандарту;
— познаку дизельного палива відповідно до 3.3;
— торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну
адресу;
— назву та повну адресу постачальника (за наявності);
— дату виготовлення дизельного палива;
— дату відбирання проби та дату проведення випробування;
— показники якості дизельного палива, їх нормативні значення згідно з цим стандартом,
нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробування;
— позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
— національний знак відповідності, який підтверджує відповідність дизельного палива вимогам
Технічного регламенту;
— відомості щодо декларації про відповідність;
— знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
— номер партії (резервуара);
— інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
— підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, який
виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості дизельного палива вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання дизельного палива — 1 рік від дати його виготовлення.
Відповідно до ДСТУ 7687:2015 " БЕНЗИНИ АВТОМОБІЛЬНІ ЄВРО. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.2 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію: — — дату видачі й номер документа;
— позначення цього стандарту;
— назву та познаку бензину відповідно до 3.4;
— торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
— назву та повну адресу постачальника (за наявності);
— дату виготовлення бензину;
— дату відбирання проби та дату проведення випробування;
— показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань;
— позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
— національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного
регламенту;
— відомості щодо декларації про відповідність;
— знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
— номер партії (резервуара);
— інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
— підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості дизельного палива вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА
11.1 Виробник гарантує відповідність якості бензинів вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.

Враховуючи наведене, за на відповідність вимогам ДСТУ 7688:2015 ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО. Технічні умови та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» виробник або уповноважений представник складає документ про якість (паспорт якості), який виданий під час приймання на основі випробування сукупної проби.

Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Отже, з урахуванням вищезазначеного, Національним стандартом не передбачено отримання Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» ОДНОЧАСНО на Бензин А-95 та на Дизельне паливо – є обмежувальною та дискримінаційною вимогою, оскільки передбачає вимогу, не передбачену національним стандартом до Бензину А-95 та Дизельного палива.

Скаржник на відповідність вимогам національного стандарту на Дизельне паливо, може надати - Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, Паспорт якості на відповідність ДСТУ 7688:2015 та Технічному регламенту, декларація про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив.
Скаржник на відповідність вимогам національного стандарту на Бензин А-95, може надати - Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, Паспорт якості на відповідність ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту, декларація про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 35c6063f853842349373f2e7414f52c6
Заголовок пункту скарги: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка встановлює суперечливі вимоги чинного законодавства та встановлює поняття до талону, яке не передбачено Інструкцією, та вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть забезпечити Замовника Особистим кабінетом, електронний Web-додатком, в якому передбачено
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.2. В пункті 1.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка встановлює суперечливі вимоги чинного законодавства та встановлює поняття до талону, яке не передбачено Інструкцією, та вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть забезпечити Замовника Особистим кабінетом, електронний Web-додатком, в якому передбачено виокремлені Замовником функції, які в сукупності передбачають наявність технологій у учасника:
«Бланк-дозвіл або талон.
Бланк-дозвіл або талон - це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.
Особистий кабінет.
Особистий кабінет, це електронний Web-додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними смарт – картками, формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) бланків - дозволів, карти усіх АЗС Учасника, тощо, що підтверджується відповідними скринами такого ресурсу із наданням посилання у всесвітній мережі. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування бланками-дозволами / талонами, блокування та розблокування доступу до них, тощо.»

«2.9. У зв’язку із використанням ІТ-систем Учасника для адміністрування руху транспорту та його забезпечення надати документ що підтверджує сторонньою організацією факт впровадження системи менеджменту інформаційної безпеки та системного аудиту такої системи менеджменту в організації Учасника, з метою гарантування безпеки інформації щодо логістичної діяльності транспорту замовника.»

Замовником встановлені такі умови тендерної документації, які в сукупності свідчать про встановлення кваліфікаційного критерію до учасника, зокрема технологій у учасника, що суперечать п. 29 Особливостей.

Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які можуть забезпечити Замовника Web-додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними смарт – картками, формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) бланків - дозволів, карти усіх АЗС Учасника, тощо, що підтверджується відповідними скринами такого ресурсу із наданням посилання у всесвітній мережі. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування бланками-дозволами / талонами, блокування та розблокування доступу до них, тощо, що є дискримінаційною та обмежувальною вимогою по відношенню до Скаржника.
Також, Замовник встановлює умову до учасника використанням ІТ-систем Учасника для адміністрування руху транспорту та його забезпечення, - що є дискримінаційною та такою, що суперечить п. 29 Особливостей.

Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива за талонами, з урахуванням підстави, що на АЗС мережі, яку може запропонувати Скаржник - не впроваджено вищезазначеної системи керування та розподілу пального між паливними смарт – картками, за допомогою WEB додатку та Особистому кабінету, та відсутня можливість надати покупцю доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального.

Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (далі - Інструкція):
Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
При цьому, згідно Інструкцією, до поняття «Талон» не передбачено вбудованого в нього мікрочіпу або системою цифрового захисту.

Талон на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету, WEB-додаток та Особистого кабінету, який дозволяє контролювати, керувати та розподіляти пальне та інші обмежувальні вимоги, визначені Замовником у Додатку № 1 до ТД в частині функцій WEB-додатку та Особистого кабінету.

Варто зазначити, що згідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".

Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар - Бензин А-95 та дизельне паливо (бланк - дозвіл / талон) за кодом ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (09132000-3 Бензин); дизельне паливо (09134200-9 Дизельне паливо)). Встановлюючи дискримінаційні вимоги щодо засобів та окремих послуг для відпуску пального з АЗС – замовник обмежує коло потенційних учасників, які здійснюють постачання палива за талонами та надає можливість брати участь у процедури закупівлі лише учасникам, які мають впроваджену систему обліку та видачі палива за паливними картами, оскільки для здійснення відпуску за талонами відсутня необхідність у WEB-додатку, Особистого кабінету та додаткових функціях, які встановлені Замовником всупереч вимогам національних стандартів до здійснення відпуску ПММ згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України.
Мережу АЗС, яку пропонує Скаржник на вимогу Документації Замовника - впроваджено облік талонів на паливо (скретч-карт).
Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива за талонами.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Варто звернути увагу, що національним стандартом для відповідного предмета закупівлі, а саме ДСТУ 7688:2015, ДСТУ 7687:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачено та не встановлено вимог до Бензину А-95 та до Дизельного палива, в частині наявності системи керування та розподілу пального між паливними смарт – картками, за допомогою WEB додатку, та відсутня можливість надати покупцю доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Бензину А-95 та Дизельного палива).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 8fbf042497ea47baa68a3ac73c55e66d
Заголовок пункту скарги: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо надання учасником у складі пропозиції оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.3. В Додатку № 1 до ТД та Додатку № 3 до ТД, Замовник встановив вимогу, щодо надання учасником у складі пропозиції оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника:
«10.3. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля.»
«2.8. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля.»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки у Скаржника сертифіковано впроваджену систему згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що "Посиланням на документи", відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
Скаржник вважає за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 7ae63eac060a458ca0aef9ed29dc4b3b
Заголовок пункту скарги: 4. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у кожній області України та не менше 2 АЗС в кожному обласному центрі на всій території України та надання учасником гарантійний лист від власника та/або орендаря та/або оператора (ліцензіата)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.4. В Додатку № 1 до ТД та Додатку № 3 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у кожній області України та не менше 2 АЗС в кожному обласному центрі на всій території України та надання учасником гарантійний лист від власника та/або орендаря та/або оператора (ліцензіата) залучених АЗС, орендованих АЗС, виданий САМЕ протягом 2024 року:

В Додатку № 1 до ТД : «Дія бланку-дозволу або талону номіналом 10 літрів розповсюджується по всій території України, з урахуванням не менше 5 АЗС в Херсонський області (без урахування тимчасово окупованої території Херсонської області), з них не менше 3 у місті Херсоні, на яких буде здійснюватися заправка бензином А-95, дизельним паливом за бланками-дозволами або талонами (вказати адреси АЗС).

- гарантійний лист від власника та/або орендаря та/або оператора (ліцензіата) залучених АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у відповідній довідці, адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (смарт-картками) встановленого зразка на АЗС із КЕП підписанта такого листа, виданий протягом 2024 року. Такий лист повинен відображати гарантію відпуску палива Замовнику цих торгів протягом терміну не менше терміну дії договору.»

Додатку № 3 до ТД : «2.4. Дія бланку-дозволу або талону номіналом 10 літрів розповсюджується по всій території України, з урахуванням не менше 5 АЗС в Херсонський області (без урахування тимчасово окупованої території Херсонської області), з них не менше 3 у місті Херсоні, на яких буде здійснюватися заправка бензином А-95, дизельним паливом за бланками-дозволами або талонами (вказати адреси АЗС).

- гарантійний лист від власника та/або орендаря та/або оператора (ліцензіата) залучених АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у відповідній довідці, адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (смарт-картками) встановленого зразка на АЗС із КЕП підписанта такого листа, виданий протягом 2024 року. Такий лист повинен відображати гарантію відпуску палива Замовнику цих торгів протягом терміну не менше терміну дії договору.»

Дискримінаційна вимога в частині наявності у учасника МТБ, а саме не менше 5 АЗС в Херсонський області (без урахування тимчасово окупованої території Херсонської області), з них не менше 3 у місті Херсоні
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не менше 5 АЗС в Херсонський області (без урахування тимчасово окупованої території Херсонської області), з них не менше 3 у місті Херсоні - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір,

мережа АЗК "БРСМ-Нафта" додаток №1
Херсонська область
194-195 Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, 4
Херсонська обл, м. Херсон, Миколаївське шосе, буд 4


При цьому, зазначена мережа АЗС не має саме: не менше 5 АЗС в Херсонський області (без урахування тимчасово окупованої території Херсонської області), та не має з них не менше 3 у місті Херсоні.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС матеріально-технічної бази у учасника, зокрема наявності не менше 5 АЗС в Херсонський області (без урахування тимчасово окупованої території Херсонської області), з них не менше 3 у місті Херсоні.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має САМЕ 5 АЗС в Херсонській області, з них 3 у м. Херсон.

З наявністю 2 АЗС мережі БРСМ-нафта у м. Херсон та по всій території України можливо ознайомитись згідно карти АЗС на офіційному сайті мережі https://brsm-nafta.com/map

Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником.

Дискримінаційна вимога в частині надання гарантійного листа від власника та/або орендаря та/або оператора (ліцензіата) залучених АЗС, орендованих АЗС, який виданий протягом 2024 року

Замовником встановлена суперечлива вимога тендерної документації, яка не дозволяє Скаржнику якісно підготувати тендерну пропозицію, оскільки встановлена вимога в частині надання гарантійного листа від власника та/або орендаря та/або оператора (ліцензіата) залучених АЗС, орендованих АЗС, який виданий САМЕ протягом 2024 року, - що встановлює обмеження до Скаржника в частині ДАТИ видачі такого листа власником мережі АЗС.
Оголошення про проведення процедури закупівлі опубліковано Замовником на сайті уповноваженого органу 17.01.2025 року.
Прийом пропозицій визначено до 26.01.2025 00:00.
Незрозуміло та законодавчо не обґрунтовано необхідність надання Листа від власника АЗС (Партнера скаржника), на відповідність такої вимоги, виданого САМЕ у 2024 році, оскільки закупівля проводиться у 2025 році.
Замовник встановлює умови в частині наявності у Скаржника Листа, який буде видано в попередньому році, що є дискримінаційною вимогою та такою, що суперечить ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки Скаржник не мав інформації про необхідність отримання гарантійного листа від Партнера у 2024 році для участі у процедурі закупівлі, яка буде оголошена у 2025 році.
На виконання вимога в частині – надання гарантійного листа від власника та/або орендаря та/або оператора (ліцензіата) залучених АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у відповідній довідці, адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (смарт-картками) встановленого зразка на АЗС із КЕП підписанта такого листа, виданий протягом 2024 року. Такий лист повинен відображати гарантію відпуску палива Замовнику цих торгів протягом терміну не менше терміну дії договору., - Скаржник може надати Гарантійний лист на відповідність тим самим обставинам, але такий лист буде виданий у 2025 році.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази учасника:
- не менше 5 АЗС в Херсонський області (без урахування тимчасово окупованої території Херсонської області), з них не менше 3 у місті Херсоні;
- гарантійний лист від власника та/або орендаря та/або оператора (ліцензіата) залучених АЗС, орендованих АЗС, виданий САМЕ протягом 2024 року.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації