-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої – 8 штук за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Торги не відбулися
115 691.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 578.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 578.46 UAH
Період оскарження:
17.01.2025 13:38 - 23.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
8cfd79acf373407e8a02b54ef7b3e6c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-17-009625-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД БФП 2025 нова редакція 210125.docx 05.02.2025 17:12
- Додаток № 2 Порівняльна таблиця.pdf 05.02.2025 17:12
- Скарга UA-2025-01-17-009625-a.pdf 05.02.2025 17:12
- Протокольне рішення уповноваженої особи від 31.01.2025 № 21 .pdf 05.02.2025 17:12
- sign.p7s 05.02.2025 17:15
- Лист від виробника товару з переліком технічних характеристик.pdf 06.02.2025 11:49
- Рішення від 07.02.2025 №1840.pdf 07.02.2025 16:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2025 №2276.pdf 14.02.2025 18:40
- Рішення від 14.02.2025 №2276.pdf 17.02.2025 11:28
- Лист від виробника товару з переліком технічних характеристик.pdf 10.02.2025 16:21
- Додаток № 2 Порівняльна таблиця.pdf 10.02.2025 16:21
- Протокол 21 від 310125.pdf 10.02.2025 16:21
- Пояснення по суті скарги UA-2025-01-17-009625-a.b1.pdf 10.02.2025 16:21
- Додаток № 2 Технічні сертифікати.pdf 10.02.2025 16:21
- Пояснення по суті скарги UA-2025-01-17-009625-a.b1.docx 10.02.2025 16:21
- Додаток № 2 Авторизаційний лист.pdf 10.02.2025 16:21
- ТД БФП 2025 нова редакція 210125.docx 10.02.2025 16:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.02.2025 17:40
Дата розгляду скарги:
14.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.02.2025 16:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.02.2025 11:28
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ad0daace38fb4c2695fa68daba8345b1
Заголовок пункту скарги:
Підстави для дискваліфікації зазначені Замовником є неправомірними
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
На етапі кваліфікації, на підставі протокольного рішення уповноваженої особи від 31.01.2025 № 21 (далі – Протокол) тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником.
У Протоколі Замовник зазначає наступне:
- «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА (далі Учасник) було виявлено недоліки в складі тендерної пропозиції до Закупівлі.
Відповідно до технічної характеристики (технічної специфікації) наведеної у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації , встановлено вимоги до багатофункціонального пристрою – 2 штуки: до технічних характеристик принтера: Роздільна здатність друку: 1200 x 1200 точок/дюйм; технічних характеристик операцій копіювання: Роздільна здатність при копіюванні: 600 x 600 точок/дюйм; технічних характеристик операцій сканування: Роздільна здатність під час сканування: до 1200 x 1200 точок/дюйм та до багатофункціонального пристрою – 6 штук: до технічних характеристик принтера: Роздільна здатність під час сканування: до 1200 x 1200 точок/дюйм; технічних характеристик операцій копіювання: Роздільна здатність при копіюванні: 600 x 600 точок/дюйм; технічних характеристик операцій сканування: Роздільна здатність під час сканування: до 600 x 600 точок/дюйм. В наданій документації до тендерної пропозиції Учасника, а саме Інструкція користувача та на сайті Виробника відсутні дані щодо роздільної здатності друку/копіювання/сканування, що є технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».
Вищезазначені підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 31 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до вимог підпункту 1.1., підпункту 1.3. та підпункту 1.4. Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, посилання на інформаційне забезпечення на офіційних ресурсах виробника, моделі, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиці 1 «Детальний опис предмету закупівлі».
Товар повинен мати детальне інформаційне забезпечення на офіційних ресурсах виробника в мережі Інтернет для перевірки комплектації кожної одиниці обладнання, переліку доступних оновлень драйверів (за серійним номером/сервісним номером).
Якість Товару повинна відповідати державним стандартам, технічним регламентам, технічним умовам та встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами щодо показників якості такого роду/виду товарів і підтверджуватися декларацією (сертифікатом) відповідності або сертифікатом (висновком) експертизи, інструкцією з експлуатації або паспортом на Товар чи іншим офіційним документом, який підтверджує походження, якість та відповідність товару (надати копії підтверджуючих документів в складі пропозиції). На підтвердження заявлених Замовником характеристик щодо Товару, Учасник надає посилання на інформаційне забезпечення на офіційних ресурсах виробника в мережі Інтернет щодо комплектації Товару.
Виходячи зі змісту вищевказаних вимог, для підтвердження відповідності запропонованого товару учасникам необхідно надати документ, який повинен відповідати наступним критеріям:
1) Документ повинен бути складений у формі таблиці-порівняння із зазначенням технічних характеристик запропонованого учасником товару та посиланням на інформаційне забезпечення на офіційних ресурсах виробника;
2) Інформаційне забезпечення на офіційних ресурсах виробника повинно детально відображати інформацію про комплектацію кожної одиниці обладнання та перелік доступних оновлень драйверів.
На виконання вищевказаних вимог Замовника, у складі тендерної пропозиції Скаржником надано документ «Додаток № 2 Порівняльна таблиця» (далі – Порівняльна таблиця Скаржника), в якій надано порівняння технічних характеристик запропонованого товару і технічних характеристик, що встановлені Замовником у Додатку № 2.
Форма і зміст Порівняльної таблиці Скаржника повністю відповідає вимогам, що встановлені Замовником у Додатку № 2.
Додатково зазначаємо, що технічні характеристики запропонованого товару, що зазначені у Порівняльній таблиці Скаржника, а саме роздільна здатність друку, роздільна здатність при копіюванні та роздільна здатність під час сканування, повністю відповідають технічним вимогам, що встановлені Замовником у Додатку № 2.
Разом з цим підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції Скаржника є відсутність інформації щодо роздільної здатності друку, роздільної здатності при копіюванні та роздільної здатності під час сканування в інструкції користувача та на сайті виробника запропонованого товару.
Слід зазначати, що Скаржник не є виробником запропонованого товару, що в свою чергу позбавляє останнього можливості впливати на перелік технічних характеристик товару, що зазначаються на офіційному сайті виробника багатофункціональних пристроїв торгової марки «Pantum».
Додатково зазначаємо, що у Додатку № 2 відсутня вимога, відповідно до якої на сайті виробника запропонованого товару повинен бути відображений повний перелік технічних характеристик, що зазначені у вищевказаному додатку.
Також слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку № 2 документом, що підтверджує відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі є довідка у формі таблиці-порівняння.
У Протоколі Замовник зазначає наступне:
- «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА (далі Учасник) було виявлено недоліки в складі тендерної пропозиції до Закупівлі.
Відповідно до технічної характеристики (технічної специфікації) наведеної у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації , встановлено вимоги до багатофункціонального пристрою – 2 штуки: до технічних характеристик принтера: Роздільна здатність друку: 1200 x 1200 точок/дюйм; технічних характеристик операцій копіювання: Роздільна здатність при копіюванні: 600 x 600 точок/дюйм; технічних характеристик операцій сканування: Роздільна здатність під час сканування: до 1200 x 1200 точок/дюйм та до багатофункціонального пристрою – 6 штук: до технічних характеристик принтера: Роздільна здатність під час сканування: до 1200 x 1200 точок/дюйм; технічних характеристик операцій копіювання: Роздільна здатність при копіюванні: 600 x 600 точок/дюйм; технічних характеристик операцій сканування: Роздільна здатність під час сканування: до 600 x 600 точок/дюйм. В наданій документації до тендерної пропозиції Учасника, а саме Інструкція користувача та на сайті Виробника відсутні дані щодо роздільної здатності друку/копіювання/сканування, що є технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».
Вищезазначені підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 31 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до вимог підпункту 1.1., підпункту 1.3. та підпункту 1.4. Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, посилання на інформаційне забезпечення на офіційних ресурсах виробника, моделі, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиці 1 «Детальний опис предмету закупівлі».
Товар повинен мати детальне інформаційне забезпечення на офіційних ресурсах виробника в мережі Інтернет для перевірки комплектації кожної одиниці обладнання, переліку доступних оновлень драйверів (за серійним номером/сервісним номером).
Якість Товару повинна відповідати державним стандартам, технічним регламентам, технічним умовам та встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами щодо показників якості такого роду/виду товарів і підтверджуватися декларацією (сертифікатом) відповідності або сертифікатом (висновком) експертизи, інструкцією з експлуатації або паспортом на Товар чи іншим офіційним документом, який підтверджує походження, якість та відповідність товару (надати копії підтверджуючих документів в складі пропозиції). На підтвердження заявлених Замовником характеристик щодо Товару, Учасник надає посилання на інформаційне забезпечення на офіційних ресурсах виробника в мережі Інтернет щодо комплектації Товару.
Виходячи зі змісту вищевказаних вимог, для підтвердження відповідності запропонованого товару учасникам необхідно надати документ, який повинен відповідати наступним критеріям:
1) Документ повинен бути складений у формі таблиці-порівняння із зазначенням технічних характеристик запропонованого учасником товару та посиланням на інформаційне забезпечення на офіційних ресурсах виробника;
2) Інформаційне забезпечення на офіційних ресурсах виробника повинно детально відображати інформацію про комплектацію кожної одиниці обладнання та перелік доступних оновлень драйверів.
На виконання вищевказаних вимог Замовника, у складі тендерної пропозиції Скаржником надано документ «Додаток № 2 Порівняльна таблиця» (далі – Порівняльна таблиця Скаржника), в якій надано порівняння технічних характеристик запропонованого товару і технічних характеристик, що встановлені Замовником у Додатку № 2.
Форма і зміст Порівняльної таблиці Скаржника повністю відповідає вимогам, що встановлені Замовником у Додатку № 2.
Додатково зазначаємо, що технічні характеристики запропонованого товару, що зазначені у Порівняльній таблиці Скаржника, а саме роздільна здатність друку, роздільна здатність при копіюванні та роздільна здатність під час сканування, повністю відповідають технічним вимогам, що встановлені Замовником у Додатку № 2.
Разом з цим підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції Скаржника є відсутність інформації щодо роздільної здатності друку, роздільної здатності при копіюванні та роздільної здатності під час сканування в інструкції користувача та на сайті виробника запропонованого товару.
Слід зазначати, що Скаржник не є виробником запропонованого товару, що в свою чергу позбавляє останнього можливості впливати на перелік технічних характеристик товару, що зазначаються на офіційному сайті виробника багатофункціональних пристроїв торгової марки «Pantum».
Додатково зазначаємо, що у Додатку № 2 відсутня вимога, відповідно до якої на сайті виробника запропонованого товару повинен бути відображений повний перелік технічних характеристик, що зазначені у вищевказаному додатку.
Також слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку № 2 документом, що підтверджує відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі є довідка у формі таблиці-порівняння.
×
-
Назва доказу:
Протокол уповноваженої особи замовника в якому зазначені неправомірні підстави для дискваліфікації
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення уповноваженої особи від 31.01.2025 № 21 .pdf
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця, подана Скаржником на виконання технічних вимог тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток № 2 Порівняльна таблиця.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація в якій зазначені технічні вимоги до товару
-
Повʼязаний документ:
ТД БФП 2025 нова редакція 210125.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Просимо зобов’язати ДЕРЖАВНУ УСТАНОВУ "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" повністю скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 31.01.2025 № 21